Hij springt. Hij is blij dat het lente is!quote:
quote:
Mooi AKQ vraagjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren gespot tussen de lammetjes trouwens:
[ afbeelding ]
Majo, succes met de wondere wereld van de Statistiekquote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
ik word opgehoogd met Ritalin omdat het effect minder is de laatste tijd. Ben benieuwd
nu richting amsterdam om aan statistiek te werken
Gaat helemaal lukkenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Majo, succes met de wondere wereld van de Statistiek
..en ik ben weer weg hier
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, de vakantie is nog maar 26 uur weg
Jee wat fijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, de vakantie is nog maar 26 uur weg
Nee hoor, we vertrekken vrijdag al, en maken er een lang weekend van ergens onderwegquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee wat fijnmaar gaan jullie dan rijden tijdens shabbes?
Ah okquote:Op donderdag 2 april 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, we vertrekken vrijdag al, en maken er een lang weekend van ergens onderweg
quote:
Dáárom vliegt dat lammetje dusquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren gespot tussen de lammetjes trouwens:
[ afbeelding ]
Ja, heel spannendquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ah ok
wel spannend hoor, voor het eerst op reis met de kleine man
wat gaan jullie precies doen? Lekker bij de schoonouders langs? En komt dina ook daar naartoe?
geniet er van
Was je daarom zo druk?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
ik word opgehoogd met Ritalin omdat het effect minder is de laatste tijd. Ben benieuwd
nu richting amsterdam om aan statistiek te werken
Yupquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef Soempie het volgende:
De treinen reden niet, dus lekker gewinkeld in Breda en nu weer thuis.
Gelukkig kan er niet zoveel gebeuren maar dat was dan nogal schrikken dan zeker?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yuphad daarna nog een Ritalin ingenomen omdat ik dacht dat ik het misschien vergeten was. Maar begon toen helemaal te flippen
quote:
Was wel even schrikken ja. Heb de psych gebeld en die stelde me gerust dat je per dag 1,2 je lichaamsgewicht aan miligram Ritalin mag innemen. Ik had 2m ingenomew dus niks aan de handquote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig kan er niet zoveel gebeuren maar dat was dan nogal schrikken dan zeker?![]()
Hoest met de buik?
Helemaal eensquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Er stonden zoveel mensen op de bus te wachten, daar had ik dus echt geen zin in. Daarbij is het zulk mooi weer hier. Zonde om dan in een bus te zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was wel even schrikken ja. Heb de psych gebeld en die stelde me gerust dat je per dag 1,2 je lichaamsgewicht aan miligram Ritalin mag innemen. Ik had 2m ingenomew dus niks aan de hand
buik heb ik nog steeds last van maar wel minder. Ben blij dat ik morgen naar het ziekenhuis ga
Oh, tot zover het buiten-ideequote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Soempie het volgende:
En nu wacht er een afwas op me en een berg wasgoed.
Uhuhquote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Straks gewoon lekker chillen op terras
Zaterdag wordt mooi weer dus ik zie heb probleem nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Pitt en ik zouden woensdag naar Groningen om te shoppen, maar dat hebben we naar donderdag verzet omdat dat beter uitkwam. Gisteren belde z'n broer (die een klusbedrijf is begonnen waar hij grijs werkt) of hij 'm alsjeblieft eerder kon helpen dan volgende week, zoals afgesproken was. Dus Pitt is naar Delfzijl gereden, waar die klus was, blijven slapen bij z'n broer gisteren en nu gaan we zaterdag naar de stad
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zaterdag wordt mooi weer dus ik zie heb probleem niet
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hoest met de buik?
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
Beter een ster in je ruit...
Heul, heul, HEEEEUUULL slecht. Maar ik moest nog even wat inhalen van 1 april.quote:
Nee hoor, je kan ook rustig 364 dagen geen grappen makenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
Heul, heul, HEEEEUUULL slecht. Maar ik moest nog even wat inhalen van 1 april.
Jawohl!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn die datums onder de UI's in de OP?
zijn ze dan jarig ofso?
Dat heb ik eens geprobeerd en hield het 2 dagen uitquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook rustig 364 dagen geen grappen maken![]()
Ik denk er iedere week aanquote:Trouwens, je zou nog een keertje langskomen! Jair bewonderen
Tsja, dan ben ik bang dat we Ofyles2 los moeten latenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dat heb ik eens geprobeerd en hield het 2 dagen uit
Niet denken: langskomen!quote:Ik denk er iedere week aan
Jupquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zijn die datums onder de UI's in de OP?
zijn ze dan jarig ofso?
Ja, dat is ook zo. Maar ik ga echt niet heen en weer met de bus. Misschien doe ik morgen nog een poging en anders ga ik er maandag achteraan.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Soempie, ik dacht dat je per se naar Nijmegen moest om je ergens voor in te schrijven?
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dan ben ik bang dat we Ofyles2 los moeten laten![]()
[..]
Ja maar nu gaat dat niet meer dus want je gaat op vakantiequote:Niet denken: langskomen!
Ik zeg: roadtrip naar Luxemburg. Damn, wat was dat vetquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Welkom Dagoduck, in de hel van de SC
quote:
Ik denk het wantt hier schijnt de zon zonder wolken etc..quote:
Relax, IRL ben ik juist schuchter en verlegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dan ben ik bang dat we Ofyles2 los moeten laten![]()
Hoe lang al!?quote:
Ik ben niet zwangerquote:
iarl's klokje loopt denk ik een dag achter....quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zwangeral maanden last van buikpijn. Morgen hoor ik de uitslag van het ziekenhuis
Bij de allerlaatste komt er allemaal bezine uit z'n uitlaatquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
vanaf het terras in Delft
ze hebben hier gratis draadloos internet, erg handig.
ik zit wel ernstig aan een Hoeg te denken jaquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]terug dan, neem een biertje van me...
Ga zo de binnenstad in, zwager laat een mega-tattoo op z'n arm/rug afmaken na 2 eerdere sessies van elk 4 uur en ik ga even een kijkje nemen...
jij kan met goed weer in het Vondelpark studerenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:even een sigarettenpauze
opdracht gaat goed
Ja, welke pipo heeft dat gedaan?! Een doodzonde!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke pipo heeft de TT niet hernummerd naar 571?
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke pipo heeft de TT niet hernummerd naar 571?
Een kennis heeft de naam van haar vriend laten zetten. Hij was niet blij.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey MMAlles goed?
Ik wil ook wel een tattoo, maar zolang ik niet weet wat of waar, ga ik er niet aan beginnenZoiets heb je immers voor altijd
HIJ was niet blijquote:Op donderdag 2 april 2009 16:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een kennis heeft de naam van haar vriend laten zetten. Hij was niet blij.![]()
![]()
Volgens mij gaat op een gegeven ogenblik een tattoo sowieso toch wel vervelen. Daarbij lijkt het me niks om bejaard te zijn en dan een tattoo op je heup te hebben ofzo.
Ik kan alleen maar zeggen, de mods moeten de TT óf laten, óf in een keer goed wijzigen. Scheelt administratie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, welke pipo heeft dat gedaan?! Een doodzonde!
![]()
Echt, doe normaal man.
ik houd wijselijk mn mondquote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, de mods moeten de TT óf laten, óf in een keer goed wijzigen. Scheelt administratie.
Gelijk heeftiequote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij vond het helemaal niks. Had echt zoiets van: wat nou als het uit gaat?![]()
Jemig, ik ben echt doodop. Wat doen jullie om energie te krijgen? En dan bedoel ik niet iets van red bull of koffie, maar dat je je elke dag goed voelt.
Zorgen dat je elke dag iets doet waar je blij van wordt en/of trots op bentquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij vond het helemaal niks. Had echt zoiets van: wat nou als het uit gaat?![]()
Jemig, ik ben echt doodop. Wat doen jullie om energie te krijgen? En dan bedoel ik niet iets van red bull of koffie, maar dat je je elke dag goed voelt.
Dat is nóg ergerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders noemen: management?
quote:Today, I came home to find a sock I previously used to whack off on my bed with googly eyes and a mouth drawn on it with a note that read "because you can't find a real girl I made your current one prettier, Love Mom." FML
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken. Wat maakt die telling nou uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders noemen: management?
Ja, sorry. Ik kan er niets aan doen dat ik zo perfectionistisch ben ingesteld.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken. Wat maakt die telling nou uit.
quote:
Het is eigenlijk geheim maar vooruitquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik hier maar eens op ga letten inderdaad. Vorige week uit eten geweest met een vriedin en dat was inderdaad wel goed. Ik ben een beetje vergeten hoe dingen voor mezelf te doen. Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Zorgen dat je elke dag iets doet waar je blij van wordt en/of trots op bent
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geheim maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoax!In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
het is gefixed hoor je kan weer rustig verder levenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kan er niets aan doen dat ik zo perfectionistisch ben ingesteld.
quote:Yuri:---- April 4-11-18-25 Mei 2-9-16-23-30
PS:----- April 4-11-18-25 Mei-------16-23-30
Cobra:-April --------18-----Mei------ 16
MaJo: April -----11-18----- Mei 2-9-16-23
Nem: April ---4-17-18-25 Mei 2-9-16-23
iarl & fam: 21 april en verderdan terug van vakantie
![]()
Soemp: April ----------25 Mei 2-9-16-23
Ohooooh, heel fout ja!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerder topic ook wel heb gezegd: als ik het ergens aan kan koppelen lijkt het me wel leuk om te komen, maar ik kan het me niet veroorloven om even op en neer naar Amsterdam of omstreken te treinen![]()
Dus plan m vooral, en ik zal kijken wat mn vrienden in het westen rond die tijd doen
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt strontchagrijnigheb een 2,5 terug voor mijn tentamen. WTF echt
Had het goed geleerd en goed gemaakt. Dit kan gewoon echt niet kloppen
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ga een lekkere kop koffie halen met een koek erbij of een sigaretje, en zorg dat je even in het zonnetje gaat zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
En alsof mijn dag nog niet kut genoeg is rijden er door een grote seinstoring geen treinen naar utrechtvanuit geen enkele richting
de eerste gaat over minimaal een uur
&âĴ%£=>$%
Toch maar aan de ijsthee gegaan maar dat was net zo lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik zit wel ernstig aan een Hoeg te denken ja
Een hint voor de volgende keer: schelden is toegestaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
En alsof mijn dag nog niet kut genoeg is rijden er door een grote seinstoring geen treinen naar utrechtvanuit geen enkele richting
de eerste gaat over minimaal een uur
&â�Ĵ%£=>$%
Dat is wel een dompert jaquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ga dan ook niet in Delft zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch maar aan de ijsthee gegaan maar dat was net zo lekker
Heerlijk in de zon gezeten.
Opvallend veel dikke jassen en weinig studentes is korte rokjes. En dat moet dan een studentenstad heten
Wat nou? Delft is een studentenstadquote:
Amsterdam en Leiden zou ik niet aanraden, te hoog balgehalte.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou? Delft is een studentenstad
Mijn vorige ervaringen in Delft waren beter wat dat betreft.
Ik geef toe, er zijn betere steden maar die zijn wat verder lopen
Amsterdam is om je ogen uit te kijken man.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam en Leiden zou ik niet aanraden, te hoog balgehalte.
Als toerist, maar niet als student.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam is om je ogen uit te kijken man.
En wat ben ik denk je?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als toerist, maar niet als student.
Je gaat met dit weer toch niet binnen in een café zitten?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet ik niets hebben van cafés.
Wist alleen dat gister Paasvee was.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Gewonde door bijtende stof in discotheek Schagen
Soemp, heb jij hier iets over gehoord?
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet binnen in een café zitten?
Kom je uberhaupt wel eens buiten?
Wat doe je dan eigenlijk? Studeer je nog?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.
Heb er de tijd ook niet voor.
Majo heeft in KLB er een topic over gemaakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
En die seinstoring is gewoon nog steeds niet opgelost dus.![]()
Ja, ik studeer nog. Alleen ben ik nu al bezig met mijn derde studie.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat doe je dan eigenlijk? Studeer je nog?
Bedoel je dat met: "even in m'n agenda zetten"?quote:22/04 Theo Maassen - 12/06 De Dijk - 22/06 Gogol Bordello - 15/7 John Butler - Rock Werchter - Lowlands - Motel Mozaique
Goed werk van de vingerververs.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
En die seinstoring is gewoon nog steeds niet opgelost dus.![]()
wut??quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je dat met: "even in m'n agenda zetten"?
Theo Maassen in je ondertitel.quote:
Vooral veel kleine dingen doen die je zelf leuk vindt. Boek lezen, stukje fietsen, een kop koffie in de stad drinken, CD'tje opzetten met een boek, met mensen afspreken, dat soort dingenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier maar eens op ga letten inderdaad. Vorige week uit eten geweest met een vriedin en dat was inderdaad wel goed. Ik ben een beetje vergeten hoe dingen voor mezelf te doen. Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.![]()
Sporten doe ik al, maar dat helpt voor geen meter.
Hehe, ik kreeg het smsje op het moment dat we gingen rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dan mag je dat laatste sms-je negeren over die trein
Waarom is dat? Ook een angst die je hebt?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.
Heb er de tijd ook niet voor.
Nou ja, overdaad schaadt niet..ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg het smsje op het moment dat we gingen rijden
Jammer dat ik daar niet in bomen klomquote:
Nestrover!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet in bomen klom
Nee, 's avonds ben ik gewoon te druk.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ook een angst die je hebt?
Gerard Ekdom had anders wel een lumineus idee...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet in bomen klom
duidelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, 's avonds ben ik gewoon te druk.
Nu bijvoorbeeld ben ik in de weer met ASP.NET 3.5.
Ik zal de volgende keer iets sneller een aanbod posten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef MaJo het volgende:
ik zit eindelijk in de trein naar utrecht. 2 uur vertragingben nog steeds chagrijnig maar het rijdt tenminste weer...
cobra, zie je berichtje nu pas. Anders had ik er graag gebruik van gemaakt
Alledrie wel afgemaakt? En welke studies?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik studeer nog. Alleen ben ik nu al bezig met mijn derde studie.
Ik lijd aan een onverklaarbare vorm van faalangst.
Kan dat dan niet een week eerder/ later? Uitzondering...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kolerekolere....
Ik ben er wel de eerste twee weekenden van mei.
Die eikels bij mij op school hebben besloten dat net in de week dat vrijwel iedereen vakantie heeft, wij onze cijferlijsten moeten ondertekenen![]()
![]()
Dag Italie
Wat een raar systeemquote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kolerekolere....
Ik ben er wel de eerste twee weekenden van mei.
Die eikels bij mij op school hebben besloten dat net in de week dat vrijwel iedereen vakantie heeft, wij onze cijferlijsten moeten ondertekenen![]()
![]()
Dag Italie
naja, ik vraag mijn vader wel te bellen, maar ik betwijfel het....quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan dat dan niet een week eerder/ later? Uitzondering...
Staat het echt al vast?
Nee, ben met mijn derde bezig.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alledrie wel afgemaakt? En welke studies?
zou toch ook belachelijk zijn als dat ook niet een week later kanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
naja, ik vraag mijn vader wel te bellen, maar ik betwijfel het....
Examenregelementquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou toch ook belachelijk zijn als dat ook niet een week later kan
Maar GTST mag nog eerder van de buis.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat programma mag van mijn part meteen van de tv
Oh dat mag wel blijvenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar GTST mag nog eerder van de buis.
Alweer!?quote:
Nee, dankzij die soap ben ik al meerdere quizzen kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat mag wel blijvenDat is pure leedvermaak
zoals ik vanochtend al zei. ik zal het checken. Gedaan en ik weet het nietquote:Op woensdag 1 april 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Net hostel in San Francisco gezocht, we zijn een beetje aan het plannen geslagen![]()
USA Hostel lijkt leuk
We hebben ook een berekening gemaakt, het gaat me wel ongeveer 900 euro kosten![]()
die ik volgens mij nooit op kan hoesten, zelfs niet tegen die tijd.... maar het is echt teveel buitenkans om het niet te doen
en vriendje kan eventueel voorschieten.
pc aan laten staan hequote:Op donderdag 2 april 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen.Om 0300 gaat mijn wekkertje weer.
Balen.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
In Delft naar sexy studentes zoeken is nog sneuer dan je droomvrouw zoeken in een casino.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend veel dikke jassen en weinig studentes is korte rokjes. En dat moet dan een studentenstad heten
Zoeken?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:20 schreef wyccie het volgende:
In Delft naar sexy studentes zoeken is nog sneuer dan je droomvrouw zoeken in een casino.![]()
Wat is er mis met de studentes van Rotterdam zelf?
Nou ja, überhaupt verwachten daar leuke studentes te zien is al erg dom.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zoeken?
En als je verder rekent....er zijn in Rotterdam meer studentes te vinden dan in Delft. Zowel absoluut als relatief.quote:Maarre...Delft is een studentenstand, Rotterdam niet. Studentensteden: studentes. Geen studentensteden: geen studentes.
Lijkt me een simpele rekensom toch![]()
Ik héb een zooi leuke studentes gezien. Ze waren alleen warm aangekleedquote:Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, überhaupt verwachten daar leuke studentes te zien is al erg dom.![]()
[..]
Ongetwijfeld, maar als ze niet over straat lopen met mooi weer, dan zie je ze niet. Ik snap dat jij er niet op let maar geloof mij nou maar dat er meer eyecandy in Delft te vinden is dan in Rotterdamquote:En als je verder rekent....er zijn in Rotterdam meer studentes te vinden dan in Delft. Zowel absoluut als relatief.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
Nem doet juist moeilijk.![]()
Ik verbaas me er alleen over dat hij zich erover verbaast dat er in Delft, of all places, geen leuke studentes te zien zijn. En dan ook niet inzien dat het raar is.
quote:Of is dit een verlate 1 april-grap?
Oh, maar jij ziet toch genoeg halfblote vrouwen, joh!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik héb een zooi leuke studentes gezien. Ze waren alleen warm aangekleed
En dat was de klacht.
Wtf, dat kan niet. Dat moet ik met eigen ogen zien.quote:Ongetwijfeld, maar als ze niet over straat lopen met mooi weer, dan zie je ze niet. Ik snap dat jij er niet op let maar geloof mij nou maar dat er meer eyecandy in Delft te vinden is dan in Rotterdam
Dat is toch heel wat anders?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar jij ziet toch genoeg halfblote vrouwen, joh!![]()
[..]
Nee ik geloof dat dat wel meevaltquote:Wtf, dat kan niet. Dat moet ik met eigen ogen zien.
Of heb jij zo'n aparte smaak?
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:41 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik las in de krant dat ook in Denemarken de vrouwen aan de dienstplicht moeten!
Behalve in Israël, geldt de dienstplicht ook in Tsjaad voor vrouwen.
Een verwarmd terras dan mag ik hopen?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:43 schreef MaJo het volgende:
Net alsnog dat terras gepakt waar ik al de hele dag zin in had. Was er om kwart over 8 in plaats van kwart over 6 wat de bedoeling was
Maar was gezellig met asmo en vrienden
Nopequote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een verwarmd terras dan mag ik hopen?
heb al tijden lost niet meer gevolgdquote:Op donderdag 2 april 2009 22:59 schreef MaJo het volgende:
Saaie doedelsIk blijf nog even op
In ieder geval tot de nieuwste LOST binnen is
Het wordt steeds vetterquote:Op donderdag 2 april 2009 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb al tijden lost niet meer gevolgd
Seizoen 4 aflevering nog ietsquote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het wordt steeds vetterHoe ver ben je gekomen?
Je hebt me ingehaaldquote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef Soempie het volgende:
Geen spoilers spv.![]()
Ik ben nog maar bij seizoen 2 namelijk.
Oh dat valt nog meequote:Op donderdag 2 april 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Seizoen 4 aflevering nog iets
Ik volg eigenlijk helemaal niks meerquote:Op donderdag 2 april 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt me ingehaaldZei ik toch
Ik volg te veel
Ben denk ik gewoon te lui om weer te beginnenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat valt nog meeWaarom ben je gestopt?
Veronica of SBSquote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik volg eigenlijk helemaal niks meerkijk alleen NCIS op tv maar geen serie meer die ik download
Nieuw seizoenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SBS6 (onee ik ben pauper![]()
) elke dinsdag
WTJ?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuw seizoenen je moet wat he
Veronica loopt iets van 4 seizoenen achter
Zo, ik heb de rug van m'n WTJ gebroken, erin gelijmd en erin gekleurd
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Een boekhet heeft zelfs een topic
Wreck this Journal
Ja ik was luiquote:Op donderdag 2 april 2009 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht al van huh je quote jezelf?maar dat bedoelje je dus met WTJ
Kan je beter eerst bemesten en dan de douche in anders meurt ie ookquote:Op donderdag 2 april 2009 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ik was luien Wreck This Journal typen is steeds zo lang
![]()
Ik moet 'm nog mee onder de douche nemen, bemesten (geen idee hoe ik dat ga aanpakken) naaien, in de fik steken, een touw aan hangen, tegen de muren aan slaan en nog veul meer
uit het dakraam naar beneden gooien en je kan er een hand potgrond op gooien misschien dat dat als bemesten door kan gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik echt ga bemestenVerzin wel iets leuks
Oh ja ik moet 'm ook nog van iets hoogs naar beneden smijten
Eigenlijk moet heel SBS geboycot worden. Ze hebben kwaliteiten in het vergallen van het kijkplezier van fans van allerlei series.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SBS6 (onee ik ben pauper![]()
) elke dinsdag
Dan neem je hem mee naar de met kunnen we gezellig met zn allen slopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan met mijn WTJDie ligt al een half jaar mooi te wezen
Vind het zonde om het te wrecken
![]()
En Digitale TV wil ook wel helpen als je het aanbod van de Nederlandse TV-zenders kotsziek bent.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat doet de Nederlandse tv in het algemeen welEn is dan ook de reden dat ik praktisch alles download wat ik volg. Voordelen: ik kan het eerder kijken. Ik heb geen reclames. Ik kan kijken wanneer ik zin heb. Ik kan zo vaak kijken als ik wil. Nadelen: welke nadelen
A. Wat is een WTJ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan met mijn WTJDie ligt al een half jaar mooi te wezen
![]()
Als je terug leest dan weet je hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
A. Wat is een WTJ?
B. Wat kun je er mee doen?
Ik pas, ik ben niet zo geëngageerd in de oorlog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je terug leest dan weet je het
het zoveelstequote:Op vrijdag 3 april 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pas, ik ben niet zo geëngageerd in de oorlog.
Potgrond is helemaal geen mestquote:
Oh dat hebben wequote:Op vrijdag 3 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Digitale TV wil ook wel helpen als je het aanbod van de Nederlandse TV-zenders kotsziek bent.
Begin dan met de minst destructieve opdrachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
![]()
Gaat ze niet lukkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even en dan ook in Nederland?![]()
Franse internetpiraten verliezen aansluiting
Oeh, misschien als ik met WTJ klaar benquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die WTJ vind ik iets te zonde...
Ik ga denk ik voor deze:
http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#tabbed_content
Lijkt me niet, aangezien downloaden hier legaal is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even en dan ook in Nederland?![]()
Franse internetpiraten verliezen aansluiting
Dan zet ik vanavond een papieren hoedje opquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb slingers opgehangen, maar Sven vond ze kinderachtig.![]()
'm'n vrienden komen langs..'
Nu doe je net of dat zo gek isquote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
Jij houdt je ogen wel goed open, hè Nem.![]()
Ja, één keer in Amsterdam en één keer in Rotterdam.quote:Is die museumnacht meerdere keren per jaar? Ik hoor je daar best vaak over.
Ik heb nog overwogen om van die toeters te halen en zo'n hawaii-ketting voor Sven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zet ik vanavond een papieren hoedje op
Ik heb er ook geen, maar ik schijn sommige trends bewust te ontwijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik zie nét dat ik gewoon een dag te vroeg was
Het is rokjesdag!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
Ik vind het gedrocht erger dan de fotoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)sdienst_van_waa.html
die foto
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)sdienst_van_waa.html
die foto
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat piratenslingers beter waren geweest. Maar, best vrolijk toch?
Tja, het is Liverpool. Die vrouw toont goed aan hoe verderfelijk de plaatselijke voetbalclub speelt.quote:
Piratenslingerquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat piratenslingers beter waren geweest. Maar, best vrolijk toch?
Jannes bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Piratenslinger
Heb je ook een cd met piratenmuziek?
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen, maar ik schijn sommige trends bewust te ontwijken.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Piratenslinger
Heb je ook een cd met piratenmuziek?
Ik ook niet. En ik snap de lol ook niet zo. Al kan het wel opluchten met een boek te smijten en er in te scheuren en krassen.quote:
Ik vind het op de een of andere manier paradoxaal klinken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bedoelde: stoere-jongens-slingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |