ik hou 'm ook even in gedachten, perfect cadeau voor iemandquote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, een boek moedwillig kapotmaken?
Dat moet ik hebben!
Ik ga hem bij bol.com bestellen denk ik.
quote:Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
--------------------------------------------------------------------------------
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Wreck this Journal -
Keri Smith
Paperback 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99 Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag ¤ 9,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 11,94
Totaalbedrag ¤ 11,94
quote:Geachte mevrouw Via,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Wreck this Journal -
Keri Smith
Paperback 1 ¤ 9,99 ¤ 9,99 Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag ¤ 9,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 11,94
Cadeaubon - ¤ 2,07
Totaalbedrag ¤ 9,87
quote:
Ik had nog een restwaarde van een cadeaubon staan van 2,07 euro.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik begin volgende week maandag, laat je wel de resultaten zien
Edit : Hebben jullie 'm nou allebei bij Bol vandaan, voor verschillende prijzen?
O shoot, dat staat er ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik had nog een restwaarde van een cadeaubon staan van 2,07 euro.
Voor mij zou dit niet werken; dat zit 'm in het volgende: wreck this journal. Als ik er als perfectionist op reken dat ik dit boekje moet gaan vernielen, doet dat mij niets meer. Als de opdracht bijvoorbeeld zou zijn: pak je favoriete boek. En scheur er een bladzijde uit. En omdat je het boek nog wilt kunnen lezen, plak je het 'netjes' met plakband weer terugquote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Greene het volgende:
(...)
Zolang je erbij maar uit je 'safe-zone' raakt.
Het uiteindelijke doel is simpelweg de complete destructie van het boek.
Gewoon omdat het kan
(...)
Ah! Maar zou je dat doen? Nee, natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Voor mij zou dit niet werken; dat zit 'm in het volgende: wreck this journal. Als ik er als perfectionist op reken dat ik dit boekje moet gaan vernielen, doet dat mij niets meer. Als de opdracht bijvoorbeeld zou zijn: pak je favoriete boek. En scheur er een bladzijde uit. En omdat je het boek nog wilt kunnen lezen, plak je het 'netjes' met plakband weer terug![]()
... DAN zou ik uit m'n safe-zone moeten.
Gewoon omdat het kan, ja duh, aan dit boekje hecht je geen waarde...
OMGquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, en natuurlijk kun je ook wel met een gewoon willekeurig boek uit je kast aan de wandel gaat, maar als mensen dan aan je vragen: 'Wat doe jij nou?'
En je zegt: 'Ik laat mijn boek uit.'
Ander persoon: 'Waarom?'
Jij: 'Om uit mijn safe zone te geraken.'
Ander:![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |