quote:
Ik denk het wantt hier schijnt de zon zonder wolken etc..quote:
Relax, IRL ben ik juist schuchter en verlegen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, dan ben ik bang dat we Ofyles2 los moeten laten![]()
Hoe lang al!?quote:
Ik ben niet zwangerquote:
iarl's klokje loopt denk ik een dag achter....quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zwangeral maanden last van buikpijn. Morgen hoor ik de uitslag van het ziekenhuis
Bij de allerlaatste komt er allemaal bezine uit z'n uitlaatquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
vanaf het terras in Delft
ze hebben hier gratis draadloos internet, erg handig.
ik zit wel ernstig aan een Hoeg te denken jaquote:Op donderdag 2 april 2009 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]terug dan, neem een biertje van me...
Ga zo de binnenstad in, zwager laat een mega-tattoo op z'n arm/rug afmaken na 2 eerdere sessies van elk 4 uur en ik ga even een kijkje nemen...
jij kan met goed weer in het Vondelpark studerenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:even een sigarettenpauze
opdracht gaat goed
Ja, welke pipo heeft dat gedaan?! Een doodzonde!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke pipo heeft de TT niet hernummerd naar 571?
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke pipo heeft de TT niet hernummerd naar 571?
Een kennis heeft de naam van haar vriend laten zetten. Hij was niet blij.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Hey MMAlles goed?
Ik wil ook wel een tattoo, maar zolang ik niet weet wat of waar, ga ik er niet aan beginnenZoiets heb je immers voor altijd
HIJ was niet blijquote:Op donderdag 2 april 2009 16:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een kennis heeft de naam van haar vriend laten zetten. Hij was niet blij.![]()
![]()
Volgens mij gaat op een gegeven ogenblik een tattoo sowieso toch wel vervelen. Daarbij lijkt het me niks om bejaard te zijn en dan een tattoo op je heup te hebben ofzo.
Ik kan alleen maar zeggen, de mods moeten de TT óf laten, óf in een keer goed wijzigen. Scheelt administratie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, welke pipo heeft dat gedaan?! Een doodzonde!
![]()
Echt, doe normaal man.
ik houd wijselijk mn mondquote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen, de mods moeten de TT óf laten, óf in een keer goed wijzigen. Scheelt administratie.
Gelijk heeftiequote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij vond het helemaal niks. Had echt zoiets van: wat nou als het uit gaat?![]()
Jemig, ik ben echt doodop. Wat doen jullie om energie te krijgen? En dan bedoel ik niet iets van red bull of koffie, maar dat je je elke dag goed voelt.
Zorgen dat je elke dag iets doet waar je blij van wordt en/of trots op bentquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Nee, hij vond het helemaal niks. Had echt zoiets van: wat nou als het uit gaat?![]()
Jemig, ik ben echt doodop. Wat doen jullie om energie te krijgen? En dan bedoel ik niet iets van red bull of koffie, maar dat je je elke dag goed voelt.
Dat is nóg ergerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders noemen: management?
quote:Today, I came home to find a sock I previously used to whack off on my bed with googly eyes and a mouth drawn on it with a note that read "because you can't find a real girl I made your current one prettier, Love Mom." FML
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken. Wat maakt die telling nou uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders noemen: management?
Ja, sorry. Ik kan er niets aan doen dat ik zo perfectionistisch ben ingesteld.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken. Wat maakt die telling nou uit.
quote:
Het is eigenlijk geheim maar vooruitquote:Op donderdag 2 april 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik hier maar eens op ga letten inderdaad. Vorige week uit eten geweest met een vriedin en dat was inderdaad wel goed. Ik ben een beetje vergeten hoe dingen voor mezelf te doen. Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Zorgen dat je elke dag iets doet waar je blij van wordt en/of trots op bent
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geheim maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoax!In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
het is gefixed hoor je kan weer rustig verder levenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kan er niets aan doen dat ik zo perfectionistisch ben ingesteld.
quote:Yuri:---- April 4-11-18-25 Mei 2-9-16-23-30
PS:----- April 4-11-18-25 Mei-------16-23-30
Cobra:-April --------18-----Mei------ 16
MaJo: April -----11-18----- Mei 2-9-16-23
Nem: April ---4-17-18-25 Mei 2-9-16-23
iarl & fam: 21 april en verderdan terug van vakantie
![]()
Soemp: April ----------25 Mei 2-9-16-23
Ohooooh, heel fout ja!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoals ik in een eerder topic ook wel heb gezegd: als ik het ergens aan kan koppelen lijkt het me wel leuk om te komen, maar ik kan het me niet veroorloven om even op en neer naar Amsterdam of omstreken te treinen![]()
Dus plan m vooral, en ik zal kijken wat mn vrienden in het westen rond die tijd doen
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt strontchagrijnigheb een 2,5 terug voor mijn tentamen. WTF echt
Had het goed geleerd en goed gemaakt. Dit kan gewoon echt niet kloppen
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ga een lekkere kop koffie halen met een koek erbij of een sigaretje, en zorg dat je even in het zonnetje gaat zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
En alsof mijn dag nog niet kut genoeg is rijden er door een grote seinstoring geen treinen naar utrechtvanuit geen enkele richting
de eerste gaat over minimaal een uur
&€%£=>$%
Toch maar aan de ijsthee gegaan maar dat was net zo lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik zit wel ernstig aan een Hoeg te denken ja
Een hint voor de volgende keer: schelden is toegestaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:52 schreef MaJo het volgende:
En alsof mijn dag nog niet kut genoeg is rijden er door een grote seinstoring geen treinen naar utrechtvanuit geen enkele richting
de eerste gaat over minimaal een uur
&�%£=>$%
Dat is wel een dompert jaquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Ga dan ook niet in Delft zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch maar aan de ijsthee gegaan maar dat was net zo lekker
Heerlijk in de zon gezeten.
Opvallend veel dikke jassen en weinig studentes is korte rokjes. En dat moet dan een studentenstad heten
Wat nou? Delft is een studentenstadquote:
Amsterdam en Leiden zou ik niet aanraden, te hoog balgehalte.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou? Delft is een studentenstad
Mijn vorige ervaringen in Delft waren beter wat dat betreft.
Ik geef toe, er zijn betere steden maar die zijn wat verder lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |