uit het dakraam naar beneden gooien en je kan er een hand potgrond op gooien misschien dat dat als bemesten door kan gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik echt ga bemestenVerzin wel iets leuks
Oh ja ik moet 'm ook nog van iets hoogs naar beneden smijten
Eigenlijk moet heel SBS geboycot worden. Ze hebben kwaliteiten in het vergallen van het kijkplezier van fans van allerlei series.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SBS6 (onee ik ben pauper![]()
) elke dinsdag
Dan neem je hem mee naar de met kunnen we gezellig met zn allen slopenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan met mijn WTJDie ligt al een half jaar mooi te wezen
Vind het zonde om het te wrecken
![]()
En Digitale TV wil ook wel helpen als je het aanbod van de Nederlandse TV-zenders kotsziek bent.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat doet de Nederlandse tv in het algemeen welEn is dan ook de reden dat ik praktisch alles download wat ik volg. Voordelen: ik kan het eerder kijken. Ik heb geen reclames. Ik kan kijken wanneer ik zin heb. Ik kan zo vaak kijken als ik wil. Nadelen: welke nadelen
A. Wat is een WTJ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan met mijn WTJDie ligt al een half jaar mooi te wezen
![]()
Als je terug leest dan weet je hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
A. Wat is een WTJ?
B. Wat kun je er mee doen?
Ik pas, ik ben niet zo geëngageerd in de oorlog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je terug leest dan weet je het
het zoveelstequote:Op vrijdag 3 april 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik pas, ik ben niet zo geëngageerd in de oorlog.
Potgrond is helemaal geen mestquote:
Oh dat hebben wequote:Op vrijdag 3 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En Digitale TV wil ook wel helpen als je het aanbod van de Nederlandse TV-zenders kotsziek bent.
Begin dan met de minst destructieve opdrachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
![]()
Gaat ze niet lukkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even en dan ook in Nederland?![]()
Franse internetpiraten verliezen aansluiting
Oeh, misschien als ik met WTJ klaar benquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die WTJ vind ik iets te zonde...
Ik ga denk ik voor deze:
http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#tabbed_content
Lijkt me niet, aangezien downloaden hier legaal is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Nog even en dan ook in Nederland?![]()
Franse internetpiraten verliezen aansluiting
Dan zet ik vanavond een papieren hoedje opquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb slingers opgehangen, maar Sven vond ze kinderachtig.![]()
'm'n vrienden komen langs..'
Nu doe je net of dat zo gek isquote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
Jij houdt je ogen wel goed open, hè Nem.![]()
Ja, één keer in Amsterdam en één keer in Rotterdam.quote:Is die museumnacht meerdere keren per jaar? Ik hoor je daar best vaak over.
Ik heb nog overwogen om van die toeters te halen en zo'n hawaii-ketting voor Sven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zet ik vanavond een papieren hoedje op
Ik heb er ook geen, maar ik schijn sommige trends bewust te ontwijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik zie nét dat ik gewoon een dag te vroeg was
Het is rokjesdag!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen WJT heeft?
Ik vind het gedrocht erger dan de fotoquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)sdienst_van_waa.html
die foto
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)sdienst_van_waa.html
die foto
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat piratenslingers beter waren geweest. Maar, best vrolijk toch?
Tja, het is Liverpool. Die vrouw toont goed aan hoe verderfelijk de plaatselijke voetbalclub speelt.quote:
Piratenslingerquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat piratenslingers beter waren geweest. Maar, best vrolijk toch?
Jannes bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Piratenslinger
Heb je ook een cd met piratenmuziek?
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen, maar ik schijn sommige trends bewust te ontwijken.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Piratenslinger
Heb je ook een cd met piratenmuziek?
Ik ook niet. En ik snap de lol ook niet zo. Al kan het wel opluchten met een boek te smijten en er in te scheuren en krassen.quote:
Ik vind het op de een of andere manier paradoxaal klinken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bedoelde: stoere-jongens-slingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |