Hij springt. Hij is blij dat het lente is!quote:
quote:
Mooi AKQ vraagjequote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren gespot tussen de lammetjes trouwens:
[ afbeelding ]
Majo, succes met de wondere wereld van de Statistiekquote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
ik word opgehoogd met Ritalin omdat het effect minder is de laatste tijd. Ben benieuwd
nu richting amsterdam om aan statistiek te werken
Gaat helemaal lukkenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Majo, succes met de wondere wereld van de Statistiek
..en ik ben weer weg hier
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, de vakantie is nog maar 26 uur weg
Jee wat fijnquote:Op donderdag 2 april 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, de vakantie is nog maar 26 uur weg
Nee hoor, we vertrekken vrijdag al, en maken er een lang weekend van ergens onderwegquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee wat fijnmaar gaan jullie dan rijden tijdens shabbes?
Ah okquote:Op donderdag 2 april 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, we vertrekken vrijdag al, en maken er een lang weekend van ergens onderweg
quote:
Dáárom vliegt dat lammetje dusquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Gisteren gespot tussen de lammetjes trouwens:
[ afbeelding ]
Ja, heel spannendquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ah ok
wel spannend hoor, voor het eerst op reis met de kleine man
wat gaan jullie precies doen? Lekker bij de schoonouders langs? En komt dina ook daar naartoe?
geniet er van
Was je daarom zo druk?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
ik word opgehoogd met Ritalin omdat het effect minder is de laatste tijd. Ben benieuwd
nu richting amsterdam om aan statistiek te werken
Yupquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef Soempie het volgende:
De treinen reden niet, dus lekker gewinkeld in Breda en nu weer thuis.
Gelukkig kan er niet zoveel gebeuren maar dat was dan nogal schrikken dan zeker?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yuphad daarna nog een Ritalin ingenomen omdat ik dacht dat ik het misschien vergeten was. Maar begon toen helemaal te flippen
quote:
Was wel even schrikken ja. Heb de psych gebeld en die stelde me gerust dat je per dag 1,2 je lichaamsgewicht aan miligram Ritalin mag innemen. Ik had 2m ingenomew dus niks aan de handquote:Op donderdag 2 april 2009 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig kan er niet zoveel gebeuren maar dat was dan nogal schrikken dan zeker?![]()
Hoest met de buik?
Helemaal eensquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Er stonden zoveel mensen op de bus te wachten, daar had ik dus echt geen zin in. Daarbij is het zulk mooi weer hier. Zonde om dan in een bus te zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was wel even schrikken ja. Heb de psych gebeld en die stelde me gerust dat je per dag 1,2 je lichaamsgewicht aan miligram Ritalin mag innemen. Ik had 2m ingenomew dus niks aan de hand
buik heb ik nog steeds last van maar wel minder. Ben blij dat ik morgen naar het ziekenhuis ga
Oh, tot zover het buiten-ideequote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Soempie het volgende:
En nu wacht er een afwas op me en een berg wasgoed.
Uhuhquote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Straks gewoon lekker chillen op terras
Zaterdag wordt mooi weer dus ik zie heb probleem nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Pitt en ik zouden woensdag naar Groningen om te shoppen, maar dat hebben we naar donderdag verzet omdat dat beter uitkwam. Gisteren belde z'n broer (die een klusbedrijf is begonnen waar hij grijs werkt) of hij 'm alsjeblieft eerder kon helpen dan volgende week, zoals afgesproken was. Dus Pitt is naar Delfzijl gereden, waar die klus was, blijven slapen bij z'n broer gisteren en nu gaan we zaterdag naar de stad
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zaterdag wordt mooi weer dus ik zie heb probleem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |