Amsterdam is om je ogen uit te kijken man.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam en Leiden zou ik niet aanraden, te hoog balgehalte.
Als toerist, maar niet als student.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam is om je ogen uit te kijken man.
En wat ben ik denk je?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als toerist, maar niet als student.
Je gaat met dit weer toch niet binnen in een café zitten?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet ik niets hebben van cafés.
Wist alleen dat gister Paasvee was.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Gewonde door bijtende stof in discotheek Schagen
Soemp, heb jij hier iets over gehoord?
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet binnen in een café zitten?
Kom je uberhaupt wel eens buiten?
Wat doe je dan eigenlijk? Studeer je nog?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.
Heb er de tijd ook niet voor.
Majo heeft in KLB er een topic over gemaakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
En die seinstoring is gewoon nog steeds niet opgelost dus.![]()
Ja, ik studeer nog. Alleen ben ik nu al bezig met mijn derde studie.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat doe je dan eigenlijk? Studeer je nog?
Bedoel je dat met: "even in m'n agenda zetten"?quote:22/04 Theo Maassen - 12/06 De Dijk - 22/06 Gogol Bordello - 15/7 John Butler - Rock Werchter - Lowlands - Motel Mozaique
Goed werk van de vingerververs.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Soempie het volgende:
En die seinstoring is gewoon nog steeds niet opgelost dus.![]()
wut??quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je dat met: "even in m'n agenda zetten"?
Theo Maassen in je ondertitel.quote:
Vooral veel kleine dingen doen die je zelf leuk vindt. Boek lezen, stukje fietsen, een kop koffie in de stad drinken, CD'tje opzetten met een boek, met mensen afspreken, dat soort dingenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier maar eens op ga letten inderdaad. Vorige week uit eten geweest met een vriedin en dat was inderdaad wel goed. Ik ben een beetje vergeten hoe dingen voor mezelf te doen. Vaak zit ik toch een beetje op Wiebel te wachten en baal ik van heel veel avonden dat ik maar een beetje op de bank of achter de computer hang.![]()
Sporten doe ik al, maar dat helpt voor geen meter.
Hehe, ik kreeg het smsje op het moment dat we gingen rijdenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dan mag je dat laatste sms-je negeren over die trein
Waarom is dat? Ook een angst die je hebt?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag ben ik wel buiten, 's avonds kom ik in principe nooit buiten.
Heb er de tijd ook niet voor.
Nou ja, overdaad schaadt niet..ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, ik kreeg het smsje op het moment dat we gingen rijden
Jammer dat ik daar niet in bomen klomquote:
Nestrover!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet in bomen klom
Nee, 's avonds ben ik gewoon te druk.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ook een angst die je hebt?
Gerard Ekdom had anders wel een lumineus idee...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet in bomen klom
duidelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, 's avonds ben ik gewoon te druk.
Nu bijvoorbeeld ben ik in de weer met ASP.NET 3.5.
Ik zal de volgende keer iets sneller een aanbod posten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:22 schreef MaJo het volgende:
ik zit eindelijk in de trein naar utrecht. 2 uur vertragingben nog steeds chagrijnig maar het rijdt tenminste weer...
cobra, zie je berichtje nu pas. Anders had ik er graag gebruik van gemaakt
Alledrie wel afgemaakt? En welke studies?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik studeer nog. Alleen ben ik nu al bezig met mijn derde studie.
Ik lijd aan een onverklaarbare vorm van faalangst.
Kan dat dan niet een week eerder/ later? Uitzondering...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kolerekolere....
Ik ben er wel de eerste twee weekenden van mei.
Die eikels bij mij op school hebben besloten dat net in de week dat vrijwel iedereen vakantie heeft, wij onze cijferlijsten moeten ondertekenen![]()
![]()
Dag Italie
Wat een raar systeemquote:Op donderdag 2 april 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kolerekolere....
Ik ben er wel de eerste twee weekenden van mei.
Die eikels bij mij op school hebben besloten dat net in de week dat vrijwel iedereen vakantie heeft, wij onze cijferlijsten moeten ondertekenen![]()
![]()
Dag Italie
naja, ik vraag mijn vader wel te bellen, maar ik betwijfel het....quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan dat dan niet een week eerder/ later? Uitzondering...
Staat het echt al vast?
Nee, ben met mijn derde bezig.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alledrie wel afgemaakt? En welke studies?
zou toch ook belachelijk zijn als dat ook niet een week later kanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
naja, ik vraag mijn vader wel te bellen, maar ik betwijfel het....
Examenregelementquote:Op donderdag 2 april 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou toch ook belachelijk zijn als dat ook niet een week later kan
Maar GTST mag nog eerder van de buis.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat programma mag van mijn part meteen van de tv
Oh dat mag wel blijvenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar GTST mag nog eerder van de buis.
Alweer!?quote:
Nee, dankzij die soap ben ik al meerdere quizzen kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat mag wel blijvenDat is pure leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |