Done en stckyquote:Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef klipper het volgende:
En hier verder, nouja nadat de topictitel aangepast is in K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic - deel 24
En deel 24 krijgt de tweede plaatsquote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef klipper het volgende:
Deel 23 kan bij geschreven worden in de langzaamste topic's top tien.
Donequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef Rallydame het volgende:
Zou iemand de OP van verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 27 ietsje kunnen wijzigen??
Ik sta er 2x in en al heb ik genoeg te klussen over 2 weken... is misschien niet helemaal nodig
![]()
Toegevoegd aan de op.quote:Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
****Ml-etje We hebben het koopcontract getekend, druk hypo aan het regelen, tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel.****
Mag wat mij betreft over in; Ml-etje&partner krijgen tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel zie Ml-etjes home to be!! eerste deel
en daar ben ik heel blij mee![]()
![]()
Topictitel veranderdquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
Het grote show hier je badkamertopic !
Topictitelveranderen naar: Het grote "badkamerfoto" topic!
(zo'n soort topic bestaat toch nog niet, of wel??)
Post aangepastquote:Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef klipper het volgende:
Kun je de posting van fokkieslim effe aanpassen, i.v.m. onbedoelde gegevens verstrekking. (was mijn fout, in mijn posting heb ik die al aangepast)
Waterdicht opvullen van afvoer
Veranderdquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef teigan het volgende:
zou je mijn regeltje in de OP van het kriebels en voorpret topic kunnen wijzigen?
Sleutel krijgen we op 15 juli ipv eerste week juli..
Bedankt voor de melding !quote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Spammert gesignaleerd! Helemaal speciaal een registratie aangemaakt
Wonen in Duitsland
Als je al hebt gegoocheld en geen dealer oid in de regio hebt gevonden, dan de kruiwagenvan de buren lenen en na afloop schoonmaken.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Iemand een idee waar ik nieuwe kruiwagenwielen kan krijgen in Den Haag voor een FORT kruiwagenDe bekende bouwmarkten hebben ze iig niet, of ze hebben geen assortiment online.. Morgen al nodig, dus ik zoek ws. het gouden ei.
Maar hoe kun je er nou zeker van zijn dat het niet door of in naam van het bedrijf gedaan wordt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:59 schreef Chell het volgende:
IKEA maakt geen reclame. Het is een topic geopend door een user en dat topic is uitgegroeid tot een reeks. En toevallig zitten er ook medewerkers van IKEA, maar het is niet zo dat IKEA zélf inbreng heeft of bv. de medewerkers dingen influistert die ze per se neer moeten zettenAls iemand een topic wil openen óver de Trendhopper, GAMMA, Praxis, Karwei of een andere keten is hij van harte welkom en wie weet wordt dat ook een reeks.
Komt de Gamma echter zélf een topic openen dan is dat natuurlijk niet de bedoeling
Omdat de modjes er maar op vertrouwen dat Adelante niet stiekem Ingvar Kamprad is, vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar hoe kun je er nou zeker van zijn dat het niet door of in naam van het bedrijf gedaan wordt?
Ook die heeft persvoorlichters, het mag dan ikea zijn, maar hij doet niet alles zelf, ieder een beetje is tenslotte zijn mottoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Omdat de modjes er maar op vertrouwen dat Adelante niet stiekem Ingvar Kamprad is, vermoed ik.
Ik denk dat hij het inderdaad wel de moeite waard vindt om via undercover PR-agents zo'n futiele pubersite als FOK! te bestoken met zijn wereldwijde promotie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef klipper het volgende:
[..]
Ook die heeft persvoorlichters, het mag dan ikea zijn, maar hij doet niet alles zelf, ieder een beetje is tenslotte zijn motto![]()
Nu nog voldoende bevestigingsmateriaal erbij, of bedoelt hij dat ook met samen hij levert de ene helft en de gamma de andere helft.
helder; ik was nieuwsgierig naar jullie richtlijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:59 schreef Chell het volgende:
IKEA maakt geen reclame. Het is een topic geopend door een user en dat topic is uitgegroeid tot een reeks. En toevallig zitten er ook medewerkers van IKEA, maar het is niet zo dat IKEA zélf inbreng heeft of bv. de medewerkers dingen influistert die ze per se neer moeten zettenAls iemand een topic wil openen óver de Trendhopper, GAMMA, Praxis, Karwei of een andere keten is hij van harte welkom en wie weet wordt dat ook een reeks.
Komt de Gamma echter zélf een topic openen dan is dat natuurlijk niet de bedoeling
die topics vallen in de categorie "niet geschoten , zeker mis"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Forno het volgende:
Hoe denken de mensen hier over de topics waarin mensen om prijzen of aannemers in de regio vragen? In de trant van, "ik ga mijn complete huis verbouwen, hoeveel kost dat?!" Nuttige bijdrages of niet relevant? Ik vind het iets wat mensen lekker zelf moeten uitvogelen. Iedere klus is uniek en vaak afhankelijk van zoveel dingen dat het puur gokwerk is. Dus de toegevoegde waarde is m.i. nul komma nul. Als ze prijzen willen weten, kijk eens op werkspot of vraag offertes aan.
Misschien ligt het aan mij, maar ik het idee dat er steeds meer van dit soort topics worden geopend. Gewoon benieuwd naar jullie mening hierover.
Klopt, maar ik vind het een beetje eentonig. Het geeft de vrager ook het idee dat gokken hetzelfde is als een gedegen calculatie/offerte. Niet dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
die topics vallen in de categorie "niet geschoten , zeker mis"
Ik moet er altijd wel om lachen en heb dan zin om 100.000 euro te antwoorden.
(wat ws niet eens zo ver ervandaan is)
Er wordt toch ook niet diepgaand op geantwoord?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:39 schreef Forno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het een beetje eentonig. Het geeft de vrager ook het idee dat gokken hetzelfde is als een gedegen calculatie/offerte. Niet dan?
Dat mensen niet weten waar ze aan beginnen is een feit, inclusief mezelf.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er wordt toch ook niet diepgaand op geantwoord?
Behalve vragen om fotoos.
Kunnen wij ons als lurkers verkneukelen.
Ik denk dat de mensen - net als wij toen - gewoon niet weten waar te beginnen:
- wat heb je aan cash of evt. verhogen hypotheek mogelijk ?
- Wat wil je ? ofwel een plan en prioriteiten
- Vraag offerte via bekenden met referenties bij aannemers en/of klussers.
- tel er minimaal 10 % bij op
- doe het niet of doe het goed !
- go for it en wees gewaarschuwd na het lurken in (jouw) andere topics.
heel vaag hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:35 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hallo iedereen!
Ik zoek een oud topic (paar jaar geleden gemaakt) over een badkamer/douche. TS had zwarte/donkere tegels gebruikt (volgens mij was de gehele douche donker) en de gehele douche zag er echt strak & modern uit. Mijn vriend en ik hebben zojuist een huis gekocht en ik zoek dat topic voor ideeen, maar ik kan hem nergens vinden![]()
Volgens mij was het een inloopdouche..
Kan iemand mij helpen?
Sorry als ik te vaag ben!!
en hij is al een jaar niet meer op Fok! gezien - onder deze alias dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Volgens mij heb ik hem gevonden:
Vodkats grote en eerste verbouwing!
Alleen weet ik het niet zeker, want de foto's doen het niet meer
haha grappenmaker! dan heb ik zekers niks op en rond m'n casa uitgespookt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:30 schreef richie29 het volgende:
Onze heldin Chell on-the-move![]()
Ik heb trouwens weinig mensen dat nog zien doen hier, maar 'verbouwingen' aan de tuin, horen die nu hier of bij Flora & Fauna bijgehouden te worden?
Binnenkort gaat er eindelijk weer eens wat gebeuren bij huize richie
Ik sluit mij hier bij aan; laten we zeggen dat het typisch een geval Nederlands gedoogbeleid isquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:26 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
haha grappenmaker! dan heb ik zekers niks op en rond m'n casa uitgespookt?En nee mag wat mij betreft in k&w blijven, of het moet alleen maar plantengoed betreffen, maar een nieuwe of veranderde tuin is naar mijn idee het best op zijn plek bij k&w
Heb je meegekeken in het topic van Walter Ego ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil binnenkort weer zelf wat meubeltjes gaan maken, na mijn zeer geslaagde tuintafel-project.
Alleen wordt het dit keer een hoekbank voor het dakterras, en dat is toch wel een graadje lastiger. Zijn er mensen hier in K&W die zoiets al eens gedaan hebben? Ik zoek vooral naar tips voor het frame, maw wat zijn de zwakke punten van de constructie, hoe maak je die stevig etc.
Alvast bedankt!
De link verwijst naar hetzelfde topic waarin hij gepost is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Een tijdje terug heb ik een topic gemaakt waar je vast en zeker het antwoord op die vraag krijgt.
Elektrische koken; perilex aansluiten![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De link verwijst naar hetzelfde topic waarin hij gepost is.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:55 schreef glitter het volgende:
bedankt voor de tip. Ik voelde me er eerlijk gezegd ook niet zo goed bij, ik ben het zelf al tegengekomen met googelen. Bovendien kan ik ook anderen geintereseerden op een idee brengen haha..kan de link verwijderd worden misschien??
Is reeds verwijderd; maar bedankt voor de meldingquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
extra verdieping op aanbouw
[..]
Iemand??
en heb je nog een overzichtelijke periode te gaan ? zoals een jaar of minder.quote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is weer zover, het avondonderwijs is weer begonnen![]()
Mag ik weer lekker twee keer in de week na werktijd na school tot 10 uur sávonds
Het zal eerder 7 uur zijn vermoed ik als ik naar mijn tijd op de bouw kijkquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
.
Daarentegen hoef ik niet om 8 uur op de steigers !
Mijn buurman hoor ik vertrekken om half zeven - om de files voor te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef exlurker het volgende:
[..]
Het zal eerder 7 uur zijn vermoed ik als ik naar mijn tijd op de bouw kijk
Ik ben afgelopen schooljaar (08/09) gestart met deze opleiding; die in het totaal twee jaar duurt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
en heb je nog een overzichtelijke periode te gaan ? zoals een jaar of minder.
Sterkte daarmee.
Miijn bij- en nascholingsdagen zijn meestal op zaterdagen.
's Avonds zijn het vergaderingen en collegiaal overleg en werken.
Daarentegen hoef ik niet om 8 uur op de steigers !
Voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Luxebedden.nl , iemand hier ervaring mee??
Ruikt sterk naar spam...
Ja die laatste post ruikt sterk naar spam, zeker als je ziet dat hij zich speciaal voor dat topic geregistreerd heeft, en verder geen postings gedaan heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef exlurker het volgende:
een beetje spam
convectorput vraagjes
Welkom en open je eigen topic dan maar, want de SC wordt weinig gelezen/gebruikt.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb dit subforum eigenlijk nog nooit bezocht. Ik zal hier de komende tijd dus wellicht veel meelezen en ideeën opdoen...
Te zot voor woorden. Er mag echt wel eens gekeken worden in een feebacktopic. Daar is het toch zeker feedback voor? Nu al bijna een maand voorbij, zonder enige reactie.quote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Nero22 het volgende:
Ik snap niet waarom Mag ik even binnen kijken #3 moet wijken voor Gluren bij...deel 1
Nu wordt een vollediger topic gesloten voor een minder volledige? Waarom? Had die topics dan gewoon samengevoegd of zo.
-
Edit: Tevens staat er in de OP ook Mag ik even binnen kijken #3
Is er trouwens nog iemand van plan te reageren?
Kun je dat niet beter opzoeken op de site van je provider?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:25 schreef Knuffelbier het volgende:
Hey ik had even een vraagje en ik vind het het niet waard om er een topic over te openen (zijn er waarschijnlijk ook wel een paar 100 van)! Ik ga waarschijnlijk binnenkort op mezelf wonen en ik probeer alvast de maandelijkse kosten wat in te schatten en ik vroeg mij dus af wat ik kan verwachten kwijt te zijn aan tv, telefonie en internet.
felicitatiesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Thrackan het volgende:
Even inkomen hier in K&W met wat slowchat:
Heb zojuist gehoord dat mijn bod op m'n aankomende eerste huisje is geaccepteerd
Nu nog van alles gaan regelen om de boel rond te maken.
Vlaardingen, het is een appartementje op de benedenverdieping.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd !
Waar mag de villa in kwestie staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |