Dat beddek heb ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 23:57 schreef Borne het volgende:
haha, ik was ook net een nieuwe topic aan het maken, hier maar even een toevoeging
en ff 2 nieuwe fotos van mezelf van veranderingen afgelopen tijd:
Ledverlichting achter de TV:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer vernieuwd:
[ afbeelding ]
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Idd Ikea, moet wel zeggen de enige mooie die ze hebben, vond de rest niet echt mooi. Kwam er eigenlijk terecht omdat ze voor de boxspring van 160x200 de hoeslakens in de juiste kleur hadden. en toen heb ik gelijk maar nieuwe kussens, dekbed en overtrekken meegenomen.quote:
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
Ben ik de enige met een net hok?![]()
[ afbeelding ]
Mwah, voor zover ik deze reeks gevolgd heb, staat hij meestal vol met keurig aangeharkte Ikea-paradijsjesquote:
Ok, ja de mijne is ook wel een ikea en gamma paradijsquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, voor zover ik deze reeks gevolgd heb, staat hij meestal vol met keurig aangeharkte Ikea-paradijsjes.
Het is inderdaad niet echt een studentenkamer maar ziet er wel zeer stijlvol uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Intrepidity het volgende:
Ben ik de enige met een net hok?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:34 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Ik heb heel wat kamers gezien maar dit is meer een burgerwoning
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Daeron het volgende:
Mijn kamer lijkt echt klein vergeleken met de kasteeltjes die ik in de OP zie.
In welke steden is dat en wat betaal je dan voor die kamer?
400,-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |