Dit is de enige plek waar ik concessies heb gedaan op grondigheid. Het zit onder het bad en uit het zicht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:07 schreef Forno het volgende:
Ik vind de verbinding er sowieso een beetje rommelig uitzien.
Waarom niet bij de bron aanpakken, en het lekje repareren? Straks wordt het een lek, en dan kom je er niet meer bij.
Volgens mij krijg je dat er echt nooit meer uit. Zijn twee kokers siliconenkit niet beter? Dat spul krijg je met een hobbymes weer los, terwijl het ook waterdicht is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:46 schreef skiff het volgende:
Even bij een kunststofwinkel (Polyservice, Harjon, Duursma) een blikje PU giethars halen, of epoxyhars als ze niet anders hebben (dan wel een langzame versie, en in laagjes gieten)
Dit erin gieten (desnoods via een langsdoor opengezaagd stukje PVC pijp, als je er niet goed bij komt) en presto!
Technisch gezien kan dat, hou er dan alleen rekening mee dat de droogtijd 24 uur per mm. dikte is. Dus bij 5 cm. dikte mag je 7 weken je bad niet gebruiken. Als dat geen probleem is heb je mijn zegen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:52 schreef dahei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat er echt nooit meer uit. Zijn twee kokers siliconenkit niet beter? Dat spul krijg je met een hobbymes weer los, terwijl het ook waterdicht is.
wat zal de reden zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 01:28 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dat je hier reclame staat te maken,crisis?
Oeps dat was niet de bedoeling, maar is ook niet nodig, ik woon daar tenslotte niet. (grapje was dat vaak teun de beun gezegd wordt)quote:Op zondag 19 april 2009 01:28 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dat je hier reclame staat te maken,crisis?
Ik zou voor de meest veilig optie gaan als ik jou was. Slaapt echt veel beter, in plaats van af te wachten tot het weer kan gaan lekken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:15 schreef youreckon het volgende:
[..]
Dit is de enige plek waar ik concessies heb gedaan op grondigheid. Het zit onder het bad en uit het zicht.
De andere optie wat de vloer nog verder open hakken en de afvoer opnieuw aanleggen. Als ik het eerder had geweten dat het zou gaan lekken had ik het misschien gedaan. Nu zit de zandcement vloer er al overheen en is het geegaliseerd.
Het enige wat het moet doen is de boel hermetisch afsluiten en afdichten.
Ik denk dat de meeste hier DHZ zijn,de afvoer is niet op de reguliere manier aangesloten(of mischien ook wel),we kunnen toch gewoon helpen ipv mekaar als prutser uit te maken.quote:Op zondag 19 april 2009 01:43 schreef mies73 het volgende:
[..]
wat zal de reden zijn?
prutsers die achteraf een installateur opdracht geven om hun geknoei op te lossen.
en dan zitten te zeiken over de prijs.
ieder z'n vak.
groet,
mies
dankje!!quote:Op zondag 19 april 2009 19:42 schreef youreckon het volgende:
Ieder z'n vak. Gelukkig is het mijn vak niet, maar ik beleef er als prutsende klussererg veel plezier aan.
ik vind die fietsband met name link... die luidspreker kabel gaat nog wel, mits niet te lang door een drassif terras...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef cvboer het volgende:
, dit varieert van een gasleiding verlengen met een stuk binnenband van een fiets, tot aan het aansluiten van een buitenlamp met een stuk luidsprekerkabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |