quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:58 schreef Anne het volgende:
Wit verven en een glasplaatje aan de onderzijde?
melkglas kan best mooi zijnquote:
Dat is toch helemaal de vraag niet van TS? Jij komt met kastjes en hij zoekt een kleur voor een achterwandjequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het bij Dude wel mooi:
[ afbeelding ]
Kastjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal de vraag niet van TS? Jij komt met kastjes en hij zoekt een kleur voor een achterwandje
Wat zijn het dan? TS moet een hele wand verven , wat jij liet zien was een verhoogd randje van het aanrecht ofzo bij het raam...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Kastjes
Volgens mij lees je ergens iets verkeerds.
Daarnaast weet de TS waarschijnlijk de kleur al voor zijn achterwandje. Wit.
Het zijn toch overduidelijk geen kastjes in ieder geval.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Wat zijn het dan? TS moet een hele wand verven , wat jij liet zien was een verhoogd randje van het aanrecht ofzo bij het raam...
Een keer iets bakken dat flink spettert en boven die rand zit de boel ook onder. Ik zou voor een hoge RVS rand gaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Het zijn toch overduidelijk geen kastjes in ieder geval.
Maar wat snap je niet aan een glasplaatje aan de onderzijde tegen de wand?
Jeweetwel, tegen spetters.
En de foto is maar een voorbeeld (en ik geloof dat jij het glasplaatje niet ziet? Kijk eens goed?)
Speciaal voor jou, nog wat voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt die glasplaat natuurlijk zo hoog maken als je zelf wilt, slimpiequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Een keer iets bakken dat flink spettert en boven die rand zit de boel ook onder. Ik zou voor een hoge RVS rand gaan
Volgens mij ben je de enigste die het mooi vindquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt die glasplaat natuurlijk zo hoog maken als je zelf wilt, slimpie.
Nog maar een voorbeeldje dan? Van beneden tot boven:
[ afbeelding ]
Klopt, ik ben de enige.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enigste die het mooi vindHet lijkt mij armoedig , RVS sluit mooi aan bij de inbouwapparatuur en de aanrechtrand
Gewoon goed kitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef Athmozz het volgende:
glas zou ik toch niet moeten hebben. Als er op een of andere manier toch vocht achter kruipt (en dat kan altijd gebeuren), dan kan je de hele boel weer gaan uitbreken. Als je met een niet-doorzichtig materiaal werkt kan dat daar gewoon blijven zitten zonder dat je er last van hebt
ik vind t ook mooi.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enigste die het mooi vindHet lijkt mij armoedig , RVS sluit mooi aan bij de inbouwapparatuur en de aanrechtrand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |