quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
Daar er nog geen onder voorbehoud op de site staat volgt dat nog
Dat ik even afwacht tot de makelaar er verkocht onder voorbehoud neerzet.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ik even afwacht tot de makelaar er verkocht onder voorbehoud neerzet.
Het is overigens onder de rook van Rotterdam, omgeving Oud Beijerland.
Tuurlijk en dat blijft zo..agrarische bestemmingquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Buschetta het volgende:
vaag pandje. Mooi uitzicht.
Heb je het bestemmings plan gecheckt of dat zo blijft ?
met deze slaapkamer afmetingen zou ik me als een sardientje in een blikje voelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
entree, woonkamer (482x429) met polderzicht, royale eetkeuken (467x214) met hoekinbouwkeuken met ged. Inbouwapparatuur. Op de begane grond tevens slaapkamer (319x290) en ruime badkamer (300x226) met ligbad, wastafel en aansluitingen w.m. en w.d. Ruime binnenhal met toilet en trapopgang naar verdieping.
Op de verdieping” ruime overloop, en 2e en 3e slaapkamer (340x293 en 326x186) met diverse bergingen.
garage van ca. 600x500 met betonnen vloer en “nieuw” dak
Haha ja hé, in feite zijn ze veel groter maar door de vele kleine opbergruimtes bleef dit over.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:36 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
met deze slaapkamer afmetingen zou ik me als een sardientje in een blikje voelen.
Maak ze nou niet wijzerquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als het zo geheim is zou ik niet direct linken naar de site van de makelaar, je had beter even de foto's ergens anders kunnen uploaden.
Maar leuk huisje en prachtig uitzicht!
Haha het heeft helaas niet geholpen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb al ge-edit.![]()
Wat gaat er straks in die polder groeien?
Alleen gras of ook mais ofzo?
Klopt de vraagprijs was al niet extreem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Syytön het volgende:
Niet echt mijn smaak maar ik ben wel benieuwd naar hoe je het gaan opknappen.
Ligt wel in een klein gehucht trouwens. Ik heb even gekeken naar de site van de makelaar. Niet duur trouwens, alhoewel het niet te vergelijken is met de prijzen in het oosten van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |