Is reeds verwijderd; maar bedankt voor de meldingquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
extra verdieping op aanbouw
[..]
Iemand??
en heb je nog een overzichtelijke periode te gaan ? zoals een jaar of minder.quote:Op maandag 14 september 2009 17:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is weer zover, het avondonderwijs is weer begonnen![]()
Mag ik weer lekker twee keer in de week na werktijd na school tot 10 uur sávonds
Het zal eerder 7 uur zijn vermoed ik als ik naar mijn tijd op de bouw kijkquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
.
Daarentegen hoef ik niet om 8 uur op de steigers !
Mijn buurman hoor ik vertrekken om half zeven - om de files voor te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef exlurker het volgende:
[..]
Het zal eerder 7 uur zijn vermoed ik als ik naar mijn tijd op de bouw kijk
Ik ben afgelopen schooljaar (08/09) gestart met deze opleiding; die in het totaal twee jaar duurt.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
en heb je nog een overzichtelijke periode te gaan ? zoals een jaar of minder.
Sterkte daarmee.
Miijn bij- en nascholingsdagen zijn meestal op zaterdagen.
's Avonds zijn het vergaderingen en collegiaal overleg en werken.
Daarentegen hoef ik niet om 8 uur op de steigers !
Voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Luxebedden.nl , iemand hier ervaring mee??
Ruikt sterk naar spam...
Ja die laatste post ruikt sterk naar spam, zeker als je ziet dat hij zich speciaal voor dat topic geregistreerd heeft, en verder geen postings gedaan heeft.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef exlurker het volgende:
een beetje spam
convectorput vraagjes
Welkom en open je eigen topic dan maar, want de SC wordt weinig gelezen/gebruikt.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb dit subforum eigenlijk nog nooit bezocht. Ik zal hier de komende tijd dus wellicht veel meelezen en ideeën opdoen...
Te zot voor woorden. Er mag echt wel eens gekeken worden in een feebacktopic. Daar is het toch zeker feedback voor? Nu al bijna een maand voorbij, zonder enige reactie.quote:Op maandag 28 september 2009 18:14 schreef Nero22 het volgende:
Ik snap niet waarom Mag ik even binnen kijken #3 moet wijken voor Gluren bij...deel 1
Nu wordt een vollediger topic gesloten voor een minder volledige? Waarom? Had die topics dan gewoon samengevoegd of zo.
-
Edit: Tevens staat er in de OP ook Mag ik even binnen kijken #3
Is er trouwens nog iemand van plan te reageren?
Kun je dat niet beter opzoeken op de site van je provider?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:25 schreef Knuffelbier het volgende:
Hey ik had even een vraagje en ik vind het het niet waard om er een topic over te openen (zijn er waarschijnlijk ook wel een paar 100 van)! Ik ga waarschijnlijk binnenkort op mezelf wonen en ik probeer alvast de maandelijkse kosten wat in te schatten en ik vroeg mij dus af wat ik kan verwachten kwijt te zijn aan tv, telefonie en internet.
felicitatiesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef Thrackan het volgende:
Even inkomen hier in K&W met wat slowchat:
Heb zojuist gehoord dat mijn bod op m'n aankomende eerste huisje is geaccepteerd
Nu nog van alles gaan regelen om de boel rond te maken.
Vlaardingen, het is een appartementje op de benedenverdieping.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd !
Waar mag de villa in kwestie staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |