ik vind het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Falco het volgende:
Nu moeten we zeggen dat je een schitterend huis hebt?
Ik ook, al zal ik zelf niet zo snel foto's van mijn huis posten....quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk
Inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Okeej, dat topic kon ik dus niet vinden...quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad, Mag ik even binnen kijken #3
Die heb ik zo gekocht. hihi.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens mij kan je kast hoog nodig een likje verf gebruiken!
Dat topic is een beetje doodgebloed; laten we hier gewoon verder gaanquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Mag ik even binnen kijken #3
Linkjes naar de eerste 2 delen staan in de OP.
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplantquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Volgens mij een Yucca.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Ik vergeet juist altijd planten water te geven.quote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplant.
De plant is inmiddels ook overleden, omdat ik die plant denk ik te veel water gaf. Ik ben daar zo slecht in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |