ik vind het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Falco het volgende:
Nu moeten we zeggen dat je een schitterend huis hebt?
Ik ook, al zal ik zelf niet zo snel foto's van mijn huis posten....quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk
Inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Okeej, dat topic kon ik dus niet vinden...quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad, Mag ik even binnen kijken #3
Die heb ik zo gekocht. hihi.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens mij kan je kast hoog nodig een likje verf gebruiken!
Dat topic is een beetje doodgebloed; laten we hier gewoon verder gaanquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Mag ik even binnen kijken #3
Linkjes naar de eerste 2 delen staan in de OP.
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplantquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Volgens mij een Yucca.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Ik vergeet juist altijd planten water te geven.quote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplant.
De plant is inmiddels ook overleden, omdat ik die plant denk ik te veel water gaf. Ik ben daar zo slecht in.![]()
Als je zo'n creatieve geest hebt, getuige de lef en gevoel wat de eetkamer weergeeft, weet je ook vast wel raad met spulletjes van de rommelmarkt. Ik zou daar eens rondkijken als ik jou was, dat zal de uitstraling nog net iets persoonlijker maken en sfeer geven. Het is nu wat te nieuw. (eerste idee is om dat groene lacktafeltje te vervangen. Leuk plantentafeltje ofzo op de kop tikken en een likje groene verf erover.)quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef sjaakspark het volgende:
We hadden maar een beperkt budget vandaar de ikea inrichting / en bouwmarkt/lamp![]()
Als we ooit nog eens rijk worden.....
Wat een mooie kleuren combinatie zegquote:Op maandag 28 september 2009 18:54 schreef sjaakspark het volgende:
Voor de meesten vast te groen.....onze eetkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vele licht komt van de 4 lichtkoepels die in het dak zitten.quote:En wat komt er veel licht naar binnen. Mooie foto's ook !
Lijkt alleen of het plafond laag is, of lijkt dat maar zo door het schuine dak?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
Sorry, waren dit nou foto's van users? Of ben ik toch beland in het topic met afzichtelijke foto's van Funda?
Grootspraak. Waar blijven jouw foto's dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
Sorry, waren dit nou foto's van users? Of ben ik toch beland in het topic met afzichtelijke foto's van Funda?
Hoe ziet jou woonkamer eruit dan ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
eey watje plaats jou huis dan maar eensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
ag als je zo'n mooi huis hebt, heb je geen meubels nodig...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef heartwork het volgende:
Zicht op de huiskamer
[ afbeelding ]
Deuren dicht
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien ben ik meer van het minimale.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag als je zo'n mooi huis hebt, heb je geen meubels nodig...
Nou, zit wel verschil in jouw huis en het mijne.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:29 schreef heartwork het volgende:
Ah, komen al mijn topichelden van de klustopics nu voorbij ?!
Bedankt Oblivion.
Gelukkig kan ik van jullie afkijken hoe jullie alles handig oplossen met ruimtes en afwerking he
wat zij zegtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
Maarehh Heartwork wij willen bij jou ook wel meekijken(koorts maakt me brutaal
)
Leuk Xennia, ziet er gezellig uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |