ik vind het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Falco het volgende:
Nu moeten we zeggen dat je een schitterend huis hebt?
Ik ook, al zal ik zelf niet zo snel foto's van mijn huis posten....quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk idee eigenlijk
Inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Okeej, dat topic kon ik dus niet vinden...quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad, Mag ik even binnen kijken #3
Die heb ik zo gekocht. hihi.quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Volgens mij kan je kast hoog nodig een likje verf gebruiken!
Dat topic is een beetje doodgebloed; laten we hier gewoon verder gaanquote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk idee, maar volgens mij is er toch wel al eens eerder zo'n topic geweest!
Mag ik even binnen kijken #3
Linkjes naar de eerste 2 delen staan in de OP.
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplantquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Volgens mij een Yucca.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is dat voor plant op foto 1?
Ik vergeet juist altijd planten water te geven.quote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee! ik noem het gewoon: een huiskamerplant.
De plant is inmiddels ook overleden, omdat ik die plant denk ik te veel water gaf. Ik ben daar zo slecht in.![]()
Als je zo'n creatieve geest hebt, getuige de lef en gevoel wat de eetkamer weergeeft, weet je ook vast wel raad met spulletjes van de rommelmarkt. Ik zou daar eens rondkijken als ik jou was, dat zal de uitstraling nog net iets persoonlijker maken en sfeer geven. Het is nu wat te nieuw. (eerste idee is om dat groene lacktafeltje te vervangen. Leuk plantentafeltje ofzo op de kop tikken en een likje groene verf erover.)quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef sjaakspark het volgende:
We hadden maar een beperkt budget vandaar de ikea inrichting / en bouwmarkt/lamp![]()
Als we ooit nog eens rijk worden.....
Wat een mooie kleuren combinatie zegquote:Op maandag 28 september 2009 18:54 schreef sjaakspark het volgende:
Voor de meesten vast te groen.....onze eetkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vele licht komt van de 4 lichtkoepels die in het dak zitten.quote:En wat komt er veel licht naar binnen. Mooie foto's ook !
Lijkt alleen of het plafond laag is, of lijkt dat maar zo door het schuine dak?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
Sorry, waren dit nou foto's van users? Of ben ik toch beland in het topic met afzichtelijke foto's van Funda?
Grootspraak. Waar blijven jouw foto's dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
Sorry, waren dit nou foto's van users? Of ben ik toch beland in het topic met afzichtelijke foto's van Funda?
Hoe ziet jou woonkamer eruit dan ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
eey watje plaats jou huis dan maar eensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:25 schreef DonVincenzo het volgende:
ag als je zo'n mooi huis hebt, heb je geen meubels nodig...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef heartwork het volgende:
Zicht op de huiskamer
[ afbeelding ]
Deuren dicht
[ ]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien ben ik meer van het minimale.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag als je zo'n mooi huis hebt, heb je geen meubels nodig...
Nou, zit wel verschil in jouw huis en het mijne.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:29 schreef heartwork het volgende:
Ah, komen al mijn topichelden van de klustopics nu voorbij ?!
Bedankt Oblivion.
Gelukkig kan ik van jullie afkijken hoe jullie alles handig oplossen met ruimtes en afwerking he
wat zij zegtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
Maarehh Heartwork wij willen bij jou ook wel meekijken(koorts maakt me brutaal
)
Leuk Xennia, ziet er gezellig uitquote:
Ik zal, als ik mijn huis weer op orde heb, dwz schoon gemaakt en de nieuwe meubels een plekje heb gegeven, foto's maken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Xennia het volgende:
Dank jullie beiden. Het is wel heel klein. Ik ga woensdag bij een potentieel nieuw huis kijken.
Heeft er verder niemand gluurmateriaal?
Mijn vriend wil geen klustopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
Maarehh Heartwork wij willen bij jou ook wel meekijken(koorts maakt me brutaal
)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
Mijn vriend wil geen klustopic![]()
Sorry
Ik bedoel ook niet groot, maar groots...quote:Oh en mijn huis is helemaal niet zo groot hoor Oblivion, hooguit 80m2.
Spannend als je iets nieuws gaat bekijken! Leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Xennia het volgende:
Dank jullie beiden. Het is wel heel klein. Ik ga woensdag bij een potentieel nieuw huis kijken.
Heeft er verder niemand gluurmateriaal?
Nee, hij zit niet op fok, maar hij wil liever niet dat iemand zijn wel en wee in de gaten kan houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zit hij ook op fok?
[..]
Ik bedoel ook niet groot, maar groots...
Mooie hoge deuren, plinten en ramen, etc etc...
Leuke retro-stijl. Het mooiste vind ik je bankstel. Zoiets zou ik ook best willen, maar dan in het grijs of bruin.quote:
Mijn bankstel? Dat ding is tiendehands en zit en ligt voor geen meter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef OeJ het volgende:
[..]
Leuke retro-stijl. Het mooiste vind ik je bankstel. Zoiets zou ik ook best willen, maar dan in het grijs of bruin.
Ik vraag me alleen af of er nog nieuwe interieurs geplaatst gaan worden die wij kunnen prijzen of ongegeneerd afkraken.
Nou, als ik toch bezig ben, je spiegel en je lamp vind ik minder geslaagd, een beetje te gewoontjes om echt op te vallen. Je bankstel is warm, en doet wel echt aan vroeger denken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mijn bankstel? Dat ding is tiendehands en zit en ligt voor geen meter.
In mijn nieuwe huis wordt alles beter![]()
Maar helaas, het huis dat ik ging bekijken was al verkocht dus ik moet mijn plannen nog verder uitstellen.
Ik vind het topic ook een beetje dood, jammer. Af en toe maar subtiel kicken dan
Erg mooie stijl in huis!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:22 schreef ueberduitser het volgende:
beetje leven het topic inblazen dan maar?
eetkeuken
[ afbeelding ]
van de eetkeuken richting woonkamer
[ afbeelding ]
stukje woonkamer
[ afbeelding ]
Danke!quote:
Mooi. Vind alleen de vloer niet zo mooi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:29 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Danke!
Naturel en rustige kleuren, het is namelijk al druk genoeg in de buitenwereld...;)
Kleuraccenten blijven accenten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:22 schreef ueberduitser het volgende:
beetje leven het topic inblazen dan maar?
eetkeuken
[ afbeelding ]
van de eetkeuken richting woonkamer
[ afbeelding ]
stukje woonkamer
[ afbeelding ]
Dank en smaken verschillen gelukkig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mooi. Vind alleen de vloer niet zo mooi.
Ik zag eens in zo'n klusprogramma dat ze de vloer verfden, dat kan ook een mooi resultaat geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank en smaken verschillen gelukkig!
Vloer valt ook vies tegen trouwens, zit al vol deuken en beschadigingen.
In ons vorige huis lag een vloer die de helft van deze kostte, en na 7 jaar er nog beter uit zag dan deze na een half jaar!
Blijft wel liggen tot de kids wat ouder zijn, maar dan komt er zeker wat anders in...
laminaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef OeJ het volgende:
[..]Ik zag eens in zo'n klusprogramma dat ze de vloer verfden, dat kan ook een mooi resultaat geven.
dan moeten ze het wel doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:43 schreef ueberduitser het volgende:
nog ff twee foto's doen dan?
http://img62.imageshack.us/img62/1414/07040904.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/1414/07040904.jpg
en van buiten nog een mooi sukje schilderwerk (wel een rotwerk)
http://img10.imageshack.us/img10/1170/dakkapel19090901.jpg
Ik zou het een evt. volgende keer dan maar aan een professional overlaten... Het is best netjes ingericht (niet mijn smaak, maar binnen de stijl niet slecht gedaan), maar de architectuur is vooral heel saai en nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef ueberduitser het volgende:
woning heb ik trouwens zelf ontworpen..![]()
Een woning hoeft toch niet persé apart en hip ontworpen te zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou het een evt. volgende keer dan maar aan een professional overlaten... Het is best netjes ingericht (niet mijn smaak, maar binnen de stijl niet slecht gedaan), maar de architectuur is vooral heel saai en nietszeggend.
Neuh, maar als je er prat op gaat dat je 'm zelf ontworpen hebt zou het toch wel leuk zijn als ie er wat anders uitziet dan de eerste beste cataloguswoning.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een woning hoeft toch niet persé apart en hip ontworpen te zijn?![]()
Hoeft opzich geen probleem te zijn, maar sommige mannen pissen op/tegen alles behalve in de pot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef tim1986 het volgende:
wel een echte mannen hangpot op de wc ..
wel heerlijk hoor.. gewoon staand uit je l8l brullen ipv elke dag dat gezeur:
schat .. ga je wel zitten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh, maar als je er prat op gaat dat je 'm zelf ontworpen hebt zou het toch wel leuk zijn als ie er wat anders uitziet dan de eerste beste cataloguswoning.
Ik vind'em leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
M'n baas is architect en vindt het ook helemaal niks, maar dat interesseert me ook niet!
Ik teken voor m'n werk zo vaak strakke, moderne architectuur die echt mooi is, maar waar ik dus absoluut niet in zou willen wonen.
Wij wilden een gezellig, knus huisje en dat is voor ons meer dan 100% gelukt.
Jij bent wel erg negatief, terwijl er toch ook wel mooie elementen in zitten:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef k_man het volgende:
Tja, leken...
Ik ben ook een sloddervos maar ik ruim de boel op voor onze ouders. Anders gaan ze zeuren (wij zijn 21 + 22 dan krijg je dat denk ik wat meer)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je hebt opgeruimd voor de foto's..
Man, als het bij mij er zo uit zou zien zou iedereen denken dat de koningin op bezoek zou komen.
< slordervos
haha nee eerlijk gezegd niet, ik heb een chronische hekel aan rommel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je hebt opgeruimd voor de foto's..
Man, als het bij mij er zo uit zou zien zou iedereen denken dat de koningin op bezoek zou komen.
< slordervos
Heel gaaf!quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt er wel echt een supergave kamer van gemaakt. Studeer je voor binnenhuisarchitect(e)?quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neeuh nope!quote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij hebt er wel echt een supergave kamer van gemaakt. Studeer je voor binnenhuisarchitect(e)?
Je hebt echt heel goed weten te combineren, die mand, en die lichten verborgen achter die "balk", en alles past gewoon bij elkaar, en zelfs die kunstbloemen storen niet in het geheel. Ik vind het helemaal goed (top!).quote:
Led lampjes bij de Ikeaquote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef OeJ het volgende:
En die schilderijen, met die verlichting, wat zijn dat, of hoe heb je dat gedaan?
Ik dacht altijd: ik houd helemaal niet zo van dat blanke hout, zoals bij je bureau het geval is, maar zo als geheel stoort dat helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Led lampjes bij de IkeaDie led lampjes heb ik weten weg te werken achter de schilderijen. Eigenlijk best simpel dus
de stroomkabels gaan via die witte streepjes.
Even down to earth dan: ik vind het een gruwelijk kitscherige en duits-ogende inrichtingquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Heider00sje het volgende:
Wat een complimenten zeg, wel tof om te horen![]()
Dat bureau is gemaakt uit twee bureaus
Ik heb een hele nieuwe stijl ontdekt, niks Duits kitscherigquote:Op woensdag 18 november 2009 01:03 schreef martinus- het volgende:
[..]
Even down to earth dan: ik vind het een gruwelijk kitscherige en duits-ogende inrichting![]()
Maar toch tof dat je het post hier! Ziet er wel enigszins warm uit trouwens, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
ik vind die lichtbalk/bak erg leuk gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie flipperkastquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:01 schreef T42 het volgende:
zo wat kiekjes van mijn huisje
en jah ik ben een sloddervos(woon er net en dan ben ik vanalles kwijt en dan zoek ik alles door en blijft de zooi achter
)
maar ben ook van het groennezelfs me parkiet is groen
![]()
eethoek (waar ik meer hobby dan eet)
[ link | afbeelding ]
trap in de gang
[ link | afbeelding ]
bank en de tv deed zelfs mee met het groen zijn
[ link | afbeelding ]
Wauw, dat ziet er echt goed uitquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boedelhal, 35 euroquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef k_man het volgende:
Goh, een salontafel met tegeltjes... waar vind je die nog?
Ja, hoe verpak je zoiets nog vriendelijk, he...quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef Itt het volgende:
Ik weet niet hoor...maar dit is echt alles waar ik van probeer weg te blijven als je iets inricht.
gelukkig ben jij er wel blij mee dat is het enige wat telt.;)
hey I tried,quote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, hoe verpak je zoiets nog vriendelijk, he...
quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef k_man het volgende:
Goh, een salontafel met tegeltjes... waar vind je die nog?
Kleurkeuze is veilig maar ergquote:Op maandag 14 december 2009 20:34 schreef xFriendx het volgende:
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Shot de andere kant op. Let wel, die gordijnen zijn provosorisch opgehangen aan waslijndraadOok achter moeten nog lamellen komen zoals voor. De stoel links die apart staat gebruik ik als leesplek. Lampjes op kastjes aan weerzijden, kan vanaf daar tegelijkertijd ook de pc en tv zien.
[ afbeelding ]
En waar is jouw inrichting dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:06 schreef Itt het volgende:
Ik weet niet hoor...maar dit is echt alles waar ik van probeer weg te blijven als je iets inricht.
gelukkig ben jij er wel blij mee dat is het enige wat telt.;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |