Heel gaaf!quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt er wel echt een supergave kamer van gemaakt. Studeer je voor binnenhuisarchitect(e)?quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neeuh nope!quote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij hebt er wel echt een supergave kamer van gemaakt. Studeer je voor binnenhuisarchitect(e)?
Je hebt echt heel goed weten te combineren, die mand, en die lichten verborgen achter die "balk", en alles past gewoon bij elkaar, en zelfs die kunstbloemen storen niet in het geheel. Ik vind het helemaal goed (top!).quote:
Led lampjes bij de Ikeaquote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef OeJ het volgende:
En die schilderijen, met die verlichting, wat zijn dat, of hoe heb je dat gedaan?
Ik dacht altijd: ik houd helemaal niet zo van dat blanke hout, zoals bij je bureau het geval is, maar zo als geheel stoort dat helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Led lampjes bij de IkeaDie led lampjes heb ik weten weg te werken achter de schilderijen. Eigenlijk best simpel dus
de stroomkabels gaan via die witte streepjes.
Even down to earth dan: ik vind het een gruwelijk kitscherige en duits-ogende inrichtingquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef Heider00sje het volgende:
Wat een complimenten zeg, wel tof om te horen![]()
Dat bureau is gemaakt uit twee bureaus
Ik heb een hele nieuwe stijl ontdekt, niks Duits kitscherigquote:Op woensdag 18 november 2009 01:03 schreef martinus- het volgende:
[..]
Even down to earth dan: ik vind het een gruwelijk kitscherige en duits-ogende inrichting![]()
Maar toch tof dat je het post hier! Ziet er wel enigszins warm uit trouwens, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
ik vind die lichtbalk/bak erg leuk gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie flipperkastquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:01 schreef T42 het volgende:
zo wat kiekjes van mijn huisje
en jah ik ben een sloddervos(woon er net en dan ben ik vanalles kwijt en dan zoek ik alles door en blijft de zooi achter
)
maar ben ook van het groennezelfs me parkiet is groen
![]()
eethoek (waar ik meer hobby dan eet)
[ link | afbeelding ]
trap in de gang
[ link | afbeelding ]
bank en de tv deed zelfs mee met het groen zijn
[ link | afbeelding ]
Wauw, dat ziet er echt goed uitquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn cribje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boedelhal, 35 euroquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef k_man het volgende:
Goh, een salontafel met tegeltjes... waar vind je die nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |