Ik zou het een evt. volgende keer dan maar aan een professional overlaten... Het is best netjes ingericht (niet mijn smaak, maar binnen de stijl niet slecht gedaan), maar de architectuur is vooral heel saai en nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef ueberduitser het volgende:
woning heb ik trouwens zelf ontworpen..![]()
Een woning hoeft toch niet persé apart en hip ontworpen te zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou het een evt. volgende keer dan maar aan een professional overlaten... Het is best netjes ingericht (niet mijn smaak, maar binnen de stijl niet slecht gedaan), maar de architectuur is vooral heel saai en nietszeggend.
Neuh, maar als je er prat op gaat dat je 'm zelf ontworpen hebt zou het toch wel leuk zijn als ie er wat anders uitziet dan de eerste beste cataloguswoning.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een woning hoeft toch niet persé apart en hip ontworpen te zijn?![]()
Hoeft opzich geen probleem te zijn, maar sommige mannen pissen op/tegen alles behalve in de pot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef tim1986 het volgende:
wel een echte mannen hangpot op de wc ..
wel heerlijk hoor.. gewoon staand uit je l8l brullen ipv elke dag dat gezeur:
schat .. ga je wel zitten?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh, maar als je er prat op gaat dat je 'm zelf ontworpen hebt zou het toch wel leuk zijn als ie er wat anders uitziet dan de eerste beste cataloguswoning.
Ik vind'em leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
M'n baas is architect en vindt het ook helemaal niks, maar dat interesseert me ook niet!
Ik teken voor m'n werk zo vaak strakke, moderne architectuur die echt mooi is, maar waar ik dus absoluut niet in zou willen wonen.
Wij wilden een gezellig, knus huisje en dat is voor ons meer dan 100% gelukt.
Jij bent wel erg negatief, terwijl er toch ook wel mooie elementen in zitten:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef k_man het volgende:
Tja, leken...
Ik ben ook een sloddervos maar ik ruim de boel op voor onze ouders. Anders gaan ze zeuren (wij zijn 21 + 22 dan krijg je dat denk ik wat meer)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je hebt opgeruimd voor de foto's..
Man, als het bij mij er zo uit zou zien zou iedereen denken dat de koningin op bezoek zou komen.
< slordervos
haha nee eerlijk gezegd niet, ik heb een chronische hekel aan rommel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je hebt opgeruimd voor de foto's..
Man, als het bij mij er zo uit zou zien zou iedereen denken dat de koningin op bezoek zou komen.
< slordervos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |