Heb me altijd afgevraagt wat zulke stenen nou in NL kostenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Het_hupt het volgende:
Wat je ook kan gaan doen is dit
[ afbeelding ]
die tuin heb ik aangelegdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagt wat zulke stenen nou in NL kosten
Hier liggen ze namelijk overal verspreidt misschien leuke handel
Dat is dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Het_hupt het volgende:
Wat je ook kan gaan doen is dit
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Mooi gedaan![]()
En wat kostten die stenen ?
Dat kan ook, maar het is al niet zo'n grote tuin en ik ben bang dat het dan nog kleiner lijkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:28 schreef ManianMan het volgende:
waarom niet een beetje oerwoudachtig. Plantenbakken van gele stenen en varens
Dat is jammer, ik zal nog iets bedenkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar het is al niet zo'n grote tuin en ik ben bang dat het dan nog kleiner lijkt.
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar ik doe het dan een beetje mini met ipv de plantenbakken (die wel achter op de stenen komen) de stepstones voor het kleurtje en dan van alles door elkaar op de grond. Vanaf de grond gezien is dat best oerwoud denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik zal nog iets bedenkenmisschien komt mijn fantasie weer van pas
Dat is ook cool, het komt er eigenlijk op neer dat je een paar oerwoud plantjes er in kunt zetten, zo lijk de tuin een beetje op een jungle en dat is een hele belevenisquote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar ik doe het dan een beetje mini met ipv de plantenbakken (die wel achter op de stenen komen) de stepstones voor het kleurtje en dan van alles door elkaar op de grond. Vanaf de grond gezien is dat best oerwoud denk ik.
Zoiets ja en omdat ik er een paar boompjes neerzet, wil ik de planten niet te hoog laten worden. Het is niet zo'n grote tuin en het wordt dan al snel slordig. Nu hoop ik dat het wel een beetje 'gepland' lijkt. Lastig uitleggen. Vrienden zijn vorig jaar met zo'n tuin begonnen en dat vind ik echt leuk. De bodembedekkers gaan nu tegen elkaar aan groeien en het wordt zo'n mooi tapijt. Heel afwisselend en zeker niet saai. Ik ga daar ook wat stekjes halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is ook cool, het komt er eigenlijk op neer dat je een paar oerwoud plantjes er in kunt zetten, zo lijk de tuin een beetje op een jungle en dat is een hele belevenis
De juiste rotsplanten en bodembedekkers erin en het is wel groen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is dus
A- te technisce
B- te grijs
C- te veel tillen
D- totaal niet groen
Wel erg mooi gedaan!
Je bedoelt dat stuk tussen die grote stenen? Dat vind ik wel erg leuk! Maar dan inderdaad wat meer groen. We hebben nu ook wat keien om de boom heen liggen en dat vind ik wel leuk. Had bedacht om daar zand in te gooien en er dan wat rotsplantjes tussen te doen, maar ik vind het lastig dan niet te nep te laten lijken. Ik zou dat dan bij alle boompjes precies hetzelfde doen en dat ziet er weer onnatuurlijk uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef blaatertje het volgende:
[..]
De juiste rotsplanten en bodembedekkers erin en het is wel groen.
Die tuin leeghalen is ook veel tillen.
Inderdaad, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk tussen die grote stenen? Dat vind ik wel erg leuk! Maar dan inderdaad wat meer groen. We hebben nu ook wat keien om de boom heen liggen en dat vind ik wel leuk. Had bedacht om daar zand in te gooien en er dan wat rotsplantjes tussen te doen, maar ik vind het lastig dan niet te nep te laten lijken. Ik zou dat dan bij alle boompjes precies hetzelfde doen en dat ziet er weer onnatuurlijk uit.
Oeh, da's mooi spulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
Dit is dus een beetje het idee.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |