abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69580651
Het gaat om een vliering maken op de zolderetage, van binnenkant zie ik alleen van die groene plater ik denk dat het oom een zadeldak gaat waar je niets tegenaan kan vast zetten.

Mijn plan is om een 4 taat verticale balke neer te zetten en hierin de constructie op te bouwen, van ene kant heb ik de draag muur , ik kan hier dus een balt tegen de muur vast zetten. aan de ander kant zet ik twee verticale balke neer en tussen deze balke en andere aan de muur leg ik de dragers in. mijn vraag is of dit een goeie constructie is als niet dat wat en hoe anders.

[ Bericht 21% gewijzigd door nader op 01-06-2009 00:23:47 ]
  zondag 31 mei 2009 @ 18:45:18 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69580769
je link werkt niet
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zondag 31 mei 2009 @ 18:46:37 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69580803
En waarom mailen? vragen gewoon via het forum lijkt me anders stuurt iedereen dezelfde vragen
sterker nog haal je mail maar beter weg.. Dit is fok
pi_69583944
Mijn eerste vraag (nee, ik ga niet mailen) is om het eens met hier en daar een verbetering in de interpunctie, een paar hoofdletters en wat meer Nederlandse woorden te proberen. Ik heb echt geen idee wat een taat balt is, maar ik ben wel benieuwd.
unieke geschenken, exclusieve cadeaus uit de mooiste Nederlandse bomen:
handgemaakte houten vazen http://www.hetmooistehout.nl
handgemaakte houten schalen http://www.houtenschalen.nl
pi_69584223
Lijkt mij toch meer om een gevalletje spam te gaan, zeker gezien het vermeldde emailadres.
pi_69588262
niet zo zeuren en gewoon op inhoud gaan bewijs weer niet dat bouwvakkers toch misschien de meest domste zijn he..... als je dat ook niet weet hoef je ook niet reageren want dat kost ons alleen maar de tijd naar steeds bladeren en de stomme opmerkingen van je te horen....
pi_69589484
Je openingspost is na aanpassing wel een heel stuk duidelijker, daarvoor leek het gewoon meer op een advertentie ergens plaatsen dan echt informatie inwinnen, deze foto's waren nergens te zien, behalve foto's van wat je allemaal als doet als werkzaamheden.
Maar aan de andere kant als je dit allemaal via een forum wilt uitzoeken, i.p.v. via constructieberekeningen ben ik blij dat je niet bij mij de verbouwing gedaan hebt.
Een goede vakman weet ook wanneer hij externe hulp moet inschakelen voor die onderdelen van een verbouwing waar hij zelf niet goed raad mee weet.

Misschien kun je beter met stalen H profielen werken.
4 keer een H profiel verticaal plaatsen, en aan de bovenkant tussen de profielen 2 stalen H profielen plaatsen, en eventueel aan de twee andere zijden 2 stalen U profielen.
Tussen de horizontale H profielen kun je dan houten balken plaatsen en hierop een vloertje maken van bijvoorbeeld osb plaat, hoewel ik die zelf minder mooi vindt, de onderkant kun je natuurlijk afwerken met gipsplaten, het stalen frame zou ik ook afwerken met gipsplaten, dit i.v.m. de brandwerendheid.

Om je een idee te geven:

[ Bericht 20% gewijzigd door klipper op 31-05-2009 23:58:25 ]
pi_69589608
Spam...

De site waar de foto's gehost zijn maakt het duidelijk...
pi_69589871
x

[ Bericht 51% gewijzigd door AMDFreak op 31-05-2009 23:52:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')