Je openingspost is na aanpassing wel een heel stuk duidelijker, daarvoor leek het gewoon meer op een advertentie ergens plaatsen dan echt informatie inwinnen, deze foto's waren nergens te zien, behalve foto's van wat je allemaal als doet als werkzaamheden.
Maar aan de andere kant als je dit allemaal via een forum wilt uitzoeken, i.p.v. via constructieberekeningen ben ik blij dat je niet bij mij de verbouwing gedaan hebt.
Een goede vakman weet ook wanneer hij externe hulp moet inschakelen voor die onderdelen van een verbouwing waar hij zelf niet goed raad mee weet.
Misschien kun je beter met stalen H profielen werken.
4 keer een H profiel verticaal plaatsen, en aan de bovenkant tussen de profielen 2 stalen H profielen plaatsen, en eventueel aan de twee andere zijden 2 stalen U profielen.
Tussen de horizontale H profielen kun je dan houten balken plaatsen en hierop een vloertje maken van bijvoorbeeld osb plaat, hoewel ik die zelf minder mooi vindt, de onderkant kun je natuurlijk afwerken met gipsplaten, het stalen frame zou ik ook afwerken met gipsplaten, dit i.v.m. de brandwerendheid.
Om je een idee te geven:
[ Bericht 20% gewijzigd door klipper op 31-05-2009 23:58:25 ]