Stel viespeuken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, bij vlagen, maar de stank is vnml buiten.
We hebben voor kerst iemand laten komen, die keek en kwam toen met het verhaal van gat in de vloer en weetikveel. Hij moest toen nog contact opnemen met de gemeente om wat dingen uit te zoeken en vervolgens hebben we nooit meer iets gehoord.
En wij zijn zelf gewoon ook heel laks met dit soort dingen als het niet echt storend is in het dagelijks gebruik zeg maar.Dus het duurde even.
Maar we hebben nu viavia een spulletje gekregen dat we erop kunnen smeren. Is echt speciaal om gaten te repareren terwijl er nog water sijpelt, moet binnen 1-2 minuten hard zijn dan.
Dus nu is het wachten tot het iets warmer is, het moet minimaal 6 graden zijn ofzo, en dan de boel even met een dompelpomp leeghalen en dan kan F. in zijn duikpak onder de schuur kruipen en het fixen.![]()
Brrrr... hij liever dan ik.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verheug me er al op dat ik dan de tuinslang op hem mag zetten als hij klaar is!![]()
Letterlijk en figuurlijkquote:
Hilarische fotoquote:
Er word achter de schermen nog druk geteld en gerekendquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel stemmen zijn er toch niet om te tellen?
http://www.lapoo.nl/calc.htmquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Er word achter de schermen nog druk geteld en gerekend![]()
Is wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef sigme het volgende:
Mag het baggerplaatje weg? pelletkachel niet sexy
dees?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat niet de muur van marsepein, modjes?
Ja, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dees?
De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
Nee,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
dees?
De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
Een duik onder het huisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kan gewoon openblijven. Als er niet meer in wordt gereageerd, zakt 'ie vanzelf weg en anders heeft wellicht iemand anders er nog wat aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Plasterk het volgende:
Hier mag een slotje op
zout toevoegen exquisit vaatwasser
Zit op slotquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef klipper het volgende:
En een slotje zou hier ook niet misstaan, spam en geeneens de goedkoopste.
Goedkoop aan bouwmaterialen komen!!!
Het voordeel ervan is dan ook dat je hopelijk ook echt de antwoorden krijgt waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:24 schreef Stiemie het volgende:
Ah dan ga ik binnenkort maar eens aan de slag met een eigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |