Mmmmmm lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 18:23 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moederHeb net m'n 'avondeten' gehad: pudding
De melk moest op
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en als ik aanstaande vrijdag een beetje op tijd thuis ben, ga ik maisbrood bakken
dan mag je van alles kiezen en dan kies je datquote:Op zondag 29 maart 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Bij oma vroeger mocht ik altijd kiezen wat ik wou eten, en dan koos ik vaak griesmeelpap
pannenkoekenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:40 schreef LadyBlack het volgende:de griesmeelpap van mijn oma was niet te versmaden.
Anders koos ik pannenkoeken of gebakken aardappeltjes
Ik heb me ook maar een bak thee gemaakt.quote:
Ik weet wel een leuke garp.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
*bescheiden kick*
Ik ben iets van plan met Koninginnedag, alleen ik weet niet wat.
Een buschauffeur overvallen?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben aanstaande woensdag om 13:17 wat van plan. Ik weet ik alleen nog niet wat.
zou kunnen, de bus zou er om 13:10 moeten zijn, dus een redelijk kloppende tijdquote:
Dat moet een fikse ontsteking zijnquote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh
Mijn moeder stond om vier uur zomertijd vannacht aan mijn bed. Ik was, omgerekend, om twee uur zomertijd gaan slapen. "Je moet me helpen," zegt ze.Mijn papa zit op dat moment in Zwitserland. Helpen houdt in dat ik de huisartsenpost voor haar bel, omdat het haar niet meer lukt. Een uur later zit ik in de ambulance met mijn mama achterin. Ze is niet meer voor rede vatbaar van de pijn en beweegt ongecontroleed. De pijnstillers willen niet helpen. Na een paar uur vinden ze pijnstillers die helpen, maar weten ze nog niet wat er aan de hand is. Mijn mama wordt high on drugs naar een andere afdeling gereden. Om half een pikt een vriendin me op (saillant detail, die vriendin met wie ik een pobleem had en met wie ik het vrijdag uitgepraat heb) en ga ik even twee uurtjes naar huis om te douchen, het eten te eten wat ze voor me maakt en spulletjes te pakken voor mijn ma. Mijn broer en ik bengen het langs en na anderhalf uur horen we van een dokter dat ze een spoor van een ontsteking gevonden hebben en dat mijn mama in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn papa is in de tussentijd met mijn broertje naar Nederland gescheurd en is nu bij haar...
Een ongebruikelijke zondag, kan je wel zeggen
Pfoe dat is niet niks. Sterkequote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh
Mijn moeder stond om vier uur zomertijd vannacht aan mijn bed. Ik was, omgerekend, om twee uur zomertijd gaan slapen. "Je moet me helpen," zegt ze.Mijn papa zit op dat moment in Zwitserland. Helpen houdt in dat ik de huisartsenpost voor haar bel, omdat het haar niet meer lukt. Een uur later zit ik in de ambulance met mijn mama achterin. Ze is niet meer voor rede vatbaar van de pijn en beweegt ongecontroleed. De pijnstillers willen niet helpen. Na een paar uur vinden ze pijnstillers die helpen, maar weten ze nog niet wat er aan de hand is. Mijn mama wordt high on drugs naar een andere afdeling gereden. Om half een pikt een vriendin me op (saillant detail, die vriendin met wie ik een pobleem had en met wie ik het vrijdag uitgepraat heb) en ga ik even twee uurtjes naar huis om te douchen, het eten te eten wat ze voor me maakt en spulletjes te pakken voor mijn ma. Mijn broer en ik bengen het langs en na anderhalf uur horen we van een dokter dat ze een spoor van een ontsteking gevonden hebben en dat mijn mama in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn papa is in de tussentijd met mijn broertje naar Nederland gescheurd en is nu bij haar...
Een ongebruikelijke zondag, kan je wel zeggen
Wellicht galblaas, ze dachten ook eerst aan gal/nierstenen... Maar de medicatie daarvoor sloeg niet aan. Het is zondag, zelfs hier zorg dat dan voor poblemen, dus morgen komt er meer onderzoek...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet een fikse ontsteking zijn
Weten ze al waaraan/waarvan? Of is dat allemaal nog te vroeg?
Thanksquote:
das gewoon een school tentamen toch dat kan je vast wel eens inhalenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mijn wiskunde tentamen morgen... dat wordt m dus niet.
En dat is nou het laatste waar je je zorgen om moet maken. Morgen wel even bellen(en niet afwachten a la Duitsquote:Op zondag 29 maart 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mijn wiskunde tentamen morgen... dat wordt m dus niet.
Spanningstraantjesquote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, wel een echo. Zo kiwamen ze op hun ontsteking idee. Eerder hadden ze op een rontgen-foto al iets van een steentje gezien, dachten ze.
Net even de eerste tranen van vandaag gehad. Die moesten er uit...
Jullie zijn liev
Weet je, misschien kom ik er binnekort wel eentje bij m halenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef iamredleader het volgende:
Nou, als je een knuffel nodig hebt, Jair staat altijd tot je beschikking
quote:
Even ter info: wij gaan volgende week maandag op vakantie, dus je hebt nog 7 dagenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je, misschien kom ik er binnekort wel eentje bij m halen
Ik kijk hoe het loopt deze week...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Even ter info: wij gaan volgende week maandag op vakantie, dus je hebt nog 7 dagen
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kijk hoe het loopt deze week...
Slaap lekker lieve AKQSC' ers![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:weer terug in nederland, nog een uurtje rijden en we zijn thuis
belachelijk lang over gedaan omdat de hele snelweg van hannover naar osnabruck afgesloten was omdat er een bom uit de tweede wereldoorlog was gevonden. Na een reis van 11 uur dus wel kapot
Nee, een team met 2 wedstrijde meer staat nu met 1 punt meer bovenaan volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2009 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, TM, staan jullie nog steeds eerste?
Carnaval is toch al geweest.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
En we willen zo graag op de platte kar door 't dorp
Wij doen hier niet aan carnaval maar aan kermisquote:
nog 3 reguliere en nog 5 in te halen, wat toch nooit meer gaat lukkenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Hm, en hoeveel wedstrijden nog te gaan?
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga afsluiten, bedtijd voor het gezin
quote:
Nee, maar over een uurtje kan ik waarschijnlijk wel naar bed.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef MaJo het volgende:
weer terug in nederland, nog een uurtje rijden en we zijn thuis
belachelijk lang over gedaan omdat de hele snelweg van hannover naar osnabruck afgesloten was omdat er een bom uit de tweede wereldoorlog was gevonden. Na een reis van 11 uur dus wel kapot
Jeetje PS, wat een rotdagik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en je mama gauw weer beter wordt. Sterkte meis
Die map is het probleem niet. Als ik dubbelklik op een foto en het dus wil openen in Windows Photo Gallery, krijg ik die foto niet in het groot te zien.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
Ga eens naar de map van die foto's, kun je er daar thumbnails van maken? (Balk met vorige/volgende knoppen, laatste plaatje is een windowsschermpje, ding het Views, daar even klikken)
Het was meer om te checken of de foto's niet het probleem warenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die map is het probleem niet. Als ik dubbelklik op een foto en het dus wil openen in Windows Photo Gallery, krijg ik die foto niet in het groot te zien.
Knapquote:Op zondag 29 maart 2009 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 22 pagina's, terwijl ik er maar 6 mocht. En maar 400 woorden te veel![]()
Nee, het was nu ook nog geen ramp. Heb de foto's wel kunnen zien in de Dia-modus. Het waren er gelukkig maar een paar, en ik hoefde ze niet te bewerken.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik denk dat de update niet helemaal lekker is gegaan. Herstart heb je al geprobeerd zeker?
Best gekquote:Op zondag 29 maart 2009 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 22 pagina's, terwijl ik er maar 6 mocht. En maar 400 woorden te veel![]()
Je kunt een rollback doen naar een dag vóór de update via de Windows System Restore.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was nu ook nog geen ramp. Heb de foto's wel kunnen zien in de Dia-modus. Het waren er gelukkig maar een paar, en ik hoefde ze niet te bewerken.
Die update was me totaal ontgaan, echt heel vreemd.
Dat durf ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Je kunt een rollback doen naar een dag vóór de update via de Windows System Restore.
Ik had vandaag een dun truitje aan en een jas. Bloedheet!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het niet gauw koud maar net een stuk gelopen met een shirt, een trui en een jas en ik had het nog waterkoud. Dus nu twijfel ik tussen een bad en iets warms drinken.
Een uur geleden ook nog?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had vandaag een dun truitje aan en een jas. Bloedheet!
Kan niets mis mee gaan. Al je files blijven gewoon bestaan. Allen de updates worden terug gedraaid. Meer niet.quote:
Nee, dat niet. Ik heb wel flink hard gelopen, en het zonnetje scheen goed vandaag.quote:
Nah, ik zie morgen wel of het ok is, als ik de pc weer opstart. Zo niet, dan mag jij me stap voor stap uitleggen hoe dat werkt.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Kan niets mis mee gaan. Al je files blijven gewoon bestaan. Allen de updates worden terug gedraaid. Meer niet.
Ik denk dat ik dat dit jaar eens ga checkenquote:De 2009 editie van De Affaire in Nijmegen belooft nu al een erg fijne te worden. Dit jaar staan Blood Red Shoes, Caribou, Metronomy, Portugal. The Man, Mahjonng, The Routines, Autorace, Barbarella, Daily Bread, Howlin' Rain, Deerhoof, Gojira, Kap Bambino, Jookabox en The New Wine al op het programma.
Het festival vindt plaats van 18 tot en met 24 juli op verschillende locaties in Nijmegen. De entree is gratis.
Je bedoelt dat er weinig gedanst gaat worden met al die blaren?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef wyccie het volgende:
Je hebt wel door dat dat tijdens de Vierdaagse is? En het dus stervensdruk is? Het is eigenlijk niet echt een normaal festival.
Trusten.
Whaddap nigga? Weet je al weer meer van 1-100?quote:
Neuh, eerste opnames zijn eind april en de kans was niet groot dat ik daarvoor uitgenodigd zou worden, omdat ze nog een blik kandidaten van een eerder seizoen over hadden. Ze bellen me uiteindelijk een keerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaddap nigga? Weet je al weer meer van 1-100?
Je bedoelt interessant?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als een Marijke uit Groningen op dezelfde dag gaat als ik. Ik vond haar tof
Eventueelquote:
Dat kan. Ik vind schaatsen geen hol aan. Wel meer sporten niet overigensquote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt nog nooit interesse gehad in F1. Ik vind het zó saai.
Het was ook geen sneerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind schaatsen geen hol aan. Wel meer sporten niet overigens
Ik denk iets er tussenin.quote:
Zo had ik het ook niet opgevatquote:
lerenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yuri wat ga je eigenlijk doen op je nieuwe school?
Komt dat even mooi uitquote:
Is dat te vergelijken met steward?quote:
heb ik ook weleens dat zwaai ik hier en ga vervolgens weer iets anders doen en vergeet ik hier te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef MaJo het volgende:
Zeg ik heel blij dat ik nog wakker ben, vergeet ik daarna fok te checken
Maar ben dus nog wakker![]()
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 30 maart 2009 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik ook weleens dat zwaai ik hier en ga vervolgens weer iets anders doen en vergeet ik hier te kijken
let je nog wel even op de TTquote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee
Ik ga zo wel tukken, 11 uur in de auto is best vermoeiend
Denk van niet, tenzij je in de quiz zelf komtquote:Op maandag 30 maart 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hopen dat het in de loop van de nacht dan wat drukker wordt
Geeft niets. Weltruste dan!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Cobra maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken
Truste
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De uitslag van de GP van vandaag is bijzonder! Vind het jammer dat ik de race niet heb gezien, maar ik had bezoek
Die platte kar kunnen wij wel vergetenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een team met 2 wedstrijde meer staat nu met 1 punt meer bovenaan volgens mij
En we willen zo graag op de platte kar door 't dorp
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat er weinig gedanst gaat worden met al die blaren?
Haha, ik ben nu pas eindelijk mijn bed uitgerold, nadat ik gisteren zo vroeg ben gaan slapen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik wil niet. Wie stuurt mij naar bed?
Dan ben ik blij dat ik een dame ben.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, wyccie,
Heren moeten de 50(en dus om 03:30 op)
Dan maak je je maar moe.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, mag ik nog even tv kijken? Ik ben helemaal niet moe!
Ja, ma. Ik beloof te gaan slapen als blijkt dat mijn antwoord in de AKQ fout is.quote:
Ik had een niet-roddelwaardige logée. Die heeft flink liggen tukken trouwens, ik was zo tussen half tien en tien wel wakker (vond het te licht, kon niet meer slapen), zij heeft het tot kwart over twee volgehouden.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?
Ohja ik weet dat omdat mijn vriend om 7 uur op is gestaan voor de voorbeschouwingendie is wel F1-fan.
Oh, dat klinkt iets minder aantrekkelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.![]()
Als je geen Picknick in the Park verwacht, dan kan het best gezellig zijn. Ik dacht, ik waarschuw je maar alvast.
Ik hoop dat ik een beetje kan slapen in die week. Dat is wel zo fijn als je er om half 5 uit moet en nog 10 uur moet lopen.![]()
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:47 schreef wyccie het volgende:
Nee MaJo, als je te veel slaapt blijf je moe. En je moet vast nog heel veel inhalen vanwege Berlijn.
Hup, aan de slag!![]()
Ik ga ook niet slapen, maar douchen en werken.
*bewonderaar meldtquote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als een Marijke uit Groningen op dezelfde dag gaat als ik. Ik vond haar tof
Ja, je hebt nog sommigen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jee PS, ik hoop dat je inmiddels weet wat er met je moeder aan de hand is? Sterkte vandaag, en niet teveel over je wiskunde inzitten
[..]
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?
Ohja ik weet dat omdat mijn vriend om 7 uur op is gestaan voor de voorbeschouwingendie is wel F1-fan.
Vermoeiende studiereis dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:26 schreef MaJo het volgende:ik heb in berlijn gewoon zitten studeren. Ook nog iets bezocht waar ik een verslag van kan maken en een boek gekocht die ik kan gebruiken voor mijn studie. Gister in de file nog gelezen en op MacReel een opdracht gemaakt
hoef dus niets in te halen
Dat zijn de betere tipsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vermoeiende studiereis dus.![]()
En toch mag je van mij niet gaan slapen. MaJo, het is hartstikke mooi weer! Ga naar buiten, loop een blokje om met de honden.
Banden plakken is sowieso klote. Gewoon wegbrengenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klopt
En nu ga ik mijn fiets naar de fietsenmaker brengen (oh, ja, cliché, kan geen banden plakken) zodat ik naar het ziekenhuis kan als ze geopereerd is
Vriendenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu heb ik geen fiets tot half zeven...
Gelukkig heb ik fantastische vriendenEen vriendin komt haar fiets brengen en loopt(!) dan naar huis. Ze woont hier niet bepaald om de hoek, zeg maar, zodat ik daarmee mijn boertje op kan halen en naar het ziekenhuis kan gaan als ze bellen dat mijn moeder uitgeopeeed is. Ze nam de telefoon niet op, dus ik neem aan dat ze nu geopereerd wordt.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vermoeiende studiereis dus.![]()
En toch mag je van mij niet gaan slapen. MaJo, het is hartstikke mooi weer! Ga naar buiten, loop een blokje om met de honden.
quote:
En waar zit die man steeds? Achter het stuur?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hooren ben niet meer gaan slapen. Ben nu in utrecht, net in de bus nog zitten studeren
weten jullie nog die man laatst die een half uur lang 'oh oh lache lache lache' zei? Die zit nu weer in de bus![]()
ik word echt agressief van die man
![]()
Dan stap je even op hem af, en vraagt hem:quote:Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef MaJo het volgende:
weten jullie nog die man laatst die een half uur lang 'oh oh lache lache lache' zei? Die zit nu weer in de bus![]()
ik word echt agressief van die man
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er met deze man geen normaal gesprek te voeren valtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan stap je even op hem af, en vraagt hem:
"meneer, mag ik u wat vragen?"
Dan zegt die meneer natuurlijk:
"jazeker, schoonheid, wat kan ik voor je doen?"
En dan zeg jij:
"wat is er zo grappig, meneer?"
En dan zegt hij:
????
Over unter den linden gelopen en daar in de buurt gelunched. Vervolgens onder de brandenburger tor door naar het mahnmal gedenkmahl voor de joodse slachtoffers in WOII. Ook naar het informatiecentrum geweest eronder, erg heftigquote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, wat heb je nog gedaan op je laatste dag in Berlijn?
Mehehequote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik had m'n pc handmatig een uur vooruitgezet, maar dat had de pc automatisch al gedaan
Nou goodiequote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
maar nu heb je wel een uur extra
Wij eten vrij vroegquote:
quote:i've been there! when he's standing amoungst the buildings and looks like a giant. he's at monikadam or something like that. it's a minature version of the hague!
quote:
yupquote:
quote:
'gelukkig' alleen films. Dacht eerst dat ik mn hele PC opnieuw moest formatteren omdat ik ik een BSOD (het is besmettelijk lijkt het wel) kreeg. maar bleek dus voorlopoig dat het aan de kapotte hardeschijf lag.quote:
ik snap hem nietquote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt 3x de helft natuurlijk, maar vervelend is het wel
Nederlandse olifanten speuren naar landmijnen
Die submitter![]()
Is het tong80 eindelijk gelukt om Yvonne te versieren!?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt 3x de helft natuurlijk, maar vervelend is het wel
Nederlandse olifanten speuren naar landmijnen
Die submitter![]()
Werd ze doodgeschoten of is ze ontploftquote:Op maandag 30 maart 2009 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Etc, ik heb gisteren zowaar een hele aflevering NCIS gezien
Er was een agente doodgegaan
Huh? Oh dan heb ik misschien gedacht iets uit te leggen waar ik niks vanaf weetquote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het tong80 eindelijk gelukt om Yvonne te versieren!?
In samenwerking met Yvonnequote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
De submitter: Ytonge80...... lijkt verdacht veel op een user hier op het forum die altijd eenonder zijn posts heeft toch
Ze zag er nog goed uit in het mortuariumquote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werd ze doodgeschoten of is ze ontploft![]()
Oh wacht, m'n moeder heeft ook gekeken dus ik denk dat ze is doodgeschoten?
Het is tofquote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ga zo ook maar eens slapen
Ik zie net:
[..]
Ik denk dat ik dat dit jaar eens ga checken
Ik ben vorig jaar maar voor één concert op de waalkade geweest, Voicst. Ik ben weggegaan. Het was helemaal niet zo heel druk, maar het concert was echt slechtquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.![]()
Als je geen Picknick in the Park verwacht, dan kan het best gezellig zijn. Ik dacht, ik waarschuw je maar alvast.
Ik hoop dat ik een beetje kan slapen in die week. Dat is wel zo fijn als je er om half 5 uit moet en nog 10 uur moet lopen.![]()
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Die is doodgeschotenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze zag er nog goed uit in het mortuariumEn ze gaf de baas een sneer vanuit de kist toen hij te laat op haar begrafenis was
!
Die is Admin, net als Dannyquote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al niet eens meer wil weten wie Yvonne is
Spannendquote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is doodgeschoten![]()
Maar wat vond je over het algemeen dan
het is dan ook een Amerikaanse seriequote:Op maandag 30 maart 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannendmaar het is me wel wat te Amerikaans. Daarvoor had ik Waking the Dead gekeken en dat bevalt me toch nog iets beter.
quote:
Oh een positieve reactie. Misschien nog maar eens nadenken danquote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is tof
[..]
Ik ben vorig jaar maar voor één concert op de waalkade geweest, Voicst. Ik ben weggegaan. Het was helemaal niet zo heel druk, maar het concert was echt slecht
En ik vrees dat ik zijn opvolger word.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
De submitter: Ytonge80...... lijkt verdacht veel op een user hier op het forum die altijd eenonder zijn posts heeft toch
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist op hyves een oudklasgenote gevonden die tegenwoordig model is in Italiėeens even kijken wat daarvan is geworden!
?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik vrees dat ik zijn opvolger word.
Ik deed zeker iets niet goed. Eerder opstaan om samen de trein te kunnen nemen. Heeft hij een heel andere trein. Zat ik dus alsnog alleen en ik was veel te vroeg in Nijmegen.quote:
We moeten voor Ofyles een autoreply inbouwen:quote:
Of toevoegen aan je ignore-lijstjequote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
We moeten voor Ofyles een autoreply inbouwen:
Prima, woensdag nog 1 mondeling en dan zit het erop.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Prima, woensdag nog 1 mondeling en dan zit het erop.
Tot nu toe alleen maar heerlijke cijfers en leuke gemiddeldes om de examens in te gaan.
Nog 5 cijfers terugkrijgen en dan weet ik of ik me zorgen moet maken of niet
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nuttige infoquote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.
Het Valkhof (locatie van De Affaire) valt inderdaad mee en is zeker niet massaal te noemen.
Dus Nem, als je de namen voor De Affaire leuk vindt (voor dit jaar is er nog niet echt veel bekend) kan je prima gaan, voor de Vierdaagsefeesten raad ik het je juist af door de mindere namen en massa's mensen.
Óf dat, óf het er nog even over hebben met een vriendin ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dankjulliedenk dat ik zo maar weer naar bed ga
Ja ik bel nu wel nog even een vriendinquote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf dat, óf het er nog even over hebben met een vriendin ofzo?
Heb je het trouwens nog geregeld met je wiskunde?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik bel nu wel nog even een vriendin
De Affaire maakt deel uit van de Vierdaagsefeesten, dus daarom liet ik 'm even schrikken met die foto. Hij moet niet denken dat ie even leuk komt slenteren in het pittoreske Nijmegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Supersheep het volgende:
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.
Het Valkhof (locatie van De Affaire) valt inderdaad mee en is zeker niet massaal te noemen.
Ik ga zelfs bij een hele goeie vriendin slapen is net beslotenquote:
Goed zo. Even lekker je hoofd leegmaken. Volgens mij sta jij er prima voor, dus even niet aan school denken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben ziek gemeld vandaag...
Dat is nog beterquote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga zelfs bij een hele goeie vriendin slapen is net beslotendat is fijn!
Oh zo, nee Nijmegen geloof ik verder welquote:Op maandag 30 maart 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Affaire maakt deel uit van de Vierdaagsefeesten, dus daarom liet ik 'm even schrikken met die foto. Hij moet niet denken dat ie even leuk komt slenteren in het pittoreske Nijmegen.![]()
Dat het op het Valkhof zelf meevalt had ik ook gezegd.
Ja mijn broer. Plus zijn telefoon, hij is ook de hele tijd aan het bellenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nog beter
Althans, heeft je vader nu nog wel gezelschap?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn broer. Plus zijn telefoon, hij is ook de hele tijd aan het bellen
En wycc, dat klopt inderdaad
Asmo? wie is dat nog maar weerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
En hebben wij als AKQ'ers nog de groeten van Asmo?
Mijn ouders deden daar, voor zover ik me kan herinneren, niet zo moeilijk over.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Supersheep het volgende:
www.amazon.com zoekopdracht: girl scout cookies
Ik wist ook al vrij jing hoe alles gemaakt werd. Ik had de mazzel dat een klasgenootje van mij boven een slagerij woonde. Ik was 6 toen ik zag hoe een koe geslacht en verwerkt werdt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn ouders deden daar, voor zover ik me kan herinneren, niet zo moeilijk over.
"Mam, wat eten we vandaag?"
"Big met aardappels en sperziebonen"
Vrij duidelijk dus dat het een beest was
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Supersheep het volgende:
www.amazon.com zoekopdracht: girl scout cookies
Ik weet niet of ik hit 1 of 2 nu vreemder moet vindenquote:
Er is meer big dan alleen karbonade. Zelf vind ik karbonade niet zo, dan heb ik liever casselerrib (gerookte karbonade). Had bij ons thuis (rond mijn vijfde) de benaming everzwijn, naar Asterixquote:En bedankt, Tim. Nu heb ik zin in karbonade! Ik voel me net Midas Wolf uit de DD.
Waar ik net achter kwam; je moet nog een vraag stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
waar ik trouwens net achter kwam Tim curry speelt pennywise in IT
Dat had ik dan weer niet, dus hoe het slachten precies ging heb ik pas later een keer gezien. Ik wist wel dat tartaar van koe werd gemaakt, maar niet precies van welk stukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist ook al vrij jing hoe alles gemaakt werd. Ik had de mazzel dat een klasgenootje van mij boven een slagerij woonde. Ik was 6 toen ik zag hoe een koe geslacht en verwerkt werdt.
Helemaal niet! En het is best handig om het verschil tussen een bieflap en een runderlap te kennen... kan je een hoop tijd schelen bij het kokenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een vleesn00b, geen idee hoe wat heet.
Vlees is vlees.
Er staat gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar ik net achter kwam; je moet nog een vraag stellen.
Gewoon bij je lokale slagerij vragen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu wil ik een poster hebben zoals dat plaatje, waar op staat welk vlees je van welk stuk kunt maken... iemand enig idee waar je die kan kopen?
ZOMG! Kan je kipfilet ook van een koe maken?quote:
De slager waar ik het laatst ben geweest heet Bakkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon bij je lokale slagerij vragen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZOMG! Kan je kipfilet ook van een koe maken?
Nee! Wel boerenkool, maar dat weet iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |