Neuh, eerste opnames zijn eind april en de kans was niet groot dat ik daarvoor uitgenodigd zou worden, omdat ze nog een blik kandidaten van een eerder seizoen over hadden. Ze bellen me uiteindelijk een keerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaddap nigga? Weet je al weer meer van 1-100?
Je bedoelt interessant?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als een Marijke uit Groningen op dezelfde dag gaat als ik. Ik vond haar tof
Eventueelquote:
Dat kan. Ik vind schaatsen geen hol aan. Wel meer sporten niet overigensquote:Op zondag 29 maart 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb echt nog nooit interesse gehad in F1. Ik vind het zó saai.
Het was ook geen sneerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind schaatsen geen hol aan. Wel meer sporten niet overigens
Ik denk iets er tussenin.quote:
Zo had ik het ook niet opgevatquote:
lerenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yuri wat ga je eigenlijk doen op je nieuwe school?
Komt dat even mooi uitquote:
Is dat te vergelijken met steward?quote:
heb ik ook weleens dat zwaai ik hier en ga vervolgens weer iets anders doen en vergeet ik hier te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef MaJo het volgende:
Zeg ik heel blij dat ik nog wakker ben, vergeet ik daarna fok te checken
Maar ben dus nog wakker![]()
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 30 maart 2009 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik ook weleens dat zwaai ik hier en ga vervolgens weer iets anders doen en vergeet ik hier te kijken
let je nog wel even op de TTquote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee
Ik ga zo wel tukken, 11 uur in de auto is best vermoeiend
Denk van niet, tenzij je in de quiz zelf komtquote:Op maandag 30 maart 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hopen dat het in de loop van de nacht dan wat drukker wordt
Geeft niets. Weltruste dan!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Cobra maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken
Truste
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De uitslag van de GP van vandaag is bijzonder! Vind het jammer dat ik de race niet heb gezien, maar ik had bezoek
Die platte kar kunnen wij wel vergetenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een team met 2 wedstrijde meer staat nu met 1 punt meer bovenaan volgens mij
En we willen zo graag op de platte kar door 't dorp
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat er weinig gedanst gaat worden met al die blaren?
Haha, ik ben nu pas eindelijk mijn bed uitgerold, nadat ik gisteren zo vroeg ben gaan slapen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik wil niet. Wie stuurt mij naar bed?
Dan ben ik blij dat ik een dame ben.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhh, wyccie,
Heren moeten de 50(en dus om 03:30 op)
Dan maak je je maar moe.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, mag ik nog even tv kijken? Ik ben helemaal niet moe!
Ja, ma. Ik beloof te gaan slapen als blijkt dat mijn antwoord in de AKQ fout is.quote:
Ik had een niet-roddelwaardige logée. Die heeft flink liggen tukken trouwens, ik was zo tussen half tien en tien wel wakker (vond het te licht, kon niet meer slapen), zij heeft het tot kwart over twee volgehouden.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?
Ohja ik weet dat omdat mijn vriend om 7 uur op is gestaan voor de voorbeschouwingendie is wel F1-fan.
Oh, dat klinkt iets minder aantrekkelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.![]()
Als je geen Picknick in the Park verwacht, dan kan het best gezellig zijn. Ik dacht, ik waarschuw je maar alvast.
Ik hoop dat ik een beetje kan slapen in die week. Dat is wel zo fijn als je er om half 5 uit moet en nog 10 uur moet lopen.![]()
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:47 schreef wyccie het volgende:
Nee MaJo, als je te veel slaapt blijf je moe. En je moet vast nog heel veel inhalen vanwege Berlijn.
Hup, aan de slag!![]()
Ik ga ook niet slapen, maar douchen en werken.
*bewonderaar meldtquote:Op zondag 29 maart 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als een Marijke uit Groningen op dezelfde dag gaat als ik. Ik vond haar tof
Ja, je hebt nog sommigen.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jee PS, ik hoop dat je inmiddels weet wat er met je moeder aan de hand is? Sterkte vandaag, en niet teveel over je wiskunde inzitten
[..]
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?
Ohja ik weet dat omdat mijn vriend om 7 uur op is gestaan voor de voorbeschouwingendie is wel F1-fan.
Vermoeiende studiereis dus.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:26 schreef MaJo het volgende:ik heb in berlijn gewoon zitten studeren. Ook nog iets bezocht waar ik een verslag van kan maken en een boek gekocht die ik kan gebruiken voor mijn studie. Gister in de file nog gelezen en op MacReel een opdracht gemaakt
hoef dus niets in te halen
Dat zijn de betere tipsquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vermoeiende studiereis dus.![]()
En toch mag je van mij niet gaan slapen. MaJo, het is hartstikke mooi weer! Ga naar buiten, loop een blokje om met de honden.
Banden plakken is sowieso klote. Gewoon wegbrengenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klopt
En nu ga ik mijn fiets naar de fietsenmaker brengen (oh, ja, cliché, kan geen banden plakken) zodat ik naar het ziekenhuis kan als ze geopereerd is
Vriendenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu heb ik geen fiets tot half zeven...
Gelukkig heb ik fantastische vriendenEen vriendin komt haar fiets brengen en loopt(!) dan naar huis. Ze woont hier niet bepaald om de hoek, zeg maar, zodat ik daarmee mijn boertje op kan halen en naar het ziekenhuis kan gaan als ze bellen dat mijn moeder uitgeopeeed is. Ze nam de telefoon niet op, dus ik neem aan dat ze nu geopereerd wordt.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vermoeiende studiereis dus.![]()
En toch mag je van mij niet gaan slapen. MaJo, het is hartstikke mooi weer! Ga naar buiten, loop een blokje om met de honden.
quote:
En waar zit die man steeds? Achter het stuur?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hooren ben niet meer gaan slapen. Ben nu in utrecht, net in de bus nog zitten studeren
weten jullie nog die man laatst die een half uur lang 'oh oh lache lache lache' zei? Die zit nu weer in de bus![]()
ik word echt agressief van die man
![]()
Dan stap je even op hem af, en vraagt hem:quote:Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef MaJo het volgende:
weten jullie nog die man laatst die een half uur lang 'oh oh lache lache lache' zei? Die zit nu weer in de bus![]()
ik word echt agressief van die man
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er met deze man geen normaal gesprek te voeren valtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan stap je even op hem af, en vraagt hem:
"meneer, mag ik u wat vragen?"
Dan zegt die meneer natuurlijk:
"jazeker, schoonheid, wat kan ik voor je doen?"
En dan zeg jij:
"wat is er zo grappig, meneer?"
En dan zegt hij:
????
Over unter den linden gelopen en daar in de buurt gelunched. Vervolgens onder de brandenburger tor door naar het mahnmal gedenkmahl voor de joodse slachtoffers in WOII. Ook naar het informatiecentrum geweest eronder, erg heftigquote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, wat heb je nog gedaan op je laatste dag in Berlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |