Over unter den linden gelopen en daar in de buurt gelunched. Vervolgens onder de brandenburger tor door naar het mahnmal gedenkmahl voor de joodse slachtoffers in WOII. Ook naar het informatiecentrum geweest eronder, erg heftigquote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, wat heb je nog gedaan op je laatste dag in Berlijn?
Mehehequote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik had m'n pc handmatig een uur vooruitgezet, maar dat had de pc automatisch al gedaan
Nou goodiequote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe
maar nu heb je wel een uur extra
Wij eten vrij vroegquote:
quote:i've been there! when he's standing amoungst the buildings and looks like a giant. he's at monikadam or something like that. it's a minature version of the hague!
quote:
yupquote:
quote:
'gelukkig' alleen films. Dacht eerst dat ik mn hele PC opnieuw moest formatteren omdat ik ik een BSOD (het is besmettelijk lijkt het wel) kreeg. maar bleek dus voorlopoig dat het aan de kapotte hardeschijf lag.quote:
ik snap hem nietquote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt 3x de helft natuurlijk, maar vervelend is het wel
Nederlandse olifanten speuren naar landmijnen
Die submitter![]()
Is het tong80 eindelijk gelukt om Yvonne te versieren!?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt 3x de helft natuurlijk, maar vervelend is het wel
Nederlandse olifanten speuren naar landmijnen
Die submitter![]()
Werd ze doodgeschoten of is ze ontploftquote:Op maandag 30 maart 2009 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Etc, ik heb gisteren zowaar een hele aflevering NCIS gezien
Er was een agente doodgegaan
Huh? Oh dan heb ik misschien gedacht iets uit te leggen waar ik niks vanaf weetquote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het tong80 eindelijk gelukt om Yvonne te versieren!?
In samenwerking met Yvonnequote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
De submitter: Ytonge80...... lijkt verdacht veel op een user hier op het forum die altijd eenonder zijn posts heeft toch
Ze zag er nog goed uit in het mortuariumquote:Op maandag 30 maart 2009 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Werd ze doodgeschoten of is ze ontploft![]()
Oh wacht, m'n moeder heeft ook gekeken dus ik denk dat ze is doodgeschoten?
Het is tofquote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ga zo ook maar eens slapen
Ik zie net:
[..]
Ik denk dat ik dat dit jaar eens ga checken
Ik ben vorig jaar maar voor één concert op de waalkade geweest, Voicst. Ik ben weggegaan. Het was helemaal niet zo heel druk, maar het concert was echt slechtquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.![]()
Als je geen Picknick in the Park verwacht, dan kan het best gezellig zijn. Ik dacht, ik waarschuw je maar alvast.
Ik hoop dat ik een beetje kan slapen in die week. Dat is wel zo fijn als je er om half 5 uit moet en nog 10 uur moet lopen.![]()
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Die is doodgeschotenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze zag er nog goed uit in het mortuariumEn ze gaf de baas een sneer vanuit de kist toen hij te laat op haar begrafenis was
!
Die is Admin, net als Dannyquote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al niet eens meer wil weten wie Yvonne is
Spannendquote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die is doodgeschoten![]()
Maar wat vond je over het algemeen dan
het is dan ook een Amerikaanse seriequote:Op maandag 30 maart 2009 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Spannendmaar het is me wel wat te Amerikaans. Daarvoor had ik Waking the Dead gekeken en dat bevalt me toch nog iets beter.
quote:
Oh een positieve reactie. Misschien nog maar eens nadenken danquote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is tof
[..]
Ik ben vorig jaar maar voor één concert op de waalkade geweest, Voicst. Ik ben weggegaan. Het was helemaal niet zo heel druk, maar het concert was echt slecht
En ik vrees dat ik zijn opvolger word.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
De submitter: Ytonge80...... lijkt verdacht veel op een user hier op het forum die altijd eenonder zijn posts heeft toch
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist op hyves een oudklasgenote gevonden die tegenwoordig model is in Italiëeens even kijken wat daarvan is geworden!
?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik vrees dat ik zijn opvolger word.
Ik deed zeker iets niet goed. Eerder opstaan om samen de trein te kunnen nemen. Heeft hij een heel andere trein. Zat ik dus alsnog alleen en ik was veel te vroeg in Nijmegen.quote:
We moeten voor Ofyles een autoreply inbouwen:quote:
Of toevoegen aan je ignore-lijstjequote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
We moeten voor Ofyles een autoreply inbouwen:
Prima, woensdag nog 1 mondeling en dan zit het erop.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Prima, woensdag nog 1 mondeling en dan zit het erop.
Tot nu toe alleen maar heerlijke cijfers en leuke gemiddeldes om de examens in te gaan.
Nog 5 cijfers terugkrijgen en dan weet ik of ik me zorgen moet maken of niet
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.![]()
Als je geen Picknick in the Park verwacht, dan kan het best gezellig zijn. Ik dacht, ik waarschuw je maar alvast.
Ik hoop dat ik een beetje kan slapen in die week. Dat is wel zo fijn als je er om half 5 uit moet en nog 10 uur moet lopen.![]()
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nuttige infoquote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.
Het Valkhof (locatie van De Affaire) valt inderdaad mee en is zeker niet massaal te noemen.
Dus Nem, als je de namen voor De Affaire leuk vindt (voor dit jaar is er nog niet echt veel bekend) kan je prima gaan, voor de Vierdaagsefeesten raad ik het je juist af door de mindere namen en massa's mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |