let je nog wel even op de TTquote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee
Ik ga zo wel tukken, 11 uur in de auto is best vermoeiend
Denk van niet, tenzij je in de quiz zelf komtquote:Op maandag 30 maart 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hopen dat het in de loop van de nacht dan wat drukker wordt
Geeft niets. Weltruste dan!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
Sorry Cobra maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken
Truste
De race was om 8 uur 's ochtends........ wat voor bezoek?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De uitslag van de GP van vandaag is bijzonder! Vind het jammer dat ik de race niet heb gezien, maar ik had bezoek
Die platte kar kunnen wij wel vergetenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een team met 2 wedstrijde meer staat nu met 1 punt meer bovenaan volgens mij
En we willen zo graag op de platte kar door 't dorp
Ik bedoelde dat het geen relaxed festival zal zijn als je speciaal daarvoor naar Nijmegen komt. Nu valt het Valkhof nog mee, maar de Waalkade is sinds een jaar of twee éénrichtingsverkeer tijdens de Vierdaagseweek. Voorheen duurde het een uur voor je je door de meute naar het eind van de straat had begeven.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat er weinig gedanst gaat worden met al die blaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |