Óf dat, óf het er nog even over hebben met een vriendin ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dankjulliedenk dat ik zo maar weer naar bed ga
Ja ik bel nu wel nog even een vriendinquote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf dat, óf het er nog even over hebben met een vriendin ofzo?
Heb je het trouwens nog geregeld met je wiskunde?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik bel nu wel nog even een vriendin
De Affaire maakt deel uit van de Vierdaagsefeesten, dus daarom liet ik 'm even schrikken met die foto. Hij moet niet denken dat ie even leuk komt slenteren in het pittoreske Nijmegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Supersheep het volgende:
Nem post namen voor De Affaire en jij post een afbeelding van de Vierdaagsefeesten op de Waalkade.
Het Valkhof (locatie van De Affaire) valt inderdaad mee en is zeker niet massaal te noemen.
Ik ga zelfs bij een hele goeie vriendin slapen is net beslotenquote:
Goed zo. Even lekker je hoofd leegmaken. Volgens mij sta jij er prima voor, dus even niet aan school denken.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben ziek gemeld vandaag...
Dat is nog beterquote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga zelfs bij een hele goeie vriendin slapen is net beslotendat is fijn!
Oh zo, nee Nijmegen geloof ik verder welquote:Op maandag 30 maart 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Affaire maakt deel uit van de Vierdaagsefeesten, dus daarom liet ik 'm even schrikken met die foto. Hij moet niet denken dat ie even leuk komt slenteren in het pittoreske Nijmegen.![]()
Dat het op het Valkhof zelf meevalt had ik ook gezegd.
Ja mijn broer. Plus zijn telefoon, hij is ook de hele tijd aan het bellenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nog beter
Althans, heeft je vader nu nog wel gezelschap?
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja mijn broer. Plus zijn telefoon, hij is ook de hele tijd aan het bellen
En wycc, dat klopt inderdaad
Asmo? wie is dat nog maar weerquote:Op maandag 30 maart 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
En hebben wij als AKQ'ers nog de groeten van Asmo?
Mijn ouders deden daar, voor zover ik me kan herinneren, niet zo moeilijk over.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Supersheep het volgende:
www.amazon.com zoekopdracht: girl scout cookies
Ik wist ook al vrij jing hoe alles gemaakt werd. Ik had de mazzel dat een klasgenootje van mij boven een slagerij woonde. Ik was 6 toen ik zag hoe een koe geslacht en verwerkt werdt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn ouders deden daar, voor zover ik me kan herinneren, niet zo moeilijk over.
"Mam, wat eten we vandaag?"
"Big met aardappels en sperziebonen"
Vrij duidelijk dus dat het een beest was
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Supersheep het volgende:
www.amazon.com zoekopdracht: girl scout cookies
Ik weet niet of ik hit 1 of 2 nu vreemder moet vindenquote:
Er is meer big dan alleen karbonade. Zelf vind ik karbonade niet zo, dan heb ik liever casselerrib (gerookte karbonade). Had bij ons thuis (rond mijn vijfde) de benaming everzwijn, naar Asterixquote:En bedankt, Tim. Nu heb ik zin in karbonade! Ik voel me net Midas Wolf uit de DD.
Waar ik net achter kwam; je moet nog een vraag stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
waar ik trouwens net achter kwam Tim curry speelt pennywise in IT
Dat had ik dan weer niet, dus hoe het slachten precies ging heb ik pas later een keer gezien. Ik wist wel dat tartaar van koe werd gemaakt, maar niet precies van welk stukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist ook al vrij jing hoe alles gemaakt werd. Ik had de mazzel dat een klasgenootje van mij boven een slagerij woonde. Ik was 6 toen ik zag hoe een koe geslacht en verwerkt werdt.
Helemaal niet! En het is best handig om het verschil tussen een bieflap en een runderlap te kennen... kan je een hoop tijd schelen bij het kokenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een vleesn00b, geen idee hoe wat heet.
Vlees is vlees.
Er staat gewoon een vraag hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar ik net achter kwam; je moet nog een vraag stellen.
Gewoon bij je lokale slagerij vragen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu wil ik een poster hebben zoals dat plaatje, waar op staat welk vlees je van welk stuk kunt maken... iemand enig idee waar je die kan kopen?
ZOMG! Kan je kipfilet ook van een koe maken?quote:
De slager waar ik het laatst ben geweest heet Bakkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon bij je lokale slagerij vragen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZOMG! Kan je kipfilet ook van een koe maken?
Nee! Wel boerenkool, maar dat weet iedereenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |