Ik weet wel een leuke garp.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
*bescheiden kick*
Ik ben iets van plan met Koninginnedag, alleen ik weet niet wat.
Een buschauffeur overvallen?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben aanstaande woensdag om 13:17 wat van plan. Ik weet ik alleen nog niet wat.
zou kunnen, de bus zou er om 13:10 moeten zijn, dus een redelijk kloppende tijdquote:
Dat moet een fikse ontsteking zijnquote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh
Mijn moeder stond om vier uur zomertijd vannacht aan mijn bed. Ik was, omgerekend, om twee uur zomertijd gaan slapen. "Je moet me helpen," zegt ze.Mijn papa zit op dat moment in Zwitserland. Helpen houdt in dat ik de huisartsenpost voor haar bel, omdat het haar niet meer lukt. Een uur later zit ik in de ambulance met mijn mama achterin. Ze is niet meer voor rede vatbaar van de pijn en beweegt ongecontroleed. De pijnstillers willen niet helpen. Na een paar uur vinden ze pijnstillers die helpen, maar weten ze nog niet wat er aan de hand is. Mijn mama wordt high on drugs naar een andere afdeling gereden. Om half een pikt een vriendin me op (saillant detail, die vriendin met wie ik een pobleem had en met wie ik het vrijdag uitgepraat heb) en ga ik even twee uurtjes naar huis om te douchen, het eten te eten wat ze voor me maakt en spulletjes te pakken voor mijn ma. Mijn broer en ik bengen het langs en na anderhalf uur horen we van een dokter dat ze een spoor van een ontsteking gevonden hebben en dat mijn mama in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn papa is in de tussentijd met mijn broertje naar Nederland gescheurd en is nu bij haar...
Een ongebruikelijke zondag, kan je wel zeggen
Pfoe dat is niet niks. Sterkequote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh
Mijn moeder stond om vier uur zomertijd vannacht aan mijn bed. Ik was, omgerekend, om twee uur zomertijd gaan slapen. "Je moet me helpen," zegt ze.Mijn papa zit op dat moment in Zwitserland. Helpen houdt in dat ik de huisartsenpost voor haar bel, omdat het haar niet meer lukt. Een uur later zit ik in de ambulance met mijn mama achterin. Ze is niet meer voor rede vatbaar van de pijn en beweegt ongecontroleed. De pijnstillers willen niet helpen. Na een paar uur vinden ze pijnstillers die helpen, maar weten ze nog niet wat er aan de hand is. Mijn mama wordt high on drugs naar een andere afdeling gereden. Om half een pikt een vriendin me op (saillant detail, die vriendin met wie ik een pobleem had en met wie ik het vrijdag uitgepraat heb) en ga ik even twee uurtjes naar huis om te douchen, het eten te eten wat ze voor me maakt en spulletjes te pakken voor mijn ma. Mijn broer en ik bengen het langs en na anderhalf uur horen we van een dokter dat ze een spoor van een ontsteking gevonden hebben en dat mijn mama in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn papa is in de tussentijd met mijn broertje naar Nederland gescheurd en is nu bij haar...
Een ongebruikelijke zondag, kan je wel zeggen
Wellicht galblaas, ze dachten ook eerst aan gal/nierstenen... Maar de medicatie daarvoor sloeg niet aan. Het is zondag, zelfs hier zorg dat dan voor poblemen, dus morgen komt er meer onderzoek...quote:Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet een fikse ontsteking zijn
Weten ze al waaraan/waarvan? Of is dat allemaal nog te vroeg?
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |