Zie je, je bent er snel bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
fopi
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie allemaal plusjes bij de namen en niemand die post. Verdacht
Stand by.
Beter dan een TT over droge pruimen, vindt je niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!
Ik zag trouwens alleen blauwe plusjes bij Yuri, PS en bij jou.
Wat een rare TT.
ik kijk er nooit naar zat gewoon in aan ander topic en zag pas dat ie vol was toen nem hem vol had gemaakt en was daarom dus ook de eerstequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!
Ik zag trouwens alleen blauwe plusjes bij Yuri, PS en bij jou.
Wat een rare TT.
Ik vind gedroogde pruimen best lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Beter dan een TT over droge pruimen, vindt je niet?
Jij was degene die het laatst iets had gezegd, net voordat het vol raakte. Dus het was logisch dat jij niet reageerde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
ik kijk er nooit naar zat gewoon in aan ander topic en zag pas dat ie vol was toen nem hem vol had gemaakt en was daarom dus ook de eerste
Dat lijkt me dus helemaal niet handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
Bij mij zijn alle posts op 1 pagina, dus ik heb het nooit zo door wanneer een topic bijna vol is.
nu komt ie hier ook weer langsquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Welke beoordeling is het vervelendst?Hoi Jaques
Puntenslijpers bijnaamquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is een slunt eigenlijk?
en nu komt ie niet of omdat hij de kloon is van iemand die niet aanwezg is hier of juist andersquote:
Oftewel, er is geen pijl op te trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu komt ie niet of omdat hij de kloon is van iemand die niet aanwezg is hier of juist anders
Ik heb ook nooit voor Slunt gekozenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit voor Slunt gekozenVind PS veel leuker...
Ha, Tim kwam net weer met Idols langs op tvJe haar zat daar wel leuk
Hij is wel vaker gebustquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis tim dus, dacht eerst dat het nem was
Sluntenpijper. Zo heb ik 'r een keer genoemd maar volgens mij kwam dat weer van iemand anders af.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef wyccie het volgende:
Waarom en door wie word je Slunt genoemd, PS?
It hurts dat je mijn naam nog niet eens goed hebt na anderhalf jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sluntenpijper. Zo heb ik 'r een keer genoemd maar volgens mij kwam dat weer van iemand anders af.
Dat vond ze niet leuk
Gewoon als omkering van de naam.
ik ook zoeistquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vond het al zo vreemd. Ik dacht dat het een mix was van Slut en Cunt.
quote:
hahahaquote:
AKQ SC # 362: Met je neus in de boter :')quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
It hurts dat je mijn naam nog niet eens goed hebt na anderhalf jaar
Het was dan ook Sluntenpijpsel...
Nou jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vond het al zo vreemd. Ik dacht dat het een mix was van Slut en Cunt.
Het lijkt het maffiaspel welquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
hahaha
Not fast enough
Ik dacht dat het Yuri was
ik doe niet aan klonenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
hahaha
Not fast enough
Ik dacht dat het Yuri was
quote:
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betraptquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betrapt
omdat ik gewoon niet aan klonen doe dus zeg ik het ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betrapt
Domme testquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Doe de test!
http://www.onbewustasociaal.nl/
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.quote:
studiequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Nesle het volgende:
Zo, 8 van de 11 toetsen gehad. Nu nog drie mondelingen en dan is het weer klaar, morgen geschiedenis. En heb mn cijfers voor wiskunde al terug
Belachelijk hoog, 9,4 op wiskunde A1 en 9,5 op wiskunde A2, ja echtga met een 8 mijn examens in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zittenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.
In mijn oude situatie konden er per jaar 5 mensen niet zitten (bij 1 keer per maand reizen, buiten de spits, eigenlijk minder, maar die optie is er niet). Zodra ik zie dat er veel mensen de coupé binnekomen trek ik mijn tas al op mijn schoot, of dichter tegen mij aan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies, ik zeg nooit nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zitten
We hebben allebei gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
AKQ Slowchat # 235 - Sluntenpijpsel wil in de OP, mag dat?
Ik heb gewoon graag gelijk, Nem
Wiskunde...mijn grootste zwaktepunt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Nesle het volgende:
Zo, 8 van de 11 toetsen gehad. Nu nog drie mondelingen en dan is het weer klaar, morgen geschiedenis. En heb mn cijfers voor wiskunde al terug
Belachelijk hoog, 9,4 op wiskunde A1 en 9,5 op wiskunde A2, ja echtga met een 8 mijn examens in
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zitten
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.
Ik doe het trouwens ook. En dan vooral omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.
Dat vind ik ook...en dat ķs dus asociaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoor
Truequote:
Exactquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.
In mijn oude situatie konden er per jaar 5 mensen niet zitten (bij 1 keer per maand reizen, buiten de spits, eigenlijk minder, maar die optie is er niet). Zodra ik zie dat er veel mensen de coupé binnekomen trek ik mijn tas al op mijn schoot, of dichter tegen mij aan.
Bij mij hoeven ze het nooit te vragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoor
Ik doe het niet omdat ik asociaal ben of omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.
Ik doe het trouwens ook. En dan vooral omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.
Ja, voorkruipen bij de bus. Dat zie ik ze wel eens doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
De asociaalste mensen in het openbaar vervoer vind ik vaak bejaarden
Als het klassieke muziek is, is het niet zo storend. Helaas is het vaak gedreun.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me echt kapot aan kan ergeren is keiharde muziek in het OV
Juist wel. Als ik iets terug wil vinden hoef ik niet door 7 pagina's te klikken. Gewoon zoeken in 1 pagina.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus helemaal niet handig
Ik ook. En dat stond nogal laag in de lijst zag ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Vragen hoeft bij mij niet eens, ik maak altijd plek, dus het is duidelijk dat er iemand mag zitten.
Andersom vraag ik het niet altijd, omdat ik het gewoon asociaal vind dat iemand zijn/haar tas laat staan in de spits. Ik heb dan gewoon geen zin om naast zo'n asociaal persoon te zitten.
Nastyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.![]()
Gewoon, omdat het zo leuk is die chagrijnige blik.
quote:
Om hier even op in te hakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ook zoiets, er wordt wel eens geklaagd over 'de jeugd van tegenwoordig die niet opstaat voor ouderen/invaliden in de bus/trein/tram/metro' maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet werd opgestaan
Oh, dat is toch juist heel lullig. Juist de mensen met een kleine tas naast zich kunnen die makkelijk even bij zich houden. Als je een koffer bij je hebt, kun je die echt niet zo makkelijk kwijt. Die mensen zetten hun koffer niet naast zich om asociaal te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.![]()
Gewoon, omdat het zo leuk is die chagrijnige blik.
Niet waar, zie bovenstaande!quote:
ik was gewoon dat hele stuk gaan fietsen waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:Echt, kansloos sommige mensen
![]()
En zei je U en engerd tegen 'm![]()
Ik weet niet wat ik had gedaanZoiets gelukkig nog nooit meegemaakt
M'n vriend zo net zo lang met 'm praten to hij wegliep
Maar die gaat zelfs discussies aan met Jehova's getuigen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Nesle het volgende:
Op dit moment werd ik kwaad, mijn idee van beleefdheid was dus ook totaaal wegen rukte mijn fiets uit zijn handen en zei: Misschien moet U eens beter uit uw doppen kijken voordat U conclusies trekt, engerd. En toen ben ik weggefietst met de meneer tyfend achter ons...
Belachelijk toch?Ik had verdomme nog gelopen in dat stukje waar je dus niet mag fietsen, nou ik zie vaak genoeg mensen fietsen daar..
![]()
Ik word er altijd blij van als ouderen er niet vanuit gaan dat zij gelijk hebben/alles mogen/etcquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik word er altijd blij van als ik jonge mensen zie die zich gewoon netjes aan de regels houden.
Gruwelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik word er altijd blij van als ouderen er niet vanuit gaan dat zij gelijk hebben/alles mogen/etc
-edit-
ook een mooie:
wtf?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vond die ene aflevering van de Amerikaanse Beauty and the Nerd erger, waarin een blondje gewoon niet wist hoe ze een hamer moest gebruiken.
Goddamnit, ik ben de hele avond bij een ALV geweest!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vond die ene aflevering van de Amerikaanse Beauty and the Nerd erger, waarin een blondje gewoon niet wist hoe ze een hamer moest gebruiken.
Ondertussen zijn de grappen over 'Ofyles2, de kloon van...' maanden achterwege gebleven. Eén keer is het wel leuk, maar om iedere keer hetzelfde mikpunt van spot te zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb maar een kloon en die gebruik ik echt nauwelijks. En nee, dat is niet Jacques
Ik word zenuwachtig van mensen die het OV (opzettelijk) vertragen, maar dat mag iedereen duidelijk zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
ZO herkenbaar....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
De asociaalste mensen in het openbaar vervoer vind ik vaak bejaarden
Dat doe ik natuurlijk alleen als die koffer echt wel makkelijk ergens anders kan staan. Ik heb ook heel vaak met koffer in de trein gezeten en die kan meestal tussen de stoelen, dus dan gaat het niet op. Zeker als er heel veel mensen moeten staan, omdat zij zo aso hun koffer op een stoel hebben. Zelf doe ik ook altijd moeite m'n koffer ergens te zetten waar anderen er geen last van hebben, dat kan makkelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is toch juist heel lullig. Juist de mensen met een kleine tas naast zich kunnen die makkelijk even bij zich houden. Als je een koffer bij je hebt, kun je die echt niet zo makkelijk kwijt. Die mensen zetten hun koffer niet naast zich om asociaal te doen.
Mensen die zo'n duur huis hebben kunnen vast wel iets verzinnen waardoor ze het alsnog krijgen... lijkt me een tikje zinloos dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat de hypotheekrente aftrek moet komen te vervallen bij huizen die meer dan een mijoen kosten.
En nog wat dingen die ik alweer vergeten ben
Dat is het punt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen die zo'n duur huis hebben kunnen vast wel iets verzinnen waardoor ze het alsnog krijgen... lijkt me een tikje zinloos dus
En dat schijnt dan de nieuwe MP te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Geert Wilders is de kamer uitgelopen!
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vind het een stuk makkelijker dan punten moeten snijden
+1 scherp!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?
Als Pitt me gevraagd had had dat hier allang gestaan hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?
De emancipatie is weer ver te zoeken vandaagquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als Pitt me gevraagd had had dat hier allang gestaan hoor
Ik zag een stukje hierover bij RTL Vandaag
Beter kan ik het niet omschrijvenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
"achter hem aan lopen vangen"? Heerlijk, die uitdrukkingen
Ik heb geen ideequote:Wat versta jij trouwens op romantische wijze? Of hoe zie je het voor je?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Wat nouIk heb een half jaar achter 'm aan lopen vangen, hem versierd omdat hij er geen zin in had dus ik vind dat hij mij ten huwelijk moet vragen
Bij voorkeur op enigszins romantische wijze ja
Whehe met zo'n mond vol aardappels:quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet omschrijven
[..]
Ik heb geen ideeZolang hij er een beetje tijd in heeft gestoken en niet, bijvoorbeeld, tijdens het avondeten zegt: 'hey, zullen we trouwen' ben ik best snel tevreden
Dan zeg ik neequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe met zo'n mond vol aardappels:
Pitt: "Is er nog meer jus? Ohja, ik vind dat we maar moeten gaan trouwen binnenkort"
Etc: "Wat?"
Pitt: "Of er nog meer jus is?"
Ik zou 'm een doodschop verkopenquote:
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etcquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Hij weet het trouwens wel hoorDus ik ga er ook wel vanuit dat het goed gaat komen
En dat het niet tussen de aardappelen en de jus door wordt gevraagd
WAAAAT ?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Eerst maar eens samenwonen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etc
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etc
[..]
Je vindt het gek dat ik nog nooit van tenue de ville gehoord heb?quote:WAAAAT ?!
quote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-schoonmoeder.htmlquote:SARAJEVO - Een Bosniėr heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviėr, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je schoonmoeder op het raam klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
In wat eigenlijkquote:
Dat is niet zo gek. Hoe staat het leren?quote:
Leren voor een tentamen. Net gezien dat ik hem moet halen. Anders mag ik volgend jaar 2 vakken niet volgen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Op de helft van de ingekorte samenvatting trouwens.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Gaat lekker
Ik zit al een week tegen een verslag aan te hoesten dat 1 april MOET worden ingeleverd. Heb nog geen letter getypte
Ik had bedacht dat ik dat vak volgend jaar wel zou doen. Dacht dat dat wel kon, omdat ik in de veronderstelling was dat de vakken waar ik dit vak voor nodig heb in de 3e + 4e periode vallen. En dit vak in de 2e en de herkansing in de 3e. Maargoed, verkeerd gekeken.quote:
Ja die regen kan een boel verpesten hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me eigenlijk te pletter. Ik wilde gaan sporten maar ik heb geen zin om door die hoosbuien heen te gaan.
Welke van de 2 hoop je op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf de buren zijn aan het klussen, óf ik heb hier hele grote muizen in de flat
De buren, die kan ik makkelijker terugpakkenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
De sletquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt het SoempGaat
Goed
Komen
Alfie Patten (13) toch geen vader
wat een taalgebruik weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Fucking fucking KUT windows met hun GARE KLOTE BSOD's
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
Hoeveel Darwin Awards? Eén of zeven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
* insert krekelsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Ik heb net voor de gein even bij Nvidia gecheckt en Vista moet hier op kunnen draaien. Mag ook wel lijkt me, 64x processorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?
Ik heb echt al HEEL HEEEL HEEEEEEEL lang geen BSOD gehad. Zowel op XP als in Vista niet.
Of wellicht is er een geheugenreepje stuk. Of erger.
Is die PC hetzelfde dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
En brakke Vista lijkt me stug, omdat Pitt op zijn pc hem er wel op heeft gekregen met dezelfde cd
Nee maar dan lijkt het me niet aan de cd liggenquote:
Op de site van NVidia kun je checken of je systeem geschikt is voor Vista en dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap trouwens de NVidia-opmerking niet?
HD4850? De mijne was ook heel erg krap, kabeltje komt net niet tegen de ventilator van de voeding aan (ja dat klopt, ik heb een vreemde kast waarbij de voeding voorin onderaan zit)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een (uiteindelijk niet-passende) videokaart er in te doen
Tja ik hoor het regelmatig. Als er ook studentenfeestjes zijn en dat is de dresscode weet ik alvast waar ik aan toe ben / in hoeverre ik het zinnig ga vinden om er naartoe te gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Je vindt het gek dat ik nog nooit van tenue de ville gehoord heb?
Je had toch ook nieuw moederbord ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
7900 GTXquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HD4850? De mijne was ook heel erg krap, kabeltje komt net niet tegen de ventilator van de voeding aan (ja dat klopt, ik heb een vreemde kast waarbij de voeding voorin onderaan zit)
Alles is nieuw. Nieuwe kast, nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe schijf, nieuw geheugenquote:
Zie sigquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, jij hebt al kaartjes voor JBT in tivoli?
quote:You May Be Taliban If
1. You refine heroin for a living, but you have a moral objection to beer.
2. You own a $3,000 machine gun and $5,000 rocket launcher, but you can't afford shoes.
3. You have more wives than teeth.
4. You wipe your butt with your bare hand, but consider bacon "unclean."
5. You think vests come in two styles: bullet-proof and suicide.
6. You can't think of anyone you haven't declared Jihad against.
7. You consider television dangerous, but routinely carry explosives in your clothing.
8. You were amazed to discover that cell phones have uses other than setting off roadside bombs.
9. You have nothing against women and think every man should own at least one.
10. You've always had a crush on your neighbor’s goat.
Ik denk dat ik ook maar een kaartje koop, hoe ik dan in utrecht kom en hoe ik weer thuiskom bedenk ik dan wel weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie sig
Hij is solo trouwens. Ik ben écht benieuwd.
quote:
Je kan een proberen ubuntu linux cd'tje te downloaden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7900 GTX
[..]
Alles is nieuw. Nieuwe kast, nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe schijf, nieuw geheugen
Ik heb ze toen in de Melkweg gezien. Ik heb echt ENORM genotenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een kaartje koop, hoe ik dan in utrecht kom en hoe ik weer thuiskom bedenk ik dan wel weer.
Op werchter vorig jaar was ie geniaal, dus ik wil zeker heen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A male whale and a female whale were swimming off the coast of Japan when they noticed a whaling ship. The male whale recognized it as the same ship that had harpooned his father many years earlier. He said to the female whale, "Lets both swim under the ship and blow out of our air holes at the same time and it should cause the ship to turn over and sink. They tried it and sure enough, the ship turned over and quickly sank. Soon however, the whales realized the sailors had jumped overboard and were swimming to the safety of shore. The male was enraged that they were going to get away and told the female "lets swim after them and gobble them up before they reach the shore." At this point, he realized the female was becoming reluctant to follow him. "Look", she said, "I went along with the blow job, but I absolutely refuse to swallow the seamen."
Mijn kaartje is ook besteldquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze toen in de Melkweg gezien. Ik heb echt ENORM genoten
Vooral van "Ocean".
Maar zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe het zonder de andere 2 gaat klinken. Vooral zonder drum, want die kerel kon er ook wat van.
Nachttreinen gaan niet verder dan A'dam, ik moet naar Hoorn, dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je woont TM, maar er gaan verscheidene nachttreinen.
quote:
quote:The RPG launcher costs anywhere from $100-$500 (lots of second hand stuff out there.) The most common RPG ammo is the anti-tank rocket and these go for $50-100 each. Costs add up, however, as you have to fire a dozen or so rounds to develop some accuracy. Unlike the launchers, RPG ammo doesn't get cheap, unless some wealthy nation is flooding an area with it, because the ammo gets used up and the launcher does not. Without much practice, a user can hit a vehicle sized target most of the time at ranges of 50-100 meters. As an operator fires more rounds, he becomes capable of hitting stationary targets at up to 500 meters, and moving targets at 300 meters. It's this last skill that has made the RPG dangerous against helicopters.
$100 voor een tweedehands bazooka en $50 voor een raket.quote:The RPG-29 is the most common recent development of the RPG line. It entered production just before the Soviet Union collapsed in 1991. It is available through legitimate, or black market, arms dealers and is more expensive than the RPG-7 (which is manufactured by many countries.) RPG-29 launchers cost over $500 each, and the rockets go for about $300 each.
Als je de trein van 23:55 hebt(en dat is gemakkelijk te halen) dan kom jij gewoon thuis hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nachttreinen gaan niet verder dan A'dam, ik moet naar Hoorn, dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de trein van 23:55 hebt(en dat is gemakkelijk te halen) dan kom jij gewoon thuis hoor
Dat ga ik misschien dit weekend maar eens proberen. Ben er nu eerst zat van, zet XP terug en ga niks meer doen aan die kutpc vanavondquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan een proberen ubuntu linux cd'tje te downloaden.
Daar kan je vanaf opstarten zonder dat er iets met je harddisk/windows installatie gebeurt. Als ie in ubuntu geen problemen geeft, heb je een driver probleem. Als ie ook in ubuntu zeikt, heb je wat hardwarematigs stuk.
Daar kom je weer goed mee weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga de mondeling volgende week vrijdag herkansen, ze mailde vandaag terug
"Goed opletten tijdens deze les mannen! Ik doe het één keer voor! "quote:
I knowquote:
Ik zag 'm ook netquote:
Mwah, 't kan weer alle kanten op.quote:
Dat heb ik ook altijd na een tentamen, helemaal na een tentamen dat 's avonds gegeven wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, 't kan weer alle kanten op.![]()
Ik ben wel helemaal gaar nu. Kom net thuis.
Geen holquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Soempie het volgende:
En Ets, jij al iets aan je verslag gedaan?
Nopequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Nog naar het filmmuseum geweest?
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Fucking fucking KUT windows met hun GARE KLOTE BSOD's
Ik vond Sweeney Todd eigenlijk erg leuk. Er mag wat minder gezongen worden(ja, dat klinkt lomp bij die filmquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.
Nem, die film ziet er wel cool uit. Ik dacht dat Japanners ziek waren, maar die Thai kunnen er ook wat van. Deed me ook wel denken aan Sweeney Todd (die ik nog niet eens gezien heb).
Basbushka's zijn leuk!
Nou je mist niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.
Veel plezier met de was ophangenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nu de was ophangen
MaJo, veel plezier morgen en doe de groeten aan moeke
Ga je was ophangen jij rekelquote:
Oh shit, dan ga ik ST niet kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Er mag wat minder gezongen worden(ja, dat klinkt lomp bij die film)
Bij Vista schijnt het zelfs een RSoD te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
heb nu pas door wat BSOD nog maar weer is
Niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Vista schijnt het zelfs een RSoD te zijn.
Dan was het de testversie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet meerHebben ze er weer uitgehaald
Wat was het alter ego van Mladic? Mateja Brankovic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef MaJo het volgende:
Lees dat Mladic wellicht gepakt is? Dat zou geweldig nieuws zijn
http://www.volkskrant.nl/(...)oegoslavie-Tribunaal
Ik snap je even nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat was het alter ego van Mladic? Mateja Brankovic?
Was een stille wenk naar Radovan Karadzic die onder de personage Dragan Dabic schuil ging, vandaar mijn steek onder water.quote:
Maar is Mateja Brankovic dan nog iemand of zomaar een verzonnen naam?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was een stille wenk naar Radovan Karadzic die onder de personage Dragan Dabic schuil ging, vandaar mijn steek onder water.
Ik heb het verzonnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is Mateja Brankovic dan nog iemand of zomaar een verzonnen naam?
je bent raarquote:
Die bevestiging krijg ik wel vaker te horen.quote:
Toch geen Mladic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat wisten we al
het blijk mogelijk een duitser te zij die opgepakt is
Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk dus dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zijn verslaving aan Giel is ook gedateerd.
Hoe is je zicht verder? Ik snap dat het moeilijk te oordelen is met een ontstoken oog. Maar heb je het gevoel dat je bijvoorbeeld stukken niet ziet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop dat wyc er nog is want ik heb een vraagje
Wyc, ik hannes alweer een paar dagen met een ontstoken oog, die vanochtend verdwenen leek en opeens weer terugkwam. Maar nu heb ik ook pijnscheutjes in mijn slaap aan die kant. Moet ik me zorgen maken?![]()
Zicht kan ik niet zo goed oordelen omdat ik geen lens in heb in dat oog, maar geen gaten o.i.dquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe is je zicht verder? Ik snap dat het moeilijk te oordelen is met een ontstoken oog. Maar heb je het gevoel dat je bijvoorbeeld stukken niet ziet?
Heb je voor de ontsteking medicijnen gehad en heb je de kuur ook afgemaakt? Netjes je handen gewassen, geen lenzen in, geen make up etc?
Ja ik twijfel tussen even de huisarts bellen of 'ie een gaatje heeft of gebruikmaken van mijn speciale status bij de oogarts in het ziekenhuis (mag sinds het drama van afgelopen zomer altijd onmiddellijk langskomen ), ik wil ook niet met iets lulligs daar gebruik van makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Als je moeilijk ziet, dan ga je moeilijk kijken. Huh?![]()
Net zoals wanneer iemand eigenlijk een bril moet, dan gaat die ook knijpen en krijgt hoofdpijn.
Maar beter is het toch morgen maar gewoon naar de dokter gaan!
Met slechts 1 lens heb je natuurlijk ook weinig diepte.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik doe het nu met één lens. Als ik mijn bril op heb raak ik helemaal in de war, verlies diepte en loop letterlijk tegen muren op of roltrappen de verkeerde kant in...
En op zich is het één keer per jaar, meestal 's zomers, dus deze is against the odds eigenlijk
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Als je moeilijk ziet, dan ga je moeilijk kijken. Huh?![]()
Kloptquote:Net zoals wanneer iemand eigenlijk een bril moet, dan gaat die ook knijpen en krijgt hoofdpijn.
Gelijk spel voor de allereerste keerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een voorstukje gehoord over dat het een unieke eindstand was ofzo?
Vertel
en nu jezelf gaan schamen in ene hoekje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou door die uitzending van woensdag weet nu ook de hele vereniging hier wat ik in 2002 heb gedaan... heeft nog lang geduurd vind ik
Nee dat niet. Ik schaam me er niet voor, maar ik begin er ook niet zelf over omdat ik dat te patserig vind. Maar als iemand vraagt of ik er aan heb meegedaan dan bevestig ik wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu jezelf gaan schamen in ene hoekje?
kz0rquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik schaam me er niet voor, maar ik begin er ook niet zelf over omdat ik dat te patserig vind. Maar als iemand vraagt of ik er aan heb meegedaan dan bevestig ik wel.
is dat tegen mij?quote:Als je niet weet waar dit over gaat, gaat het je ook niets aan, newb!
Yep, nog 3 uurtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |