Wat een gelul zeg. Natuurlijk beiden . Een lelijk mokkel waar je geweldige gesprekken mee hebt is leukl voor in de friendzone . Aan de andere kant een supergeil mokkel die het IQ van een visstick tot haar beschikking heeft gaat ook niet werken voor vast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Wat vindt je erger om op beoordeeld te worden? Op je innerlijk of op je uiterlijk?
En dan heb ik het niet over de situatie dat je een baan zoekt, maar een vriend of vriendin
Een lokale discussie liet me zien dat het nogal wil verschillen.
TS begint: innerlijk
Poll: Beoordeling op innerlijk/uiterlijkInnerlijk Uiterlijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou, als je dik bent kun je daar wat aan doen en dat kan wel degelijk een afknapper zijn.quote:
Nee, je mag niet voor uitstraling gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
mag ik ook voor uitstraling gaan?
dat vind ik toch altijd een beetje je uiterlijk gemixt met je innerlijk of zo
nou dat doe ik lekker welquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Nee, je mag niet voor uitstraling gaan.
Karakter misschien niet, maar gedrag wel...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Nou, als je dik bent kun je daar wat aan doen en dat kan wel degelijk een afknapper zijn.
Haar en make-up kun je ook een hoop mee en kleren ook.
Juist je karakter veranderen is moeilijk, lijkt me.
Dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:25 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Natuurlijk beiden . Een lelijk mokkel waar je geweldige gesprekken mee hebt is leukl voor in de friendzone . Aan de andere kant een supergeil mokkel die het IQ van een visstick tot haar beschikking heeft gaat ook niet werken voor vast.
Karakter is zelfs niet te veranderen, imho.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Jacques_Dancona het volgende:
Juist je karakter veranderen is moeilijk, lijkt me.
Maar dat hangt nogal samen, vindt je niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Karakter misschien niet, maar gedrag wel...
Als je met je innerlijk meer dan tevreden bent..vindt je het dan niet juist erger als je dáár op afgekeurd wordt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:27 schreef MNR het volgende:
Uiterlijk. Met mijn innerlijk ben ik zeer tevreden, meer dan tevreden zelfs
Uiterlijk wil ik graag minder omvang, but working on that and having progress
Ze keurt mij sowieso niet af ,daar ben simpelweg té aantrekkelijk voor. En mocht het onverhoops toch een keer gebeuren dan ligt het uiteraard aan haar. Dat ze er nog niet aan toe is ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:28 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
Stel nou dat jij een meisje probeert te versieren en die wijst je af omdat ze je geen lekker ding vindt.
Het kan ook zijn dat ze je wel een lekker ding vindt, maar dat jij het innerlijk van een visstick hebt.
Wat vindt jij dan erger? Dat ze je afkeurt omdat ze je niet lekke vindt? Of omdat ze niet van vissticks houdt?
Nopequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:30 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Als je met je innerlijk meer dan tevreden bent..vindt je het dan niet juist erger als je dáár op afgekeurd wordt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope
Ik ben juist erg zeker van mijn innerlijk. Ik vind mezelf een geweldig mens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand me daarop afkeurt. Wanneer dat wel gebeurd - dat komt voor ja- ga ik ervan uit dat de ander persoon en ik anders tegen dingen aankijken.
Heb je het over mij? Nou neequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
En voordat ik het topic gelezen had, had ik als antwoord: "de beoordeling waarbij je jezelf het meeste afkat"
helemaal mee eens trouwens!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope
Ik ben juist erg zeker van mijn innerlijk. Ik vind mezelf een geweldig mens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand me daarop afkeurt. Wanneer dat wel gebeurd - dat komt voor ja- ga ik ervan uit dat de ander persoon en ik anders tegen dingen aankijken.
En daar gaat het in dit topic om. Wat jij vindt. Niet waar jij bij een ander naar kijktquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk zelf eigenlijk (bijna) niet naar uiterlijk, maar echt naar het innerlijk. Iemand moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien, zodat je geen zak over z'n hoofd hoeft te trekkenMaar voor de rest maakt het me echt allemaal niet uit.
Vind het dan zelf ook niet leuk als mensen me alleen op m'n uiterlijk beoordelen
Haha.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Nou nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |