Zie je, je bent er snel bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
fopi
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie allemaal plusjes bij de namen en niemand die post. Verdacht
Stand by.
Beter dan een TT over droge pruimen, vindt je niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!
Ik zag trouwens alleen blauwe plusjes bij Yuri, PS en bij jou.
Wat een rare TT.
ik kijk er nooit naar zat gewoon in aan ander topic en zag pas dat ie vol was toen nem hem vol had gemaakt en was daarom dus ook de eerstequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Mensen, stop toch eens met kijken naar het aantal posts!
Ik zag trouwens alleen blauwe plusjes bij Yuri, PS en bij jou.
Wat een rare TT.
Ik vind gedroogde pruimen best lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Beter dan een TT over droge pruimen, vindt je niet?
Jij was degene die het laatst iets had gezegd, net voordat het vol raakte. Dus het was logisch dat jij niet reageerde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
ik kijk er nooit naar zat gewoon in aan ander topic en zag pas dat ie vol was toen nem hem vol had gemaakt en was daarom dus ook de eerste
Dat lijkt me dus helemaal niet handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
Bij mij zijn alle posts op 1 pagina, dus ik heb het nooit zo door wanneer een topic bijna vol is.
nu komt ie hier ook weer langsquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Welke beoordeling is het vervelendst?Hoi Jaques
Puntenslijpers bijnaamquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is een slunt eigenlijk?
en nu komt ie niet of omdat hij de kloon is van iemand die niet aanwezg is hier of juist andersquote:
Oftewel, er is geen pijl op te trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu komt ie niet of omdat hij de kloon is van iemand die niet aanwezg is hier of juist anders
Ik heb ook nooit voor Slunt gekozenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit voor Slunt gekozenVind PS veel leuker...
Ha, Tim kwam net weer met Idols langs op tvJe haar zat daar wel leuk
Hij is wel vaker gebustquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis tim dus, dacht eerst dat het nem was
Sluntenpijper. Zo heb ik 'r een keer genoemd maar volgens mij kwam dat weer van iemand anders af.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef wyccie het volgende:
Waarom en door wie word je Slunt genoemd, PS?
It hurts dat je mijn naam nog niet eens goed hebt na anderhalf jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sluntenpijper. Zo heb ik 'r een keer genoemd maar volgens mij kwam dat weer van iemand anders af.
Dat vond ze niet leuk
Gewoon als omkering van de naam.
ik ook zoeistquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vond het al zo vreemd. Ik dacht dat het een mix was van Slut en Cunt.
quote:
hahahaquote:
AKQ SC # 362: Met je neus in de boter :')quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
It hurts dat je mijn naam nog niet eens goed hebt na anderhalf jaar
Het was dan ook Sluntenpijpsel...
Nou jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vond het al zo vreemd. Ik dacht dat het een mix was van Slut en Cunt.
Het lijkt het maffiaspel welquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
hahaha
Not fast enough
Ik dacht dat het Yuri was
ik doe niet aan klonenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
hahaha
Not fast enough
Ik dacht dat het Yuri was
quote:
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betraptquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betrapt
omdat ik gewoon niet aan klonen doe dus zeg ik het ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
En volgens mij zei je dat de vorige keer ook toen Tim werd betrapt
Domme testquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Doe de test!
http://www.onbewustasociaal.nl/
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.quote:
studiequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Nesle het volgende:
Zo, 8 van de 11 toetsen gehad. Nu nog drie mondelingen en dan is het weer klaar, morgen geschiedenis. En heb mn cijfers voor wiskunde al terug
Belachelijk hoog, 9,4 op wiskunde A1 en 9,5 op wiskunde A2, ja echtga met een 8 mijn examens in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zittenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.
In mijn oude situatie konden er per jaar 5 mensen niet zitten (bij 1 keer per maand reizen, buiten de spits, eigenlijk minder, maar die optie is er niet). Zodra ik zie dat er veel mensen de coupé binnekomen trek ik mijn tas al op mijn schoot, of dichter tegen mij aan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies, ik zeg nooit nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zitten
We hebben allebei gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
AKQ Slowchat # 235 - Sluntenpijpsel wil in de OP, mag dat?
Ik heb gewoon graag gelijk, Nem
Wiskunde...mijn grootste zwaktepunt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Nesle het volgende:
Zo, 8 van de 11 toetsen gehad. Nu nog drie mondelingen en dan is het weer klaar, morgen geschiedenis. En heb mn cijfers voor wiskunde al terug
Belachelijk hoog, 9,4 op wiskunde A1 en 9,5 op wiskunde A2, ja echtga met een 8 mijn examens in
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of mensen vragen gewoon of ze er mogen gaan zitten
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.
Ik doe het trouwens ook. En dan vooral omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.
Dat vind ik ook...en dat ís dus asociaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoor
Truequote:
Exactquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, klopt niks van. Had het ook al gelezen in een ander topic. Vooral de vraag met je tas op een lege stoel in het OV.
In mijn oude situatie konden er per jaar 5 mensen niet zitten (bij 1 keer per maand reizen, buiten de spits, eigenlijk minder, maar die optie is er niet). Zodra ik zie dat er veel mensen de coupé binnekomen trek ik mijn tas al op mijn schoot, of dichter tegen mij aan.
Bij mij hoeven ze het nooit te vragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ze niet durven te vragen dan hebben ze gewoon pech hoor
Ik doe het niet omdat ik asociaal ben of omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik denk dat er bedacht wordt dat als je je tas op een stoel zet dat automatisch al als asociaal gezien wordt. Je claimt stiekem toch een plekje. En er zijn ook nog mensen die dan weer niet durven te vragen.
Ik doe het trouwens ook. En dan vooral omdat ik geen zin heb dat er iemand naast me komt zitten.
Ja, voorkruipen bij de bus. Dat zie ik ze wel eens doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
De asociaalste mensen in het openbaar vervoer vind ik vaak bejaarden
Als het klassieke muziek is, is het niet zo storend. Helaas is het vaak gedreun.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me echt kapot aan kan ergeren is keiharde muziek in het OV
Juist wel. Als ik iets terug wil vinden hoef ik niet door 7 pagina's te klikken. Gewoon zoeken in 1 pagina.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus helemaal niet handig
Ik ook. En dat stond nogal laag in de lijst zag ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me echt kapot aan kan ergeren is keiharde muziek in het OV
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef wyccie het volgende:
Vragen hoeft bij mij niet eens, ik maak altijd plek, dus het is duidelijk dat er iemand mag zitten.
Andersom vraag ik het niet altijd, omdat ik het gewoon asociaal vind dat iemand zijn/haar tas laat staan in de spits. Ik heb dan gewoon geen zin om naast zo'n asociaal persoon te zitten.
Nastyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.![]()
Gewoon, omdat het zo leuk is die chagrijnige blik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |