Om hier even op in te hakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ook zoiets, er wordt wel eens geklaagd over 'de jeugd van tegenwoordig die niet opstaat voor ouderen/invaliden in de bus/trein/tram/metro' maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet werd opgestaan
Oh, dat is toch juist heel lullig. Juist de mensen met een kleine tas naast zich kunnen die makkelijk even bij zich houden. Als je een koffer bij je hebt, kun je die echt niet zo makkelijk kwijt. Die mensen zetten hun koffer niet naast zich om asociaal te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
Dan zoek ik altijd degene met de grootste koffer en vraag ik of ik daar mag zitten.![]()
Gewoon, omdat het zo leuk is die chagrijnige blik.
Niet waar, zie bovenstaande!quote:
ik was gewoon dat hele stuk gaan fietsen waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:Echt, kansloos sommige mensen
![]()
En zei je U en engerd tegen 'm![]()
Ik weet niet wat ik had gedaanZoiets gelukkig nog nooit meegemaakt
M'n vriend zo net zo lang met 'm praten to hij wegliep
Maar die gaat zelfs discussies aan met Jehova's getuigen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Nesle het volgende:
Op dit moment werd ik kwaad, mijn idee van beleefdheid was dus ook totaaal wegen rukte mijn fiets uit zijn handen en zei: Misschien moet U eens beter uit uw doppen kijken voordat U conclusies trekt, engerd. En toen ben ik weggefietst met de meneer tyfend achter ons...
Belachelijk toch?Ik had verdomme nog gelopen in dat stukje waar je dus niet mag fietsen, nou ik zie vaak genoeg mensen fietsen daar..
![]()
Ik word er altijd blij van als ouderen er niet vanuit gaan dat zij gelijk hebben/alles mogen/etcquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik word er altijd blij van als ik jonge mensen zie die zich gewoon netjes aan de regels houden.
Gruwelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik word er altijd blij van als ouderen er niet vanuit gaan dat zij gelijk hebben/alles mogen/etc
-edit-
ook een mooie:
wtf?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vond die ene aflevering van de Amerikaanse Beauty and the Nerd erger, waarin een blondje gewoon niet wist hoe ze een hamer moest gebruiken.
Goddamnit, ik ben de hele avond bij een ALV geweest!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vond die ene aflevering van de Amerikaanse Beauty and the Nerd erger, waarin een blondje gewoon niet wist hoe ze een hamer moest gebruiken.
Ondertussen zijn de grappen over 'Ofyles2, de kloon van...' maanden achterwege gebleven. Eén keer is het wel leuk, maar om iedere keer hetzelfde mikpunt van spot te zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb maar een kloon en die gebruik ik echt nauwelijks. En nee, dat is niet Jacques
Ik word zenuwachtig van mensen die het OV (opzettelijk) vertragen, maar dat mag iedereen duidelijk zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik me echt kapot aan kan ergeren is keiharde muziek in het OV
ZO herkenbaar....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
De asociaalste mensen in het openbaar vervoer vind ik vaak bejaarden
Dat doe ik natuurlijk alleen als die koffer echt wel makkelijk ergens anders kan staan. Ik heb ook heel vaak met koffer in de trein gezeten en die kan meestal tussen de stoelen, dus dan gaat het niet op. Zeker als er heel veel mensen moeten staan, omdat zij zo aso hun koffer op een stoel hebben. Zelf doe ik ook altijd moeite m'n koffer ergens te zetten waar anderen er geen last van hebben, dat kan makkelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is toch juist heel lullig. Juist de mensen met een kleine tas naast zich kunnen die makkelijk even bij zich houden. Als je een koffer bij je hebt, kun je die echt niet zo makkelijk kwijt. Die mensen zetten hun koffer niet naast zich om asociaal te doen.
Mensen die zo'n duur huis hebben kunnen vast wel iets verzinnen waardoor ze het alsnog krijgen... lijkt me een tikje zinloos dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat de hypotheekrente aftrek moet komen te vervallen bij huizen die meer dan een mijoen kosten.
En nog wat dingen die ik alweer vergeten ben
Dat is het punt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen die zo'n duur huis hebben kunnen vast wel iets verzinnen waardoor ze het alsnog krijgen... lijkt me een tikje zinloos dus
En dat schijnt dan de nieuwe MP te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Geert Wilders is de kamer uitgelopen!
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vind het een stuk makkelijker dan punten moeten snijden
+1 scherp!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?
Als Pitt me gevraagd had had dat hier allang gestaan hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom ben jij bruidstaarten aan het zoeken?
De emancipatie is weer ver te zoeken vandaagquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als Pitt me gevraagd had had dat hier allang gestaan hoor
Ik zag een stukje hierover bij RTL Vandaag
Beter kan ik het niet omschrijvenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
"achter hem aan lopen vangen"? Heerlijk, die uitdrukkingen
Ik heb geen ideequote:Wat versta jij trouwens op romantische wijze? Of hoe zie je het voor je?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Wat nouIk heb een half jaar achter 'm aan lopen vangen, hem versierd omdat hij er geen zin in had dus ik vind dat hij mij ten huwelijk moet vragen
Bij voorkeur op enigszins romantische wijze ja
Whehe met zo'n mond vol aardappels:quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet omschrijven
[..]
Ik heb geen ideeZolang hij er een beetje tijd in heeft gestoken en niet, bijvoorbeeld, tijdens het avondeten zegt: 'hey, zullen we trouwen' ben ik best snel tevreden
Dan zeg ik neequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe met zo'n mond vol aardappels:
Pitt: "Is er nog meer jus? Ohja, ik vind dat we maar moeten gaan trouwen binnenkort"
Etc: "Wat?"
Pitt: "Of er nog meer jus is?"
Ik zou 'm een doodschop verkopenquote:
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etcquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Hij weet het trouwens wel hoorDus ik ga er ook wel vanuit dat het goed gaat komen
En dat het niet tussen de aardappelen en de jus door wordt gevraagd
WAAAAT ?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Eerst maar eens samenwonen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etc
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Elke dag dat jullie geen aardappelen met jus eten is nu dus een avond vol spanning voor etc
[..]
Je vindt het gek dat ik nog nooit van tenue de ville gehoord heb?quote:WAAAAT ?!
quote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-schoonmoeder.htmlquote:SARAJEVO - Een Bosniër heeft geprobeerd zijn schoonmoeder te vermoorden, door haar huis met een raketwerper onder vuur te nemen.
Toen dat niet lukte, pakte hij zijn machinegeweer en probeerde hij de vrouw alsnog dood te schieten, wederom zonder succes.
Donderdag werd hij daarvoor veroordeeld tot ruim zes jaar celstraf.
De vrouw was volgens de dader, een 26-jarige Bosnische Serviër, verantwoordelijk voor het stuklopen van zijn huwelijk. Zij raakte zwaargewond bij de moordpoging maar overleefde. Haar man en een dochter liepen lichte verwondingen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je schoonmoeder op het raam klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
In wat eigenlijkquote:
Dat is niet zo gek. Hoe staat het leren?quote:
Leren voor een tentamen. Net gezien dat ik hem moet halen. Anders mag ik volgend jaar 2 vakken niet volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |