quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Op de helft van de ingekorte samenvatting trouwens.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Gaat lekker
Ik zit al een week tegen een verslag aan te hoesten dat 1 april MOET worden ingeleverd. Heb nog geen letter getypte
Ik had bedacht dat ik dat vak volgend jaar wel zou doen. Dacht dat dat wel kon, omdat ik in de veronderstelling was dat de vakken waar ik dit vak voor nodig heb in de 3e + 4e periode vallen. En dit vak in de 2e en de herkansing in de 3e. Maargoed, verkeerd gekeken.quote:
Ja die regen kan een boel verpesten hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me eigenlijk te pletter. Ik wilde gaan sporten maar ik heb geen zin om door die hoosbuien heen te gaan.
Welke van de 2 hoop je op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf de buren zijn aan het klussen, óf ik heb hier hele grote muizen in de flat
De buren, die kan ik makkelijker terugpakkenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
De sletquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt het SoempGaat
Goed
Komen
Alfie Patten (13) toch geen vader
wat een taalgebruik weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Fucking fucking KUT windows met hun GARE KLOTE BSOD's
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
Hoeveel Darwin Awards? Eén of zeven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
* insert krekelsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Ik heb net voor de gein even bij Nvidia gecheckt en Vista moet hier op kunnen draaien. Mag ook wel lijkt me, 64x processorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?
Ik heb echt al HEEL HEEEL HEEEEEEEL lang geen BSOD gehad. Zowel op XP als in Vista niet.
Of wellicht is er een geheugenreepje stuk. Of erger.
Is die PC hetzelfde dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
En brakke Vista lijkt me stug, omdat Pitt op zijn pc hem er wel op heeft gekregen met dezelfde cd
Nee maar dan lijkt het me niet aan de cd liggenquote:
Op de site van NVidia kun je checken of je systeem geschikt is voor Vista en dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap trouwens de NVidia-opmerking niet?
HD4850? De mijne was ook heel erg krap, kabeltje komt net niet tegen de ventilator van de voeding aan (ja dat klopt, ik heb een vreemde kast waarbij de voeding voorin onderaan zit)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een (uiteindelijk niet-passende) videokaart er in te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |