quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
Op de helft van de ingekorte samenvatting trouwens.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Gaat lekker
Ik zit al een week tegen een verslag aan te hoesten dat 1 april MOET worden ingeleverd. Heb nog geen letter getypte
Ik had bedacht dat ik dat vak volgend jaar wel zou doen. Dacht dat dat wel kon, omdat ik in de veronderstelling was dat de vakken waar ik dit vak voor nodig heb in de 3e + 4e periode vallen. En dit vak in de 2e en de herkansing in de 3e. Maargoed, verkeerd gekeken.quote:
Ja die regen kan een boel verpesten hequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel me eigenlijk te pletter. Ik wilde gaan sporten maar ik heb geen zin om door die hoosbuien heen te gaan.
Welke van de 2 hoop je op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Óf de buren zijn aan het klussen, óf ik heb hier hele grote muizen in de flat
De buren, die kan ik makkelijker terugpakkenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
En ik hoopte dat een vriendin wel hier zou komen zitten, in paniek en amper iets wetend, zodat ik niet de enige ben. Maar ze is thuis gebleven om te leren.
De sletquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt het SoempGaat
Goed
Komen
Alfie Patten (13) toch geen vader
wat een taalgebruik weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Fucking fucking KUT windows met hun GARE KLOTE BSOD's
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
Hoeveel Darwin Awards? Eén of zeven?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh sukkel: http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html
* insert krekelsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg eerste een bad_pool_handler melding (schijnbaar de meest vage BSOD die je kunt krijgen) en nu een acpy.sys iets. Vraag me af of dat voor- of achteruitgang is
Ik heb net voor de gein even bij Nvidia gecheckt en Vista moet hier op kunnen draaien. Mag ook wel lijkt me, 64x processorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nieuwe PC toch? Heb je wel naar de compatibility list gekeken?
Ik heb echt al HEEL HEEEL HEEEEEEEL lang geen BSOD gehad. Zowel op XP als in Vista niet.
Of wellicht is er een geheugenreepje stuk. Of erger.
Is die PC hetzelfde dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
En brakke Vista lijkt me stug, omdat Pitt op zijn pc hem er wel op heeft gekregen met dezelfde cd
Nee maar dan lijkt het me niet aan de cd liggenquote:
Op de site van NVidia kun je checken of je systeem geschikt is voor Vista en dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap trouwens de NVidia-opmerking niet?
HD4850? De mijne was ook heel erg krap, kabeltje komt net niet tegen de ventilator van de voeding aan (ja dat klopt, ik heb een vreemde kast waarbij de voeding voorin onderaan zit)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een (uiteindelijk niet-passende) videokaart er in te doen
Tja ik hoor het regelmatig. Als er ook studentenfeestjes zijn en dat is de dresscode weet ik alvast waar ik aan toe ben / in hoeverre ik het zinnig ga vinden om er naartoe te gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Je vindt het gek dat ik nog nooit van tenue de ville gehoord heb?
Je had toch ook nieuw moederbord ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
7900 GTXquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
HD4850? De mijne was ook heel erg krap, kabeltje komt net niet tegen de ventilator van de voeding aan (ja dat klopt, ik heb een vreemde kast waarbij de voeding voorin onderaan zit)
Alles is nieuw. Nieuwe kast, nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe schijf, nieuw geheugenquote:
Zie sigquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, jij hebt al kaartjes voor JBT in tivoli?
quote:You May Be Taliban If
1. You refine heroin for a living, but you have a moral objection to beer.
2. You own a $3,000 machine gun and $5,000 rocket launcher, but you can't afford shoes.
3. You have more wives than teeth.
4. You wipe your butt with your bare hand, but consider bacon "unclean."
5. You think vests come in two styles: bullet-proof and suicide.
6. You can't think of anyone you haven't declared Jihad against.
7. You consider television dangerous, but routinely carry explosives in your clothing.
8. You were amazed to discover that cell phones have uses other than setting off roadside bombs.
9. You have nothing against women and think every man should own at least one.
10. You've always had a crush on your neighbor’s goat.
Ik denk dat ik ook maar een kaartje koop, hoe ik dan in utrecht kom en hoe ik weer thuiskom bedenk ik dan wel weer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie sig
Hij is solo trouwens. Ik ben écht benieuwd.
quote:
Je kan een proberen ubuntu linux cd'tje te downloaden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7900 GTX
[..]
Alles is nieuw. Nieuwe kast, nieuwe processor, nieuw moederbord, nieuwe schijf, nieuw geheugen
Ik heb ze toen in de Melkweg gezien. Ik heb echt ENORM genotenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een kaartje koop, hoe ik dan in utrecht kom en hoe ik weer thuiskom bedenk ik dan wel weer.
Op werchter vorig jaar was ie geniaal, dus ik wil zeker heen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A male whale and a female whale were swimming off the coast of Japan when they noticed a whaling ship. The male whale recognized it as the same ship that had harpooned his father many years earlier. He said to the female whale, "Lets both swim under the ship and blow out of our air holes at the same time and it should cause the ship to turn over and sink. They tried it and sure enough, the ship turned over and quickly sank. Soon however, the whales realized the sailors had jumped overboard and were swimming to the safety of shore. The male was enraged that they were going to get away and told the female "lets swim after them and gobble them up before they reach the shore." At this point, he realized the female was becoming reluctant to follow him. "Look", she said, "I went along with the blow job, but I absolutely refuse to swallow the seamen."
Mijn kaartje is ook besteldquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze toen in de Melkweg gezien. Ik heb echt ENORM genoten
Vooral van "Ocean".
Maar zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe het zonder de andere 2 gaat klinken. Vooral zonder drum, want die kerel kon er ook wat van.
Nachttreinen gaan niet verder dan A'dam, ik moet naar Hoorn, dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je woont TM, maar er gaan verscheidene nachttreinen.
quote:
quote:The RPG launcher costs anywhere from $100-$500 (lots of second hand stuff out there.) The most common RPG ammo is the anti-tank rocket and these go for $50-100 each. Costs add up, however, as you have to fire a dozen or so rounds to develop some accuracy. Unlike the launchers, RPG ammo doesn't get cheap, unless some wealthy nation is flooding an area with it, because the ammo gets used up and the launcher does not. Without much practice, a user can hit a vehicle sized target most of the time at ranges of 50-100 meters. As an operator fires more rounds, he becomes capable of hitting stationary targets at up to 500 meters, and moving targets at 300 meters. It's this last skill that has made the RPG dangerous against helicopters.
$100 voor een tweedehands bazooka en $50 voor een raket.quote:The RPG-29 is the most common recent development of the RPG line. It entered production just before the Soviet Union collapsed in 1991. It is available through legitimate, or black market, arms dealers and is more expensive than the RPG-7 (which is manufactured by many countries.) RPG-29 launchers cost over $500 each, and the rockets go for about $300 each.
Als je de trein van 23:55 hebt(en dat is gemakkelijk te halen) dan kom jij gewoon thuis hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nachttreinen gaan niet verder dan A'dam, ik moet naar Hoorn, dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je de trein van 23:55 hebt(en dat is gemakkelijk te halen) dan kom jij gewoon thuis hoor
Dat ga ik misschien dit weekend maar eens proberen. Ben er nu eerst zat van, zet XP terug en ga niks meer doen aan die kutpc vanavondquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan een proberen ubuntu linux cd'tje te downloaden.
Daar kan je vanaf opstarten zonder dat er iets met je harddisk/windows installatie gebeurt. Als ie in ubuntu geen problemen geeft, heb je een driver probleem. Als ie ook in ubuntu zeikt, heb je wat hardwarematigs stuk.
Daar kom je weer goed mee weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga de mondeling volgende week vrijdag herkansen, ze mailde vandaag terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |