"Goed opletten tijdens deze les mannen! Ik doe het één keer voor! "quote:
I knowquote:
Ik zag 'm ook netquote:
Mwah, 't kan weer alle kanten op.quote:
Dat heb ik ook altijd na een tentamen, helemaal na een tentamen dat 's avonds gegeven wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, 't kan weer alle kanten op.![]()
Ik ben wel helemaal gaar nu. Kom net thuis.
Geen holquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Soempie het volgende:
En Ets, jij al iets aan je verslag gedaan?
Nopequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Nog naar het filmmuseum geweest?
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Fucking fucking KUT windows met hun GARE KLOTE BSOD's
Ik vond Sweeney Todd eigenlijk erg leuk. Er mag wat minder gezongen worden(ja, dat klinkt lomp bij die filmquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.
Nem, die film ziet er wel cool uit. Ik dacht dat Japanners ziek waren, maar die Thai kunnen er ook wat van. Deed me ook wel denken aan Sweeney Todd (die ik nog niet eens gezien heb).
Basbushka's zijn leuk!
Nou je mist niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht gisterochtend nog dat BSOD's niet meer bestaan! Zo lang heb ik ze al niet meer gehad.
Veel plezier met de was ophangenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nu de was ophangen
MaJo, veel plezier morgen en doe de groeten aan moeke
Ga je was ophangen jij rekelquote:
Oh shit, dan ga ik ST niet kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Er mag wat minder gezongen worden(ja, dat klinkt lomp bij die film)
Bij Vista schijnt het zelfs een RSoD te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
heb nu pas door wat BSOD nog maar weer is
Niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Vista schijnt het zelfs een RSoD te zijn.
Dan was het de testversie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet meerHebben ze er weer uitgehaald
Wat was het alter ego van Mladic? Mateja Brankovic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef MaJo het volgende:
Lees dat Mladic wellicht gepakt is? Dat zou geweldig nieuws zijn
http://www.volkskrant.nl/(...)oegoslavie-Tribunaal
Ik snap je even nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat was het alter ego van Mladic? Mateja Brankovic?
Was een stille wenk naar Radovan Karadzic die onder de personage Dragan Dabic schuil ging, vandaar mijn steek onder water.quote:
Maar is Mateja Brankovic dan nog iemand of zomaar een verzonnen naam?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was een stille wenk naar Radovan Karadzic die onder de personage Dragan Dabic schuil ging, vandaar mijn steek onder water.
Ik heb het verzonnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is Mateja Brankovic dan nog iemand of zomaar een verzonnen naam?
je bent raarquote:
Die bevestiging krijg ik wel vaker te horen.quote:
Toch geen Mladic?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat wisten we al
het blijk mogelijk een duitser te zij die opgepakt is
Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk dus dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zijn verslaving aan Giel is ook gedateerd.
Hoe is je zicht verder? Ik snap dat het moeilijk te oordelen is met een ontstoken oog. Maar heb je het gevoel dat je bijvoorbeeld stukken niet ziet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop dat wyc er nog is want ik heb een vraagje
Wyc, ik hannes alweer een paar dagen met een ontstoken oog, die vanochtend verdwenen leek en opeens weer terugkwam. Maar nu heb ik ook pijnscheutjes in mijn slaap aan die kant. Moet ik me zorgen maken?![]()
Zicht kan ik niet zo goed oordelen omdat ik geen lens in heb in dat oog, maar geen gaten o.i.dquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe is je zicht verder? Ik snap dat het moeilijk te oordelen is met een ontstoken oog. Maar heb je het gevoel dat je bijvoorbeeld stukken niet ziet?
Heb je voor de ontsteking medicijnen gehad en heb je de kuur ook afgemaakt? Netjes je handen gewassen, geen lenzen in, geen make up etc?
Ja ik twijfel tussen even de huisarts bellen of 'ie een gaatje heeft of gebruikmaken van mijn speciale status bij de oogarts in het ziekenhuis (mag sinds het drama van afgelopen zomer altijd onmiddellijk langskomen ), ik wil ook niet met iets lulligs daar gebruik van makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Als je moeilijk ziet, dan ga je moeilijk kijken. Huh?![]()
Net zoals wanneer iemand eigenlijk een bril moet, dan gaat die ook knijpen en krijgt hoofdpijn.
Maar beter is het toch morgen maar gewoon naar de dokter gaan!
Met slechts 1 lens heb je natuurlijk ook weinig diepte.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik doe het nu met één lens. Als ik mijn bril op heb raak ik helemaal in de war, verlies diepte en loop letterlijk tegen muren op of roltrappen de verkeerde kant in...
En op zich is het één keer per jaar, meestal 's zomers, dus deze is against the odds eigenlijk
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef wyccie het volgende:
Als je moeilijk ziet, dan ga je moeilijk kijken. Huh?![]()
Kloptquote:Net zoals wanneer iemand eigenlijk een bril moet, dan gaat die ook knijpen en krijgt hoofdpijn.
Gelijk spel voor de allereerste keerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een voorstukje gehoord over dat het een unieke eindstand was ofzo?
Vertel
en nu jezelf gaan schamen in ene hoekje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou door die uitzending van woensdag weet nu ook de hele vereniging hier wat ik in 2002 heb gedaan... heeft nog lang geduurd vind ik
Nee dat niet. Ik schaam me er niet voor, maar ik begin er ook niet zelf over omdat ik dat te patserig vind. Maar als iemand vraagt of ik er aan heb meegedaan dan bevestig ik wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu jezelf gaan schamen in ene hoekje?
kz0rquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik schaam me er niet voor, maar ik begin er ook niet zelf over omdat ik dat te patserig vind. Maar als iemand vraagt of ik er aan heb meegedaan dan bevestig ik wel.
is dat tegen mij?quote:Als je niet weet waar dit over gaat, gaat het je ook niets aan, newb!
Yep, nog 3 uurtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |