Nee, nou krijg je geen naamtopic ookquote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, niks meer aan te doen. 't Is ook niet zo erg.
Niet dat ik weet. Dus dit is een mooie test om die mummies eens wakker te schuddenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja erg fleurig
Bij ons kwam er een motorgroepje naar beneden zeilen. Heb er volgens mij ooit nog fotos van gepost.
99% op mediumquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]Jawel
Maar in de film zijn ze toch altijd een personage en dus leer je ze nooit echt kennen en dus mag het daar puur om uiterlijk gaan
En ik zag de TT en ik dacht meteen: dat gaat Wyccie niet leuk vinden
Ik vind de vernieuweing in baggerlayout wel aardig trouwens![]()
En net One van Metallica op guitar hero geprobeerdik kwam tot 88% en toen werd ik weggebood
Nee, want ik werd niet weggeboodquote:
Oh zoquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Bedoel je niet The PacifierKan me Vin Diesel niet herinneren in Daddy Day Care
Zoals hij in het echte leven isquote:
Damn je hebt gelijk... wat heb ik lelijk vreselijk fout gespeldquote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de stukken beeld naast het forum donkergrijs gezet, en de TS-kleuren en mijn eigen kleur zijn gewoon standaard. Normaal is bagger idd veel te licht en te grijs
en volgens mij heb je al aardig wat Brand op
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Ah op die manier![]()
Mijn onderschrift is veel te erg van toepassing nu
Ja, Waterfalls van TLCquote:
het is gewoon heerlijk foutquote:Op maandag 16 maart 2009 00:52 schreef Etcetera het volgende:
ach in m'n stamkroeg hoor ik het ook wel eens dus lijkt me wel meevallen
Boney M is fantastisch en Bobby Farrell is een heldquote:Op maandag 16 maart 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
kom ik trouwens in foute tenten als ze daar boney M spelen
Foute muziek FTWquote:Op maandag 16 maart 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
En da's dus goed
Ik ga toch maar eens pissen
slaapsequote:Op maandag 16 maart 2009 01:04 schreef Nesle het volgende:
Ik zit al het hele weekend aan mijn leesdossier![]()
Nu ga ik maar slapen en dan morgen laatste opdracht afmaken, godzijdank...![]()
Doodop ben ik![]()
we hadden hier wel zo'n lijst maar hoefde me er niet aan te houden lol koos gewoon boeken uit die ik al gelezen hadquote:Op maandag 16 maart 2009 01:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat ik ook wel redelijk braaf was wat dat betreft
Acht van de twaalfquote:Op maandag 16 maart 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slaapse
Ben ik trouwens de enige hier die de boeken voor het leesdossier ook echt heeft gelezen?
Kruistocht in spijkerbroek heb ik niet zo heel lang geleden voor het eerst gelezen. En dan brown stond ook niet op onze lijst maar mocht hem gewoon gebruiken voor een verslagquote:Op maandag 16 maart 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Kruistoch in Spijkerbroek(maar dat was op de basisschool).
Dan Brown is na mijn schooltijd. Maar mooi dat we die niet hadden mogen lezen voor Nederlands
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
Nu echt wakker, had nog stiekem een tukkie gedaan
Had om 11 uur practicum maar die was niet verplicht dus draaide me nog even om. Om 1 uur hoorcollege maar lag net zo lekker dus ben blijven liggenquote:
Gefeliciteerd PS! Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer voor twee universiteiten aangenomen![]()
De toelating voor Ithaca kreeg ik net op bed( FedEX
Mama
)
Dat ik toegelaten was tot Lewis & Clark hoorde ik gisterenavond op de ijsbaan (Papa)
Dit wordt wel cool, 3 uit 3
Maar bereken dat eens door over 10 jaarquote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend een tootlje geïnstalleerd dat energie zou kunnen besparen op de computer. Hoeveel heeft ie tot nu toe bespaard in de ruim 3 uur dat ie aan staat? 0,78 watt...
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar bereken dat eens door over 10 jaar
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.
OMFGquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Statistiekquote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Practicum? De laatste keer dat ik dat gehoord heb was tijdens scheikundeles. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Niet echt. Een beetje stevige stofzuiger verstookt 5 kW in 2,5 uurquote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?
Alweer gewistquote:
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevondenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Weet je dat wel zeker? Statistiek was niet je sterkste vak toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Statistiekhoudt in dat er een docent zit die je uitleg kan geven. Maar denk wel dat ik er zelf uit kan komen
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt omquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevonden
Het is officieel: de lente
Zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terrassen gaan open, flaneren kan weer en de winterdip is weer achter de rug?
Dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt om) vind ik niet zo prettig.
Ja, dat snap ik ook niet zo heel goed. Het is niet dat 'ie jaloers hoeft te zijn. Of wacht...wellicht ziet de dokter meer dan TSquote:Maar kom op, daar zou híj mee zitten? Als z'n vriendin er nou mee zat
watquote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Statistiek was niet je sterkste vak toch?![]()
yup, vwo oude stijlquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Damn Majo wat moest jij veel boeken lezen dan? En wat heb jij gedaan op de middelbare school dat je maar 5 boeken hoefde te lezen dan Yuri? VMBO/HAVO?
Gefeliciteerd PS, lastig om te kiezen, dat wel
Iets met grapjes en een -->quote:
Te laat binnenkomenquote:mijn trein had vertraging waardoor ik een kwartier te laat ben. Zal ik te laat binnenkomen of het tweede uur gaan?
Kon dat per school verschillen? Want volgens mij moesten we er geen 25 op het VWO. Maar misschien weet ik het gewoon niet meer omdat ik ze toch niet lasquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup, vwo oude stijlop de havo moest ik er 15. Die heb ik uiteraard voor het vwo ook gebruikt
Ik heb 1 nummer geluisterd en toen ben ik gaan slapen. Ik ga het zo even downloaden en opzettenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je al Elbow geluisterd? Ik luister het non stop, zo mooi
Zeg je dat ik een opschepper ben ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met grapjes en een --><--
[..]
Te laat binnenkomen
Lekker boeien.
Neequote:
En hoe kom je over de gène heen?quote:denk ook dat ik wel ga, maar vind te laat komen altijd zo gênant
quote:wat vind je van cold feet trouwens?
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kon dat per school verschillen? Want volgens mij moesten we er geen 25 op het VWO. Maar misschien weet ik het gewoon niet meer omdat ik ze toch niet las
We moesten wel af en toe een boekbespreking houden en een verslag inleveren. Kan me volgens mij herinneren dat het verder een geval was van: als je bij je examen maar alles klaar is. En de leraar hield af en toe wel in de gaten of je wel genoeg gelezen had.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?
De dag is bijna voorbij. En hoe is de rotdag?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:57 schreef Soempie het volgende:
Dit wordt een rotdag.
Gelukkig is het weer wel goed.
VMBO-TL moest er eigenlijk zeven maar mocht er twee vervangen voor een film verslag en een strip verslagquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Damn Majo wat moest jij veel boeken lezen dan? En wat heb jij gedaan op de middelbare school dat je maar 5 boeken hoefde te lezen dan Yuri? VMBO/HAVO?
Echt? Ik heb daar niet zoveel moeite mee gehad eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt om) vind ik niet zo prettig. Maar kom op, daar zou híj mee zitten? Als z'n vriendin er nou mee zat
Wij moesten bij Nederlands wel per periode een paar dingen gelezen hebben en daarnaast minstens 1 boek van Wolkers, Hermans, en t Reve. Bij Frans moest je 20 punten lezen, waarbij Notre Dame de Paris van Victor Hugo 5 punten was dus die heb ik gelezenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, mijn ontbijt en lunch gingen zojuist retour
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt ziek maar voel me best beroerd. Geen idee waar dat van komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe komt dat nou? Ben je ziek, of iets verkeerds gegeten?
Bij (tijdelijk) gebrek aan een beter Nederlands woord: ik voel me in zo'n situatie nogal self consciousquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt? Ik heb daar niet zoveel moeite mee gehad eigenlijkHet is een dokter, die ziet zoveel dat hem dat waarschijnlijk geen klap meer interesseert. Het maakt mij dus ook niet uit of ik een mannelijke of een vrouwelijke huisarts heb. Mijn vriendje daarentegen moesten wel even slikken toen hij zich realiseerde dat een man bij mij een spiraaltje ging plaatsen
Zelfbewust?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij (tijdelijk) gebrek aan een beter Nederlands woord: ik voel me in zo'n situatie nogal self conscious
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ben absoluut geen fan van rap.. maar dit kan ik toch wel waarderen
http://www.dumpert.nl/med(...)appende_steward.html
Dat woord zocht ikquote:
Beter! Kun je gewoon 2x ervan genietenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, mijn ontbijt en lunch gingen zojuist retour
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet wel dat ik voor die tijd verschrikkelijk veel las, en toen het eenmaal móest, ik er ook veel minder aan vond
Toevoeging: het ruikt naar lente. Je kunt bomen ruiken, struiken, weiland, stenen muren, houten bielzen, kinderen in de buurt die fikkie stoken, dat soort dingenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets
Het is gewoon lekker weer, de zon is weer warm en de struiken lopen uit
De tweede keer smaakt het toch niet echt best imo.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter! Kun je gewoon 2x ervan genieten
Ja ik heb ook echt nog geen idee welkequote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
3x is scheepsrechtquote:Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De tweede keer smaakt het toch niet echt best imo.
Voordat ik ja zeg, wil ik weten waar het over gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook echt nog geen idee welke
Is er toevallig iemand die zich verveelt en te veel tijd over heeft?
En toch heeft zelfbewust in het Nederlands een heel andere connotatie dan self conscious in het Engelsquote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En toch heeft zelfbewust in het Nederlands een heel andere connotatie dan self conscious in het Engels
Engels reading filequote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voordat ik ja zeg, wil ik weten waar het over gaat
Omdat het kán!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil mijn vriendin niet naakt zien!
Why, Nem, why![]()
Dit ziet eruit als een huiswerktpost. I think I'll passquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engels reading file
Engels artikel, daar 15 'lastige' woorden uithalen een een synoniem/ definietie van geven, samenvattinkje, comment en 4 vragen bij maken.
En dat moet ik x10 doen
Ik ga het niet voor je doenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engels reading file
Engels artikel, daar 15 'lastige' woorden uithalen een een synoniem/ definietie van geven, samenvattinkje, comment en 4 vragen bij maken.
En dat moet ik x10 doen
Die redenatie ken ikquote:
Ik wíst wel dat ik het er niet bij hoefde te zettenquote:
Wat kan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat het kán!
Dat doet me eraan denken dat ik straks een appeltaart ga bakkenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat kan?
Koffie-kan!![]()
Ik ga naar huisfijne avond allemaal
Mmmm lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik straks een appeltaart ga bakken
Ik wil best nog een keer op kraamvisite komenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je doen![]()
Maar als je hulp nodig hebt van een "native speaker"...je bent van harte welkom (tevens verkapte kraamvisite
)
Neuh het is niet dat ik het niet kan of moeilijk vind, maar na een poosje is het zoo geestdodend saaiquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een huiswerktpost. I think I'll pass
synoniemen mag je best vragen maar kun je ook vinden in www.webster.com
Ja dat begrijp ikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil best nog een keer op kraamvisite komen
[..]
Neuh het is niet dat ik het niet kan of moeilijk vind, maar na een poosje is het zoo geestdodend saai
PWS geen idee eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 17:25 schreef Nesle het volgende:
PS wanneer moet jij je PWS eigenlijk inleveren? En je leesdossier?
Uhuhquote:
Al je boekopdrachten en extra opdrachten enzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
PWS geen idee eigenlijk
En wat bedoel je met leesdossier?
Ik moest daar ook onzin bij doen zoals een leesautobiografie en zo...quote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Al je boekopdrachten en extra opdrachten enzo?
Vanavond kan nog, woensdag eventueel, en anders van het weekend de zondagavond?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil best nog een keer op kraamvisite komen
Wasda?quote:
The seldom seen kid is volgens mij de nieuwste. En zo mooiquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat is Elbow. Ik heb vanmiddag 3 albums gedownload. Weet niet of het nieuwste erbij zit.
Ik denk dat ik even een uurtje ga![]()
Redquote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Ja, hier
Net een punt in de AKQ gescoord
Met Jair alles goed, ligt nu te drinken, daarna gaan wij aan tafel, en vanavond lekker rustig aan (badderenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef MaJo het volgende:
Red
hoe is het met de bebe?ik ga zo s. uithoren
Fijn dat alles goed gaat met de kleinequote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met Jair alles goed, ligt nu te drinken, daarna gaan wij aan tafel, en vanavond lekker rustig aan (badderen)
Bel gerustquote:Op maandag 16 maart 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat alles goed gaat met de kleinehoe is het met m.? Ik wil deze week langskomen, zal m. nog even bellen
Voor Nederlands heb ik er 26 van de 25 gelezen.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die de boeken voor het leesdossier ook echt heeft gelezen?
Dat verschilde wel per school, maar ik heb voor NL ook 25 stuks moeten lezen vanaf de vierde. Daarvan moesten er vijf of tien van voor een bepaald jaar zijn (1850 of zo).quote:Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Kon dat per school verschillen? Want volgens mij moesten we er geen 25 op het VWO. Maar misschien weet ik het gewoon niet meer omdat ik ze toch niet las
Je zegt steeds dat je nooit met tegenzin naar je werk bent geweest, maar je laatste week heb je elke dag juichend afgeteld.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef lubje25 het volgende:
goedemiddag mensen![]()
Zo ik heb even "vakantie". Zaterdag mijn laatste werkdag gehad bij mijn oude werk.![]()
Woensdag bij mijn nieuwe werk beginnen
Ik heb alleen een boekmondelingquote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Al je boekopdrachten en extra opdrachten enzo?
Vanavond komt me slecht uit, maar woensdag in de vroege avond of zondagavond kan ik welquote:Op maandag 16 maart 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond kan nog, woensdag eventueel, en anders van het weekend de zondagavond?
Mwoah, dat ligt wat lastiger omdat je pas na een jaar echt je richting kiest, maar je moet wel een vermoeden aangeven en dat ligt overal wel in de communicatie/media/televisie/journalistiek kantquote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
PS heb je je trouwens steeds voor de zelfde studie aangemeld of voor verschillende
Je hebt geen enkele boekopdracht hoeven maken?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een boekmondeling
Ik eet ook hele gezinsverpakkingen leeg, maar op een gegeven moment ben ik alleen nog maar aan het kauwen, en niet lekker aan het eten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Je wilt niet weten wat ik allemaal kan wegstouwen
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanavond komt me slecht uit, maar woensdag in de vroege avond of zondagavond kan ik wel
Daar vreet ik ook zo een hele zak van leegquote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik eet ook hele gezinsverpakkingen leeg, maar op een gegeven moment ben ik alleen nog maar aan het kauwen, en niet lekker aan het eten.
Vooral met winegums.
We zijn zieligquote:
Wil je daar dan verslag van doen? Ik wil weten of het echt de moeite waard is, of dat het eigenlijk toch vooral leuk voor kinderen is.quote:
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, ik zal verslag uitbrengenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je daar dan verslag van doen? Ik wil weten of het echt de moeite waard is, of dat het eigenlijk toch vooral leuk voor kinderen is.
Heb ik allemaal de afgelopen jaren al moeten doen. Ik hoef alleen nog maar een literatuurmondeling en een verwerkingsopdracht maken, die komen ongeveer op hetzelfde neer, alleen die verwerkingsopdracht gaat maar over één boek. Dat is verder net als bij jou, met stroming enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele boekopdracht hoeven maken?![]()
Ik heb ook wel een mondeling, literatuurmondeling heet dat bij mij en dat gaat over alle boeken die ik heb gelezen en die moet je dan kunnen plaatsten in de stroming enzo.. blabla.
Jij hebt het veels te makkelijk daaro in Amsterdam lijkt het wel
Heb je voorbeelden van waarom het zo geweldig is? Nu neig ik nog naar 'niet gaan'.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en wyccie, Nemo is fantastisch, voor jong en oud. Nog steeds mijn favoriete museum![]()
Je bent van 1976, leugenaar!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hmm even nadenken, toen ik nog boeken moest lezen van voor 1850 waren ze net uitgegeven. Ze stonden in de verkoop top 10
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Erg leuk als je met anderen bent. In je eentje betwijfel ik het
Ik ga ook niet in m'n eentjequote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
En zo werd één uurtje al gauw 2 uurtjes
Anyway, Nemo ben ik 2 jaar geleden geweest. Erg leuk als je met anderen bent. In je eentje betwijfel ik het
Bij een aantal dingen wel/is dat wel zo leuk. Maar je kunt dan ook een beetje grappen/grollen.quote:
Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, het kost geen drol eigenlijk dus ga er gewoon heen.
Maar heel vrolijk worden en aan je ex denken is ook raar toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.![]()
Daar ging het me ook niet om. Het probleem is dat ik er ooit met mijn ex naartoe zou gaan, en als ik dus aan het Nemo denk, denk ik aan mijn ex. Dus als het niet zo erg leuk is, loop ik daar met een kutgevoel rond.
Ik hoopte dan ook dat het geweldige van Nemo dat dan zou overschaduwen. Duh.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar heel vrolijk worden en aan je ex denken is ook raar toch?
Oh, dan heb ik waarschijnlijk een vertekend beeld van wat duur is voor museaquote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.![]()
Daar ging het me ook niet om. Het probleem is dat ik er ooit met mijn ex naartoe zou gaan, en als ik dus aan het Nemo denk, denk ik aan mijn ex. Dus als het niet zo erg leuk is, loop ik daar met een kutgevoel rond.
Je kunt niet vroeg genoeg met de levertraan beginnen hequote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Owkee, Jair moet z'n vitamientjes nu krijgen (druppeltjes), en daarna is het bedtijd
Ja, dat komt wel. Ooit. Als ik weer geld heb.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer Nemo los te zien van je ex. En ga dan met een vriendin ofzo. Maak er een dagje van.
Als het dan tegenvalt, ben je zo weg en samen aan de zuip de thee.
Waar zie je die gele markering?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef wyccie het volgende:
Dit schreeuwplaatje is best lekker.
Weet iemand waarom er in de hoe-heet-zo'n-ding-balk een gele markering is?
Ik zag dat laatst bij meer clips.
Doe dan meequote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, toevallig twee terwijl ik kijk, en die ik weet.
quote:
Nee, beloofd is beloofd.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan mee
En ik wil geen smoesje horen ja![]()
Seizoen 6 is super, volgens mij het beste seizoen tot nu toequote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mark het volgende:
[..]Moet het weer oppakken na seizoen 5, heb de laatste tijd 4 seizoenen Entourage gekeken
Als de speler recht boven dat streepje staat, krijg je de melding van iTunes, denk dat het daar mee te maken heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is die gele markering.
We kunnen met de meet erheen..en dan kan Wyccie ons vast herkennen en gewoon nonchelant achter ons aanlopen. Dan weten wij natuurlijk nietsquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nemo gaat denk ik echt wel de gedachten van je ex afleidenIk vind het er leuk omdat je er veel kan doen en toch ook wel veel leert. De dingen zijn er leuk gepresenteerd en op hun manier wordt het allemaal wat meer duidelijk; ze vertellen het je niet alleen maar ze demonstreren het ook (leuk).
En als je niet alleen wil, wil ik best met je mee, maarja, dat hoeven we niet eens voor te stellen
Dat klinkt wel goed. Ik ga wel een keertje op een doordeweekse dag als er niet te veel kinderen aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het er leuk omdat je er veel kan doen en toch ook wel veel leert. De dingen zijn er leuk gepresenteerd en op hun manier wordt het allemaal wat meer duidelijk; ze vertellen het je niet alleen maar ze demonstreren het ook (leuk).
En als je niet alleen wil, wil ik best met je mee, maarja, dat hoeven we niet eens voor te stellen
Dat voelt een beetje stalkerig.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We kunnen met de meet erheen..en dan kan Wyccie ons vast herkennen en gewoon nonchelant achter ons aanlopen. Dan weten wij natuurlijk niets
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
De TT is geïnspireerd door The Doors, of niet?
Zo gaat de tekst helemaal niet.![]()
Ik ben afgekickt.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat let je?
als je het over mij hebt nem, hier reageerde ik op.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me de pleuris, en al die vragen in AKQ weet ik. Grrrr...
De laatste paar posts zijn ook een beetje vaag.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap niet?
Ik had het over B.erthaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je het over mij hebt nem, hier reageerde ik op.
Als je het over LB hebt.... I don't have a clue
ik ookquote:
Oh!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Nesle het volgende:
Die groene dingen aan de rechterkant gok ik. Bij de tijd waarop je je post neerzet.
Paar video's geprobeerd, en daar lijkt het inderdaad mee te maken te hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Als de speler recht boven dat streepje staat, krijg je de melding van iTunes, denk dat het daar mee te maken heeft
Bij opties, boven in beeld. Bij baggerlayout kan je allemaal plaatjes uitzetten, waardoor je niet hoeft te zien dat bijna niemand Twitter heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooit iets veranderd aan de manier waarop ik berichten bekijk. Hoe doe ik dat?
Heerlijk is dat. Dit is de enige verslaving waarvan ik kan afkicken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook(en ik vond er niet zoveel meer aan op een gegeven moment)
Niet echt. Twitter is ook weer zo'n netwerksite die een tijdje populair is en na een paar jaar wordt opgevolgd door iets anders, zoals CU2 werd opgevolgd door Hyvesquote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst iets over Twitter, kom ik nu onder een steen vandaan?
Bedacht net dat ik nog twee opdrachten moet maken dus dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kijk je toch 1 aflevering GG en dan nog even wat extra inlezen voor het slapen gaan?
Ik ga nu een taart maken![]()
Ohquote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedacht net dat ik nog twee opdrachten moet maken dus dat gaat hem niet worden
ik pas nog op mijn moeders verjaardagquote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, volgens mij hadden MaJo en ik het over "bowl" op feestjes. Dat dat een ding van het verleden is. Wie ziet er nog regelmatig wat "bowl" verschijnen?
Volgens mij heb ik het nog nooit op een feestje gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik pas nog op mijn moeders verjaardag
Echt niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nog nooit op een feestje gezien
Dat is kortquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben eindelijk klaarOpdrachten af en rapport nog eens doorgelezen
Powerpoint af en ik weet wat ik moet zeggen morgen
Nu snelwant de wekker gaat alweer over 5 uur
Dat lijkt me een slecht planquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee misschien iets voor de meet
ik voor het laatst op de verjaardag van mijn oma. Maar die is al en redelijk aantal jaren dood.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, volgens mij hadden MaJo en ik het over "bowl" op feestjes. Dat dat een ding van het verleden is. Wie ziet er nog regelmatig wat "bowl" verschijnen?
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sapquote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:50 schreef Mark het volgende:
Bowl is toch meer iets voor Amerikaanse feestjes? Ben het ook nog nooit tegengekomen in NL
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sap
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef MadMaster het volgende:![]()
En dat heb ik al heel lang niet meer gezien...
Echt lekker is het ook niet. De laatste keer dat ik het zag was op een buurtbarbecue, wat ook alweer de nodige jaren geleden is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En dat heb ik al heel lang niet meer gezien...
Druk, druk, druk, zowel qua werk als privé.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sap
Nee, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor het concert van Dave Byrne (zanger Talking Heads) volgende week dinsdag 24 maart, 20.15 uur in de Vredenburg Leidsche Rijn tegen kostprijs?
Mevrouw Mark is wel een redelijke Talking Heads-fan, ik kan eens vragen. Maar ik betwijfel of ze wil gaan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor het concert van Dave Byrne (zanger Talking Heads) volgende week dinsdag 24 maart, 20.15 uur in de Vredenburg Leidsche Rijn tegen kostprijs?
Gelukkig is de Daily Sport niet de meest betrouwbare krant van Engelandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, die treft het echt niet
[ afbeelding ]
http://www.sundaysport.com/view.asp?ID=445
Ehm nee. Maar als het een Photoshop is dan tref je het dus nog steeds niet want hij staat wel met zijn kop in de krantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is de Daily Sport niet de meest betrouwbare krant van Engeland
"Show me the way to the next little girl" Ook een zin uit die tekstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
@wyccie: bedoelde je 'Show me the way to the next whiskybar' ? Dat is een passage uit een nummer van The Doors, best een gore tekst trouwens
Welkom bij de elitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging ok
en ik heb mijn opdracht terug waar ik 2 weken geleden op zat te bikkelen en te klagen hier. Ik heb een 8,5mijn reactie was
heb nooit hoger dan een 7 voor een opdracht
behoor nu officieel tot de elitaire nerds
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom bij de elite![]()
En nu ben je slapen zeker?
Ik heb net nieuwe kleren gekocht en ik moest om een kleinere broek vragen
Uhuhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
nope, eerst nog met een vriend afgesproken dus ik ben nu wat aan het hangen op de Uva
maar vanavond zal ik wel lekker slapen ja
Jee relaxeddat geeft een goed gevoel zeker?
Thanksquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Maar er komen daarna toch wel weer andere exposities?
Die smiley was bedoeld voor je vorige postquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:27 schreef Soempie het volgende:
Ik zit er over te denken Wiebel zo op te halen van het station. Op m'n skates, omdat hij ook op skates is. Alleen ik kan nog niet zo goed remmen en moet wel langs allemaal drukke wegen, dus ik weet nog niet of het verstandig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |