Boney M is fantastisch en Bobby Farrell is een heldquote:Op maandag 16 maart 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
kom ik trouwens in foute tenten als ze daar boney M spelen
Foute muziek FTWquote:Op maandag 16 maart 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
En da's dus goed
Ik ga toch maar eens pissen
slaapsequote:Op maandag 16 maart 2009 01:04 schreef Nesle het volgende:
Ik zit al het hele weekend aan mijn leesdossier![]()
Nu ga ik maar slapen en dan morgen laatste opdracht afmaken, godzijdank...![]()
Doodop ben ik![]()
we hadden hier wel zo'n lijst maar hoefde me er niet aan te houden lol koos gewoon boeken uit die ik al gelezen hadquote:Op maandag 16 maart 2009 01:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat ik ook wel redelijk braaf was wat dat betreft
Acht van de twaalfquote:Op maandag 16 maart 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slaapse
Ben ik trouwens de enige hier die de boeken voor het leesdossier ook echt heeft gelezen?
Kruistocht in spijkerbroek heb ik niet zo heel lang geleden voor het eerst gelezen. En dan brown stond ook niet op onze lijst maar mocht hem gewoon gebruiken voor een verslagquote:Op maandag 16 maart 2009 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Kruistoch in Spijkerbroek(maar dat was op de basisschool).
Dan Brown is na mijn schooltijd. Maar mooi dat we die niet hadden mogen lezen voor Nederlands
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
Nu echt wakker, had nog stiekem een tukkie gedaan
Had om 11 uur practicum maar die was niet verplicht dus draaide me nog even om. Om 1 uur hoorcollege maar lag net zo lekker dus ben blijven liggenquote:
Gefeliciteerd PS! Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer voor twee universiteiten aangenomen![]()
De toelating voor Ithaca kreeg ik net op bed( FedEX
Mama
)
Dat ik toegelaten was tot Lewis & Clark hoorde ik gisterenavond op de ijsbaan (Papa)
Dit wordt wel cool, 3 uit 3
Maar bereken dat eens door over 10 jaarquote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend een tootlje geïnstalleerd dat energie zou kunnen besparen op de computer. Hoeveel heeft ie tot nu toe bespaard in de ruim 3 uur dat ie aan staat? 0,78 watt...
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar bereken dat eens door over 10 jaar
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.
OMFGquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Statistiekquote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Practicum? De laatste keer dat ik dat gehoord heb was tijdens scheikundeles. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Niet echt. Een beetje stevige stofzuiger verstookt 5 kW in 2,5 uurquote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?
Alweer gewistquote:
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevondenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Weet je dat wel zeker? Statistiek was niet je sterkste vak toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Statistiekhoudt in dat er een docent zit die je uitleg kan geven. Maar denk wel dat ik er zelf uit kan komen
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt omquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevonden
Het is officieel: de lente
Zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terrassen gaan open, flaneren kan weer en de winterdip is weer achter de rug?
Dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt om) vind ik niet zo prettig.
Ja, dat snap ik ook niet zo heel goed. Het is niet dat 'ie jaloers hoeft te zijn. Of wacht...wellicht ziet de dokter meer dan TSquote:Maar kom op, daar zou híj mee zitten? Als z'n vriendin er nou mee zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |