quote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef cloontje123 het volgende:
Beste FOK users,
Ik (21 jaar) heb een vriendin (20 jaar), we zijn al 'n paar jaartjes samen. Laatst moest ze naar de huisarts voor 'n probleem aan haar vagina, daar moest zij de kleren uitdoen en ging de huisarts erna kijken, zij zat dus met haar benen wijd voor z'n neus. en het was een man!!
en het ergste is ook nog dat hij met z'n vinger erin moest
Ik vroeg me af of die mannelijke huisartsen dat wel mogen doen? of dat ze 'n vrouwelijke college dat werk moeten laten doen? Want in mijn ogen zie ik een vieze oude man die het lekker vind om naar de vagina te kijken van een jong meisje...Ik krijg er wel 'n beetje kriebels van terwijl mijn vriendin het doodnormaal vind volgens mij!
Kunnen jullie mij helpen?
serieuze reacties graag.
als haar problemen met dr vagina jou ook kriebels bezorgen, zou ik je zelf ook aanraden een arts te bezoekenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef cloontje123 het volgende:
..Ik krijg er wel 'n beetje kriebels van ...
OT: Die dokter doet gewoon zijn werk. Wat hierboven al gepost is, als er een oud mannetje komt met last van zijn anus dan kijkt de dokter ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wordt zo moe van mensen die het serieus erg vinden dat iemand zijn werk doet... die Ik wordt schrijven.
Het schijnt overigens wel dat sommige artsen wel een beetje genieten van het bestuderen van jonge vrouwen vagina's (het blijven natuurlijk mannen), overigens is dit echt een taboe onderwerp in de medische wereld.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
OT: Die dokter doet gewoon zijn werk. Wat hierboven al gepost is, als er een oud mannetje komt met last van zijn anus dan kijkt de dokter ook.
Zolang de dokter je vriendin niet spontaan begint te verwennen is er niets aan de hand lijkt me.
Oeps, ben wat vermoeidquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
OT: Die dokter doet gewoon zijn werk. Wat hierboven al gepost is, als er een oud mannetje komt met last van zijn anus dan kijkt de dokter ook.
Zolang de dokter je vriendin niet spontaan begint te verwennen is er niets aan de hand lijkt me.
Serieus?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het schijnt overigens wel dat sommige artsen wel een beetje genieten van het bestuderen van jonge vrouwen vagina's (het blijven natuurlijk mannen), overigens is dit echt een taboe onderwerp in de medische wereld.
quote:Het schijnt overigens wel dat sommige artsen wel een beetje genieten van het bestuderen van jonge vrouwen vagina's (het blijven natuurlijk mannen), overigens is dit echt een taboe onderwerp in de medische wereld.
Ja, die mogen dat.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef cloontje123 het volgende:
Beste FOK users,
Ik (21 jaar) heb een vriendin (20 jaar), we zijn al 'n paar jaartjes samen. Laatst moest ze naar de huisarts voor 'n probleem aan haar vagina, daar moest zij de kleren uitdoen en ging de huisarts erna kijken, zij zat dus met haar benen wijd voor z'n neus. en het was een man!!
en het ergste is ook nog dat hij met z'n vinger erin moest
Ik vroeg me af of die mannelijke huisartsen dat wel mogen doen? of dat ze 'n vrouwelijke college dat werk moeten laten doen? Want in mijn ogen zie ik een vieze oude man die het lekker vind om naar de vagina te kijken van een jong meisje...Ik krijg er wel 'n beetje kriebels van terwijl mijn vriendin het doodnormaal vind volgens mij!
Kunnen jullie mij helpen?
serieuze reacties graag.
Doe niet zo moeilijk manquote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef cloontje123 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Net alsof jullie het fijn vinden als jullie vriendin met haar benen wijd en slipje ernaast word aangeraakt aan haar vagina door een oude vieze vent, terwijl hij net een vinger erin steekt. Net alsof er dan geen vieze gedachtes door hem heengaan
Mijn mening is dat ze dan een vrouwelijke college dat werk moeten laten doen ipv een mannelijke.
Misschien is de vrouwelijke arts wel lesbisch! Als jij naar de dokter gaat voor een probleem met je penis, ben je dan ook zo achterdochtig naar een vrouwelijke arts?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef cloontje123 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Net alsof jullie het fijn vinden als jullie vriendin met haar benen wijd en slipje ernaast word aangeraakt aan haar vagina door een oude vieze vent, terwijl hij net een vinger erin steekt. Net alsof er dan geen vieze gedachtes door hem heengaan
Mijn mening is dat ze dan een vrouwelijke college dat werk moeten laten doen ipv een mannelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |