quote:Op maandag 16 maart 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
Nu echt wakker, had nog stiekem een tukkie gedaan
Had om 11 uur practicum maar die was niet verplicht dus draaide me nog even om. Om 1 uur hoorcollege maar lag net zo lekker dus ben blijven liggenquote:
Gefeliciteerd PS! Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer voor twee universiteiten aangenomen![]()
De toelating voor Ithaca kreeg ik net op bed( FedEX
Mama
)
Dat ik toegelaten was tot Lewis & Clark hoorde ik gisterenavond op de ijsbaan (Papa)
Dit wordt wel cool, 3 uit 3
Maar bereken dat eens door over 10 jaarquote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend een tootlje geïnstalleerd dat energie zou kunnen besparen op de computer. Hoeveel heeft ie tot nu toe bespaard in de ruim 3 uur dat ie aan staat? 0,78 watt...
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar bereken dat eens door over 10 jaar
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
0,26 watt per uur, let's say 40 uur per week dat is ongeveer 10 Watt per week. 520 Watt per jaar, over tien jaar spaar ik dus iets meer dan 5 kW uit.
OMFGquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Statistiekquote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Practicum? De laatste keer dat ik dat gehoord heb was tijdens scheikundeles. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Niet echt. Een beetje stevige stofzuiger verstookt 5 kW in 2,5 uurquote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik weinig benul van hoeveelheden heb op dat gebied, dus vertel op: is het dat waard?
Alweer gewistquote:
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevondenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:15 schreef Etcetera het volgende:
leuk LB
heb een paar vraagtekens hierbij :S
Weet je dat wel zeker? Statistiek was niet je sterkste vak toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Statistiekhoudt in dat er een docent zit die je uitleg kan geven. Maar denk wel dat ik er zelf uit kan komen
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt omquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik het ook altijd een béétje gek gevonden
Het is officieel: de lente
Zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terrassen gaan open, flaneren kan weer en de winterdip is weer achter de rug?
Dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt om) vind ik niet zo prettig.
Ja, dat snap ik ook niet zo heel goed. Het is niet dat 'ie jaloers hoeft te zijn. Of wacht...wellicht ziet de dokter meer dan TSquote:Maar kom op, daar zou híj mee zitten? Als z'n vriendin er nou mee zat
watquote:Op maandag 16 maart 2009 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Statistiek was niet je sterkste vak toch?![]()
yup, vwo oude stijlquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Damn Majo wat moest jij veel boeken lezen dan? En wat heb jij gedaan op de middelbare school dat je maar 5 boeken hoefde te lezen dan Yuri? VMBO/HAVO?
Gefeliciteerd PS, lastig om te kiezen, dat wel
Iets met grapjes en een -->quote:
Te laat binnenkomenquote:mijn trein had vertraging waardoor ik een kwartier te laat ben. Zal ik te laat binnenkomen of het tweede uur gaan?
Kon dat per school verschillen? Want volgens mij moesten we er geen 25 op het VWO. Maar misschien weet ik het gewoon niet meer omdat ik ze toch niet lasquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup, vwo oude stijlop de havo moest ik er 15. Die heb ik uiteraard voor het vwo ook gebruikt
Ik heb 1 nummer geluisterd en toen ben ik gaan slapen. Ik ga het zo even downloaden en opzettenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je al Elbow geluisterd? Ik luister het non stop, zo mooi
Zeg je dat ik een opschepper ben ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met grapjes en een --><--
[..]
Te laat binnenkomen
Lekker boeien.
Neequote:
En hoe kom je over de gène heen?quote:denk ook dat ik wel ga, maar vind te laat komen altijd zo gênant
quote:wat vind je van cold feet trouwens?
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kon dat per school verschillen? Want volgens mij moesten we er geen 25 op het VWO. Maar misschien weet ik het gewoon niet meer omdat ik ze toch niet las
We moesten wel af en toe een boekbespreking houden en een verslag inleveren. Kan me volgens mij herinneren dat het verder een geval was van: als je bij je examen maar alles klaar is. En de leraar hield af en toe wel in de gaten of je wel genoeg gelezen had.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?
De dag is bijna voorbij. En hoe is de rotdag?quote:Op maandag 16 maart 2009 07:57 schreef Soempie het volgende:
Dit wordt een rotdag.
Gelukkig is het weer wel goed.
VMBO-TL moest er eigenlijk zeven maar mocht er twee vervangen voor een film verslag en een strip verslagquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
Damn Majo wat moest jij veel boeken lezen dan? En wat heb jij gedaan op de middelbare school dat je maar 5 boeken hoefde te lezen dan Yuri? VMBO/HAVO?
Echt? Ik heb daar niet zoveel moeite mee gehad eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook wel. Nou ja, het idee dat een man naar mijn geslachtsdelen kijkt (buiten Pitt om) vind ik niet zo prettig. Maar kom op, daar zou híj mee zitten? Als z'n vriendin er nou mee zat
Wij moesten bij Nederlands wel per periode een paar dingen gelezen hebben en daarnaast minstens 1 boek van Wolkers, Hermans, en t Reve. Bij Frans moest je 20 punten lezen, waarbij Notre Dame de Paris van Victor Hugo 5 punten was dus die heb ik gelezenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het wel vaste eisen waren, maar wellicht verschilde het per school. Moest je ook per tijdsperiode een aantal boeken lezen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, mijn ontbijt en lunch gingen zojuist retour
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt ziek maar voel me best beroerd. Geen idee waar dat van komt.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoe komt dat nou? Ben je ziek, of iets verkeerds gegeten?
Bij (tijdelijk) gebrek aan een beter Nederlands woord: ik voel me in zo'n situatie nogal self consciousquote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt? Ik heb daar niet zoveel moeite mee gehad eigenlijkHet is een dokter, die ziet zoveel dat hem dat waarschijnlijk geen klap meer interesseert. Het maakt mij dus ook niet uit of ik een mannelijke of een vrouwelijke huisarts heb. Mijn vriendje daarentegen moesten wel even slikken toen hij zich realiseerde dat een man bij mij een spiraaltje ging plaatsen
Zelfbewust?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij (tijdelijk) gebrek aan een beter Nederlands woord: ik voel me in zo'n situatie nogal self conscious
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ben absoluut geen fan van rap.. maar dit kan ik toch wel waarderen
http://www.dumpert.nl/med(...)appende_steward.html
Dat woord zocht ikquote:
Beter! Kun je gewoon 2x ervan genietenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, mijn ontbijt en lunch gingen zojuist retour
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet wel dat ik voor die tijd verschrikkelijk veel las, en toen het eenmaal móest, ik er ook veel minder aan vond
Toevoeging: het ruikt naar lente. Je kunt bomen ruiken, struiken, weiland, stenen muren, houten bielzen, kinderen in de buurt die fikkie stoken, dat soort dingenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets
Het is gewoon lekker weer, de zon is weer warm en de struiken lopen uit
De tweede keer smaakt het toch niet echt best imo.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter! Kun je gewoon 2x ervan genieten
Ja ik heb ook echt nog geen idee welkequote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
3x is scheepsrechtquote:Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De tweede keer smaakt het toch niet echt best imo.
Voordat ik ja zeg, wil ik weten waar het over gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook echt nog geen idee welke
Is er toevallig iemand die zich verveelt en te veel tijd over heeft?
En toch heeft zelfbewust in het Nederlands een heel andere connotatie dan self conscious in het Engelsquote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En toch heeft zelfbewust in het Nederlands een heel andere connotatie dan self conscious in het Engels
Engels reading filequote:Op maandag 16 maart 2009 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voordat ik ja zeg, wil ik weten waar het over gaat
Omdat het kán!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil mijn vriendin niet naakt zien!
Why, Nem, why![]()
Dit ziet eruit als een huiswerktpost. I think I'll passquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engels reading file
Engels artikel, daar 15 'lastige' woorden uithalen een een synoniem/ definietie van geven, samenvattinkje, comment en 4 vragen bij maken.
En dat moet ik x10 doen
Ik ga het niet voor je doenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Engels reading file
Engels artikel, daar 15 'lastige' woorden uithalen een een synoniem/ definietie van geven, samenvattinkje, comment en 4 vragen bij maken.
En dat moet ik x10 doen
Die redenatie ken ikquote:
Ik wíst wel dat ik het er niet bij hoefde te zettenquote:
Wat kan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat het kán!
Dat doet me eraan denken dat ik straks een appeltaart ga bakkenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat kan?
Koffie-kan!![]()
Ik ga naar huisfijne avond allemaal
Mmmm lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik straks een appeltaart ga bakken
Ik wil best nog een keer op kraamvisite komenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga het niet voor je doen![]()
Maar als je hulp nodig hebt van een "native speaker"...je bent van harte welkom (tevens verkapte kraamvisite
)
Neuh het is niet dat ik het niet kan of moeilijk vind, maar na een poosje is het zoo geestdodend saaiquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een huiswerktpost. I think I'll pass
synoniemen mag je best vragen maar kun je ook vinden in www.webster.com
Ja dat begrijp ikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil best nog een keer op kraamvisite komen
[..]
Neuh het is niet dat ik het niet kan of moeilijk vind, maar na een poosje is het zoo geestdodend saai
PWS geen idee eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 17:25 schreef Nesle het volgende:
PS wanneer moet jij je PWS eigenlijk inleveren? En je leesdossier?
Uhuhquote:
Al je boekopdrachten en extra opdrachten enzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
PWS geen idee eigenlijk
En wat bedoel je met leesdossier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |