Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, het kost geen drol eigenlijk dus ga er gewoon heen.
Maar heel vrolijk worden en aan je ex denken is ook raar toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.![]()
Daar ging het me ook niet om. Het probleem is dat ik er ooit met mijn ex naartoe zou gaan, en als ik dus aan het Nemo denk, denk ik aan mijn ex. Dus als het niet zo erg leuk is, loop ik daar met een kutgevoel rond.
Ik hoopte dan ook dat het geweldige van Nemo dat dan zou overschaduwen. Duh.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar heel vrolijk worden en aan je ex denken is ook raar toch?
Oh, dan heb ik waarschijnlijk een vertekend beeld van wat duur is voor museaquote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor een museum (maar dat is het dus eigenlijk niet, MJK is dan ook niet geldig) is het best duur. Voor studenten maar 6,50 trouwens.![]()
Daar ging het me ook niet om. Het probleem is dat ik er ooit met mijn ex naartoe zou gaan, en als ik dus aan het Nemo denk, denk ik aan mijn ex. Dus als het niet zo erg leuk is, loop ik daar met een kutgevoel rond.
Je kunt niet vroeg genoeg met de levertraan beginnen hequote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Owkee, Jair moet z'n vitamientjes nu krijgen (druppeltjes), en daarna is het bedtijd
Ja, dat komt wel. Ooit. Als ik weer geld heb.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer Nemo los te zien van je ex. En ga dan met een vriendin ofzo. Maak er een dagje van.
Als het dan tegenvalt, ben je zo weg en samen aan de zuip de thee.
Waar zie je die gele markering?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef wyccie het volgende:
Dit schreeuwplaatje is best lekker.
Weet iemand waarom er in de hoe-heet-zo'n-ding-balk een gele markering is?
Ik zag dat laatst bij meer clips.
Doe dan meequote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, toevallig twee terwijl ik kijk, en die ik weet.
quote:
Nee, beloofd is beloofd.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Doe dan mee
En ik wil geen smoesje horen ja![]()
Seizoen 6 is super, volgens mij het beste seizoen tot nu toequote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mark het volgende:
[..]Moet het weer oppakken na seizoen 5, heb de laatste tijd 4 seizoenen Entourage gekeken
Als de speler recht boven dat streepje staat, krijg je de melding van iTunes, denk dat het daar mee te maken heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is die gele markering.
We kunnen met de meet erheen..en dan kan Wyccie ons vast herkennen en gewoon nonchelant achter ons aanlopen. Dan weten wij natuurlijk nietsquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nemo gaat denk ik echt wel de gedachten van je ex afleidenIk vind het er leuk omdat je er veel kan doen en toch ook wel veel leert. De dingen zijn er leuk gepresenteerd en op hun manier wordt het allemaal wat meer duidelijk; ze vertellen het je niet alleen maar ze demonstreren het ook (leuk).
En als je niet alleen wil, wil ik best met je mee, maarja, dat hoeven we niet eens voor te stellen
Dat klinkt wel goed. Ik ga wel een keertje op een doordeweekse dag als er niet te veel kinderen aanwezig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het er leuk omdat je er veel kan doen en toch ook wel veel leert. De dingen zijn er leuk gepresenteerd en op hun manier wordt het allemaal wat meer duidelijk; ze vertellen het je niet alleen maar ze demonstreren het ook (leuk).
En als je niet alleen wil, wil ik best met je mee, maarja, dat hoeven we niet eens voor te stellen
Dat voelt een beetje stalkerig.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We kunnen met de meet erheen..en dan kan Wyccie ons vast herkennen en gewoon nonchelant achter ons aanlopen. Dan weten wij natuurlijk niets
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
De TT is geļnspireerd door The Doors, of niet?
Zo gaat de tekst helemaal niet.![]()
Ik ben afgekickt.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat let je?
als je het over mij hebt nem, hier reageerde ik op.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik verveel me de pleuris, en al die vragen in AKQ weet ik. Grrrr...
De laatste paar posts zijn ook een beetje vaag.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap niet?
Ik had het over B.erthaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als je het over mij hebt nem, hier reageerde ik op.
Als je het over LB hebt.... I don't have a clue
ik ookquote:
Oh!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:08 schreef Nesle het volgende:
Die groene dingen aan de rechterkant gok ik. Bij de tijd waarop je je post neerzet.
Paar video's geprobeerd, en daar lijkt het inderdaad mee te maken te hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Als de speler recht boven dat streepje staat, krijg je de melding van iTunes, denk dat het daar mee te maken heeft
Bij opties, boven in beeld. Bij baggerlayout kan je allemaal plaatjes uitzetten, waardoor je niet hoeft te zien dat bijna niemand Twitter heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef Nesle het volgende:
Ik heb nog nooit iets veranderd aan de manier waarop ik berichten bekijk. Hoe doe ik dat?
Heerlijk is dat. Dit is de enige verslaving waarvan ik kan afkicken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ook(en ik vond er niet zoveel meer aan op een gegeven moment)
Niet echt. Twitter is ook weer zo'n netwerksite die een tijdje populair is en na een paar jaar wordt opgevolgd door iets anders, zoals CU2 werd opgevolgd door Hyvesquote:Op maandag 16 maart 2009 23:13 schreef Nesle het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst iets over Twitter, kom ik nu onder een steen vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |