Bedacht net dat ik nog twee opdrachten moet maken dus dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kijk je toch 1 aflevering GG en dan nog even wat extra inlezen voor het slapen gaan?
Ik ga nu een taart maken![]()
Ohquote:Op maandag 16 maart 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedacht net dat ik nog twee opdrachten moet maken dus dat gaat hem niet worden
ik pas nog op mijn moeders verjaardagquote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, volgens mij hadden MaJo en ik het over "bowl" op feestjes. Dat dat een ding van het verleden is. Wie ziet er nog regelmatig wat "bowl" verschijnen?
Volgens mij heb ik het nog nooit op een feestje gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik pas nog op mijn moeders verjaardag
Echt niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nog nooit op een feestje gezien
Dat is kortquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:42 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben eindelijk klaarOpdrachten af en rapport nog eens doorgelezen
Powerpoint af en ik weet wat ik moet zeggen morgen
Nu snelwant de wekker gaat alweer over 5 uur
Dat lijkt me een slecht planquote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee misschien iets voor de meet
ik voor het laatst op de verjaardag van mijn oma. Maar die is al en redelijk aantal jaren dood.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, volgens mij hadden MaJo en ik het over "bowl" op feestjes. Dat dat een ding van het verleden is. Wie ziet er nog regelmatig wat "bowl" verschijnen?
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sapquote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:50 schreef Mark het volgende:
Bowl is toch meer iets voor Amerikaanse feestjes? Ben het ook nog nooit tegengekomen in NL
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sap
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef MadMaster het volgende:![]()
En dat heb ik al heel lang niet meer gezien...
Echt lekker is het ook niet. De laatste keer dat ik het zag was op een buurtbarbecue, wat ook alweer de nodige jaren geleden is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En dat heb ik al heel lang niet meer gezien...
Druk, druk, druk, zowel qua werk als privé.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bowl is in Nederland volgens mij vruchtjes op sap
Nee, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor het concert van Dave Byrne (zanger Talking Heads) volgende week dinsdag 24 maart, 20.15 uur in de Vredenburg Leidsche Rijn tegen kostprijs?
Mevrouw Mark is wel een redelijke Talking Heads-fan, ik kan eens vragen. Maar ik betwijfel of ze wil gaan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor het concert van Dave Byrne (zanger Talking Heads) volgende week dinsdag 24 maart, 20.15 uur in de Vredenburg Leidsche Rijn tegen kostprijs?
Gelukkig is de Daily Sport niet de meest betrouwbare krant van Engelandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, die treft het echt niet
[ afbeelding ]
http://www.sundaysport.com/view.asp?ID=445
Ehm nee. Maar als het een Photoshop is dan tref je het dus nog steeds niet want hij staat wel met zijn kop in de krantquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is de Daily Sport niet de meest betrouwbare krant van Engeland
"Show me the way to the next little girl" Ook een zin uit die tekstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
@wyccie: bedoelde je 'Show me the way to the next whiskybar' ? Dat is een passage uit een nummer van The Doors, best een gore tekst trouwens
Welkom bij de elitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Presentatie ging ok
en ik heb mijn opdracht terug waar ik 2 weken geleden op zat te bikkelen en te klagen hier. Ik heb een 8,5mijn reactie was
heb nooit hoger dan een 7 voor een opdracht
behoor nu officieel tot de elitaire nerds
Thanksquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welkom bij de elite![]()
En nu ben je slapen zeker?
Ik heb net nieuwe kleren gekocht en ik moest om een kleinere broek vragen
Uhuhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
nope, eerst nog met een vriend afgesproken dus ik ben nu wat aan het hangen op de Uva
maar vanavond zal ik wel lekker slapen ja
Jee relaxeddat geeft een goed gevoel zeker?
Thanksquote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Maar er komen daarna toch wel weer andere exposities?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |