Kan ik die nu al zaaien? Zal eens kijken woensdag wat ze bij de hema hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij ben ik de enige die hieraan voldoet.En verder weet ik dus van niks. Wil je dat even ophelderen?
Rowwen Hezequote:
Hoe ga je dat doen? Ik moet er ook weer zoiets af en ben dus wat meer op m'n eten gaan letten en gaan sportenquote:
Yeahquote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
soep!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder gerel? Mooi!
Ik heb zo vreselijk hard gespind, ik neem maar liefst 2 biscotti bij de koffie
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
Is dat uitgebreid?quote:
als je zelf boullion gaat trekken welquote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat uitgebreid?Maar ik hou wel van soep
Stoofpeertjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaakquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik danquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
True, maar ik kan dat echt niet zonder pakjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk gewoon allemaal Indische dingen maken omdat dat het lekkerst is.
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"Maar jij hebt dus gewoon nog de dvd erbij gekregen?
![]()
Een ruggeprik is trouwens fantastisch, had ik dat maar voor mijn bevalling geweten
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sportenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Morgen ga ik weer naar PIlates!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sporten. Stoofpeertjes zijn ook lekker ja
.
En het gaat net zo goed met niet snacken in de avond. Gelukkig liggen deze dingen niet binnen handbereik. En waar ik vandaag achter kwam: paaseitjes zijn gewoon 50 kcal per stuk
. En ik eet ze altijd per 8 ofzo ...
Oh oh oh, lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?
Dat zei ik dus tegen mijn moeder, haar reactie: "meid, ik denk dat jouw ruggegraat ook wel redelijk soepel is, met taekwondo en buigzaamheid" ... maar ik ga voor die tijd (mocht het zover komen) wel wat extra pilates doen, voor de zekerheidquote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Precies wat mijn moeder altijd zegtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Meerdere mensen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie het waren, maar ik vind het vervelend dat ik schijnbaar door meerdere mensen (!) wordt beschuldigd van iets waar ik totaal niet mee te maken heb. Ik weet niet wie het waren, maar het zou netjes zijn als je het recht zou zitten op de plaats waar dat hoort.
Ben alleen voor het bloedprikken geprikt CF. En daarna om de weeen op te wekken, maar dat was een infuus. Niet leuk, maar jamoest er toch uit.
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, nu heb ik zin in stoofvlees én roti.
Om mezelf op het rechte pad te houden maar even een lijstje:
O: Brinta
T: snee brood met achterham
L: tosti van bruin brood en Milner
T: nog een snee brood met achterham
D: omelet met tomaat en ui, geroosterd brood
T: straks een wijntje als vriendje thuiskomt
Gewoon een snee brood met mager beleg, stroop ofzo? Dat valt qua calorieën nog reuze mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?
Vooral die tweede is favoriet bij mij
Dát ga ik binnenkort maken! Nu weet ik het! Ik wilde monchou taart gaan maken, maar dit is veel lekkerderquote:
Da's wel waar ja, ik ga straks nog wel wat fruit eten.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mij.
In het topic alleen SHE, maar daarbuiten meerdere mensen. En dat verbaasd me behoorlijk eigenlijk, ben normaal gesproken niet degene die zo beschuldigd wordt en snap dus niet waar het vandaan komt. Zou ook graag horen wat ik schijnbaar verkeerd doe.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meerdere mensen?Niet hier in het topic net toch?
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
*meldt*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?
Kan ik wel hebben hoor, want je had wel gelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Dat is eigenlijk ook wel een hele goede en logische optie.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Ik moet ook altijd iets lichts nemen voor het sporten. Morgen bestaat mijn avondeten dan ook uit vis, groente en wat rijst. En dat eet ik minimaal een uur van te voren.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Die eet ik dan gegarandeerd al bij de lunch op. Want dat is sowieso lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef mspoez het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!
Ik zou er wat kip door doen nog.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef neen het volgende:
Ik ga morgen ook maar soep maken! Kippensoep! Met Vermicelli! Ja! Uitroepteken! Nog een!
Iemand een lekker recept daarvoor?
Ik heb nog: 2 stuks prei en ui
quote:
"De dieetclubber die in OUD zit en eigenlijk niet in slank hoort." Daarbij heeft SHE in een PM bevestigd dat het om mij ging. Weet dus wel zeker dat het een beschuldiging aan mij was.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef mspoez het volgende:
Ik heb persoonlijk geen beschuldiging aan je adres gezien YPPY? En als je er niets mee te maken hebt dan lekker laten afglijden. Zal er iemand anders bedoeld worden.
Dat klinkt goed kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
Over de regenboogsnijbiet; het is beresimpel te zaaien. Vanaf half maar en daarna nog wel een maand of zes ofzo. Komt goed op en je hoeft er niks aan te doen. Ja, de bladeren oogsten als ze je te groot worden. Spul loopt vanzelf weer opnieuw uit.
Tuincentra verkopen het ook voorgekweekt in een sierpot, niet eens bij de groenten ofzo. Tien keer zo duur, maar dan krijg je er ook een pot bij.
Overigens is het razend gezond, die snijbiet. Soort spinazie. Dus reuze slankverantwoord.
Succes met de nieuwe baan!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Allemaal heel veel succes met alles.
Jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Heel veel succes in je nieuwe baan en hoop je hier nog regelmatig te zien!!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes vanaf morgen! En heel veel sterkte met het keurslijf,want het zal wel wennen worden allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes morgen (en de rest van het jaar! Het was toch voor 1 jaar?) En je komt af en toe nog eens wat fotogenieke groentes posten, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Het enige patroon bij mij is dat ik, vlak voordat en tijdens mijn ongesteldheid een ongelofelijke drang naar chocola en zoet hebquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Miss_S het volgende:
Ik vroeg me af of er vrouwen hier zijn die als ze ongesteld zijn ook last krijgen van hun maag?
Ik begin een patroon te zien bij mij zelf maar vind het een beetje raar samenhangen.
Hij was vermist, 5 weken in de sloot gelegen, gister gevonden.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:
Dank je Syrena.
Wat heb je een boel gedaan P.F.! Heerlijk he, zo'n lange dag, ga je dat vaker doen?
wat is er met je kat?
Dat zou een echte aardappelOP zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik lees dus: "Slank #612; Zonder vel of gekookt of geschild aub"
Echt, serieus en niet gelogen
Hoe onschuldig ben je dan
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Ik zit hier ook met een vergiftigde kat
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Haar tongetje is vuurrood met grote brandblaren![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
Mijn kleine meid pakt niemand van me af hoor !
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Verwacht je dat het met opzet is gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Succes met je nieuwe baan en kom vooral nog eens langswaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Wat poëtisch, co!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat poëtisch, co!![]()
Hoe is het nou met joe?
En good vibez going to Yuki-kitti!
Edit: en Sigme! Succes met alles en tot (virtueel) ziens!
Jullie waren allebei al heel zelfstandig kreeg ik het idee, verandert er nu heel erg veel nu jullie niet meer samen zijn? (dat vroeg ik me even heel erg af)quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
That's about all you can hope for!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
Ik ga er vanuit dat hij door het ijs is gezakt en dat er geen opzet in het spel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Dat taaltje van jou!!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's about all you can hope for!Blij het te horen! En als je een keer iets giga-tofs / mega-kuts kwijt wilt zijn we er ook he
En dat is iig royal we = Maria, maar vast ook meer vrouwmensen hiero
I'az mah own language, yo! *rapstem*quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat taaltje van jou!!Zo schattig! En
Energie verdelenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
Fietsmeisje, ik moest nog aan je denken vandaag. Hoe jij het toch volhoudt om 2 uur achter elkaar te spinnen? Het is mij een raadsel
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kom net terug van m'n Taekwondo-training en vertel braaf even hoe het was, namelijk leuk! Vooral aardige mensen en een leuke sfeer, iets dat ik wel belangrijk vind. Veel trappen, dat kan ik tenminste. Morgen wel spierpijn, maar dat overleef ik ook wel weer. Ik ben wel van plan dit te blijven doen eigenlijk
.
Likewise, om je fanatieke schema in t andere topicquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou cycle, ik bewonder je. Echt
En PF: wel Stoli, toch?Ik heb whisky, en een piepklein bakje chips. Ik schat zo'n 80 kcal.
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Nouja, ik denk eigenlijk dat de spierpijn wel mee valt. Maar m'n wreef en de onderkant van m'n voet gaat misschien wel pijn doenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej. En wbt spierpijn: dat gaat wel over, na een week of 2 trainen zijn je spieren voor het grootste deel wel gewend (en gaan ze alleen pijn doen als je ze nog verder oprekt, terwijl je niet goed warm bent). Deden ze ook een beetje een redelijke cooling down?
Ik ga slapen, morgen vroeg op om het ziekenhuis te bellen en weer naar de uni. Trusten allemaal.
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conleche, begreep ik nou goed dat jullie gaan scheiden?![]()
... Heb je anders een linkje naar waar je meer uitlegt, als je het niet weer wilt oprakelen? Sowieso een
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.
Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Heel begrijpelijk. Mooi dat het geen flinke ruzie is. Hopelijk wordt het geen heel vervelende tijd voor je, in elk geval sterktequote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.
Kata is toch algemene term voor stijlvormen? Bij taekwondo heten ze taeguck, of poomse. Ligt eraan of je WTF of ITF gedaan hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Cooling down was in de vorm van die eh.. ik ken ze als kata's. Hoe heet dat ook alweer in 't Koreaans?
Oh en truste en succes morgen!.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef loveli het volgende:
Ze hebben niet alleen Dita in de prullenbak gemikt, maar meteen ook alle knoppen. Goed bezig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef loveli het volgende:
Ik heb inderdaad de bagger-lauout. Geen idee of het de nieuwe is, heb 'em al een tijdje. Blijkbaar zijn ze ermee aan het klussen, want ik kan 'em ook niet wijzigen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef loveli het volgende:
Ik wacht wel rustig af tot ze het hebben gefixed. En m'n haar, je bent toch niet kleurenblind?
Wat vreselijk sneu. Jakkes!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Ik was me suf.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Tuurlijk wil je datquote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
Cootje, wat fijn jou weer in het topic te zien! En ik ben zeker in voor de blog van SHE!
Ik twijfel of ik morgen pilates basic ga doen, heb met vriendje een paar keer yoga/pilates fusion gedaan. Toen is hij een keer pilates gaan doen maar dat vond hij kut. En toen zei ze: Ga dan maar terug naar je stinkyoga! Dus nu weet ik niet of ik het wel wil doen
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef P.F het volgende:
Ja, maar we zijn matties, dus als hij iets kut vind en denkt dat ik dat kut vind dan vertrouw ik daar op
Maarrrr ik zorg gewoon dat ik op tijd daar ben!! Dan kan ik altijd nog een half uur gaan rennen of zo
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.
Maar goed; dat zal de leeftijd wel wezen (de mijne dus, niet de jouwe).
Owwwwwwwwwwwww! In dat geval kan de pilatusjuf de roetzenuwen krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!
Raar verhaalquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ik was me suf.
Oei Kaas, gelukkig heb je niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
Kaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Kaas, geluk gehadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Dat klinkt leuk, wat zijn het?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Jeetje Kaas! Geen spierpijn nu?
Ik heb gisteravond (bijna) niet gesnaaid!!![]()
Oké, 1 chocowafel![]()
62.7 vanmorgen![]()
O: Brinta
T: Sneetje met kaas
L: Twee sneetjes kaas
T: Appel
D: Witlof met aardappels & paprikarondo's
Hm, ik hou niet zo van kaas bij het avondeten. Inderdaad veel kaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef Syrena het volgende:
Paprikarondo's zijn vega-dingen van de Albert Heijn![]()
Er zit paprika en kaas in, en ik realiseer me nu pas dat dat (te)veel kaas is op 1 dagHandig.
En ze liggen al te ontdooien thuis. Naja.
Waarom?quote:
Why?quote:
Je box is vol, Je kloon is weer weg, maar ik heb absoluut interesse.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Wie tzt de link wel hebben moet maar PM-en.
Welkom!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef DoimeN het volgende:
Zo ik ben op 02-03 begonnen toen woog ik 95.2. Nu na een hele week eten woog ik op 09-03 93,6.
Dat is 1.6 kg per week. Mijn streef gewicht is 75kg. En ik heb ook zo'n profiel aangemaakt op die site, kom ik nou automatisch in de OP?
oja ik ben 186cm
Overheen gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!
Normaal zijn de mensen hier heel sociaal en welkom-heterig hoor!![]()
Broodjes bij het avondeten volkoren? Sowieso is je D wel erg puur carbs. Als je bang bent voor honger, waarom niet soep EN boterhammen als lunch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef cyclechick het volgende:
Lijstje en een nieuwe ouden gouden regel:
ZONDIGEN DOE IK 1 DAG IN HET WEEKEND.
Verder is het uit den boze. Hoef ik ook niet te gaan twijfelen in de supermarkt, over een beetje meer of minder. Gewoon niet. Klaar.
O: magere yoghurt + mango
T: 2x volkoren beschuit kipfilet/rucola
L: Bij voorkeur soep (als ik thuis ben) anders 2 boterhammen pindakaas
T: 2 cracottes smeerkaas/appelstroop (op werk)
T: magere kwark met een schep van dat HAK fruit
S: spinnen
D: witte bonen in tomatensaus, 2 kleine broodjes uit de oven
Hopeljik is het voldoende en kan ik er op sporten zonder gigantische trek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
ok, ik ga ook weer serieus bezig. Zwemmen en hardlopen, en gezond eten.
Alleen wil ik pas beginnen met hardlopen als m'n huisgenoot verhuisd is, want die heeft altijd zoveel commentaar op me, en daar baal ik van. Maar zwemmen wel.
Vandaag niet, want ik heb m'n oksels niet geschoren, kwam ik achter toen ik deo op deed zostraks...
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaardenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
Vandaag niet, want ik heb m'n oksels niet geschoren, kwam ik achter toen ik deo op deed zostraks...
Hmm ja daar heb je gelijk in. en het zijn nog witte broodjes ook, die had ik nog liggen (je weet wel, die cheap ass van de AH). Misschien moet ik er beter een kipfilet naast eten. En soep met brood dan, maar dan doe ik een beetje philedephia light ipv pindakaas op mijn brood. (dat is wel gewoon bruin)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Broodjes bij het avondeten volkoren? Sowieso is je D wel erg puur carbs. Als je bang bent voor honger, waarom niet soep EN boterhammen als lunch?
Ik wil toch even zeggen dat het na de eerste paar kilo's altijd langzamer gaat, dus de eerste week is meestal niet zo'n goede graadmeter. Dan ben je tenminste niet teleurgesteld als je niet de hele tijd 1,6kg per week blijft verliezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef DoimeN het volgende:
Zo ik ben op 02-03 begonnen toen woog ik 95.2. Nu na een hele week eten woog ik op 09-03 93,6.
Dat is 1.6 kg per week. Mijn streef gewicht is 75kg. En ik heb ook zo'n profiel aangemaakt op die site, kom ik nou automatisch in de OP?
oja ik ben 186cm
Gewoon thuisblijven. Niet vanwege de regen, wel vanwege 2 uur taekwondo en eigenlijk wat beters te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaarden![]()
Dilemma: ik zou deze week gaan zwemmen op donderdag. Maar daar staat nu een afspraak met het ziekenhuis. Vandaag is er ook zwemmen. Maar vandaag regent het, heb ik vanavond al 2 uur taekwondo en ik zou eigelijk naar de uni moeten. Dat laatste doe ik al niet meer, loop achter voor dat vak en werk dat liever thuis bij. Maar moet ik nu straks om 12 uur gaan zwemmen, of laat ik het zitten voor deze week?
2 uur teakwando lijkt me ruim voldoende voor 1 dag, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaarden![]()
Dilemma: ik zou deze week gaan zwemmen op donderdag. Maar daar staat nu een afspraak met het ziekenhuis. Vandaag is er ook zwemmen. Maar vandaag regent het, heb ik vanavond al 2 uur taekwondo en ik zou eigelijk naar de uni moeten. Dat laatste doe ik al niet meer, loop achter voor dat vak en werk dat liever thuis bij. Maar moet ik nu straks om 12 uur gaan zwemmen, of laat ik het zitten voor deze week?
Ikzelf eet 2 (geroosterde) boterhammen met ei een uurtje voordat ik ga sporten en drink een vitalinea-drankje direct daarna.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie het waren, maar ik vind het vervelend dat ik schijnbaar door meerdere mensen (!) wordt beschuldigd van iets waar ik totaal niet mee te maken heb. Ik weet niet wie het waren, maar het zou netjes zijn als je het recht zou zitten op de plaats waar dat hoort.
Wat eet jij lekker gevarieerd altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
De lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: half magere/half volle yoghurt, blauwebessenprut
S: zwemmen (als ik tijd heb)
L: bakje kikkererwtensoeep
T: extra grote portie noten; paar stukjes gedroogde mango
T: appel, sinaasappel, kiwi
D: kip met tandooriprut, beetje rijst, broccoli
T: 1 biscotti bij de koffie
S: pilates
T: misschien iets van drank en/of een handje chips.
Wennen aan minder eten is nergens voor nodig in Q's geval en heeft op de lange termijn vaak een averechts effect.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ikzelf eet 2 (geroosterde) boterhammen met ei een uurtje voordat ik ga sporten en drink een vitalinea-drankje direct daarna.
Bevalt mij prima.
Ik neem het mee naar mijn werk, we hebben een magnetron in de kantine.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet jij lekker gevarieerd altijd.
Eet je eigenlijk thuis overdag of neem je die soep en noten mee naar je werk?
Ik wil jouw lijstjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
De lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: half magere/half volle yoghurt, blauwebessenprut
S: zwemmen (als ik tijd heb)
L: bakje kikkererwtensoeep
T: extra grote portie noten; paar stukjes gedroogde mango
T: appel, sinaasappel, kiwi
D: kip met tandooriprut, beetje rijst, broccoli
T: 1 biscotti bij de koffie
S: pilates
T: misschien iets van drank en/of een handje chips.
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Wat stom!
Overigens, ik weet niet hoe het in Zweden is, maar hier in Vlaanderen scheren veel vrouwen hun oksels uberhaupt niet
Dat is dus precies de reden dat ik elke dag alleen maar boterhammen eet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar mijn werk, we hebben een magnetron in de kantine.
In het begin voelde ik me wel voor lul lopen met mijn tupperwarebakjes, maar ach, het went
Gewoon een snoeiharde opmerking overheen gooien onder het mom van een grapje. Doen ze het nooit meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden dat ik elke dag alleen maar boterhammen eet.Ik zit hier met 3 mannelijke studenten op een kamer en ik weet nu al dat zeker één van hen daar heel flauw over zou gaan doen.
Maar je hebt wel gelijk, eigenlijk moet je je daar niks van aantrekken.
Huh?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
O shit, dit is niet freecell, maar Isabeau
Hopelijk wordt het watquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.
Oh, eerste reactie op stages binnen. Vader van een vriend van me, die hoofd ontwikkelingssamenwerking is op de nederlandse ambassade in Cairo. Ze zijn nog aan het kijken. Maar, in het mailtje had hij de interne communicatie in de ambassade over mij laten staan. 'ze heeft een interessant CV en is open en enthausaist. Ook beschikt ze over buitenlandervaring.'
Ben benieuwd.
Top dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
Maar ik heb m'n laptop niet mee, dus ik ga zo fijn zitten lezen
(zit nu ff op Marks laptop). Eerste oefening ging best goed, maar met bepaalde klanken blijf ik moeite houden (aa en het onderscheid tussen aa en ie). Deze week nog even flink oefenen en als het niet beter wordt, moet ik het even tegen de audioloog zeggen volgende week, want dan kan hij nog wel wat dingen instellen.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef freecell het volgende:ik moest bijna lachen ware het niet dat het wel heel triest is. Van alle mensen die ik via fok heb ontmoet is er maar één waarvan ik 100% zeker weet dat ze nooit kwaad over iemand zou spreken en dat is YPPY
En wie dat wel zegt heeft 0,000000% mensenkennis![]()
Dat klinkt al positief.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.
Oh, eerste reactie op stages binnen. Vader van een vriend van me, die hoofd ontwikkelingssamenwerking is op de nederlandse ambassade in Cairo. Ze zijn nog aan het kijken. Maar, in het mailtje had hij de interne communicatie in de ambassade over mij laten staan. 'ze heeft een interessant CV en is open en enthausaist. Ook beschikt ze over buitenlandervaring.'
Ben benieuwd.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
Wennen aan minder eten is nergens voor nodig in Q's geval en heeft op de lange termijn vaak een averechts effect.
Wel zorgen dat er genoeg tijd tussen eten en sporten zit. Sporten met een volle maag is ook weer niet lekker.
Whehe, ik moest even denken "dan kunnen we haar ook Vakang noemen".quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
(zit nu ff op Marks laptop). Eerste oefening ging best goed, maar met bepaalde klanken blijf ik moeite houden (aa en het onderscheid tussen aa en ie). Deze week nog even flink oefenen en als het niet beter wordt, moet ik het even tegen de audioloog zeggen volgende week, want dan kan hij nog wel wat dingen instellen.
ik heb gister ook nigella lawsons Feast binnengekregen. Wat een gewelidg boek. (vriendje niet mee eens, want ze heeft wat tegen vegetariers....). Maar wat een toffe recepten staan daarin, ik werd er helemaal blij van!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, zelf snijden is een voordeel juist, blijft het langer vers!
Ik moet GR's Healthy Appetite nog steeds bestuderen, ik heb me vooral verdiept in zijn toetjesboek
Ik vind dat ook een tof boek, maar gebruik het weinig wegens woeste calorieënbommerigheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb gister ook nigella lawsons Feast binnengekregen. Wat een gewelidg boek. (vriendje niet mee eens, want ze heeft wat tegen vegetariers....). Maar wat een toffe recepten staan daarin, ik werd er helemaal blij van!
Freecell was ingelogd op de pc, niet ikquote:
die chocoladetaarten-sectie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een tof boek, maar gebruik het weinig wegens woeste calorieënbommerigheid
Netjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan ook maar mijn lijstje.
O: Brinta met sojamelk, vitaminepil
T: boterham met Sandwich spread
L: 2 boterhammen met gebakken pastei
T: weer een boterham met Sandwich spread
D: klein restje tortellini, tomatensaus met veel groente, misschien nog een snee geroosterd brood
T: appel, misschien een wijntje
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Netjes.
Wat is gebakken pastei?
Veel succes met oefenen dan nog!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
Ja, druilerig weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.
Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Ik ken het niet, nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.
Hier (Veenendaal) stortregent het.quote:Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Is het ook niet nee... http://www.keurslagerij-keulen.nl/vleeswaren/plu1203p.htmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee.
Lijkt me niet heel slank...![]()
[..]
Hier (Veenendaal) stortregent het.
True.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Cyclechick: als je voor het avondeten gaat sporten is het misschien handig om wat zwaarder te lunchen en minder zwaar te dineren, dus wat kcal te verschuiven naar de middag.
ik zou het kunnen gaan proberen, maar vrees vooral dat ik het geduld er niet voor heb....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Netjes.
Wat is gebakken pastei?
Nynke, is het geen optie om je eigen brood te bakken?
Fijn dat het goed gaat, Vik!
Hoe is het met duizelingen?
Ja, het regent behoorlijk hier. Volgens de verwachtingen laat de lente nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Ben ik geboren!! (tot mijn 17e gewoond)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee.
Lijkt me niet heel slank...![]()
[..]
Hier (Veenendaal) stortregent het.
Thanks, ik ben me alleen maar zieker gaan voelen (wat dus niets meer met de kater te maken kan hebben).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom?
Slaap lekker in ieder geval
Stad is toch veel vaker open?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef P.F het volgende:
Chico! Je kan zwemmen in haven! En je hebt toch OV
(Didag 20-22 en zondag om 10 uur oid?)
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.quote:
Zie editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.
Oh, dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Muis006 het volgende:
Halloooooooooooooooooooo
Ik heb net mijn bammetjes met roomboter op
En gezonder dan (als?) Becelquote:
Oh ja, vergeten erbij te zeggen, Willem Beukelsstraat 55. Toen ik mijn reactie plaatste waren er nog maar 20 ... een uurtje geleden ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.
Ik ga niet zwemmen, dan vertyf ik m'n huid en haar meteen weer.
Welke? Ik stond gister eerste voor een kamer hier verderop in het gebouw
Ik ga er voor de grap ook op reageren!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten erbij te zeggen, Willem Beukelsstraat 55. Toen ik mijn reactie plaatste waren er nog maar 20 ... een uurtje geleden .... Mijn hoogste plaats bij minder populaire dingen is tot nu toe 19e. Zal hem wel niet worden. Maar ik wil! 48 vierkante meter, 450 per maand incl stookkosten en watergraafsmeer/oost.
Denk je dat jij hem zou krijgen?quote:
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.quote:
Nee geen idee, ik zei het maar omdat loveli een paar topics terug wat links had gepost over dat Becel & linolzuur niet zo gezond zijn als Unilever het doet lijken. Bovendien schreef het SHE-eet roomboter voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.
Bovendien: roomboter is veel lekkerder
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, ik ben me alleen maar zieker gaan voelen (wat dus niets meer met de kater te maken kan hebben).
En zou vandaag eigenlijk moeten presenteren bij een werkgroep en invallen op mijn werk, maar alleen maar opstaan van mijn bed naar de bank is nu al vervelend
Oja, dat heb ik ook gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.
Bovendien: roomboter is veel lekkerder
Daar heeft niemand wat aan, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komen
Je moet er gewoon niet teveel van eten. En als je roomboter eet, de rest van de dag daar ook een beetje op afstemmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gelezen inderdaad.
Komt goed uit dus het is vast waar.
Jij kan er niets aan doen dat je net nu ziek geworden bent. Hoe rot je je daar ook over gaat voelen, sneller beter wordt je er niet van. Rustig aan en er valt wel iets te regelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komen
Ik eet het hooguit zoals Muis zei, in plaats van ander broodbeleg. Dan kan het vast niet zo veel kwaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet teveel van eten. En als je roomboter eet, de rest van de dag daar ook een beetje op afstemmen
Met suikerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet het hooguit zoals Muis zei, in plaats van ander broodbeleg. Dan kan het vast niet zo veel kwaad.
Jahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Syrena het volgende:
Ik kan me nu trouwens ook al enorm verheugen op de salades die ik kan gaan maken zodra het warmer wordt (nu is me dat te koud). Mmmm, met gekookte eitjes en avocado en gerookte kip, gekookte kip, zalm(euh niet allemaal door elkaar dus he, verschillende recepten)
In de zon! Op slippers!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahEn dan op het dakterrasje eten. Met een lekker glas wijn erbij
Bah, dat klinkt niet fijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Als ik roomboter op mijn brood doe, doe ik er ook alleen roomboter op en idd geen ander beleg.
Verder voel ik me absoluut niet jofel, alsof mijn hart onregelmatig kloptMijn mr. blijft thuis van de uni om me in de gaten te houden.
Muisjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Als ik roomboter op mijn brood doe, doe ik er ook alleen roomboter op en idd geen ander beleg.
Verder voel ik me absoluut niet jofel, alsof mijn hart onregelmatig kloptMijn mr. blijft thuis van de uni om me in de gaten te houden.
Da's wel verstandig ja, het klinkt niet als iets waar je doorheen moet gaan ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik vind het ook heel lief
Ik denk ook niet dat ik ga sporten vanavond als ik me dan nog zo voel, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb wel eens gesport met een onregelmatige hartslag en het is geen aanrader. Buiten dat je niet wat het bij jou veroorzaakt (en of sporten het verergert), werd ik er ongelooflijk beroerd en ziek van. Voorzichtig aan doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik vind het ook heel lief
Ik denk ook niet dat ik ga sporten vanavond als ik me dan nog zo voel, maar dat zien we dan wel weer.
Nu las ik weer: "als ik roomboter op mijn hoofd doe..."quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Ook nog iets met suikervrije mayo en sambal toch? ... maar sorry, ik weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Even snel vanaf het werk omdat ik zo boodschappies ga doen:
Hoe moest een Broodje Co(nleche) ook alweer?Iets met rode ui... en de rest ben ik kwijt!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Even snel vanaf het werk omdat ik zo boodschappies ga doen:
Hoe moest een Broodje Co(nleche) ook alweer?Iets met rode ui... en de rest ben ik kwijt!
Gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het broodje Conleche moet er nog bij!
Geroosterde boterham met light mayo en sambal en dan rauwkost er op!
Dankjewel!quote:
Er waren meerder varianten, ook nog met ui enzo, maar vond het leukst om jou te quotenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik dacht dat er nog iets van gerookte kip op 'moest' ofzo! Maar dat kan vast ook wel!
26!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Nope geen gerookte kip. De truc was juist om geen eiwitten met KH's te mixen. Dus: geroosterd meergranen brood, mayo (al of niet light), sambal badjak, en dan rauwkost en/of sla en ui. Eventueel ook avocado en/of tomaat.
Even pronken met mijn nieuwe jeans maat 26. En niet eens een muffintop.![]()
[ afbeelding ]
Gerookte kip zal er trouwens best lekker op zijn heur. Maar dan is het geen broodje Co meer!
Strak buikje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Nope geen gerookte kip. De truc was juist om geen eiwitten met KH's te mixen. Dus: geroosterd meergranen brood, mayo (al of niet light), sambal badjak, en dan rauwkost en/of sla en ui. Eventueel ook avocado en/of tomaat.
[ afbeelding ]
Gerookte kip zal er trouwens best lekker op zijn heur. Maar dan is het geen broodje Co meer!
Niiiiicequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wou ik net zeggen, wowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef P.F het volgende:
Co, wat doe je hierSkinny bitch
![]()
Nee hoor, het staat je goehoehoed! Je lijkt wel 16!
drie keer ipv 3x? Dr klopt wel meer niet vrees ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
Chico @ je blog.. Getallen onder de twintig dient metnvoluit te schrijven
Die typo zag ik over het hoofd, de n en de t zitten ook zo dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
drie keer ipv 3x? Dr klopt wel meer niet vrees ik. Het is vooral dat ik zelf later terug kan vinden hoe lang alles duurde en wat wanneer geregeld is.
Ja, jo, het was mijn PCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Freecell was ingelogd op de pc, niet ik
wowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Co is 1.68? Of 1.58? Jij bent veeeel langer! Ik (met 1.75) zie er zo uit in een kleine maat 28.. En jij dan in een maatje 30 (gok ik!)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
Co!
Maat 26!
Gefeliciteerd!
Maar nu is het wel genoeg geweest met afvallen dan neem ik aan?
* Greys druipt jaloers-groenig af
quote:
Lekker erdoorheen doen joh! De rest van je lijstje ziet er zo mager uit verder, zolang je geen halve kilo feta door de sla mikt, is er heus geen man overboord. En je moet toch een manier vinden het vol te houden. Evt spinazie door de pasta vanavond, ipv sla? Ik heb nooit het idee dat er 'veel' in sla zit, op een of andere manier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik foto van Co maar op de koelkast en trapkast plak
Lijstje vandaag:
O - eierkoek
T - eierkoek
T - kiwi
L - 2 crackers met slankie sambal
L - bakje Optimel magere kwark appel-kaneel 0,1% vet
T - nectarine
te verwachten:
D - klein beetje pasta met veel sla met ei
Ik wilde eigenlijk wat fetakaas blokjes door de sla doen, maar da's zeker niet slankverantwoord?
quote:Recept eierkoeken
Eierkoeken zijn een perfect tussendoortje als je op dieet bent. Tegenwoordig zijn eierkoeken ook erg populair als tussendoortje. Het is zelfs zo erg dat de fabrikant en de winkels de koeken bijna niet kunnen aanslepen. Handige en goedkope oplossing is dus: ze zelf te maken. Met dit recept maak je de lekkerste eierkoeken met weinig calorieën!
Benodigdheden recept eierkoeken:
5 eiwitten
4 eidooiers
1 tl. bakpoeder
2 tl. citroensap
snufje zout
100gr witte suiker
2 zakjes vanillesuiker
100 gr bloem
Werkwijze bereiding eierkoeken:
1) Verwarm de oven voor op 180 graden.
2) Klop de eiwitten lobbig en schuimig.
3) Voeg het bakpoeder, bloem, citroensap en zout toe aan het schuimige en lobbige eiwit toe.
4) Klop er vervolgens geleidelijk 50 gr suiker en de vanillesuiker door tot dat het eiwit stevig is.
5) Klop in een andere kom de eidooiers samen met 50 gr suiker tot een romige crème.
6) Voeg voorzichtig de crème door het eiwit.
7) Laat het beslag van de eierkoeken ongeveer 5 minuutjes staan, zodat het beslag wat dikker en papperig wordt
8) Schep met een eetlepel (met een kop erop) hoopjes beslag op de bakpaplaat waar je bakpapier hebt opgelegd.
9) Doe de koeken ca. 20 minuten in de oven op 180 graden.
EET SMAKELIJK!!!!!
Muizekeuteltje!! Pas je wel op meisje? Gewoon je arts bellen, als je het niet vertrouwt hè!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb flink geslapen en ik eet nu wat chips () ivm het zout dat erin zit, en ik voel me wat beter.
Ik (nouja mijn mister) heb wel de sportschool gebeld dat ik morgen kom ipv vanavond.
Natuurlijk pas ik op Cootje Botervlootjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Muizekeuteltje!! Pas je wel op meisje? Gewoon je arts bellen, als je het niet vertrouwt hè!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |