ik heb gister ook nigella lawsons Feast binnengekregen. Wat een gewelidg boek. (vriendje niet mee eens, want ze heeft wat tegen vegetariers....). Maar wat een toffe recepten staan daarin, ik werd er helemaal blij van!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, zelf snijden is een voordeel juist, blijft het langer vers!
Ik moet GR's Healthy Appetite nog steeds bestuderen, ik heb me vooral verdiept in zijn toetjesboek
Ik vind dat ook een tof boek, maar gebruik het weinig wegens woeste calorieënbommerigheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb gister ook nigella lawsons Feast binnengekregen. Wat een gewelidg boek. (vriendje niet mee eens, want ze heeft wat tegen vegetariers....). Maar wat een toffe recepten staan daarin, ik werd er helemaal blij van!
Freecell was ingelogd op de pc, niet ikquote:
die chocoladetaarten-sectie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een tof boek, maar gebruik het weinig wegens woeste calorieënbommerigheid
Netjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan ook maar mijn lijstje.
O: Brinta met sojamelk, vitaminepil
T: boterham met Sandwich spread
L: 2 boterhammen met gebakken pastei
T: weer een boterham met Sandwich spread
D: klein restje tortellini, tomatensaus met veel groente, misschien nog een snee geroosterd brood
T: appel, misschien een wijntje
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Netjes.
Wat is gebakken pastei?
Veel succes met oefenen dan nog!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
Maar ik heb m'n laptop niet mee, dus ik ga zo fijn zitten lezen
(zit nu ff op Marks laptop). Eerste oefening ging best goed, maar met bepaalde klanken blijf ik moeite houden (aa en het onderscheid tussen aa en ie). Deze week nog even flink oefenen en als het niet beter wordt, moet ik het even tegen de audioloog zeggen volgende week, want dan kan hij nog wel wat dingen instellen.
Ja, druilerig weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.
Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Ik ken het niet, nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's vlees, een soort kruising tussen paté en gehaktbrood. Ik denk dat het iets Limburgs is.
Hier (Veenendaal) stortregent het.quote:Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Is het ook niet nee... http://www.keurslagerij-keulen.nl/vleeswaren/plu1203p.htmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee.
Lijkt me niet heel slank...![]()
[..]
Hier (Veenendaal) stortregent het.
True.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Cyclechick: als je voor het avondeten gaat sporten is het misschien handig om wat zwaarder te lunchen en minder zwaar te dineren, dus wat kcal te verschuiven naar de middag.
ik zou het kunnen gaan proberen, maar vrees vooral dat ik het geduld er niet voor heb....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Netjes.
Wat is gebakken pastei?
Nynke, is het geen optie om je eigen brood te bakken?
Fijn dat het goed gaat, Vik!
Hoe is het met duizelingen?
Ja, het regent behoorlijk hier. Volgens de verwachtingen laat de lente nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is het bij jullie trouwens ook zulk druilerig weer?
Ben ik geboren!! (tot mijn 17e gewoond)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ken het niet, nee.
Lijkt me niet heel slank...![]()
[..]
Hier (Veenendaal) stortregent het.
Thanks, ik ben me alleen maar zieker gaan voelen (wat dus niets meer met de kater te maken kan hebben).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom?
Slaap lekker in ieder geval
Stad is toch veel vaker open?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef P.F het volgende:
Chico! Je kan zwemmen in haven! En je hebt toch OV
(Didag 20-22 en zondag om 10 uur oid?)
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.quote:
Zie editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.
Oh, dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Muis006 het volgende:
Halloooooooooooooooooooo
Ik heb net mijn bammetjes met roomboter op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |