quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
Kaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
Kaas, geluk gehadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Dat klinkt leuk, wat zijn het?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Jeetje Kaas! Geen spierpijn nu?
Ik heb gisteravond (bijna) niet gesnaaid!!![]()
Oké, 1 chocowafel![]()
62.7 vanmorgen![]()
O: Brinta
T: Sneetje met kaas
L: Twee sneetjes kaas
T: Appel
D: Witlof met aardappels & paprikarondo's
Hm, ik hou niet zo van kaas bij het avondeten. Inderdaad veel kaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef Syrena het volgende:
Paprikarondo's zijn vega-dingen van de Albert Heijn![]()
Er zit paprika en kaas in, en ik realiseer me nu pas dat dat (te)veel kaas is op 1 dagHandig.
En ze liggen al te ontdooien thuis. Naja.
Waarom?quote:
Why?quote:
Je box is vol, Je kloon is weer weg, maar ik heb absoluut interesse.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Wie tzt de link wel hebben moet maar PM-en.
Welkom!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef DoimeN het volgende:
Zo ik ben op 02-03 begonnen toen woog ik 95.2. Nu na een hele week eten woog ik op 09-03 93,6.
Dat is 1.6 kg per week. Mijn streef gewicht is 75kg. En ik heb ook zo'n profiel aangemaakt op die site, kom ik nou automatisch in de OP?
oja ik ben 186cm
Overheen gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!
Normaal zijn de mensen hier heel sociaal en welkom-heterig hoor!![]()
Broodjes bij het avondeten volkoren? Sowieso is je D wel erg puur carbs. Als je bang bent voor honger, waarom niet soep EN boterhammen als lunch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef cyclechick het volgende:
Lijstje en een nieuwe ouden gouden regel:
ZONDIGEN DOE IK 1 DAG IN HET WEEKEND.
Verder is het uit den boze. Hoef ik ook niet te gaan twijfelen in de supermarkt, over een beetje meer of minder. Gewoon niet. Klaar.
O: magere yoghurt + mango
T: 2x volkoren beschuit kipfilet/rucola
L: Bij voorkeur soep (als ik thuis ben) anders 2 boterhammen pindakaas
T: 2 cracottes smeerkaas/appelstroop (op werk)
T: magere kwark met een schep van dat HAK fruit
S: spinnen
D: witte bonen in tomatensaus, 2 kleine broodjes uit de oven
Hopeljik is het voldoende en kan ik er op sporten zonder gigantische trek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
ok, ik ga ook weer serieus bezig. Zwemmen en hardlopen, en gezond eten.
Alleen wil ik pas beginnen met hardlopen als m'n huisgenoot verhuisd is, want die heeft altijd zoveel commentaar op me, en daar baal ik van. Maar zwemmen wel.
Vandaag niet, want ik heb m'n oksels niet geschoren, kwam ik achter toen ik deo op deed zostraks...
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaardenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef AKnynke het volgende:
Vandaag niet, want ik heb m'n oksels niet geschoren, kwam ik achter toen ik deo op deed zostraks...
Hmm ja daar heb je gelijk in. en het zijn nog witte broodjes ook, die had ik nog liggen (je weet wel, die cheap ass van de AH). Misschien moet ik er beter een kipfilet naast eten. En soep met brood dan, maar dan doe ik een beetje philedephia light ipv pindakaas op mijn brood. (dat is wel gewoon bruin)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Broodjes bij het avondeten volkoren? Sowieso is je D wel erg puur carbs. Als je bang bent voor honger, waarom niet soep EN boterhammen als lunch?
Ik wil toch even zeggen dat het na de eerste paar kilo's altijd langzamer gaat, dus de eerste week is meestal niet zo'n goede graadmeter. Dan ben je tenminste niet teleurgesteld als je niet de hele tijd 1,6kg per week blijft verliezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:45 schreef DoimeN het volgende:
Zo ik ben op 02-03 begonnen toen woog ik 95.2. Nu na een hele week eten woog ik op 09-03 93,6.
Dat is 1.6 kg per week. Mijn streef gewicht is 75kg. En ik heb ook zo'n profiel aangemaakt op die site, kom ik nou automatisch in de OP?
oja ik ben 186cm
Gewoon thuisblijven. Niet vanwege de regen, wel vanwege 2 uur taekwondo en eigenlijk wat beters te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaarden![]()
Dilemma: ik zou deze week gaan zwemmen op donderdag. Maar daar staat nu een afspraak met het ziekenhuis. Vandaag is er ook zwemmen. Maar vandaag regent het, heb ik vanavond al 2 uur taekwondo en ik zou eigelijk naar de uni moeten. Dat laatste doe ik al niet meer, loop achter voor dat vak en werk dat liever thuis bij. Maar moet ik nu straks om 12 uur gaan zwemmen, of laat ik het zitten voor deze week?
2 uur teakwando lijkt me ruim voldoende voor 1 dag, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik zwem heb ik een aflatteuze sportbikini aan en een maf zwembrilletje op mijn neus. Het laatste waar ik me dan druk over maak is of mijn oksel wel bijgewerkt zijn, was toch niet van plan met mijn armen in de lucht te gaan staan. En al doe ik dat wel, ik lig in een zwembad vol bejaarden![]()
Dilemma: ik zou deze week gaan zwemmen op donderdag. Maar daar staat nu een afspraak met het ziekenhuis. Vandaag is er ook zwemmen. Maar vandaag regent het, heb ik vanavond al 2 uur taekwondo en ik zou eigelijk naar de uni moeten. Dat laatste doe ik al niet meer, loop achter voor dat vak en werk dat liever thuis bij. Maar moet ik nu straks om 12 uur gaan zwemmen, of laat ik het zitten voor deze week?
Ikzelf eet 2 (geroosterde) boterhammen met ei een uurtje voordat ik ga sporten en drink een vitalinea-drankje direct daarna.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie het waren, maar ik vind het vervelend dat ik schijnbaar door meerdere mensen (!) wordt beschuldigd van iets waar ik totaal niet mee te maken heb. Ik weet niet wie het waren, maar het zou netjes zijn als je het recht zou zitten op de plaats waar dat hoort.
Wat eet jij lekker gevarieerd altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
De lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: half magere/half volle yoghurt, blauwebessenprut
S: zwemmen (als ik tijd heb)
L: bakje kikkererwtensoeep
T: extra grote portie noten; paar stukjes gedroogde mango
T: appel, sinaasappel, kiwi
D: kip met tandooriprut, beetje rijst, broccoli
T: 1 biscotti bij de koffie
S: pilates
T: misschien iets van drank en/of een handje chips.
Wennen aan minder eten is nergens voor nodig in Q's geval en heeft op de lange termijn vaak een averechts effect.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ikzelf eet 2 (geroosterde) boterhammen met ei een uurtje voordat ik ga sporten en drink een vitalinea-drankje direct daarna.
Bevalt mij prima.
Ik neem het mee naar mijn werk, we hebben een magnetron in de kantine.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet jij lekker gevarieerd altijd.
Eet je eigenlijk thuis overdag of neem je die soep en noten mee naar je werk?
Ik wil jouw lijstjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
De lijst voor vandaag:
O: 2 eitjes
T: half magere/half volle yoghurt, blauwebessenprut
S: zwemmen (als ik tijd heb)
L: bakje kikkererwtensoeep
T: extra grote portie noten; paar stukjes gedroogde mango
T: appel, sinaasappel, kiwi
D: kip met tandooriprut, beetje rijst, broccoli
T: 1 biscotti bij de koffie
S: pilates
T: misschien iets van drank en/of een handje chips.
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Wat stom!
Overigens, ik weet niet hoe het in Zweden is, maar hier in Vlaanderen scheren veel vrouwen hun oksels uberhaupt niet
Dat is dus precies de reden dat ik elke dag alleen maar boterhammen eet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar mijn werk, we hebben een magnetron in de kantine.
In het begin voelde ik me wel voor lul lopen met mijn tupperwarebakjes, maar ach, het went
Gewoon een snoeiharde opmerking overheen gooien onder het mom van een grapje. Doen ze het nooit meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden dat ik elke dag alleen maar boterhammen eet.Ik zit hier met 3 mannelijke studenten op een kamer en ik weet nu al dat zeker één van hen daar heel flauw over zou gaan doen.
Maar je hebt wel gelijk, eigenlijk moet je je daar niks van aantrekken.
Huh?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
O shit, dit is niet freecell, maar Isabeau
Hopelijk wordt het watquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.
Oh, eerste reactie op stages binnen. Vader van een vriend van me, die hoofd ontwikkelingssamenwerking is op de nederlandse ambassade in Cairo. Ze zijn nog aan het kijken. Maar, in het mailtje had hij de interne communicatie in de ambassade over mij laten staan. 'ze heeft een interessant CV en is open en enthausaist. Ook beschikt ze over buitenlandervaring.'
Ben benieuwd.
Top dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
Maar ik heb m'n laptop niet mee, dus ik ga zo fijn zitten lezen
(zit nu ff op Marks laptop). Eerste oefening ging best goed, maar met bepaalde klanken blijf ik moeite houden (aa en het onderscheid tussen aa en ie). Deze week nog even flink oefenen en als het niet beter wordt, moet ik het even tegen de audioloog zeggen volgende week, want dan kan hij nog wel wat dingen instellen.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef freecell het volgende:ik moest bijna lachen ware het niet dat het wel heel triest is. Van alle mensen die ik via fok heb ontmoet is er maar één waarvan ik 100% zeker weet dat ze nooit kwaad over iemand zou spreken en dat is YPPY
En wie dat wel zegt heeft 0,000000% mensenkennis![]()
Dat klinkt al positief.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ehh, Zweedse vrouwen zijn oververzorgd. Soms voel ik me een enorme slons hier.
Oh, eerste reactie op stages binnen. Vader van een vriend van me, die hoofd ontwikkelingssamenwerking is op de nederlandse ambassade in Cairo. Ze zijn nog aan het kijken. Maar, in het mailtje had hij de interne communicatie in de ambassade over mij laten staan. 'ze heeft een interessant CV en is open en enthausaist. Ook beschikt ze over buitenlandervaring.'
Ben benieuwd.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
Wennen aan minder eten is nergens voor nodig in Q's geval en heeft op de lange termijn vaak een averechts effect.
Wel zorgen dat er genoeg tijd tussen eten en sporten zit. Sporten met een volle maag is ook weer niet lekker.
Whehe, ik moest even denken "dan kunnen we haar ook Vakang noemen".quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:vanuit het CI-huis. Er is gewoon draadloos internet hier
Maar ik heb m'n laptop niet mee, dus ik ga zo fijn zitten lezen
(zit nu ff op Marks laptop). Eerste oefening ging best goed, maar met bepaalde klanken blijf ik moeite houden (aa en het onderscheid tussen aa en ie). Deze week nog even flink oefenen en als het niet beter wordt, moet ik het even tegen de audioloog zeggen volgende week, want dan kan hij nog wel wat dingen instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |