abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66860238
Het vorige deel: < Slank #610 - Ik lette niet op. :@.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66860255
FiPo. Met bult
  maandag 9 maart 2009 @ 14:44:01 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860259
En nog een rijstwafel gegeten....
Wat is dat toch voor rare verslaving ineens
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66860293
Interessante titel, erg inspirerend
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66860316
Die LaPo was weer niet helemaal de bedoeling. .
  maandag 9 maart 2009 @ 14:45:50 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66860337
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
FiPo. Met bult

Begone, ye bobotiebult!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66860364
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
Interessante titel, erg inspirerend
Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer? .
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:46:46 #8
70532 loveli
N
pi_66860371
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
crap in = crap out
pi_66860398
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Begone, ye bobotiebult!

Nou ja, ik hou het wel in de gaten, het gaat vast vanzelf weg.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:48:16 #10
70532 loveli
N
pi_66860429
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
crap in = crap out
pi_66860439
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas ), de zoete ken ik niet.
pi_66860444
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Daarom die met bbq-smaak. Daar heb je na twee wafels genoeg van
Tenzij je er dingen op gaat smeren nog, zoals m'n collega. Appelstroop *ril*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66860476
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
I'm telling you, ik ben voor de afwisseling eens niet verstopt (ja, ik weet het zeker ). Of bedoel je zwangerschap Griebels, moet ik daar even niet aan denken
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:50:14 #14
70532 loveli
N
pi_66860496
Geen idee hoeveel per wafel, een stuk of 800 per pak geloof ik. En daar had ik geen hele middag voor nodig.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 14:50:31 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860509
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas ), de zoete ken ik niet.
Tussen de 50 en 70, afhankelijk van de soort geloof ik. Maar vergeet ook de smaakversterkers en transvetten ed niet. En alle andere rommel die niet op een rijstwafel thuishoort
pi_66860522
TVP, en ik ga nu naar college
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66860531
Ik heb gisteren mijn megagrote pot Nutella moeten weggooien. Ik had twee bammen gesmeerd ermee, ik neem een hap... mm. Smaakt een beetje raar... Tjekt pot: 8-7-2008. Oh.

Maar niet meer meenemen dus.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66860553
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
pi_66860648
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet het gewoon uit de pot soms
pi_66860689
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil , van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
pi_66860694
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer? .
Als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil, is het topic zo vol denk ik
pi_66860752
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil , van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wilde Schop mij
  maandag 9 maart 2009 @ 14:58:00 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66860756
hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_66860771
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef Viking84 het volgende:
hoi.
Yo
  maandag 9 maart 2009 @ 14:59:57 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66860847
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Yo
WHAZZAAAAH!

Of toch maar niet

Maar!

Bla!
pi_66860853
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik eet het gewoon uit de pot soms
Ik doe soms expres héél veel op m'n mes, en wat er dan overblijft na het besmeren lik ik er af. Hele klodders. .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:00:19 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66860860
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Yo
cc .

Ik ga even boodschappen doen . Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel .
Niet meer actief op Fok!
pi_66860864
TVP
  maandag 9 maart 2009 @ 15:00:50 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860878
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
pi_66860911
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wilde Schop mij
Dude Ontbijtkoek moet je sowieso niet kopen

Ik vind speculoospasta overigens heerlijk. Maar ik doe inmiddels al bijna een jaar met die pot Ik eet eigenlijk altijd pindakaas of bio-jam, bij wijze van 'zoet' beleg. Voor echte, pure-chocopasta mag je me wakker maken maar dat koop ik dus nooit (ze hebben hier in BE extra lekkere&extra evil). Nutella en aanverwanten kan ik zonder moiete weerstaan. Bah, zoete kek
pi_66860961
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namaken maar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding

De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
pi_66860968
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
pi_66861007
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namaken maar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding

De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
Ow bah, dat lijkt me zo ranzig die cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
  maandag 9 maart 2009 @ 15:05:10 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861050
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld. Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
pi_66861095
quote:
Waar haal je de discipline vandaan. Ik vind het goed van je
pi_66861112
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld. Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
pi_66861114
quote:
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.

Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaai Blijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
pi_66861131
Vreetbuien zijn mij gelukkig compleet vreemd. . Morgen ga ik die chocoladesouffleetjes maken en daar verheug ik me al dagen op. .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:07:32 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861136
quote:

[..]

Nope! Ik heb ze ook gemaakt, je krijg dan een soort crunchy-sticky-chocolademeukje!

En het is best lekker Dus ik maak het wijselijk voorlopig maar even niet
  maandag 9 maart 2009 @ 15:08:01 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861149
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Ja, en ik voel me er goed bij Jij ook hè? En vergeet sigme niet.
pi_66861153
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

cc .

Ik ga even boodschappen doen . Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel .
Succes
pi_66861171
quote:

[..]

Nee die blijven knapperig! De chocolade koelt te snel af, de cornflakes blijven dus knapperig, alleen zit er een laagje choco/caramel/boterprut omheen.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:09:34 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861199
Weet je wat ik laatst gemaakt heb? Pure chocolade au-bain-marie gesmolten, smacks op een stuk bakpapier gooien, choco eroverheen, afkoelen en toen laten opeten door de kinderen. En ik ook een beetje. Heeeeel erg lekker.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:09:43 #44
236335 neen
schone schijn
pi_66861206
.
gewoon een tvp dus
het lijkt niet wat het is
pi_66861210
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.

Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaai Blijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn

Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
pi_66861269
Oh my, goddank is de chocolade bijna op, er ligt nog 1 reepje. Ik heb twee weken terug ofzo ook mini-chocofondue gedaan, met 1 peer Zalig. Alleen ook weer misselijk erna.

Ik zie een patroon qua misselijkheid
pi_66861323
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn

Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
Mijn vriend lust geen eigengemaakte baksels, dus dat demotiveert alvast (
En als jullie bakken, dan heb ik het gevoel dat er toch ergens lekker gebakken wordt. Ja echt raar, ik kan het moeilijk uitleggen.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 15:13:28 #48
70532 loveli
N
pi_66861338
quote:
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 15:16:11 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861451
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:18:14 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861524
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
Tofheid! Positiviteit!

Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 15:20:24 #51
70532 loveli
N
pi_66861600
Geldt ook voor mij hoor. Niet die tien kilo, maar wel de neus op de feiten. Ik heb veel nieuwe feiten ontdekt, die ik zonder dit topic niet zelf had gevonden.
crap in = crap out
pi_66861689
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tofheid! Positiviteit!

Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
zeker
ik vind dat er altijd wel veel tips te vinden zijn
pi_66861731
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden !
  maandag 9 maart 2009 @ 15:25:16 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861770
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
pi_66861782
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden !
Zeg Vroegah at ik rustig een pak roze koeken en een zak chips per dag. Ik vind dat ik heus wel vooruitgegaan ben
pi_66861818
Ik ben mijn iPod aan het healen, zodat ik kan gaan hardlopen. Volgens mij moet de accu vervangen, maar dat zie ik daarna wel
  maandag 9 maart 2009 @ 15:28:02 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66861871
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hapte
Ja hoi

Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur

Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 maart 2009 @ 15:29:16 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861916
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
Eens! We kunnen het altijd proberen
Ik ben voor

En CF: vooruitgang is goed, ik ben trots op je
  maandag 9 maart 2009 @ 15:32:31 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66862019
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoi

Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur

Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
Hoi, mede veelvraat. Ik krijg honger van je lijstje Positief dus, want je lijstje ziet er lekker uit.
pi_66862180
De mijne (avonddienst vandag ipv morgen):
O: Brinta
T: Twee kleine sneetjes volkoren met filet americain
T: Sneetje volkoren casino met pindakaas
T: Appel
D&L: Twee sneetjes met kalkoenfilet, mok soep van het werk
T: Sneetje volkoren casino met pindakaas

En dan naar huis en niet meer snaaien

Ik zag dat de lokale supermakt deze week de kip in de aanbieding heeft, dus ik ga kip kopen én koken
Dan kan m'n vriend dat eten voor hij gaat sporten. Oja, en ook maar weer eens wat komkommer inslaan.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:37:25 #61
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862196
Mijn god wat een gezeik heeft hier plaatsgevonden zeg. Ik ga er geen woorden aan vuilmaken en het kan me ook totaal niet interesseren, maar het is wel weer een stapje verder in de richting om hier maar gewoon niet meer te komen.

Vanavond m'n Taekwondo proefles .
pi_66862338
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
  maandag 9 maart 2009 @ 15:42:03 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862342
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:

De tof! Veel plezier en laat je weten hoe het was? Ik wil binnenkort een proefles karate doen misschien, jij en chico hebben me aangestoken laatst en toen ging ik googelen en vond ik een karateschool die naast 'gewoon' karateles ook het volgende aanbiedt:
quote:
Karate Fit
De les op donderdag van 20.00 tot 21.00 uur is een combinatie van karate, zelfverdediging en conditietraining. Naast effectieve trucs en tips leer je in deze lessen meteen een aantal karatetechnieken en werk je aan je conditie.
Deze les is ideaal voor zowel beginners als gevorderden die gewoon lekker een uurtje willen trainen.
Vond ik tof klinken
  maandag 9 maart 2009 @ 15:43:21 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66862380
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag:
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
Geen fruit?
Spruitjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 maart 2009 @ 15:44:25 #65
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862409
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico .

Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is . Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:47:16 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66862484
Lijstje:

O: Yoghurt met banaan
T: nada
L: drie boterhammen met pindakaas en glas verse jus
T: twee microwave appels
D: tortelloni kaas / noten met spinazie, champignons en mozzarella light
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:49:11 #67
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66862553
Ik heb bijgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wat fok moe ben geloof ik.
Ik ga niet roepen dat ik uit het topic vertrek want dan krijg je zo'n gevoel zodra ik weer wat zeg maar ik voel even wat minder de behoefte om te posten. Komt misschien wel weer heel snel terug en dan meld ik mij wel weer.

Vik zet 'm op met je CI, ik blijf je blog lezen!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 maart 2009 @ 15:50:21 #68
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862597
Lijstje (vroeg op):
O: Dubbele boterham kaas
L: 2 dubbele boterhammen (kaas + pindakaas)
T: Bakje cruesli met yoghurt
D: Pasta met pesto, brocolli, pijnboompitten en paprika
S: Taekwondo .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:54:14 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862732
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:

Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is . Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen .
ah naisss Ik vind het altijd wel een groot voordeel als je niet in je upje hoeft (probeer vriend dus nu over te halen om mee te gaan ), want dan ben je allebei nieuw en voel ik me misschien minder een kluns

En kan je mekaar motiveren (want ik begrijp dat jouw vriend dus geen karate-leek is )

DML: tot snel hoopik
  maandag 9 maart 2009 @ 15:56:00 #70
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862792
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan . Maar even door de zure appel bijten .

En nu weer even aan de studie!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:00:28 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66862954
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan . Maar even door de zure appel bijten .

En nu weer even aan de studie!
Toch nog fruit

Maar heel veel plezier vanavond, ik vind het ontzettend dapper
  maandag 9 maart 2009 @ 16:00:34 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862964
Ik vind het stoer van je, schaap
En zure appels zijn best lekker, dus geniet ervan
Studeer ze!
pi_66863021
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen fruit?
Nope, ik ben voor bijna al het fruit allergisch.
Ik eet alleen soms warme appel.
quote:
Spruitjes
Spruitjes.
pi_66863071
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
  maandag 9 maart 2009 @ 16:06:57 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66863189
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
pi_66863241
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
pi_66863247
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
ja dat is niet de bedoeling, weet alleen niet of we kaneel in huis hebben maar zal wel.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:09:12 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66863263
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
Ja, precies mijn gedachtes . Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:09:22 #79
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66863267

Thuis geen internet meer tijdelijk dus vandaar dat men mij hier amper zag/ziet opt moment
pi_66863677
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja, precies mijn gedachtes . Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Zal ik een topic openen in SPT?
  maandag 9 maart 2009 @ 16:22:34 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66863701
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

geinig
pi_66863797
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, en ik voel me er goed bij Jij ook hè? En vergeet sigme niet.
Wehehe .

• Bak brinta
  • Ruim half uur hardlopen
  • Fruitsalade met yoghurt
  • Eigengebakken witbrood; mayo, ossenworst, houmous etc. En twee krekkers boter honing.
  • Houthakken & stenen sjouwen
  • Half glas appelsap
  • Avondeten wordt lasagne. Ik heb zelfgemaakte lasagnebladen in de diepvries gestopt, bevalt uitstekend. Tomatensaus, gehakt, pecorino, mozzarella, zwarte olijven.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 9 maart 2009 @ 16:25:37 #83
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66863813
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zat net te zoeken en er zijn al een aantal topics. Maar jouw insteek (als vrouw ) lijkt me zeker leuk. Dus goed idee! Die andere zijn toch al vol of oud.
    pi_66863877
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
    Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
    Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
    pi_66863932
    Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
    En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.

Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 9 maart 2009 @ 16:29:27 #86
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66863950
    sigme, ik vind jou zo leuk
    Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
    Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...
      maandag 9 maart 2009 @ 16:29:57 #87
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66863963
    Zo, ik heb nu iets vaags gegeten! Ik was op strooptocht in de Toko (haal daar vaak gedroogde mango of banaan als snack voor Dean) en ik liep ergens tegenaan wat me behoorlijk intrigeerde: gedroogde en gezouten pruimen. Lekker kan ik het niet noemen, daar is het te ondefineerbaar voor, maar het is me toch een smaakexplosie

http://tokowijzer.wordpre(...)e-gedroogde-pruimen/
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_66864022
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef sigme het volgende:
    Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
    En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.

Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn .
    Wanneer begin je nu?

En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
    Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:31:47 #89
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864038
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
    Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
    Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
    Vaaaag Van Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
    pi_66864077
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vaaaag Van Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
    Ja, maar krav maga is een leger training, en die zijn bikkels of zo
    Bij andere sporten heb ik het ook nog NOOIT gehoord.
    pi_66864235
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
    sigme, ik vind jou zo leuk
    Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
    Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...

D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk . Laatst vermoedelijk een vos in het kippehok gehad; 2 hennetjes weg (terwijl er hanen teveel waren ). De kip die vannacht sneuvelde was een oude taaie, die was hier al toen we ons toom hier kregen en had zich aangesloten. Maar na die vos-aanval was ze 's nacht apart gaan zitten; op haar oude stek. Terwijl wij sinds die vos-aanval het hok 's nachts dichtdoen..
    Ik heb haar onder de mispel begraven.

Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:37:20 #92
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864237
    Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling .
    pi_66864251
    Wat zijn jullie toch allemaal stoere meiden, ik ben echt niet van die vechtsporten
    Kom ik aanzetten met mijn buikdansen
    pi_66864379
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling .
    Ik heb een topic geopend.
    En van krav maga dacht ik juist dat ze het enorm aanmoedigen dat vrouwen dat doen, omdat het super-zelfverdediging is bij bedreiging/aanranding.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:40:24 #95
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864383
    En sowieso verschilt de legertraining substantieel van de burgertraining. Technieken worden aangepast aan de leerlingengroep, zodat je als burger dus niet zult leren hoe je je tegenstander met je geweer neerslaat . Dus dat argument lijkt me ook niet heel valide. Het enige verschil met 'martial arts' en Krav Maga is dat die laatste gewoon een effectieve verdedigingssport is waarbij de aanval geldt als de beste verdediging. Dus zo snel mogelijk de tegenstander uitschakelen. Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.

Wat mij zo trekt in Krav Maga is dat ze je trainen op je (angst)reflex. Dat je dus oefent in de lichamelijke reacties op (voor zover mogelijk) onverwachte situaties. Dat is gewoon effectief, hoe dan ook.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:40:47 #96
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66864404
    Zo, terug van wintersport. Lekker alle rellen gemist, prima. Kan ik me concentreren op afvallen en gezonder eten en sporten enzo. Sporten heb ik de afgelopen week veel gedaan, maar ik heb ook veel gegeten. Schnitzels, pommes, halbe huhnchen, kaiserschmarren, kaasfondue, borrelhapjes en dit alles weggespoeld met bier en (gluh)wein. Gelukkig ben ik niet aangekomen, maar ben ook niet afgevallen. Voor zometeen staat er een rauwe witlofsalade op het menu met een gegrillde hamburgert op een broodje.
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:43:15 #97
    70532 loveli
    N
    pi_66864529
    WB, Aventura. Ik vroeg me al af waar je uithing.
    crap in = crap out
      maandag 9 maart 2009 @ 16:43:26 #98
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66864532
    Mijn papski heeft geen krav maga gehad in het leger. Wel silent killing. En daar heb je echt geen geweer voor nodig
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:05 #99
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66864550
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef sigme het volgende:

[..]

D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk .

Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief .
    Dat zijn inderdaad de mindere dingen ja, wij hadden natuurlijk ook een hele grote ren met kippen, eenden, konijnen.. Er kwamen natuurlijk vaak jonkies maar ik kan me niet heugen dat het 1 heeft overleefd... Vooral roofvogels waren een crime.
    Doordat ik weet van hoe en wat van dieren, is mij het vlees ook erg dierbaar. Heerlijk
    pi_66864551
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wanneer begin je nu?
    Morgen.
    quote:
    En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
    Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
    sigme's moestuin

Verder niet, eigenlijk. Ik gebruik geen sites als informatiebron voor de moestuin. Wel mijn bijbel; het Handboek ecologisch tuinieren. Van Velt, en die hebben ook wel een site.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:15 #101
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864555
    Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:49 #102
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864577
    Klinkt als een toffe vakantie, Aventura!
    Actief en genieten, 'niet aankomen' is volgens mij het beste resultaat van een vakantie, want het betekent dat je genoten hebt zonder 'schade'
    Welkom terug

Zou je echt niks aan karate hebben als je aangevallen wordt? Hmm wel jammer dat ik niemand ken die het doet
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:46:32 #103
    70532 loveli
    N
    pi_66864640
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.
    Mijn vroegere judoleraar gaf ook les aan oudere vrouwen. Hij is er vrij snel mee gestopt. Tijdens de voorlaatste les had hij aangekondigd dat ze in de laatste les het geleerde in praktijk mochten brengen. Een paar jongens van karateles zouden langskomen om de vrouwen beet te pakken, ze mochten alles doen wat ze geleerd hadden.

Laatste les, jongens kwamen binnen en grepen de vrouwen vast. En wat deden alle vrouwen? Juist, gillen
    crap in = crap out
      maandag 9 maart 2009 @ 16:48:01 #104
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864683
    Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
    pi_66864692
    Het klinkt wel cool, zo'n vechtsport Maar mijn grote bezwaar, doet het zeer?
    Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
      maandag 9 maart 2009 @ 16:48:51 #106
    148689 Muis006
    pi_66864718
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
    Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
    Spierpijn na het sporten is héérlijk
    pi_66864748
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Echt niet Ik voel me dan zooooo zielig altijd En zeiken erover he. "Aaaauwww, mijn buik/benen/rug/tetten"
    pi_66864883
    quote:

Ik ben echt een sissy
    Welnee joh, dat doet nooooit pijn
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Tof Wel hier posten hoe het was he?
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Vond ik tof klinken
    Het klinkt inderdaad tof, gewoon gaan doen
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
    . En door jullie wil ik op Krav Maga. Maar ik ben niet zo goed in incasseren, en vooral heel erg bang dat er iets misgaat met mn gewrichten (aanvallen richting knie ), dus ik wacht er nog even mee.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      maandag 9 maart 2009 @ 16:54:12 #109
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864910
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
    It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
      maandag 9 maart 2009 @ 16:54:52 #110
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864935
    Ik zou ook eigenlijk samen met iemand anders willen beginnen met Krav Maga. Dat ik niet de enige vrouw ben die daar rondloopt tussen de stoere bodybuilders . Vast een verkeerd beeld, maar zometeen klopt het wel .

En natuurlijk laat ik weten hoe het was, Chico! .
    pi_66864939
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
    Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
    pi_66864975
    quote:

Ik ben echt een sissy
    Een beetje pijn is geen probleem (no pain, no gain ) maar ik wil niet met wurgstriemen of een blauw oog naar m'n werk moeten
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:56:31 #113
    70532 loveli
    N
    pi_66864991
    Je bent getrouwd en blijkbaar doen 'wij' dat niet voor ons dertigste.
    crap in = crap out
    pi_66864993
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
    Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:56:54 #115
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66865012
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
    Nee!

Je bent wijs en verstandig (wat is het verschil? .) En je woont samen, bent geemigreerd en wordt genoemd in wetenschappelijke literatuur! Zo'n beetje waar ik hoop over 5 jaar te staan .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:58:13 #116
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66865053
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Absoluut! Dan pas heb je goed gesport!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:02:05 #117
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_66865180
    Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
    Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:03:02 #118
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66865225
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
    Mensen zijn net beestjes! Grote ogen = onschuld = teken dat aanvaller moet stoppen!
    Dat zou mij ook gebeuren denk ik Maar ik denk wel dat ik ga informeren over proeflesjes!
    pi_66865310
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
    Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
    Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
    Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
    Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
    Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
    pi_66865441
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
    Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
    Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:09:13 #121
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_66865464
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
    Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
    Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
    Ik geloof dat het een training is die ook wordt gebruikt of is ontwikkeld door het israelische leger.
    Maar afijn, ik doe graag sporten waar ik niet zoveel blauwe plekken van krijg. Zeker richting de zomer.
    pi_66865498
    quote:

[..]

Je komt wel heel wijs en volwassen over.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_66865745
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
    Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
    Ik word heel snel blauw, en niemand kijkt er meer van op als ik in de zomer met een enorme blauwe plek op mijn arm/been rondloop . Ik hoef maar een paar keer een wedstrijdtraingen fanatiek mee te doen en het is weer raak (of doordat anderen op mij trappen, of doordat ik zelf op een ander schop en mijn voet blauw wordt). Je went er wel aan .

@Syrena: Woede kwijtraken in een training kan, maar dan moet je wel in de gaten houden op welk moment je dat doet. Genadeloos op iemand inslaan omdat jij toevallig je dag niet hebt is not-done. Op een bokszak: be my guest, daar word je vooral zelf heel erg moe van . In het begin is het moeilijk, agressie in de hand houden, en ik werd serieus agressief als ik een weekje niet trainde. Maar je went eraan, en nu heb ik totaal geen last meer van agressie. Je leert ermee om te gaan. En sommige mensen kunnen er niet mee om gaan, en die zijn van de vereniging geschopt.
    pi_66866054
    yummie, verse tonijn van de visboer gekocht

dat vanavond met sesamzaadjes, wasabi en/of kikoman
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
      maandag 9 maart 2009 @ 17:27:57 #125
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66866148
    quote:

[..]

Nee, verstandig en volwassen .
      maandag 9 maart 2009 @ 17:28:52 #126
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66866186
    En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:29:00 #127
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_66866196
    Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
    L: Havermout met yoghurt
    D: Stamppot rauwe andijvie
    T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
    T: Smoothy

Dawast
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_66866258
    Iemand adviseerde mij ooit Kickfun, de bokszakmethode dus.
    Maar ik wil eigenlijk leren die agressie te kanaliseren.

Nu doet iemand iets (laten we zeggen: een zeiknat dekbedovertrek op een bed neerleggen ) en dan ga ik over de zeik. Innerlijk dan he. Uiterlijk roep ik wat en gooi met een deur en dat is het dan.

Terwijl ik eigenlijk de persoon in kwestie netjes wil aanspreken en mijn frustraties kwijt wil over hoe het in godsnaam kan dat mannen wel planningen maken voor miljoenenprojecten, maar zodra er iets in huis moet gebeuren ze ziende blind zijn en doen alsof ze een IQ van 50 hebben. Ik bedoel, als je iets drie keer in de vuilnisbak moet gooien omdat het er steeds uitvalt omdat de zak bomvol zit, dan verschoon je 'm toch? Nee. Doorproppen. De magische elfjes maken 'm wel leeg. Ooit.

En als je een keer mee boodschappen gaat doen, en je beweert dat je zeker weet dat er géén rode kool in huis is, terwijl je vriendin, die elke week de boodschappen doet, zegt dat er wél rode kool is, geloof haar dan. Ga niet mokken tot je thuis bent, om dan pesterig te vragen waar de rode kool staat. En als die dus gewoon in het keukenkastje blijkt te staan zeg dan niet: "Jamaar het zit in een blik, niet in een pot, daarom had ik het niet gezien....". Je had het niet gezien omdat je nooit in die kastjes komt. Dus als ik dat tegen je zeg in een volle supermarkt, is dat ook geen reden om te gaan mokken.

Ahem. Kwakje, jij had een site gevonden met psychologen erop? Ik denk dat ik er weer eens naartoe moet.
    pi_66866302
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
    En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!
    Het lijkt me heel goor, je pruim
      maandag 9 maart 2009 @ 17:33:45 #130
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66866365
    quote:

You silly wan

Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
    pi_66866414
    Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Al bijna 37 jaar Oi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
    pi_66866436
    Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
    pi_66866443
    En verwarmen ze je voeten in bed!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:36:12 #134
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66866473
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
    Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:37:02 #135
    33954 ElisaB
    pi_66866503
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
    Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
    Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
      maandag 9 maart 2009 @ 17:37:55 #136
    33954 ElisaB
    pi_66866538
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
    Kommaarop

Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
    pi_66866567
    quote:

Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.
    Maar goed, ik heb me erbij neergelegd. Adem in, adem uit...
    pi_66866602
    Lijkt me niet zo goed te pruimen
    pi_66866620
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
    De mijne is echt wel bereidwillig hoor Hij heeft thuis ook altijd meegeholpen.
    Maar hij doet zo onlogisch?! Natte spullen op de bank hangen terwijl we wasrekjes hebben, prullenbakken niet leegmaken als die duidelijk vol zijn. Ik bedoel, sommige dingen hoef je toch niet te blijven vragen/zeggen?
    Als je je zo op je werk ging gedragen stond je tamelijk snel op straat.
    pi_66866630
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
    Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
    Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
    pi_66866635
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
    L: Havermout met yoghurt
    D: Stamppot rauwe andijvie
    T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
    T: Smoothy

Dawast
    Ik las havermout met andijvie
      maandag 9 maart 2009 @ 17:41:08 #142
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66866661
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kommaarop

kom dan maar hier
      maandag 9 maart 2009 @ 17:41:15 #143
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66866667
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Havermout met yoghurt? Smaakt dat wel?

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:42:08 #144
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66866694
    Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
    pi_66866699
    quote:

[..]

Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
    65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komen
    pi_66866708
    Een vriendinnetje van mij heeft dat wel eens geprobeerd, maar het hielp niet echt
      maandag 9 maart 2009 @ 17:42:59 #147
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66866712
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
    Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!
    pi_66866730
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
    Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
    Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doen (en in gedachten erachteraan: VOLGENS MIJN REGELS!).

Want in zijn huis stond de vuilniszak ook gewoon in de keuken. Lang (Het begint een beetje te stinken he, zei hij dan als ik er was. Joh! )
    En lag de was op de bank.
    En werd er niet elke week gezogen. En de boodschappen werden snel op zaterdagmiddag om 16 uur in huis gehaald.

Maar goed, dan vertrok ik op zondagavond gewoon weer lekker naar mijn eigen frisse huisje.
    pi_66866768
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
    Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
    Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.

Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
    pi_66866775
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
    Hoi afvallers

Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
    pi_66866792
    quote:
    Ach, op m'n werk ben ik ook cool, calm and collected. Als ik thuis kom metamorfoseer ik meteen naar neuroot.

Mijn lief is nu een megaportie Japanse rijst aan het maken. Ik ga vanaf morgen overdag tussendoor weer rijst eten.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:45:51 #152
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66866796
    quote:

[..]

Kommaarop

Maarrrr! Vanwaar deze aggressie? Jij bent technisch gezien te lief om ruzie te WILLEN zoeken
      maandag 9 maart 2009 @ 17:45:58 #153
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66866800
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
    Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:46:34 #154
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66866819
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
    Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
    pi_66866826
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
    Ik ben benieuwd
    pi_66866856
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had Sorry TJ.
    Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
    pi_66866857
    Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
    Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.

Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.

Gut, wat klink ik nu relatietherapeuterig
    pi_66866896
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
    Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
      maandag 9 maart 2009 @ 17:48:44 #159
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_66866897
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar zijn je kiprolletjes gebleven
    Balen trouwens, dat slaapgebrek, heb je een jetlag of heeft het eerder een psychologische oorzaak?
    jetlag... ik ben s middags moe, en s avonds leef ik op en ben ik klaarwakker. daarna wel moe, maar kan dan niet slapen. en dán ga ik liggen malen en komen de depri gedachten alsnog weer boven...

beetje combi dus.

oh en kiproleltjes: ik ben zo druk geweest dat ik nog geen supermakrt van binnen heb gezien sinds ik thuis ben.... morgen, hoop ik... tussen cursus, vergadering en les voorbereiden door...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_66866932
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had Sorry TJ.
    Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
    Ik wordt meestal heel stil van drank, daarom zal ik verder ook wel geen rare dingen hebben gedaan (hoop ik).
    Nu maar snel vergeten en nooit meer drinken tenminste niet meer dan 2 wijn.
    pi_66866962
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
    Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
    Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.

Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.

Daarom schatten mensen je dus ouder in.
    Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
    pi_66866969
    Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
    pi_66866975
    Ik heb vanalles gelezen gisteren, maar kon nergens op reageren want mijn computer was stuk en omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben ( ) kon ik me niet inloggen op laptop van vriend. Maar dat was misschien maar goed ook

Verder: tentamens

En mijn lijstje voor vandaag:
    T: 3 crackers pindakaas
    L: restje chili con carne, brainfood
    T: appel
    D: iets gezonds, snels en lekkers. Wat weet ik nog niet.

En dan nu: lopen
      maandag 9 maart 2009 @ 17:51:09 #164
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_66866989
    oh en ehh ik ben neit bijgelezen in dit topic, sorry, en dit is een hoi-doei postje...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_66867005
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
    Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
    Nou nou, recept.
    Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
      maandag 9 maart 2009 @ 17:52:36 #166
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66867041
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
    http://www.puerh.nl
    quote:
    Pu Erh Thee is een Chinese thee die bekend staat om zijn afslankende werking. Pu Erh Thee raast door de Benelux en is enorm populair om op gezonde en natuurlijke wijze een aantal kilo's tot tientallen kilo's gewichtsverlies te realiseren.

Naast het feit dat Pu Erh Thee erg goed werkt bij het afslanken, wordt aan Pu Erh Thee een algeheel genezende werking toegeschreven. Onderzoekers toonden aan dat Pu Erh Thee rijk is aan anti-oxidanten welke een belangrijke rol spelen bij de gezondheid van mensen, evenals vitaminen en mineralen.
    http://www.desir.nl/thee/
    quote:
    Pu-erh thee heeft een vetafbrekende werking en is daarom een goede ondersteuning bij het afvallen. Om een zo gunstig mogelijk effect te verkrijgen is het raadzaam goed op uw voeding te letten en met name vetten zoveel mogelijk te laten staan, veel groenten en fruit te gebruiken. Ook dient men veel water (1,5 liter) te drinken om de losgekomen afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen. Het is aan te raden drie maal daags een kopje Pu-Erh thee te drinken en dit over een periode van vier tot zes weken.
    Ik heb wel gelezen dat het bij sommige mensen laxerend kan werken. Maar dat is niet de essentie van het product.
    pi_66867052
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Nou nou, recept.
    Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
    Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
    En hoe moet je je magnetron verder instellen?
    pi_66867105
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je hele zachte prut wil (ook lekker), vast wel. Uhm, de magnetronstand zonder poespas, denk ik Tenminste, mijn magnetron heeft alleen die stand
    pi_66867108
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom schatten mensen je dus ouder in.
    Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
    Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.

Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
    In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
    pi_66867153
    quote:

Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.

Mijn gulden regels:

- Niet schreeuwen.
    - Niet schelden.
    - Nergens mee gooien.
    - Niet met deuren slaan.
    - En NOOIT tijdens eenruzie insinueren dat je genoeg hebt van 'de relatie'.

Verder probeer ik in het algemeen ruzies voor te zijn. Als ik wat lullig reageer dan ga ik even later naar hem toe om te zeggen dat het me spijt en dat ik me gewoon aan het afreageren was. Werkt prima.
    pi_66867191
    quote:

Ja dat weet ik allemaal wel. Als hij me aanspreekt op gedrag doet ie dat ook netjes met "Ik vind" of "Ik zou graag hebben dat..." (ik niet meer ging zeiken over hoeveel werk z'n fotoboeken waren als er mensen op bezoek zijn . Wat ik dus ook niet meer doe/ga doen. Met moeite. Want wat ben ik die dingen zat).

Het probleem is alleen "min of meer hetzelfde effect" Het verschil tussen 1 keer per week stofzuigen en 3 keer per week is helaas te groot om overheen te stappen. En als ik 'm de dingen op zijn manier laat doen, wanneer hij vindt dat het er tijd voor is, dan kon ik nu door het stof waden.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:57:55 #172
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66867230
    quote:
    Lijkt me niet te pruimen
    pi_66867247
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.

Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
    In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
    Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelf Maar uiteindelijk is dat natuurlijk onredelijker.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:58:39 #174
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66867260
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker is
    Appel doe ik meestal 2 minuten.
    En het kan ook in de oven, maar dat duurt langer
    pi_66867281
    Prima regels dunkt me, Claudia.

Ik merk: ik kan veel ruzies voorkomen door irritaties direct uit te spreken. Dan lukt het nog wel om kalm te blijven. Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
      maandag 9 maart 2009 @ 18:00:50 #176
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66867333
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
    Prima regels dunkt me, Claudia.

Ik merk: ik kan veel ruzies voorkomen door irritaties direct uit te spreken. Dan lukt het nog wel om kalm te blijven. Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
    Dat dus, en dat probeer ik te voorkomen. Woorden als 'nooit' en 'altijd' probeer (het lukt niet altijd ) te vermijden, evenals om hem te gaan afkatten.
    pi_66867337
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.

Mijn gulden regels:

- Niet schreeuwen.
    - Niet schelden.
    - Nergens mee gooien.
    - Niet met deuren slaan.
    - En NOOIT tijdens eenruzie insinueren dat je genoeg hebt van 'de relatie'.

Verder probeer ik in het algemeen ruzies voor te zijn. Als ik wat lullig reageer dan ga ik even later naar hem toe om te zeggen dat het me spijt en dat ik me gewoon aan het afreageren was. Werkt prima.
    Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag" Ik zou als ik de tegenpartij was gillend wegrennen.
    pi_66867344
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:

Het probleem is alleen "min of meer hetzelfde effect" Het verschil tussen 1 keer per week stofzuigen en 3 keer per week is helaas te groot om overheen te stappen. En als ik 'm de dingen op zijn manier laat doen, wanneer hij vindt dat het er tijd voor is, dan kon ik nu door het stof waden.
    Ik kan de manier waarop mijn lief omgaat met schoonmaken en opruimen ook niet uitstaan. Daarom kookt hij, haalt hij boodschappen, en doe ik de rest. Kan ik tenminste alles op mijn manier doen.

Misschien kun je op een moment dat je geen ruzie hebt eens een verdeling van taken bespreken waarbij jij juist dat soort dingen meer naar je toetrekt en hem andere dingen laat doen? Er zijn vast dingen die hij wél kan op een manier die voor jou acceptabel kan zijn als jij je wat coulanter opstelt.
    pi_66867354
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker is
    Appel doe ik meestal 2 minuten.
    En het kan ook in de oven, maar dat duurt langer
    Ok thanks allemaal
    Ik ben sowieso benieuwd of ik de magnetron aankrijg, ja I know het is slecht.
      maandag 9 maart 2009 @ 18:01:53 #180
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66867390
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag" Ik zou als ik de tegenpartij was gillend wegrennen.
    Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden, gaat schreeuwen, of met deuren en dingen gaat smijten. Daar kan ik heel slecht tegen.
    pi_66867413
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:

Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
    pi_66867417
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ook te weinig, je moet geen BMI onder de 18 willen hebben, je zit nu al aan de ondergrens. Als je perse strakker wil worden: ga sporten en spier kweken.

En ik heb wel zin in een potje ruzie . Maar dan liever IRL, met slaande deuren enzo. Doe al de hele dag alsof ik níet chagarijnig ben en ik níet het liefst mezelf een week zou opsluiten op mn kamer.
    pi_66867472
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelf Maar uiteindelijk is dat natuurlijk onredelijker.
    Haha, dat heb ik sowieso wel geleerd de afgelopen jaren: stille hints gebruiken en hem dan naderhand verwijten dat hij ze niet oppikt: geen handige tactiek.

Claudia, ik heb er nog een voor je lijstje: alleen huilen als je het echt meent, niet tranen gebruiken als pressiemiddel.

Och, die arme meneer van mij

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 09-03-2009 18:11:04 ]
    pi_66867481
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden.
    Daar word ik aggressief van Niet dat ik ga slaan, maar als iemand tegen me scheldt is alle redelijkheid bij mij ook weg. Toen ik nog thuiswoonde communiceerden mijn moeder en ik altijd schreeuwend Dat heeft zijn sporen nagelaten.
    Maar ik ging rennen!
    Doei dames
      maandag 9 maart 2009 @ 18:04:24 #185
    119890 KopieerMachine
    Alles is te koop!
    pi_66867493
    6:30 Bord pasta (vol bord)
    10:15 pak optimel
    12:00 kipfilet(+saus) met rijst (vol bord)
    15:00 kop koffie
    18:00 kipfilet(+saus) met rijst. ( zéér klein bordje)
    18:15 kop koffie
    20:00 1/2 biertjes

Vinden jullie dit veel?

[ Bericht 9% gewijzigd door KopieerMachine op 09-03-2009 18:10:51 ]
    Ja... echt!
    pi_66867502
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lijkt me niet te pruimen
    Dat grapje had ik ook al gemaakt
    pi_66867537
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Daar word ik aggressief van Niet dat ik ga slaan, maar als iemand tegen me scheldt is alle redelijkheid bij mij ook weg. Toen ik nog thuiswoonde communiceerden mijn moeder en ik altijd schreeuwend Dat heeft zijn sporen nagelaten.
    Maar ik ging rennen!
    Doei dames
    Ik heb van huis uit meegekregen dat degene die het hardste schreeuwt meestal gelijk heeft Ik moet mezelf nog steeds afleren om direct mijn stem te verherffen als ik giftig ben.
      maandag 9 maart 2009 @ 18:05:55 #188
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66867545
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat grapje had ik ook al gemaakt
    GMTA.

Het was ook echt een inkopper
      maandag 9 maart 2009 @ 18:07:24 #189
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66867606
    Ik heb maar 1 keer écht tegen iemand geschreeuwd en dat was m'n pa, en 'he had it coming'. Verder wel onenigheid met vriend maar kan niet goed tegen geschreeuw Dus dat praten we netjes uit
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En ik heb wel zin in een potje ruzie . Maar dan liever IRL, met slaande deuren enzo. Doe al de hele dag alsof ik níet chagarijnig ben en ik níet het liefst mezelf een week zou opsluiten op mn kamer.
    Hibernation-time, Chico? Even wat jij-tijd inplannen!
    pi_66867684
    Ik heb één keer tegen m'n vriend geschreeuwd en met de deur geslagen. Maakte geen enkele indruk blijkbaar, hetzelfde discussiepunt komt wekelijks terug. .
    pi_66867685
    Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo? Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.

Verder ben ik echt een watje, een ruzie met mijn vriend hou ik max een halve dag vol en ik kan alleen maar echt ruzie maken met mensen die ik aardig vind. .

@Maria: op zich is alles prima, ik heb alleen niet meer zo'n zin in steeds moeten leren en dingen regelen enzo. Ik wil gewoon in de zon zitten met een goed boek, tussendoor wat hardlopen/veel sporten en gezond eten. En vooral niet mijn achterstand (van 2 dagen, maar het lijkt enorm) bijwerken en over 2 weken tentamens maken. Ben een beetje lui .
      maandag 9 maart 2009 @ 18:13:36 #192
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66867828
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ga liever trainen om wat aan te komen... ik weet niet hoe je bouw is maar 65 @ 1.90 lijkt me nou niet echt fantastisch.
    pi_66867835
    Ik kan helemaal niet tegen neerbuigendheid, ook als er geen ruzie is. Als iemand me op mijn werk zo benadert krijgt ie Mevrouw IJskonijn voor zijn neus en wat degene dan ook van me gedaan wil hebben, dat gaat dus echt niet gebeuren

Volgens mij doe ik het zelf wel in ruzies. Maar ik heb vrij weinig ruzies, dus het kan ook zijn dat het zich in mijn hoofd afspeelt

Oh man, de nachten dat ik scheld en schreeuw en ruziemaak met iedereen Irritant wakker worden is dat.
      maandag 9 maart 2009 @ 18:15:53 #194
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66867900
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
    Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo? Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.

Verder ben ik echt een watje, een ruzie met mijn vriend hou ik max een halve dag vol en ik kan alleen maar echt ruzie maken met mensen die ik aardig vind. .

@Maria: op zich is alles prima, ik heb alleen niet meer zo'n zin in steeds moeten leren en dingen regelen enzo. Ik wil gewoon in de zon zitten met een goed boek, tussendoor wat hardlopen/veel sporten en gezond eten. En vooral niet mijn achterstand (van 2 dagen, maar het lijkt enorm) bijwerken en over 2 weken tentamens maken. Ben een beetje lui .
    Ja verschrikkelijk is dat Daar kan ik ook écht niet tegen

Ah herkenbaar, trouwens! Een beetje achter de feiten aanwaggelen terwijl je jezelf eigenlijk een goede rotschop moet geven Heb ik ook last van. En dan voel ik me soms zielig terwijl het allemaal best mee valt
    *aai*
    pi_66867927
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
    Ow bah ja. Stom, als je vader je als puber blijft behandelen terwijl je al volwassen bent.

Ik heb besloten geen ruzie meer te maken met mijn vader Als een gesprek de verkeerde kant opgaat, zeg ik heel koel (echt, het lukt me gewoon!) dat ik geen zin heb in deze discussie en begin ik over iets anders of loop weg Ik doe niet meer mee aan die hysterische schreeuwpartijen.
    pi_66867941
    Ik heb net een hele planning zitten te knutselen in Word, voor als ik naar Den Haag moet donderdag
    Er zit zelfs een stuk Googlemaps in, zodat ik weet waar ik heen moet lopen als ik uit de tram of bus stap.

Nog bedankt voor de tips trouwens DML!
    pi_66868005
    Popjes, ik zou me maar wat graag nog uren bezighouden met de edele kunst van het ruziemaken, maar ik moet richting spinningles
      maandag 9 maart 2009 @ 18:20:05 #198
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66868022
    quote:
    Doen we toch?
      maandag 9 maart 2009 @ 18:20:43 #199
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66868046
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
    Popjes, ik zou me maar wat graag nog uren bezighouden met de edele kunst van het ruziemaken, maar ik moet richting spinningles
    Go Koudevoetjes, go!
      maandag 9 maart 2009 @ 18:22:39 #200
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66868114
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

kon ik maar ruzieen met mn echte moeder. Daar geef ik mn beide armen voor!
    pi_66868155
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja verschrikkelijk is dat Daar kan ik ook écht niet tegen

Ah herkenbaar, trouwens! Een beetje achter de feiten aanwaggelen terwijl je jezelf eigenlijk een goede rotschop moet geven Heb ik ook last van. En dan voel ik me soms zielig terwijl het allemaal best mee valt *aai*
    Dat ja . Ik ga vanavond gewoon mijn natuurkunde maken (babysteps! Niet alles tegelijk willen) en met mn gewichten klooien. En dan ... kamer opruimen (alles kwijt en een opgeruimde kamer = een opgeruimd hoofd) en evt strijken onder het genot van anime . Kom hier wel melden als het allemaal gelukt is .

Hoe gaat het nu trouwens met je voetje? Gaat dat alweer wat beter?
      maandag 9 maart 2009 @ 18:25:00 #202
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66868185
    quote:

Als een mokerslag!
    Mijn vader kon als geen ander gebakken ei en gebakken aardappelen maken, maar dat deed hij alleen als hij en ik samen waren want moeders mocht eigenlijk niet weten dat hij zelf heus wel wat kon
    Mijn god wat mis ik die man, heel soms wil ik naar hem toe maar ik wacht toch maar even
      maandag 9 maart 2009 @ 18:26:25 #203
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66868232
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat ja . Ik ga vanavond gewoon mijn natuurkunde maken (babysteps! Niet alles tegelijk willen) en met mn gewichten klooien. En dan ... kamer opruimen (alles kwijt en een opgeruimde kamer = een opgeruimd hoofd) en evt strijken onder het genot van anime . Kom hier wel melden als het allemaal gelukt is .

Hoe gaat het nu trouwens met je voetje? Gaat dat alweer wat beter?
    That's the spirit! Trots op joe

Voet voelt nog gek (ongeveer hetzelfde) dus durf niet al te gaan rennen/springen/doen Maar het is iig 'verplaatst', want het doet niet meer zeer als ik mn tenen wiebel Vooruitgang! Hoeraaa. Komt dus vanzelf wel goed!

Ennnn nu ga ik eten
    pi_66868282
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      maandag 9 maart 2009 @ 18:42:29 #205
    33954 ElisaB
    pi_66868808
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
    Het smaakt naar weinig eigenlijk. Beetje naar yoghurt met klontjes
      maandag 9 maart 2009 @ 18:44:48 #206
    33954 ElisaB
    pi_66868876
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

Maarrrr! Vanwaar deze aggressie? Jij bent technisch gezien te lief om ruzie te WILLEN zoeken
    Ja, daarom! En daarom zoek ik iemand die ruzie zoekt (want die kan het dan bij mij vinden.... snappie?)

Zo'n dat op kantoor. Dat een aantal mensen een aantal klussen maar half doet en ik de rest dus mee naar huis kan nemen om het af te maken. Dat dus. Alsof ik niet al 60-70 uur per werk voor de toko aan het zwoegen ben

Maar ja; had ik maar een vak moeten leren
    pi_66868893
    Lijstje:

O: banaan
    T: evergreen
    T: appel
    L: pistoletje filet americain, cup a soup
    T: worteltjes
    T: breaker light
    T: paar dropjes
    D: chili con carne

Dat ontbijt was snel meegegrist voor in de trein
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      maandag 9 maart 2009 @ 18:52:57 #208
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66869103
    Yay! Ik heb mijn onderzoeksvoorstel af!

Nou ja, het zijn er eigenlijk twee, ik kon niet kiezen En dan kan ik vanavond lekker tv kijken, ipv als een gek alles bestuderen wat ik normaal moet doen voor de werkgroep voor morgen
    pi_66869229
    Mocht iemand zich vervelen: ik heb een blog gemaakt over het gezeik met mijn knie . Wat verveling allemaal kan doen met een mens zeg. Lees het vooral niet als je niet tegen scheve zinnen kunt, ik merk dat msn mijn taalgevoel behoorlijk om zeep geholpen heeft.

Blog
    pi_66869234
    Jeej voor Ewelina
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2009 @ 18:58:39 #211
    163650 Greys
    pi_66869323
    quote:
    Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Verder heb ik werkelijk niets zinnigs te melden So bye!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66869436
    de appel was lekker, begrijp wel dat jullie dat zovaak eten
      maandag 9 maart 2009 @ 19:23:46 #213
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66870185
    Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
    Gekookt ook, gedouched ook al..
    En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabene Heb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
    Onhandig ben ik ook...
    Zo nog even DWDD kijken en naar bed..Daar wil ik keihard geknuffeld worden
      maandag 9 maart 2009 @ 19:27:49 #214
    33954 ElisaB
    pi_66870354
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
    Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
    pi_66870486
    Een knuffel voor uniekhoorn *knuffel*
    pi_66870619
    quote:
    En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabene Heb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
    Onhandig ben ik ook...
    Dikke kus voor jou!
      maandag 9 maart 2009 @ 19:35:57 #217
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66870642
    Lief
    Hij is bijna 5 jaar geleden al overleden maar soms dan voelt het alsof het 5 minuten geleden is.. gelukkig maar soms..
    Nogmaals, lief...
    Welterusten lieverds
      maandag 9 maart 2009 @ 19:39:02 #218
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66870767
    MWAAHHHHHH voor Elisa en Unieksels!

En een boksbal voor Elisa, die zoeken altijd ruzie
      maandag 9 maart 2009 @ 20:00:32 #219
    33954 ElisaB
    pi_66871570
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
    MWAAHHHHHH voor Elisa en Unieksels!

En een boksbal voor Elisa, die zoeken altijd ruzie
    De opwinding is alweer gezakt heur

Ik ga gewoon stug door met werken, dan komt het uiteindelijk best goed
    pi_66871691
    quote:
    Onhandig ben ik ook...
      maandag 9 maart 2009 @ 20:04:51 #221
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66871729
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De opwinding is alweer gezakt heur

Ik ga gewoon stug door met werken, dan komt het uiteindelijk best goed
    Oh okai! Ik was wat laat met reageren Allesh khomth ghoedh!
      maandag 9 maart 2009 @ 20:15:28 #222
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66872172
    'knuffelen', is dat ook al weer een synoniem?

Net twee kookboeken binnen. Ramsey's Healthy Appetite and Nigella's Feast. Ben benieuwd. Mag ze pas inkijken als ik de intro van m'n paper af heb geschreven. Eerst eten zometeen...Pizza, gevuld met salami, brocolli, champignons en een beetje kaas....

En dan aan ht werk...
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      maandag 9 maart 2009 @ 20:19:40 #223
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66872359
    quote:
    Onhandig ben ik ook...
    pi_66872396
    Van een vriendin die ook in relatietherapie was geweest hoorde ik dat de eerste 2 minuten bepalend zijn voor een gesprek. Als je in die tijd het niet hebt weten om te buigen tot een normaal niveau, waarbij er ook geluisterd wordt naar elkaar, kan je beter een uurtje later het weer proberen, het heeft dan op dat moment totaal geen zin meer. Moet de ander ook wel bereid te zijn het 'gesprek' even te laten schieten natuurlijk

En over de vriendinnenclub: zo zie ik het hier echt niet, maar ik bedacht me wel door die opmerking ineens beschaamd, dat al mijn echte vriendinnen juist helemáál niet weten dat ik bezig ben met mijn gewicht, en nog immer denken dat ik vanzelf slank blijf en er niets voor hoef te doen
    En dat weten jullie dan weer wel, van mijn strijd tegen de zure matten, Thai Chili chips en flessen witte wijn. Dus het is hier eigenlijk geen vriendinnenclub, maar een gewetensclub
      maandag 9 maart 2009 @ 20:20:52 #225
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66872398
    Zo, voordat deze kleaun ook de prullenbak in verdwijnt maak ik van de gelegenheid gebruik te zeggen dat ik gesterkt door tallloze steunbetuigingen in mijn PM box, heb besloten een LIFE blog te maken. Met voedingsschema's tips en tricks en een mini forumpje. Want dat was geloof ik het enige wat mensen echt missen

Wie tzt de link wel hebben moet maar PM-en.

Eigenlijk wil ik er niets meer over zeggen, maar ik moet wel even melden dat ik het verstandig vind dat die meet in de koelkast staat. Ik ben er vandaag ook achter gekomen welke Slank poster tegen Swets heeft gezegd dat ik dik zou zijn ( ! )
    Blijkbaar zit er in uw midden toch wat volk wat er een bedenkelijk moraal op nahoud en mensen graag fysiek bespreekt met wildvreemden.

Ze post vooral in Dieet, en OUD en is typisch genoeg niet eens een slankster. Ah well..

Verder kus voor Uniekje Papaś zijn lief en ik prijs mezelf gelukkig met mijn nog levende vader.
    Kus voor de rest, op 2 na en Elisa kom maar hier, ik zoek wel ruzie met je
    pi_66872519
    Dag SHE
    Slim dat je een blog start, dat zullen veel mensen fijn vinden.
    En je vond jezelf toch ook te dik op die foto? Dus begrijp dat onderuit halen van die ene persoon even niet.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:24:37 #227
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
      maandag 9 maart 2009 @ 20:26:19 #228
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66872570
    Hoi SHE .
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:

Eigenlijk wil ik er niets meer over zeggen, maar ik moet wel even melden dat ik het verstandig vind dat die meet in de koelkast staat.
    Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komen . En voor die rel was al besloten dat een meet er voorlopig even niet in zit.

Swets, doe maar even pm'en svp... De rust is net wedergekeerd hier .
    Niet meer actief op Fok!
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:26:37 #229
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66872575
    quote:
    Ik ben er vandaag ook achter gekomen welke Slank poster tegen Swets heeft gezegd dat ik dik zou zijn ( ! )
    Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.
    pi_66872604
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
    Hoi SHE .
    [..]

Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komen .
    En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:28:41 #231
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66872648
    SHE, het ga je goed
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:28:48 #232
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66872654
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij bent er snel bij.

Vergeet je niet te PM-en? Je gaat weer richting formaatje walvis en je kids verdienen een papa die nog langer meegaat, hop hop.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:28:58 #233
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66872663
    De lijst:
    O: Yoghurt (een beste grote kop!)
    T: 2 koffie + Appel
    L: 2 bruinbrood + gekookt ei
    T: 2 koffie + Appel
    D: 2 borden AGV (Spinazie/Kipfilet)
    T: koffie + koekje met chocolade
      maandag 9 maart 2009 @ 20:29:14 #234
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66872671
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:24 schreef Miss_S het volgende:
    Dag SHE
    Slim dat je een blog start, dat zullen veel mensen fijn vinden.
    En je vond jezelf toch ook te dik op die foto? Dus begrijp dat onderuit halen van die ene persoon even niet.
    Stil maar.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:29:16 #235
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66872673
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?
    Het lijkt mij persoonlijk érg sterk dat er begin april een meet komt, eigenlijk. Er komt vast nog wel eens een meet, maar nu gewoon even niet. Ik heb er geen trek in en vele anderen met mij, denk ik .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66872676
    SHE . Leuk dat je een blog start, wil daar zeker ook komen kijken tzt .

En zullen we dan nu masaaal over kleine opmerkingen gaan vallen? Danku.
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 maart 2009 @ 20:29:48 #237
    163650 Greys
    pi_66872690
    Ik voel weer een roerig avondje hier aankomen

Gelukkig ( ) komen mijn schoonouders er nu aan.
    Succes jongens! Adem in, adem uit, enzo....
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:30:07 #238
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66872698
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Jij bent er snel bij.

Vergeet je niet te PM-en? Je gaat weer richting formaatje walvis en je kids verdienen een papa die nog langer meegaat, hop hop.
    Jouw PM'en Nee ik heb je foto's gezien
    pi_66872715
    -edit: die discussie gaan we niet opnieuw voeren

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 20:37:54 ]
      maandag 9 maart 2009 @ 20:31:13 #240
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66872722
    Hooi SHE! Joe haz PMzors!
    pi_66872752
    Hee SHE Kusje terug
    pi_66872781
    She succes met je blog! Je hebt altijd veel simpele maar toch goede adviezen!!
      maandag 9 maart 2009 @ 20:34:11 #243
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66872814
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:35:31 #244
    33954 ElisaB
    pi_66872861
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
    Swets in Slank

Het moet niet gekker worden

Hi Swets
    pi_66872925
    Snel mijn lijstje nu SHE nog meeleest, wordt ze vast weer een beetje blij:

O: verse ananas met yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
    T: uur fietsen, geroosterde volkorenboterham filet americain met uitjes
    L: geroosterde volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
    T: 2 handjes cashewnoten
    D: boerenkool met veel boerenkool en weinig aardappelen, met enorme klodder sambal badjak erdoor, en klein stukje magere rookworst
    T: magere kwark met citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel

Je ziet, ik hou je nog in ere
      maandag 9 maart 2009 @ 20:37:57 #246
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66872953
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Geen discussie, gewoon 1 vraag
    En ik denk niet dat jij een ander antwoord gaat krijgen dan alle andere 832562764 mensen die dit al gevraagd hebben

Dus! Orde van de dag.
    Avocado for the win.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:38:22 #247
    33954 ElisaB
    pi_66872966
    quote:
    Elisa kom maar hier, ik zoek wel ruzie met je
    Kijk maar uit, want ik win. Ben namelijk ubercool ende beheerst, maar ow zo godvergeten vals
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:38:26 #248
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66872969
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?
    1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.
    2. Zoek even mijn posts in dit topic waarin ik SHE uitscheld en dan de hare waarin ze mij uitscheld

Maar jullie zijn erg open voor buitenstaanders merk ik.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:38:45 #249
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66872980
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:
    Snel mijn lijstje nu SHE nog meeleest, wordt ze vast weer een beetje blij:

O: verse ananas met yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
    T: uur fietsen, geroosterde volkorenboterham filet americain met uitjes
    L: geroosterde volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
    T: 2 handjes cashewnoten
    D: boerenkool met veel boerenkool en weinig aardappelen, met enorme klodder sambal badjak erdoor, en klein stukje magere rookworst
    T: magere kwark met citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel

Je ziet, ik hou je nog in ere
    Dat scheelt, jij hebt je volgens mij nog nooit echt zondig opgehouden hier

*stil*

*mooi*
      maandag 9 maart 2009 @ 20:39:43 #250
    33954 ElisaB
    pi_66873015
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
    En ik heb nog wel liefdevol naar je gezwaaid
      maandag 9 maart 2009 @ 20:39:53 #251
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_66873022
    Even voor de goede orde, discussie over de fotoshoot gaan we niet opnieuw voeren. Heb je vragen aan SHE daarover, gebruik dan de PM.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:40:07 #252
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66873032
    quote:

[..]

1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.
    2. Zoek even mijn posts in dit topic waarin ik SHE uitscheld en dan de hare waarin ze mij uitscheld

Zolang je leuk en normaal mee doet, prima! Weest welkom, pak een stoel en een kop thee en wijdt uit over je doelen in het leven
    Hoe veel wil je afvallen en hoe wil je dat gaan doen?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:40:23 #253
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873041
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 20:50:34 (doe maar niet) ]
    pi_66873048
    Leuk SHE, succes ermee . Ik vind je tips en weetjes erg interessant en die mis ik hier wel.
    pi_66873052
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:

mmm boerenkool met smabal badjak dat ga ik ook eens proberen
      maandag 9 maart 2009 @ 20:40:38 #256
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66873053
    quote:

[..]

Ik heb een hekel aan ramptoeristen/relschoppers en gezien je timing en je posts verdenk ik je ervan om er één te zijn.
    pi_66873067
    Je zal wel bijna een dagtaak hebben aan Slank tegenwoordig, Mylene

wat dan weer best triest is, het kan zo leuk!

Kusje terug voor SHE! Tips over voeding e.d. zijn altijd welkom, naturlich.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:41:16 #258
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873072

[ Bericht 53% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 20:51:20 (reactie op verwijderd) ]
    pi_66873080
    SHE, hoe gaat het nu trouwens met je enkel en knie? Is dat allemaal al helemaal genezen en kan je weer zonder problemen op hoge hakken lopen?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:42:35 #260
    33954 ElisaB
    pi_66873127
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef Mylene het volgende:
    Even voor de goede orde, discussie over de fotoshoot gaan we niet opnieuw voeren. Heb je vragen aan SHE daarover, gebruik dan de PM.
    Wat zij zegt; OT maar weer

FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:43:08 #261
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873154
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan ramptoeristen/relschoppers en gezien je timing en je posts verdenk ik je ervan om er één te zijn.
    Ik zal het even chronologisch voor je herhalen. She zegt te weten wie tegen mij had gezegd dat ze dik zou zijn. Voordat er iemand vals beschuldigd wordt zeg ik alleen even dat me dat verrast aangezien ik zelf niet meer weet wie dat was.

In de daarop volgende post wordt ik voor walvis uitgemaakt door jullie heilige she en de eerste volgende post van haar daarop mijn vrouw, welke hier volledig buiten staat, door haar beledigd.

En dan ben IK uit op een rel?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:45:16 #262
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873230

[ Bericht 100% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 20:51:39 (reactie op verwijderd) ]
    pi_66873240
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*
    Druk gehad, SHE? Je hebt in elk geval een en ander gemist..

Kan je niet gewoon (ook) hier blijven, naast een blog?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:46:24 #264
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_66873268
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zal het even chronologisch voor je herhalen. She zegt te weten wie tegen mij had gezegd dat ze dik zou zijn. Voordat er iemand vals beschuldigd wordt zeg ik alleen even dat me dat verrast aangezien ik zelf niet meer weet wie dat was.

In de daarop volgende post wordt ik voor walvis uitgemaakt door jullie heilige she en de eerste volgende post van haar daarop mijn vrouw, welke hier volledig buiten staat, door haar beledigd.

En dan ben IK uit op een rel?
    Dat had je ook via PM kunnen doen. Bovendien heb ik de topics in Feedback ook gelezen en daarin was je nu niet bepaald vriendelijk, dus ik kan me haar reactie wel voorstellen. Stop ajb met elkaar voor rotte vis uit te maken. Als dat nou per sé moet, dan graag via PM.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:47:35 #265
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873310
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
    SHE, hoe gaat het nu trouwens met je enkel en knie? Is dat allemaal al helemaal genezen en kan je weer zonder problemen op hoge hakken lopen?
    Nee, de enkel is nog gevoelig.
    Vooral bij squash en tennis merk ik dat de draaicirkel helemaal verrot is. Hakken gaan nauwelijks, dan voel ik gek genoeg mijn achillespees?
    Ik denk dat ik het pas weer fatsoenlijk kan dragen als ik de operatie heb gehad ; maar ik wil eerst in vorm zijn, want ik ben dan 6 maanden zo goed als ontbeend .

Gelukkig hoef ik nog maar een klein stukje; met mijn vette reet
    pi_66873323
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*
    Ja, balen dat de meet niet doorgaat door al dat gekift, kan ik niet pronken met mijn figuur
      maandag 9 maart 2009 @ 20:48:30 #267
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66873351
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zolang je leuk en normaal mee doet, prima! Weest welkom, pak een stoel en een kop thee en wijdt uit over je doelen in het leven
    Hoe veel wil je afvallen en hoe wil je dat gaan doen?
    Dusss!

Ik ben verders even afk
    pi_66873365
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, balen dat de meet niet doorgaat door al dat gekift, kan ik niet pronken met mijn figuur
    Wij gaan toch een chocoladetaart meet doen?

Sowwy She
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:48:53 #269
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873368
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Ik wist niet dat zwangere vrouwen aan alle kanten uitzakken.
    Ik weet niet welke foto je gezien hebt maar niet die van mijn vrouw
    quote:
    Ik heb idd prachtige tieten.
    Zoals gezegd inderdaad alle 6
    quote:
    Mocht je je ongezonde obsessie voor mij willen voortzetten > PM
    Kom kom, laten we niet vergeten wie deze discussie begon. En je hebt sowieso al een historie van psychische aandoeningen. Dus nee, we doen het wel gewoon hier. PM's wil je nog wel eens verdraaien hebben we gisteren gezien.
    quote:
    Niemand is hier echt onder de indruk van je, zoals je weet.
    Och, gisteren was je nog 'helemaal kapot' en zat je 'heel de avond te huilen'. Ik weet ook wel hoe deze avond eindigt hoor.
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 20:49:03 #270
    70532 loveli
    N
    pi_66873377
    PM-box van mij staat ook open.

De andere opmerkingen die ik wou plaatsen slik ik maar in. Gisteren een avondje met de jongens gehad, daar heeft het niveau van m'n woordspelingen de dagen erna altijd nog even onder te lijden.
    crap in = crap out
      maandag 9 maart 2009 @ 20:49:03 #271
    148689 Muis006
    pi_66873379
    Hee SHE.

Ik zondig dan wel met eetlijstjes, maar ik ga wél 2x in de week naar de sportschool.
    pi_66873403
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef DitaVonSleeze het volgende:

Hoezo hoef je nog maar een klein stukje?

Oh ja; geef geen antwoord als je geen zin hebt, maar hoe is het met je HE?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:49:40 #273
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66873406
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat een klasse
    move jy hem meteen, als je blyft irriteren!
    pi_66873417
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik weet niet welke foto je gezien hebt maar niet die van mijn vrouw
    [..]

Zoals gezegd inderdaad alle 6
    [..]

Kom kom, laten we niet vergeten wie deze discussie begon. En je hebt sowieso al een historie van psychische aandoeningen. Dus nee, we doen het wel gewoon hier. PM's wil je nog wel eens verdraaien hebben we gisteren gezien.
    [..]

Och, gisteren was je nog 'helemaal kapot' en zat je 'heel de avond te huilen'. Ik weet ook wel hoe deze avond eindigt hoor.
    Liever niet hier?
      maandag 9 maart 2009 @ 20:50:21 #275
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66873439
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
    -------
    Zou je het voor mij misschien niet via pm willen doen? Ik heb totaal geen behoefte aan al deze posts
    pi_66873461
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

move jy hem meteen, als je blyft irriteren!
    Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?
    Sorry dat ik nog steeds niet SHE ben

Maar zal het advies van Maria volgen
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:50:58 #277
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873462
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat had je ook via PM kunnen doen.
    In PM? Haar posts dat ze wist wie het was is toch ook niet via PM verstuurt?
    quote:
    Bovendien heb ik de topics in Feedback ook gelezen en daarin was je nu niet bepaald vriendelijk, dus ik kan me haar reactie wel voorstellen.
    Ah... en DAT kon dan weer NIET via PM begrijp ik? en nogmaals... heb je gisteren mijn vrouw ook maar remotely wat over she zien zeggen?
    quote:
    Stop ajb met elkaar voor rotte vis uit te maken. Als dat nou per sé moet, dan graag via PM.
    Neuh, gewoon maar hier hoor
    pi_66873463
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wij gaan toch een chocoladetaart meet doen?

Sowwy She
    Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.
    pi_66873505
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.
    Alleen met hulp van elkaar, ben ik bang
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 20:52:13 #280
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873522
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef neen het volgende:

[..]

Zou je het voor mij misschien niet via pm willen doen? Ik heb totaal geen behoefte aan al deze posts
    Klik je het topic toch dicht? Je HOEFT het niet te lezen.
    pi_66873576
    Swets:
    quote:
    Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
    De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
    Je bent offtopic. .
    pi_66873577
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Nee, de enkel is nog gevoelig.
    Vooral bij squash en tennis merk ik dat de draaicirkel helemaal verrot is. Hakken gaan nauwelijks, dan voel ik gek genoeg mijn achillespees?
    Ik denk dat ik het pas weer fatsoenlijk kan dragen als ik de operatie heb gehad ; maar ik wil eerst in vorm zijn, want ik ben dan 6 maanden zo goed als ontbeend .

Aaarg dat is wel balen. Jij zo te horen ook nog geen sporten gevonden die goed te doen zijn zonder knie? De dames hier zijn erg enthousiast over pilates, misschien ook wat voor jou, in de periode dat je weer een beetje kan gaan bewegen .
      maandag 9 maart 2009 @ 20:53:48 #283
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_66873587
    Oh ja, nog vergeten te zeggen, gebruik de PM maar voor onderlinge vetes.
      maandag 9 maart 2009 @ 20:54:07 #284
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66873592
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?
    Sorry dat ik nog steeds niet SHE ben

Maar zal het advies van Maria volgen
    dat je she niet mag prima. Maar pm haar dat ofzo!
    pi_66873694
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alleen met hulp van elkaar, ben ik bang
    Hebben we toch weer een doel met dit topic

Nee, maar ik ben me de laatste tijd toch op het rechte pad! Niet normaal meer. En ik merk er nu echt de voordelen van: meer energie, minder gepieker, meer plannen....het wordt nog wel eens wat. Zelfs de ongesteldheid is deze week geen reden om meer te gaan snaaien
      maandag 9 maart 2009 @ 20:57:26 #286
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_66873767
    Dank je Syrena.

Wat heb je een boel gedaan P.F.! Heerlijk he, zo'n lange dag, ga je dat vaker doen?
    wat is er met je kat?

Die revalidatie klinkt goed Viking, echt wel keigaaf dat je weer kunt horen.

Dat zelfverdedigingscombinatiegebeuren klinkt leuk BlaatschaaP, helemaal al jullie samen kunnen gaan, motiveert wel heel veel extra.

sigme, lees dat jij verstand hebt van biospul en tuinen. Afgelopen jaar hadden we komkommer en paprika in de tuin staan. Dit jaar wil ik weer iets eetbaars. De tip van pompoen heb ik al gehad. Jij nog een leuk idee? De tomaat is vorig jaar mislukt. We hebben een klein stukje tuin in de schaduw en een stukje met meer zon. Wel graag iets dat er een beetje leuk uitziet, dus geen prei.

uniekhoorn

Wij hebben echt heel zelden ruzie gelukkig en mij mijn ouders heb ik nooit ruzie gemaakt. Dat is totaal nutteloos. Ben 1 keer (was ik 13 ofzo) boos geworden op mijn vader en sinds die reactie die ik kreeg, zoekt hij het voortaan maar uit.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_66873792
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hebben we toch weer een doel met dit topic

Nee, maar ik ben me de laatste tijd toch op het rechte pad! Niet normaal meer. En ik merk er nu echt de voordelen van: meer energie, minder gepieker, meer plannen....het wordt nog wel eens wat. Zelfs de ongesteldheid is deze week geen reden om meer te gaan snaaien
    Lekker is dat, zeg. Ik moet zeggen dat ik nog teveel geniet van snoepen af en toe Ik zorg er alleen wel voor dat ik het bij één keer laat in plaats van weer door te slaan naar dagenlange vreetbuien. Je zou bijna denken dat sporten de geest zuivert
      maandag 9 maart 2009 @ 20:59:21 #288
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873843
    -edit: gebruik de PM SHE

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 21:00:51 ]
      maandag 9 maart 2009 @ 21:00:20 #289
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_66873882
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
    Heeft iemand dit boek? Kookschool - De klassiekers.

Staan er veel gezonde recepten in? En vegetarische?

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Die heb ik. En zo snel zag ik geen andere reactie.

Er staan wel vegetarische recepten in. In elk geval een stuk of 16 in het deel 'groentengerechten' en in de andere delen van het boek staan ook nog wat vegetarische recepten. Verder is er een deel 'klassiekers', 'pasta en rijst', 'vleesgerechten', 'visgerechten' en 'nagerechten'. Van elke stap is een foto gemaakt. Heel basis en dat maakt het wel een heel fijn boek. Recepten die je 'moet' kunnen. Niet lowvet, maar wel met goede ingredienten.

Als je wat specifieker iets wilt weten, dan zeg je het maar.
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      maandag 9 maart 2009 @ 21:01:18 #290
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_66873919
    quote:

Ze post vooral in Dieet, en OUD en is typisch genoeg niet eens een slankster. Ah well..

Uhm.. volgens mij ben ik de enige die hieraan voldoet. En verder weet ik dus van niks. Wil je dat even ophelderen?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 21:01:19 #291
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66873921
    -edit: gebruik de PM Swets

[ Bericht 98% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 21:03:20 ]
      maandag 9 maart 2009 @ 21:02:15 #292
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873949
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoezo hoef je nog maar een klein stukje?

Oh ja; geef geen antwoord als je geen zin hebt, maar hoe is het met je HE?
    Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te maken
    Dus eigenlijk moet ik FOK bedanken

HE gaat goed, hij heeft een nieuw kantoor gevonden vlakbij het prachtige Wilhelminapark Dus hij is helemaal in zijn sas en thuis is de druk er lekker af.
    Veel beter zo

@ Muis: eet je nog druifjes ipv heksenhyl?
    pi_66873969
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:

sigme, lees dat jij verstand hebt van biospul en tuinen. Afgelopen jaar hadden we komkommer en paprika in de tuin staan. Dit jaar wil ik weer iets eetbaars. De tip van pompoen heb ik al gehad. Jij nog een leuk idee? De tomaat is vorig jaar mislukt. We hebben een klein stukje tuin in de schaduw en een stukje met meer zon. Wel graag iets dat er een beetje leuk uitziet, dus geen prei.
    Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:

Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul .
      maandag 9 maart 2009 @ 21:03:26 #294
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66873993
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 21:04:52 ]
      maandag 9 maart 2009 @ 21:03:40 #295
    148689 Muis006
    pi_66873999
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te maken
    Dus eigenlijk moet ik FOK bedanken

HE gaat goed, hij heeft een nieuw kantoor gevonden vlakbij het prachtige Wilhelminapark Dus hij is helemaal in zijn sas en thuis is de druk er lekker af.
    Veel beter zo

@ Muis: eet je nog druifjes ipv heksenhyl?
    Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
      maandag 9 maart 2009 @ 21:04:06 #296
    148689 Muis006
    pi_66874014
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
    [ afbeelding ]
    Ohh die zien er gezellig uit
    pi_66874031
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
    Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor! En nog belangrijker; lekker!
    pi_66874056
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Nooit gezien, maar dat is mooi! Die zou ik niet eten maar gewoon in een vaas zetten
      maandag 9 maart 2009 @ 21:05:24 #299
    246960 DitaVonSleeze
    I aim to Sleeze
    pi_66874063
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

En hoe is de post chemo?
    Voel je je al minder moe? Word je immuunsysteem goed in de gaten gehouden?
      maandag 9 maart 2009 @ 21:05:35 #300
    148689 Muis006
    pi_66874066
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor! En nog belangrijker; lekker!
    Echt wat leuk! Ik heb dat zelf nooit zo door

En ik ben ook een lekkerbek - gisteren als avondeten had ik monkfish met pesto in een dekentje van bacon. Echt zo lekker ik heb er verder alleen wat sla bij gegeten.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2009 @ 21:05:35 #301
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_66874067
    -

[ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 09-03-2009 21:06:36 ]
      maandag 9 maart 2009 @ 21:06:03 #302
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_66874096