Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer?quote:
Hoeveel kcal per wafel, dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
Daarom die met bbq-smaak. Daar heb je na twee wafels genoeg vanquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
I'm telling you, ik ben voor de afwisseling eens niet verstopt (ja, ik weet het zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
Tussen de 50 en 70, afhankelijk van de soort geloof ik. Maar vergeet ook de smaakversterkers en transvetten ed niet. En alle andere rommel die niet op een rijstwafel thuishoortquote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas), de zoete ken ik niet.
Ik eet het gewoon uit de pot somsquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evilquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
Als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil, is het topic zo vol denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer?.
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil, van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta
![]()
Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Ik doe soms expres héél veel op m'n mes, en wat er dan overblijft na het besmeren lik ik er af. Hele klodders.quote:
ccquote:
Dudequote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wildeSchop mij
Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namakenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil, van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta
![]()
Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eetquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan![]()
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigquote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namakenmaar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding
![]()
De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
Waar haal je de discipline vandaan. Ik vind het goed van jequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan![]()
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld.Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nope! Ik heb ze ook gemaakt, je krijg dan een soort crunchy-sticky-chocolademeukje!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigdie cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
Ja, en ik voel me er goed bijquote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Succesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
cc.
Ik ga even boodschappen doen. Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel
.
Nee die blijven knapperig! De chocolade koelt te snel af, de cornflakes blijven dus knapperig, alleen zit er een laagje choco/caramel/boterprut omheen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigdie cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.
Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaaiBlijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai
Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
Mijn vriend lust geen eigengemaakte baksels, dus dat demotiveert alvastquote:Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn
Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tofheid! Positiviteit!
Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
Zegquote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden!
Ja hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Eens!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
Hoi, mede veelvraat. Ik krijg honger van je lijstjequote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur
Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
De tof! Veel plezier en laat je weten hoe het was?quote:
Vond ik tof klinkenquote:Karate Fit
De les op donderdag van 20.00 tot 21.00 uur is een combinatie van karate, zelfverdediging en conditietraining. Naast effectieve trucs en tips leer je in deze lessen meteen een aantal karatetechnieken en werk je aan je conditie.
Deze les is ideaal voor zowel beginners als gevorderden die gewoon lekker een uurtje willen trainen.
Geen fruit?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
ah naisssquote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico.
Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is. Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen
![]()
.
Toch nog fruitquote:Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan. Maar even door de zure appel bijten
.
En nu weer even aan de studie!
Nope, ik ben voor bijna al het fruit allergisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen fruit?
Spruitjes.quote:Spruitjes
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
Ja, precies mijn gedachtesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
Zal ik een topic openen in SPT?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies mijn gedachtes. Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Wehehequote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, en ik voel me er goed bijJij ook hè? En vergeet sigme niet.
Ik zat net te zoeken en er zijn al een aantal topics. Maar jouw insteek (als vrouwquote:
Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies mijn gedachtes. Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Wanneer begin je nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef sigme het volgende:
Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.
Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn.
Vaaaagquote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
Ja, maar krav maga is een leger training, en die zijn bikkels of zoquote:Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
VaaaagVan Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
sigme, ik vind jou zo leuk
Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...
Ik heb een topic geopend.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling.
Dat zijn inderdaad de mindere dingen ja, wij hadden natuurlijk ook een hele grote ren met kippen, eenden, konijnen.. Er kwamen natuurlijk vaak jonkies maar ik kan me niet heugen dat het 1 heeft overleefd... Vooral roofvogels waren een crime.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk.
Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief.
Morgen.quote:
sigme's moestuinquote:En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
Mijn vroegere judoleraar gaf ook les aan oudere vrouwen. Hij is er vrij snel mee gestopt. Tijdens de voorlaatste les had hij aangekondigd dat ze in de laatste les het geleerde in praktijk mochten brengen. Een paar jongens van karateles zouden langskomen om de vrouwen beet te pakken, ze mochten alles doen wat ze geleerd hadden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.
Spierpijn na het sporten is héérlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Het klinkt wel cool, zo'n vechtsportMaar mijn grote bezwaar, doet het zeer?
![]()
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.
Ik ben echt een sissy
Echt nietquote:
Welnee joh, dat doet nooooit pijnquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
![]()
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.
Ik ben echt een sissy
Tofquote:
Het klinkt inderdaad tof, gewoon gaan doenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico.
It's a state of miiiiind, young padawanquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig.
Waarom schat iedereen mij hier houder?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat.
Een beetje pijn is geen probleem (no pain, no gainquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
![]()
Ik ben echt een sissy
Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aanquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
It's a state of miiiiind, young padawan![]()
Ja je hebt gelijk of courseMaar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk
Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
Nee!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom schat iedereen mij hier houder?![]()
Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
Mensen zijn net beestjes! Grote ogen = onschuld = teken dat aanvaller moet stoppen!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan. Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerenderquote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
Ik geloof dat het een training is die ook wordt gebruikt of is ontwikkeld door het israelische leger.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender![]()
Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
Je komt wel heel wijs en volwassen over.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word heel snel blauw, en niemand kijkt er meer van op als ik in de zomer met een enorme blauwe plek op mijn arm/been rondloopquote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
Nee, verstandig en volwassenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Kommaaropquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa: motjeknokkeuh?![]()
...
Nee dat is het niet he?
Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
De mijne is echt wel bereidwillig hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Ik las havermout met andijviequote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
Lijstje:
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
D: Stamppot rauwe andijvie
T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
T: Smoothy
Dawast
kom dan maar hierquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kommaarop![]()
Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nuquote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu.
Havermout met yoghurt?Smaakt dat wel?
Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen.
Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij
Syrena, ik was dus echt zeer zelden afIk ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Ach, op m'n werk ben ik ook cool, calm and collected. Als ik thuis kom metamorfoseer ik meteen naar neuroot.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kommaarop![]()
Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.
Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost hadquote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.
Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
jetlag... ik ben s middags moe, en s avonds leef ik op en ben ik klaarwakker. daarna wel moe, maar kan dan niet slapen. en dán ga ik liggen malen en komen de depri gedachten alsnog weer boven...quote:Op maandag 9 maart 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar zijn je kiprolletjes gebleven
![]()
Balen trouwens, dat slaapgebrek, heb je een jetlag of heeft het eerder een psychologische oorzaak?
Ik wordt meestal heel stil van drank, daarom zal ik verder ook wel geen rare dingen hebben gedaan (hoop ik).quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had![]()
Sorry TJ.
Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
Daarom schatten mensen je dus ouder in.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.
Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.
Gut, wat klink ik nu relatietherapeuterig![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
http://www.puerh.nlquote:Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
http://www.desir.nl/thee/quote:Pu Erh Thee is een Chinese thee die bekend staat om zijn afslankende werking. Pu Erh Thee raast door de Benelux en is enorm populair om op gezonde en natuurlijke wijze een aantal kilo's tot tientallen kilo's gewichtsverlies te realiseren.
Naast het feit dat Pu Erh Thee erg goed werkt bij het afslanken, wordt aan Pu Erh Thee een algeheel genezende werking toegeschreven. Onderzoekers toonden aan dat Pu Erh Thee rijk is aan anti-oxidanten welke een belangrijke rol spelen bij de gezondheid van mensen, evenals vitaminen en mineralen.
Ik heb wel gelezen dat het bij sommige mensen laxerend kan werken. Maar dat is niet de essentie van het product.quote:Pu-erh thee heeft een vetafbrekende werking en is daarom een goede ondersteuning bij het afvallen. Om een zo gunstig mogelijk effect te verkrijgen is het raadzaam goed op uw voeding te letten en met name vetten zoveel mogelijk te laten staan, veel groenten en fruit te gebruiken. Ook dient men veel water (1,5 liter) te drinken om de losgekomen afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen. Het is aan te raden drie maal daags een kopje Pu-Erh thee te drinken en dit over een periode van vier tot zes weken.
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]Nou nou, recept.
Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
Als je hele zachte prut wil (ook lekker), vast wel. Uhm, de magnetronstand zonder poespas, denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
En hoe moet je je magnetron verder instellen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom schatten mensen je dus ouder in.
Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja dat weet ik allemaal wel. Als hij me aanspreekt op gedrag doet ie dat ook netjes met "Ik vind" of "Ik zou graag hebben dat..." (ik niet meer ging zeiken over hoeveel werk z'n fotoboeken waren als er mensen op bezoek zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.
Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.
Lijkt me niet te pruimenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelfquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.
Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker isquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
En hoe moet je je magnetron verder instellen?
Dat dus, en dat probeer ik te voorkomen. Woorden als 'nooit' en 'altijd' probeer (het lukt niet altijdquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Prima regels dunkt me, Claudia.
Ik merk: ik kan veel ruzies voorkomen door irritaties direct uit te spreken. Dan lukt het nog wel om kalm te blijven. Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelenwaarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag"quote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.
Mijn gulden regels:
- Niet schreeuwen.
- Niet schelden.
- Nergens mee gooien.
- Niet met deuren slaan.
- En NOOIT tijdens eenruzie insinueren dat je genoeg hebt van 'de relatie'.
Verder probeer ik in het algemeen ruzies voor te zijn. Als ik wat lullig reageer dan ga ik even later naar hem toe om te zeggen dat het me spijt en dat ik me gewoon aan het afreageren was. Werkt prima.
Ik kan de manier waarop mijn lief omgaat met schoonmaken en opruimen ook niet uitstaan. Daarom kookt hij, haalt hij boodschappen, en doe ik de rest. Kan ik tenminste alles op mijn manier doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:
Het probleem is alleen "min of meer hetzelfde effect"Het verschil tussen 1 keer per week stofzuigen en 3 keer per week is helaas te groot om overheen te stappen. En als ik 'm de dingen op zijn manier laat doen, wanneer hij vindt dat het er tijd voor is, dan kon ik nu door het stof waden.
Okquote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker is![]()
Appel doe ik meestal 2 minuten.
En het kan ook in de oven, maar dat duurt langer
Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden, gaat schreeuwen, of met deuren en dingen gaat smijten. Daar kan ik heel slecht tegen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag"Ik zou als ik de tegenpartij was gillend wegrennen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelenwaarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
Ook te weinig, je moet geen BMI onder de 18 willen hebben, je zit nu al aan de ondergrens. Als je perse strakker wil worden: ga sporten en spier kweken.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komen
Haha, dat heb ik sowieso wel geleerd de afgelopen jaren: stille hints gebruiken en hem dan naderhand verwijten dat hij ze niet oppikt: geen handige tactiek.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelfMaar uiteindelijk is dat natuurlijk onredelijker.
Daar word ik aggressief vanquote:Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden.
Dat grapje had ik ook al gemaaktquote:
Ik heb van huis uit meegekregen dat degene die het hardste schreeuwt meestal gelijk heeftquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Daar word ik aggressief vanNiet dat ik ga slaan, maar als iemand tegen me scheldt is alle redelijkheid bij mij ook weg. Toen ik nog thuiswoonde communiceerden mijn moeder en ik altijd schreeuwend
Dat heeft zijn sporen nagelaten.
Maar ik ging rennen!
Doei dames![]()
GMTA.quote:
Hibernation-time, Chico?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik heb wel zin in een potje ruzie. Maar dan liever IRL, met slaande deuren enzo. Doe al de hele dag alsof ik níet chagarijnig ben en ik níet het liefst mezelf een week zou opsluiten op mn kamer.
Ga liever trainen om wat aan te komen... ik weet niet hoe je bouw is maar 65 @ 1.90 lijkt me nou niet echt fantastisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komen
Ja verschrikkelijk is datquote:Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo?Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.
Verder ben ik echt een watje, een ruzie met mijn vriend hou ik max een halve dag vol en ik kan alleen maar echt ruzie maken met mensen die ik aardig vind..
@Maria: op zich is alles prima, ik heb alleen niet meer zo'n zin in steeds moeten leren en dingen regelen enzo. Ik wil gewoon in de zon zitten met een goed boek, tussendoor wat hardlopen/veel sporten en gezond eten. En vooral niet mijn achterstand (van 2 dagen, maar het lijkt enorm) bijwerken en over 2 weken tentamens maken. Ben een beetje lui.
Ow bah ja. Stom, als je vader je als puber blijft behandelen terwijl je al volwassen bent.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo?Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.
Doen we toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, ik zou me maar wat graag nog uren bezighouden met de edele kunst van het ruziemaken, maar ik moet richting spinningles
kon ik maar ruzieen met mn echte moeder. Daar geef ik mn beide armen voor!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had![]()
Sorry TJ.
Dat jaquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk is datDaar kan ik ook écht niet tegen
![]()
Ah herkenbaar, trouwens! Een beetje achter de feiten aanwaggelen terwijl je jezelf eigenlijk een goede rotschop moet gevenHeb ik ook last van. En dan voel ik me soms zielig terwijl het allemaal best mee valt
*aai*
Als een mokerslag!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
That's the spirit!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ga vanavond gewoon mijn natuurkunde maken (babysteps! Niet alles tegelijk willen) en met mn gewichten klooien. En dan ... kamer opruimen (alles kwijt en een opgeruimde kamer = een opgeruimd hoofd) en evt strijken onder het genot van anime
. Kom hier wel melden als het allemaal gelukt is
.
Hoe gaat het nu trouwens met je voetje? Gaat dat alweer wat beter?
Het smaakt naar weinig eigenlijk. Beetje naar yoghurt met klontjesquote:
Ja, daarom! En daarom zoek ik iemand die ruzie zoekt (want die kan het dan bij mij vinden.... snappie?)quote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Maarrrr! Vanwaar deze aggressie? Jij bent technisch gezien te lief om ruzie te WILLEN zoeken
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
Dikke kus voor jou!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
Gekookt ook, gedouched ook al..
En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabeneHeb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
Onhandig ben ik ook...
Zo nog even DWDD kijken en naar bed..Daar wil ik keihard geknuffeld worden
De opwinding is alweer gezakt heurquote:Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:MWAAHHHHHH voor Elisa en Unieksels!
En een boksbal voor Elisa, die zoeken altijd ruzie
En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabeneHeb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
Onhandig ben ik ook...
Oh okai! Ik was wat laat met reagerenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De opwinding is alweer gezakt heur
Ik ga gewoon stug door met werken, dan komt het uiteindelijk best goed
Onhandig ben ik ook...
Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Eigenlijk wil ik er niets meer over zeggen, maar ik moet wel even melden dat ik het verstandig vind dat die meet in de koelkast staat.
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Ik ben er vandaag ook achter gekomen welke Slank poster tegen Swets heeft gezegd dat ik dik zou zijn (! )
En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoi SHE![]()
.
[..]
Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jij bent er snel bij.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.
Stil maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:24 schreef Miss_S het volgende:
Dag SHE
Slim dat je een blog start, dat zullen veel mensen fijn vinden.
En je vond jezelf toch ook te dik op die foto? Dus begrijp dat onderuit halen van die ene persoon even niet.
Het lijkt mij persoonlijk érg sterk dat er begin april een meet komt, eigenlijk. Er komt vast nog wel eens een meet, maar nu gewoon even niet. Ik heb er geen trek in en vele anderen met mij, denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?
Jouw PM'enquote:Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Jij bent er snel bij.
Vergeet je niet te PM-en? Je gaat weer richting formaatje walvis en je kids verdienen een papa die nog langer meegaat, hop hop.
Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw PM'enNee ik heb je foto's gezien
Swets in Slankquote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.
En ik denk niet dat jij een ander antwoord gaat krijgen dan alle andere 832562764 mensen die dit al gevraagd hebbenquote:
Kijk maar uit, want ik win. Ben namelijk ubercool ende beheerst, maar ow zo godvergeten valsquote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Elisa kom maar hier, ik zoek wel ruzie met je
1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?
Dat scheelt, jij hebt je volgens mij nog nooit echt zondig opgehouden hierquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:
Snel mijn lijstje nu SHE nog meeleest, wordt ze vast weer een beetje blij:
O: verse ananas met yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
T: uur fietsen, geroosterde volkorenboterham filet americain met uitjes
L: geroosterde volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
T: 2 handjes cashewnoten
D: boerenkool met veel boerenkool en weinig aardappelen, met enorme klodder sambal badjak erdoor, en klein stukje magere rookworst
T: magere kwark met citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel
Je ziet, ik hou je nog in ere
En ik heb nog wel liefdevol naar je gezwaaidquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar jullie zijn erg open voor buitenstaanders merk ik.
Zolang je leuk en normaal mee doet, prima! Weest welkom, pak een stoel en een kop thee en wijdt uit over je doelen in het levenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.
2. Zoek even mijn posts in dit topic waarin ik SHE uitscheld en dan de hare waarin ze mij uitscheld
*********quote:Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw PM'enNee ik heb je foto's gezien
mmm boerenkool met smabal badjak dat ga ik ook eens proberenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:
D: boerenkool met veel boerenkool en weinig aardappelen, met enorme klodder sambal badjak erdoor, en klein stukje magere rookworst
Ik heb een hekel aan ramptoeristen/relschoppers en gezien je timing en je posts verdenk ik je ervan om er één te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.
2. Zoek even mijn posts in dit topic waarin ik SHE uitscheld en dan de hare waarin ze mij uitscheld
Wat zij zegt; OT maar weerquote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef Mylene het volgende:
Even voor de goede orde, discussie over de fotoshoot gaan we niet opnieuw voeren. Heb je vragen aan SHE daarover, gebruik dan de PM.
Ik zal het even chronologisch voor je herhalen. She zegt te weten wie tegen mij had gezegd dat ze dik zou zijn. Voordat er iemand vals beschuldigd wordt zeg ik alleen even dat me dat verrast aangezien ik zelf niet meer weet wie dat was.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ramptoeristen/relschoppers en gezien je timing en je posts verdenk ik je ervan om er één te zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Dat scheelt, jij hebt je volgens mij nog nooit echt zondig opgehouden hier![]()
*stil*
*mooi*
Dat had je ook via PM kunnen doen. Bovendien heb ik de topics in Feedback ook gelezen en daarin was je nu niet bepaald vriendelijk, dus ik kan me haar reactie wel voorstellen. Stop ajb met elkaar voor rotte vis uit te maken. Als dat nou per sé moet, dan graag via PM.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal het even chronologisch voor je herhalen. She zegt te weten wie tegen mij had gezegd dat ze dik zou zijn. Voordat er iemand vals beschuldigd wordt zeg ik alleen even dat me dat verrast aangezien ik zelf niet meer weet wie dat was.
In de daarop volgende post wordt ik voor walvis uitgemaakt door jullie heilige she en de eerste volgende post van haar daarop mijn vrouw, welke hier volledig buiten staat, door haar beledigd.
En dan ben IK uit op een rel?
Nee, de enkel is nog gevoelig.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:41 schreef Chicolate het volgende:
SHE, hoe gaat het nu trouwens met je enkel en knie? Is dat allemaal al helemaal genezen en kan je weer zonder problemen op hoge hakken lopen?
Ja, balen dat de meet niet doorgaat door al dat gekift, kan ik niet pronken met mijn figuurquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Dat scheelt, jij hebt je volgens mij nog nooit echt zondig opgehouden hier![]()
*stil*
*mooi*
Dusss!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zolang je leuk en normaal mee doet, prima! Weest welkom, pak een stoel en een kop thee en wijdt uit over je doelen in het leven![]()
Hoe veel wil je afvallen en hoe wil je dat gaan doen?
Wij gaan toch een chocoladetaart meet doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen dat de meet niet doorgaat door al dat gekift, kan ik niet pronken met mijn figuur
Ik weet niet welke foto je gezien hebt maar niet die van mijn vrouwquote:Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zwangere vrouwen aan alle kanten uitzakken.
Zoals gezegd inderdaad alle 6quote:Ik heb idd prachtige tieten.
Kom kom, laten we niet vergeten wie deze discussie begon. En je hebt sowieso al een historie van psychische aandoeningen. Dus nee, we doen het wel gewoon hier. PM's wil je nog wel eens verdraaien hebben we gisteren gezien.quote:Mocht je je ongezonde obsessie voor mij willen voortzetten > PM
Och, gisteren was je nog 'helemaal kapot' en zat je 'heel de avond te huilen'. Ik weet ook wel hoe deze avond eindigt hoor.quote:Niemand is hier echt onder de indruk van je, zoals je weet.
Hoezo hoef je nog maar een klein stukje?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Gelukkig hoef ik nog maar een klein stukje; met mijn vette reet
Liever niet hier?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet welke foto je gezien hebt maar niet die van mijn vrouw
[..]
Zoals gezegd inderdaad alle 6
[..]
Kom kom, laten we niet vergeten wie deze discussie begon. En je hebt sowieso al een historie van psychische aandoeningen. Dus nee, we doen het wel gewoon hier. PM's wil je nog wel eens verdraaien hebben we gisteren gezien.
[..]
Och, gisteren was je nog 'helemaal kapot' en zat je 'heel de avond te huilen'. Ik weet ook wel hoe deze avond eindigt hoor.
Zou je het voor mij misschien niet via pm willen doen? Ik heb totaal geen behoefte aan al deze postsquote:
Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
move jy hem meteen, als je blyft irriteren!
In PM? Haar posts dat ze wist wie het was is toch ook niet via PM verstuurt?quote:
Ah... en DAT kon dan weer NIET via PM begrijp ik? en nogmaals... heb je gisteren mijn vrouw ook maar remotely wat over she zien zeggen?quote:Bovendien heb ik de topics in Feedback ook gelezen en daarin was je nu niet bepaald vriendelijk, dus ik kan me haar reactie wel voorstellen.
Neuh, gewoon maar hier hoorquote:Stop ajb met elkaar voor rotte vis uit te maken. Als dat nou per sé moet, dan graag via PM.
Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij gaan toch een chocoladetaart meet doen?![]()
Sowwy She![]()
![]()
Alleen met hulp van elkaar, ben ik bangquote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.
Klik je het topic toch dicht? Je HOEFT het niet te lezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef neen het volgende:
[..]
Zou je het voor mij misschien niet via pm willen doen? Ik heb totaal geen behoefte aan al deze posts
Je bent offtopic.quote:Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Aaarg dat is wel balen. Jij zo te horen ook nog geen sporten gevonden die goed te doen zijn zonder knie? De dames hier zijn erg enthousiast over pilates, misschien ook wat voor jou, in de periode dat je weer een beetje kan gaan bewegenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Nee, de enkel is nog gevoelig.
Vooral bij squash en tennis merk ik dat de draaicirkel helemaal verrot is. Hakken gaan nauwelijks, dan voel ik gek genoeg mijn achillespees?
Ik denk dat ik het pas weer fatsoenlijk kan dragen als ik de operatie heb gehad ; maar ik wil eerst in vorm zijn, want ik ben dan 6 maanden zo goed als ontbeend .
Gelukkig hoef ik nog maar een klein stukje; met mijn vette reet
dat je she niet mag prima. Maar pm haar dat ofzo!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?
Sorry dat ik nog steeds nietSHE ben
Maar zal het advies van Maria volgen
Hebben we toch weer een doel met dit topicquote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alleen met hulp van elkaar, ben ik bang![]()
Lekker is dat, zeg. Ik moet zeggen dat ik nog teveel geniet van snoepen af en toequote:Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebben we toch weer een doel met dit topic![]()
Nee, maar ik ben me de laatste tijd toch op het rechte pad! Niet normaal meer. En ik merk er nu echt de voordelen van: meer energie, minder gepieker, meer plannen....het wordt nog wel eens wat. Zelfs de ongesteldheid is deze week geen reden om meer te gaan snaaien
Die heb ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand dit boek? Kookschool - De klassiekers.
Staan er veel gezonde recepten in? En vegetarische?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Ze post vooral in Dieet, en OUD en is typisch genoeg niet eens een slankster. Ah well..
Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te makenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo hoef je nog maar een klein stukje?
Oh ja; geef geen antwoord als je geen zin hebt, maar hoe is het met je HE?
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:quote:Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:
sigme, lees dat jij verstand hebt van biospul en tuinen. Afgelopen jaar hadden we komkommer en paprika in de tuin staan. Dit jaar wil ik weer iets eetbaars. De tip van pompoen heb ik al gehad. Jij nog een leuk idee? De tomaat is vorig jaar mislukt. We hebben een klein stukje tuin in de schaduw en een stukje met meer zon. Wel graag iets dat er een beetje leuk uitziet, dus geen prei.
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te maken
Dus eigenlijk moet ik FOK bedanken
HE gaat goed, hij heeft een nieuw kantoor gevonden vlakbij het prachtige WilhelminaparkDus hij is helemaal in zijn sas en thuis is de druk er lekker af.
Veel beter zo
@ Muis: eet je nog druifjes ipv heksenhyl?
Ohh die zien er gezellig uitquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
Nooit gezien, maar dat is mooi! Die zou ik niet eten maar gewoon in een vaas zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
En hoe is de post chemo?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
Echtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor!En nog belangrijker; lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |