Ach, op m'n werk ben ik ook cool, calm and collected. Als ik thuis kom metamorfoseer ik meteen naar neuroot.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kommaarop![]()
Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.
Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben hequote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost hadquote:Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.
Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
jetlag... ik ben s middags moe, en s avonds leef ik op en ben ik klaarwakker. daarna wel moe, maar kan dan niet slapen. en dán ga ik liggen malen en komen de depri gedachten alsnog weer boven...quote:Op maandag 9 maart 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar zijn je kiprolletjes gebleven
![]()
Balen trouwens, dat slaapgebrek, heb je een jetlag of heeft het eerder een psychologische oorzaak?
Ik wordt meestal heel stil van drank, daarom zal ik verder ook wel geen rare dingen hebben gedaan (hoop ik).quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had![]()
Sorry TJ.
Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
Daarom schatten mensen je dus ouder in.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.
Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.
Gut, wat klink ik nu relatietherapeuterig![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
http://www.puerh.nlquote:Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
http://www.desir.nl/thee/quote:Pu Erh Thee is een Chinese thee die bekend staat om zijn afslankende werking. Pu Erh Thee raast door de Benelux en is enorm populair om op gezonde en natuurlijke wijze een aantal kilo's tot tientallen kilo's gewichtsverlies te realiseren.
Naast het feit dat Pu Erh Thee erg goed werkt bij het afslanken, wordt aan Pu Erh Thee een algeheel genezende werking toegeschreven. Onderzoekers toonden aan dat Pu Erh Thee rijk is aan anti-oxidanten welke een belangrijke rol spelen bij de gezondheid van mensen, evenals vitaminen en mineralen.
Ik heb wel gelezen dat het bij sommige mensen laxerend kan werken. Maar dat is niet de essentie van het product.quote:Pu-erh thee heeft een vetafbrekende werking en is daarom een goede ondersteuning bij het afvallen. Om een zo gunstig mogelijk effect te verkrijgen is het raadzaam goed op uw voeding te letten en met name vetten zoveel mogelijk te laten staan, veel groenten en fruit te gebruiken. Ook dient men veel water (1,5 liter) te drinken om de losgekomen afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen. Het is aan te raden drie maal daags een kopje Pu-Erh thee te drinken en dit over een periode van vier tot zes weken.
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]Nou nou, recept.
Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
Als je hele zachte prut wil (ook lekker), vast wel. Uhm, de magnetronstand zonder poespas, denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
En hoe moet je je magnetron verder instellen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom schatten mensen je dus ouder in.
Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ja dat weet ik allemaal wel. Als hij me aanspreekt op gedrag doet ie dat ook netjes met "Ik vind" of "Ik zou graag hebben dat..." (ik niet meer ging zeiken over hoeveel werk z'n fotoboeken waren als er mensen op bezoek zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.
Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.
Lijkt me niet te pruimenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelfquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.
Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker isquote:Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
En hoe moet je je magnetron verder instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |