En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Kommaaropquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa: motjeknokkeuh?![]()
...
Nee dat is het niet he?
Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
De mijne is echt wel bereidwillig hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Ik las havermout met andijviequote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
Lijstje:
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
D: Stamppot rauwe andijvie
T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
T: Smoothy
Dawast
kom dan maar hierquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kommaarop![]()
Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nuquote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu.
Havermout met yoghurt?Smaakt dat wel?
Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen.
Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij
Syrena, ik was dus echt zeer zelden afIk ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |