abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 16:44:15 #101
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66864555
Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
  maandag 9 maart 2009 @ 16:44:49 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66864577
Klinkt als een toffe vakantie, Aventura!
Actief en genieten, 'niet aankomen' is volgens mij het beste resultaat van een vakantie, want het betekent dat je genoten hebt zonder 'schade'
Welkom terug

Zou je echt niks aan karate hebben als je aangevallen wordt? Hmm wel jammer dat ik niemand ken die het doet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:46:32 #103
70532 loveli
N
pi_66864640
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.
Mijn vroegere judoleraar gaf ook les aan oudere vrouwen. Hij is er vrij snel mee gestopt. Tijdens de voorlaatste les had hij aangekondigd dat ze in de laatste les het geleerde in praktijk mochten brengen. Een paar jongens van karateles zouden langskomen om de vrouwen beet te pakken, ze mochten alles doen wat ze geleerd hadden.

Laatste les, jongens kwamen binnen en grepen de vrouwen vast. En wat deden alle vrouwen? Juist, gillen
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 16:48:01 #104
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66864683
Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
pi_66864692
Het klinkt wel cool, zo'n vechtsport Maar mijn grote bezwaar, doet het zeer?
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 9 maart 2009 @ 16:48:51 #106
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66864718
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
Spierpijn na het sporten is héérlijk
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66864748
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Echt niet Ik voel me dan zooooo zielig altijd En zeiken erover he. "Aaaauwww, mijn buik/benen/rug/tetten"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66864883
quote:

Ik ben echt een sissy
Welnee joh, dat doet nooooit pijn
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vanavond m'n Taekwondo proefles .
Tof Wel hier posten hoe het was he?
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vond ik tof klinken
Het klinkt inderdaad tof, gewoon gaan doen
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico .
. En door jullie wil ik op Krav Maga. Maar ik ben niet zo goed in incasseren, en vooral heel erg bang dat er iets misgaat met mn gewrichten (aanvallen richting knie ), dus ik wacht er nog even mee.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 9 maart 2009 @ 16:54:12 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66864910
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
  maandag 9 maart 2009 @ 16:54:52 #110
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66864935
Ik zou ook eigenlijk samen met iemand anders willen beginnen met Krav Maga. Dat ik niet de enige vrouw ben die daar rondloopt tussen de stoere bodybuilders . Vast een verkeerd beeld, maar zometeen klopt het wel .

En natuurlijk laat ik weten hoe het was, Chico! .
pi_66864939
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
pi_66864975
quote:

Ik ben echt een sissy
Een beetje pijn is geen probleem (no pain, no gain ) maar ik wil niet met wurgstriemen of een blauw oog naar m'n werk moeten
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:56:31 #113
70532 loveli
N
pi_66864991
Je bent getrouwd en blijkbaar doen 'wij' dat niet voor ons dertigste.
crap in = crap out
pi_66864993
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:56:54 #115
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66865012
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
Nee!

Je bent wijs en verstandig (wat is het verschil? .) En je woont samen, bent geemigreerd en wordt genoemd in wetenschappelijke literatuur! Zo'n beetje waar ik hoop over 5 jaar te staan .
  maandag 9 maart 2009 @ 16:58:13 #116
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66865053
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Absoluut! Dan pas heb je goed gesport!
  maandag 9 maart 2009 @ 17:02:05 #117
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_66865180
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:03:02 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66865225
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
Mensen zijn net beestjes! Grote ogen = onschuld = teken dat aanvaller moet stoppen!
Dat zou mij ook gebeuren denk ik Maar ik denk wel dat ik ga informeren over proeflesjes!
pi_66865310
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
pi_66865441
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:09:13 #121
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_66865464
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
Ik geloof dat het een training is die ook wordt gebruikt of is ontwikkeld door het israelische leger.
Maar afijn, ik doe graag sporten waar ik niet zoveel blauwe plekken van krijg. Zeker richting de zomer.
pi_66865498
quote:

[..]

Je komt wel heel wijs en volwassen over.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66865745
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
Ik word heel snel blauw, en niemand kijkt er meer van op als ik in de zomer met een enorme blauwe plek op mijn arm/been rondloop . Ik hoef maar een paar keer een wedstrijdtraingen fanatiek mee te doen en het is weer raak (of doordat anderen op mij trappen, of doordat ik zelf op een ander schop en mijn voet blauw wordt). Je went er wel aan .

@Syrena: Woede kwijtraken in een training kan, maar dan moet je wel in de gaten houden op welk moment je dat doet. Genadeloos op iemand inslaan omdat jij toevallig je dag niet hebt is not-done. Op een bokszak: be my guest, daar word je vooral zelf heel erg moe van . In het begin is het moeilijk, agressie in de hand houden, en ik werd serieus agressief als ik een weekje niet trainde. Maar je went eraan, en nu heb ik totaal geen last meer van agressie. Je leert ermee om te gaan. En sommige mensen kunnen er niet mee om gaan, en die zijn van de vereniging geschopt.
pi_66866054
yummie, verse tonijn van de visboer gekocht

dat vanavond met sesamzaadjes, wasabi en/of kikoman
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 9 maart 2009 @ 17:27:57 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66866148
quote:

[..]

Nee, verstandig en volwassen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:28:52 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66866186
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:29:00 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66866196
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
D: Stamppot rauwe andijvie
T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
T: Smoothy

Dawast
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66866258
Iemand adviseerde mij ooit Kickfun, de bokszakmethode dus.
Maar ik wil eigenlijk leren die agressie te kanaliseren.

Nu doet iemand iets (laten we zeggen: een zeiknat dekbedovertrek op een bed neerleggen ) en dan ga ik over de zeik. Innerlijk dan he. Uiterlijk roep ik wat en gooi met een deur en dat is het dan.

Terwijl ik eigenlijk de persoon in kwestie netjes wil aanspreken en mijn frustraties kwijt wil over hoe het in godsnaam kan dat mannen wel planningen maken voor miljoenenprojecten, maar zodra er iets in huis moet gebeuren ze ziende blind zijn en doen alsof ze een IQ van 50 hebben. Ik bedoel, als je iets drie keer in de vuilnisbak moet gooien omdat het er steeds uitvalt omdat de zak bomvol zit, dan verschoon je 'm toch? Nee. Doorproppen. De magische elfjes maken 'm wel leeg. Ooit.

En als je een keer mee boodschappen gaat doen, en je beweert dat je zeker weet dat er géén rode kool in huis is, terwijl je vriendin, die elke week de boodschappen doet, zegt dat er wél rode kool is, geloof haar dan. Ga niet mokken tot je thuis bent, om dan pesterig te vragen waar de rode kool staat. En als die dus gewoon in het keukenkastje blijkt te staan zeg dan niet: "Jamaar het zit in een blik, niet in een pot, daarom had ik het niet gezien....". Je had het niet gezien omdat je nooit in die kastjes komt. Dus als ik dat tegen je zeg in een volle supermarkt, is dat ook geen reden om te gaan mokken.

Ahem. Kwakje, jij had een site gevonden met psychologen erop? Ik denk dat ik er weer eens naartoe moet.
pi_66866302
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!
Het lijkt me heel goor, je pruim
  maandag 9 maart 2009 @ 17:33:45 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66866365
quote:

You silly wan

Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
pi_66866414
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Al bijna 37 jaar Oi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
pi_66866436
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
pi_66866443
En verwarmen ze je voeten in bed!
  maandag 9 maart 2009 @ 17:36:12 #134
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66866473
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:37:02 #135
33954 ElisaB
pi_66866503
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
  maandag 9 maart 2009 @ 17:37:55 #136
33954 ElisaB
pi_66866538
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
Kommaarop

Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
pi_66866567
quote:

Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.
Maar goed, ik heb me erbij neergelegd. Adem in, adem uit...
pi_66866602
Lijkt me niet zo goed te pruimen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66866620
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
De mijne is echt wel bereidwillig hoor Hij heeft thuis ook altijd meegeholpen.
Maar hij doet zo onlogisch?! Natte spullen op de bank hangen terwijl we wasrekjes hebben, prullenbakken niet leegmaken als die duidelijk vol zijn. Ik bedoel, sommige dingen hoef je toch niet te blijven vragen/zeggen?
Als je je zo op je werk ging gedragen stond je tamelijk snel op straat.
pi_66866630
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
pi_66866635
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
D: Stamppot rauwe andijvie
T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
T: Smoothy

Dawast
Ik las havermout met andijvie
  maandag 9 maart 2009 @ 17:41:08 #142
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66866661
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kommaarop

kom dan maar hier
  maandag 9 maart 2009 @ 17:41:15 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66866667
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Havermout met yoghurt? Smaakt dat wel?

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 maart 2009 @ 17:42:08 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66866694
Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
pi_66866699
quote:

[..]

Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komen
pi_66866708
Een vriendinnetje van mij heeft dat wel eens geprobeerd, maar het hielp niet echt
  maandag 9 maart 2009 @ 17:42:59 #147
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66866712
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Havermout met yoghurt? Smaakt dat wel?

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!
pi_66866730
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doen (en in gedachten erachteraan: VOLGENS MIJN REGELS!).

Want in zijn huis stond de vuilniszak ook gewoon in de keuken. Lang (Het begint een beetje te stinken he, zei hij dan als ik er was. Joh! )
En lag de was op de bank.
En werd er niet elke week gezogen. En de boodschappen werden snel op zaterdagmiddag om 16 uur in huis gehaald.

Maar goed, dan vertrok ik op zondagavond gewoon weer lekker naar mijn eigen frisse huisje.
pi_66866768
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.

Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
pi_66866775
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers

Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
pi_66866792
quote:
Ach, op m'n werk ben ik ook cool, calm and collected. Als ik thuis kom metamorfoseer ik meteen naar neuroot.

Mijn lief is nu een megaportie Japanse rijst aan het maken. Ik ga vanaf morgen overdag tussendoor weer rijst eten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:45:51 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66866796
quote:

[..]

Kommaarop

Maarrrr! Vanwaar deze aggressie? Jij bent technisch gezien te lief om ruzie te WILLEN zoeken
  maandag 9 maart 2009 @ 17:45:58 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66866800
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:46:34 #154
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66866819
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
pi_66866826
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb 3 doosjes gekocht bij het kruidvat (2,79 voor 20 zakjes). Ik zal mijn ervaringen binnenkort wel posten.
Ik ben benieuwd
pi_66866856
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had Sorry TJ.
Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
pi_66866857
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.

Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.

Gut, wat klink ik nu relatietherapeuterig
pi_66866896
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben het nu aan het drinken en vies is het niet. Ook niet super lekker maja, je moet er iets voor over hebben he
Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
  maandag 9 maart 2009 @ 17:48:44 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66866897
quote:
Op maandag 9 maart 2009 12:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar zijn je kiprolletjes gebleven
Balen trouwens, dat slaapgebrek, heb je een jetlag of heeft het eerder een psychologische oorzaak?
jetlag... ik ben s middags moe, en s avonds leef ik op en ben ik klaarwakker. daarna wel moe, maar kan dan niet slapen. en dán ga ik liggen malen en komen de depri gedachten alsnog weer boven...

beetje combi dus.

oh en kiproleltjes: ik ben zo druk geweest dat ik nog geen supermakrt van binnen heb gezien sinds ik thuis ben.... morgen, hoop ik... tussen cursus, vergadering en les voorbereiden door...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66866932
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik las alleen de laatste zin en dacht echt dat TJDoornbos het gepost had Sorry TJ.
Ik word altijd misselijk en duizelig voordat ik het stadium van niks herinneren bereik, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar goed ook, want ik weet dat ik wel loslippig word van drank, ik wil niet weten wat er daarna komt.
Ik wordt meestal heel stil van drank, daarom zal ik verder ook wel geen rare dingen hebben gedaan (hoop ik).
Nu maar snel vergeten en nooit meer drinken tenminste niet meer dan 2 wijn.
pi_66866962
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, les 1 in effectief ruziemaken: gebruik geen 'definitieve' woorden als nooit, altijd, niets. 'Jij doet ook nooit iets' of 'jij doet ook altijd...'
Vreselijk truttig, mijn meneer had het een keer ergens gelezen en nu doen we dat dus bewust niet, of spreken elkaar erop aan.

Nog eentje: laat het idee dat het volgens jouw regels moet los; als zijn manieren min of meer hetzelfde effect hebben is het niet de moeite om je druk om te maken.

Daarom schatten mensen je dus ouder in.
Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
pi_66866969
Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
pi_66866975
Ik heb vanalles gelezen gisteren, maar kon nergens op reageren want mijn computer was stuk en omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben ( ) kon ik me niet inloggen op laptop van vriend. Maar dat was misschien maar goed ook

Verder: tentamens

En mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: 3 crackers pindakaas
L: restje chili con carne, brainfood
T: appel
D: iets gezonds, snels en lekkers. Wat weet ik nog niet.

En dan nu: lopen
  maandag 9 maart 2009 @ 17:51:09 #164
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66866989
oh en ehh ik ben neit bijgelezen in dit topic, sorry, en dit is een hoi-doei postje...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66867005
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
Oja ik heb het recept voor die warme appel niet opgeslagen (stom van me) dus ik ga zo maar een beetje zelf aan het klooien met de magnetron (het was toch niet oven?)
Nou nou, recept.
Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
  maandag 9 maart 2009 @ 17:52:36 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66867041
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar wat moet het doen? Vochtafdrijvend? Laxerend? Stofwisseling bevorderen?
http://www.puerh.nl
quote:
Pu Erh Thee is een Chinese thee die bekend staat om zijn afslankende werking. Pu Erh Thee raast door de Benelux en is enorm populair om op gezonde en natuurlijke wijze een aantal kilo's tot tientallen kilo's gewichtsverlies te realiseren.

Naast het feit dat Pu Erh Thee erg goed werkt bij het afslanken, wordt aan Pu Erh Thee een algeheel genezende werking toegeschreven. Onderzoekers toonden aan dat Pu Erh Thee rijk is aan anti-oxidanten welke een belangrijke rol spelen bij de gezondheid van mensen, evenals vitaminen en mineralen.
http://www.desir.nl/thee/
quote:
Pu-erh thee heeft een vetafbrekende werking en is daarom een goede ondersteuning bij het afvallen. Om een zo gunstig mogelijk effect te verkrijgen is het raadzaam goed op uw voeding te letten en met name vetten zoveel mogelijk te laten staan, veel groenten en fruit te gebruiken. Ook dient men veel water (1,5 liter) te drinken om de losgekomen afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen. Het is aan te raden drie maal daags een kopje Pu-Erh thee te drinken en dit over een periode van vier tot zes weken.
Ik heb wel gelezen dat het bij sommige mensen laxerend kan werken. Maar dat is niet de essentie van het product.
pi_66867052
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:51 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Nou nou, recept.
Appel in partjes, kaneel erover, magnetron in (ergens tussen halve minuut en een minuut of 2,3), klaar
Ik dacht dat Muis het over 9 minuten had?
En hoe moet je je magnetron verder instellen?
pi_66867105
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je hele zachte prut wil (ook lekker), vast wel. Uhm, de magnetronstand zonder poespas, denk ik Tenminste, mijn magnetron heeft alleen die stand
pi_66867108
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Daarom schatten mensen je dus ouder in.
Maar dat eerste klinkt wel als een goede regel, die ga ik onthouden!
Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.

Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
pi_66867153
quote:

Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.

Mijn gulden regels:

- Niet schreeuwen.
- Niet schelden.
- Nergens mee gooien.
- Niet met deuren slaan.
- En NOOIT tijdens eenruzie insinueren dat je genoeg hebt van 'de relatie'.

Verder probeer ik in het algemeen ruzies voor te zijn. Als ik wat lullig reageer dan ga ik even later naar hem toe om te zeggen dat het me spijt en dat ik me gewoon aan het afreageren was. Werkt prima.
pi_66867191
quote:

Ja dat weet ik allemaal wel. Als hij me aanspreekt op gedrag doet ie dat ook netjes met "Ik vind" of "Ik zou graag hebben dat..." (ik niet meer ging zeiken over hoeveel werk z'n fotoboeken waren als er mensen op bezoek zijn . Wat ik dus ook niet meer doe/ga doen. Met moeite. Want wat ben ik die dingen zat).

Het probleem is alleen "min of meer hetzelfde effect" Het verschil tussen 1 keer per week stofzuigen en 3 keer per week is helaas te groot om overheen te stappen. En als ik 'm de dingen op zijn manier laat doen, wanneer hij vindt dat het er tijd voor is, dan kon ik nu door het stof waden.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:57:55 #172
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66867230
quote:
Lijkt me niet te pruimen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66867247
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar vergis je niet: ik ben in het echt vaak best lastig, en ik vond samenwonen echt moeilijk in het begin.

Afijn: 'ik moet ook altijd koken' is veel verwijtender/ gefrustreerder dan: 'ik baal ervan dat ik de afgelopen twee weken elke dag moest koken. Ik wil heel graag dat jij het wat vaker gaat doen'.
In het eerste geval verdedigt je partner zich waarschijnlijk en ga je ruziemaken, in het tweede geeft hij je gelijk en biedt hij aan om morgen te koken.
Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelf Maar uiteindelijk is dat natuurlijk onredelijker.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:58:39 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66867260
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker is
Appel doe ik meestal 2 minuten.
En het kan ook in de oven, maar dat duurt langer
pi_66867281
Prima regels dunkt me, Claudia.

Ik merk: ik kan veel ruzies voorkomen door irritaties direct uit te spreken. Dan lukt het nog wel om kalm te blijven. Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
  maandag 9 maart 2009 @ 18:00:50 #176
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66867333
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Prima regels dunkt me, Claudia.

Ik merk: ik kan veel ruzies voorkomen door irritaties direct uit te spreken. Dan lukt het nog wel om kalm te blijven. Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
Dat dus, en dat probeer ik te voorkomen. Woorden als 'nooit' en 'altijd' probeer (het lukt niet altijd ) te vermijden, evenals om hem te gaan afkatten.
pi_66867337
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn ex kwam na een worshop effectief communiceren ook zo thuis. Hij ging zijn nieuwe technieken toepassen tijdens onze ruzies. Niets maakt me zo ziedend als iemand die tijdens een ruzie omzichtig gaat zitten doen en zichzelf boven de discussie plaatst. Al die goede bedoelingen heb ik meteen gesaboteerd. Ik schaam me er nu wel voor.

Mijn gulden regels:

- Niet schreeuwen.
- Niet schelden.
- Nergens mee gooien.
- Niet met deuren slaan.
- En NOOIT tijdens eenruzie insinueren dat je genoeg hebt van 'de relatie'.

Verder probeer ik in het algemeen ruzies voor te zijn. Als ik wat lullig reageer dan ga ik even later naar hem toe om te zeggen dat het me spijt en dat ik me gewoon aan het afreageren was. Werkt prima.
Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag" Ik zou als ik de tegenpartij was gillend wegrennen.
pi_66867344
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:

Het probleem is alleen "min of meer hetzelfde effect" Het verschil tussen 1 keer per week stofzuigen en 3 keer per week is helaas te groot om overheen te stappen. En als ik 'm de dingen op zijn manier laat doen, wanneer hij vindt dat het er tijd voor is, dan kon ik nu door het stof waden.
Ik kan de manier waarop mijn lief omgaat met schoonmaken en opruimen ook niet uitstaan. Daarom kookt hij, haalt hij boodschappen, en doe ik de rest. Kan ik tenminste alles op mijn manier doen.

Misschien kun je op een moment dat je geen ruzie hebt eens een verdeling van taken bespreken waarbij jij juist dat soort dingen meer naar je toetrekt en hem andere dingen laat doen? Er zijn vast dingen die hij wél kan op een manier die voor jou acceptabel kan zijn als jij je wat coulanter opstelt.
pi_66867354
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik doe als ik dat niet weet gewoon een paar keer kort, en dan check ik of het voor mij zo lekker is
Appel doe ik meestal 2 minuten.
En het kan ook in de oven, maar dat duurt langer
Ok thanks allemaal
Ik ben sowieso benieuwd of ik de magnetron aankrijg, ja I know het is slecht.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:01:53 #180
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66867390
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:00 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ohja, dat soort verhaaltjes staan ook altijd in Psychologie Magazine. Ja, ik zie me al bezig tijdens zo'n ruzie: "Ik merk dat je je zo en zo gedraagt. Ik voel me zo en zo door dat gedrag" Ik zou als ik de tegenpartij was gillend wegrennen.
Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden, gaat schreeuwen, of met deuren en dingen gaat smijten. Daar kan ik heel slecht tegen.
pi_66867413
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:

Van nature ben ik geneigd er nog minstens twee weken op te kauwen en meer 'bewijsmateriaal' te verzamelen waarop ik vervolgens uitbarst als een vulkaan
pi_66867417
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ook te weinig, je moet geen BMI onder de 18 willen hebben, je zit nu al aan de ondergrens. Als je perse strakker wil worden: ga sporten en spier kweken.

En ik heb wel zin in een potje ruzie . Maar dan liever IRL, met slaande deuren enzo. Doe al de hele dag alsof ik níet chagarijnig ben en ik níet het liefst mezelf een week zou opsluiten op mn kamer.
pi_66867472
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:58 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik meer het omgekeerde probleem. Ik wil het graag vriendelijk vragen, maar dan vind ik het toch weer onredelijk van me dat ik hem 'loop te commanderen' (vind ik dan zelf he). Dus dan doe ik het met luid gezucht zelf Maar uiteindelijk is dat natuurlijk onredelijker.
Haha, dat heb ik sowieso wel geleerd de afgelopen jaren: stille hints gebruiken en hem dan naderhand verwijten dat hij ze niet oppikt: geen handige tactiek.

Claudia, ik heb er nog een voor je lijstje: alleen huilen als je het echt meent, niet tranen gebruiken als pressiemiddel.

Och, die arme meneer van mij

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 09-03-2009 18:11:04 ]
pi_66867481
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik zou pas gillend wegrennen als iemand me uit gaat schelden.
Daar word ik aggressief van Niet dat ik ga slaan, maar als iemand tegen me scheldt is alle redelijkheid bij mij ook weg. Toen ik nog thuiswoonde communiceerden mijn moeder en ik altijd schreeuwend Dat heeft zijn sporen nagelaten.
Maar ik ging rennen!
Doei dames
  maandag 9 maart 2009 @ 18:04:24 #185
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_66867493
6:30 Bord pasta (vol bord)
10:15 pak optimel
12:00 kipfilet(+saus) met rijst (vol bord)
15:00 kop koffie
18:00 kipfilet(+saus) met rijst. ( zéér klein bordje)
18:15 kop koffie
20:00 1/2 biertjes

Vinden jullie dit veel?

[ Bericht 9% gewijzigd door KopieerMachine op 09-03-2009 18:10:51 ]
Ja... echt!
pi_66867502
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lijkt me niet te pruimen
Dat grapje had ik ook al gemaakt
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66867537
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Daar word ik aggressief van Niet dat ik ga slaan, maar als iemand tegen me scheldt is alle redelijkheid bij mij ook weg. Toen ik nog thuiswoonde communiceerden mijn moeder en ik altijd schreeuwend Dat heeft zijn sporen nagelaten.
Maar ik ging rennen!
Doei dames
Ik heb van huis uit meegekregen dat degene die het hardste schreeuwt meestal gelijk heeft Ik moet mezelf nog steeds afleren om direct mijn stem te verherffen als ik giftig ben.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:05:55 #188
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66867545
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat grapje had ik ook al gemaakt
GMTA.

Het was ook echt een inkopper
  maandag 9 maart 2009 @ 18:07:24 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66867606
Ik heb maar 1 keer écht tegen iemand geschreeuwd en dat was m'n pa, en 'he had it coming'. Verder wel onenigheid met vriend maar kan niet goed tegen geschreeuw Dus dat praten we netjes uit
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En ik heb wel zin in een potje ruzie . Maar dan liever IRL, met slaande deuren enzo. Doe al de hele dag alsof ik níet chagarijnig ben en ik níet het liefst mezelf een week zou opsluiten op mn kamer.
Hibernation-time, Chico? Even wat jij-tijd inplannen!
pi_66867684
Ik heb één keer tegen m'n vriend geschreeuwd en met de deur geslagen. Maakte geen enkele indruk blijkbaar, hetzelfde discussiepunt komt wekelijks terug. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66867685
Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo? Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.

Verder ben ik echt een watje, een ruzie met mijn vriend hou ik max een halve dag vol en ik kan alleen maar echt ruzie maken met mensen die ik aardig vind. .

@Maria: op zich is alles prima, ik heb alleen niet meer zo'n zin in steeds moeten leren en dingen regelen enzo. Ik wil gewoon in de zon zitten met een goed boek, tussendoor wat hardlopen/veel sporten en gezond eten. En vooral niet mijn achterstand (van 2 dagen, maar het lijkt enorm) bijwerken en over 2 weken tentamens maken. Ben een beetje lui .
  maandag 9 maart 2009 @ 18:13:36 #192
236335 neen
schone schijn
pi_66867828
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ga liever trainen om wat aan te komen... ik weet niet hoe je bouw is maar 65 @ 1.90 lijkt me nou niet echt fantastisch.
het lijkt niet wat het is
pi_66867835
Ik kan helemaal niet tegen neerbuigendheid, ook als er geen ruzie is. Als iemand me op mijn werk zo benadert krijgt ie Mevrouw IJskonijn voor zijn neus en wat degene dan ook van me gedaan wil hebben, dat gaat dus echt niet gebeuren

Volgens mij doe ik het zelf wel in ruzies. Maar ik heb vrij weinig ruzies, dus het kan ook zijn dat het zich in mijn hoofd afspeelt

Oh man, de nachten dat ik scheld en schreeuw en ruziemaak met iedereen Irritant wakker worden is dat.
  maandag 9 maart 2009 @ 18:15:53 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66867900
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Trouwens in welke categroei valt dit volgens het Psychologie Magazine enzo? Dat tijdens een ruzie de remmen los lijken te gaan en ik begin te schreeuwen/door het lint ga, als de tegenpartij neerbuigend gaat doen? Mijn vader heeft die neiging wel eens ("kijk nou eens goed naar jezelf" "Als jij jezelf dat wil wijsmaken" "Oh ja, helemaal terecht hoor") en dat is nou net wat je niet moet doen bij mij: me gelijk geven, maar op zo'n toontje dat je aangeeft dat je mijn hele punt belachelijk vind.

Verder ben ik echt een watje, een ruzie met mijn vriend hou ik max een halve dag vol en ik kan alleen maar echt ruzie maken met mensen die ik aardig vind. .

@Maria: op zich is alles prima, ik heb alleen niet meer zo'n zin in steeds moeten leren en dingen regelen enzo. Ik wil gewoon in de zon zitten met een goed boek, tussendoor wat hardlopen/veel sporten en gezond eten. En vooral niet mijn achterstand (van 2 dagen, maar het lijkt enorm) bijwerken en over 2 weken tentamens maken. Ben een beetje lui .
Ja verschrikkelijk is dat Daar kan ik ook écht niet tegen

Ah herkenbaar, trouwens! Een beetje achter de feiten aanwaggelen terwijl je jezelf eigenlijk een goede rotschop moet geven Heb ik ook last van. En dan voel ik me soms zielig terwijl het allemaal best mee valt
*aai*
pi_66867927
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Ow bah ja. Stom, als je vader je als puber blijft behandelen terwijl je al volwassen bent.

Ik heb besloten geen ruzie meer te maken met mijn vader Als een gesprek de verkeerde kant opgaat, zeg ik heel koel (echt, het lukt me gewoon!) dat ik geen zin heb in deze discussie en begin ik over iets anders of loop weg Ik doe niet meer mee aan die hysterische schreeuwpartijen.
pi_66867941
Ik heb net een hele planning zitten te knutselen in Word, voor als ik naar Den Haag moet donderdag
Er zit zelfs een stuk Googlemaps in, zodat ik weet waar ik heen moet lopen als ik uit de tram of bus stap.

Nog bedankt voor de tips trouwens DML!
pi_66868005
Popjes, ik zou me maar wat graag nog uren bezighouden met de edele kunst van het ruziemaken, maar ik moet richting spinningles
  maandag 9 maart 2009 @ 18:20:05 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66868022
quote:
Doen we toch?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 maart 2009 @ 18:20:43 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66868046
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, ik zou me maar wat graag nog uren bezighouden met de edele kunst van het ruziemaken, maar ik moet richting spinningles
Go Koudevoetjes, go!
  maandag 9 maart 2009 @ 18:22:39 #200
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66868114
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

kon ik maar ruzieen met mn echte moeder. Daar geef ik mn beide armen voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')