Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
move jy hem meteen, als je blyft irriteren!
In PM? Haar posts dat ze wist wie het was is toch ook niet via PM verstuurt?quote:
Ah... en DAT kon dan weer NIET via PM begrijp ik? en nogmaals... heb je gisteren mijn vrouw ook maar remotely wat over she zien zeggen?quote:Bovendien heb ik de topics in Feedback ook gelezen en daarin was je nu niet bepaald vriendelijk, dus ik kan me haar reactie wel voorstellen.
Neuh, gewoon maar hier hoorquote:Stop ajb met elkaar voor rotte vis uit te maken. Als dat nou per sé moet, dan graag via PM.
Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij gaan toch een chocoladetaart meet doen?![]()
Sowwy She![]()
![]()
Alleen met hulp van elkaar, ben ik bangquote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, want gedoseerd zondigen kunnen wij ook.
Klik je het topic toch dicht? Je HOEFT het niet te lezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef neen het volgende:
[..]
Zou je het voor mij misschien niet via pm willen doen? Ik heb totaal geen behoefte aan al deze posts
Je bent offtopic.quote:Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Aaarg dat is wel balen. Jij zo te horen ook nog geen sporten gevonden die goed te doen zijn zonder knie? De dames hier zijn erg enthousiast over pilates, misschien ook wat voor jou, in de periode dat je weer een beetje kan gaan bewegenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Nee, de enkel is nog gevoelig.
Vooral bij squash en tennis merk ik dat de draaicirkel helemaal verrot is. Hakken gaan nauwelijks, dan voel ik gek genoeg mijn achillespees?
Ik denk dat ik het pas weer fatsoenlijk kan dragen als ik de operatie heb gehad ; maar ik wil eerst in vorm zijn, want ik ben dan 6 maanden zo goed als ontbeend .
Gelukkig hoef ik nog maar een klein stukje; met mijn vette reet
dat je she niet mag prima. Maar pm haar dat ofzo!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Of gaan we iedereen zijn partner hier uitschelden?
Sorry dat ik nog steeds nietSHE ben
Maar zal het advies van Maria volgen
Hebben we toch weer een doel met dit topicquote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alleen met hulp van elkaar, ben ik bang![]()
Lekker is dat, zeg. Ik moet zeggen dat ik nog teveel geniet van snoepen af en toequote:Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebben we toch weer een doel met dit topic![]()
Nee, maar ik ben me de laatste tijd toch op het rechte pad! Niet normaal meer. En ik merk er nu echt de voordelen van: meer energie, minder gepieker, meer plannen....het wordt nog wel eens wat. Zelfs de ongesteldheid is deze week geen reden om meer te gaan snaaien
Die heb ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand dit boek? Kookschool - De klassiekers.
Staan er veel gezonde recepten in? En vegetarische?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Ze post vooral in Dieet, en OUD en is typisch genoeg niet eens een slankster. Ah well..
Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te makenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo hoef je nog maar een klein stukje?
Oh ja; geef geen antwoord als je geen zin hebt, maar hoe is het met je HE?
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:quote:Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:
sigme, lees dat jij verstand hebt van biospul en tuinen. Afgelopen jaar hadden we komkommer en paprika in de tuin staan. Dit jaar wil ik weer iets eetbaars. De tip van pompoen heb ik al gehad. Jij nog een leuk idee? De tomaat is vorig jaar mislukt. We hebben een klein stukje tuin in de schaduw en een stukje met meer zon. Wel graag iets dat er een beetje leuk uitziet, dus geen prei.
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Itt wat men denkt, ben ik nog maar een klein stuk van streef. Maar ik heb me ook het ongans gesport; en sneu genoeg had dat alles met de ban te maken
Dus eigenlijk moet ik FOK bedanken
HE gaat goed, hij heeft een nieuw kantoor gevonden vlakbij het prachtige WilhelminaparkDus hij is helemaal in zijn sas en thuis is de druk er lekker af.
Veel beter zo
@ Muis: eet je nog druifjes ipv heksenhyl?
Ohh die zien er gezellig uitquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
Nooit gezien, maar dat is mooi! Die zou ik niet eten maar gewoon in een vaas zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
En hoe is de post chemo?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen heksenhyl meer aangeraakt sinds die laatste keer! Ik ben sowieso van de zoete troep af - maar ik moet wel opletten met hartige dingen.
Echtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat jij over het algemeen netjes eet hoor!En nog belangrijker; lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |