Dat jaquote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk is datDaar kan ik ook écht niet tegen
![]()
Ah herkenbaar, trouwens! Een beetje achter de feiten aanwaggelen terwijl je jezelf eigenlijk een goede rotschop moet gevenHeb ik ook last van. En dan voel ik me soms zielig terwijl het allemaal best mee valt
*aai*
Als een mokerslag!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
That's the spirit!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ga vanavond gewoon mijn natuurkunde maken (babysteps! Niet alles tegelijk willen) en met mn gewichten klooien. En dan ... kamer opruimen (alles kwijt en een opgeruimde kamer = een opgeruimd hoofd) en evt strijken onder het genot van anime
. Kom hier wel melden als het allemaal gelukt is
.
Hoe gaat het nu trouwens met je voetje? Gaat dat alweer wat beter?
Het smaakt naar weinig eigenlijk. Beetje naar yoghurt met klontjesquote:
Ja, daarom! En daarom zoek ik iemand die ruzie zoekt (want die kan het dan bij mij vinden.... snappie?)quote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Maarrrr! Vanwaar deze aggressie? Jij bent technisch gezien te lief om ruzie te WILLEN zoeken
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
Dikke kus voor jou!quote:Op maandag 9 maart 2009 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gejankt, gewoon omdat ik de zieligste was op de wereld, zo ineens mijn vader zo missen.
Gekookt ook, gedouched ook al..
En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabeneHeb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
Onhandig ben ik ook...
Zo nog even DWDD kijken en naar bed..Daar wil ik keihard geknuffeld worden
De opwinding is alweer gezakt heurquote:Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:MWAAHHHHHH voor Elisa en Unieksels!
En een boksbal voor Elisa, die zoeken altijd ruzie
En verbrand met aardappels afgieten,, niet eensvoor mijzelf notabeneHeb nou een ei als blaas op mijn 'muis'
Onhandig ben ik ook...
Oh okai! Ik was wat laat met reagerenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De opwinding is alweer gezakt heur
Ik ga gewoon stug door met werken, dan komt het uiteindelijk best goed
Onhandig ben ik ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |