Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer?quote:
Hoeveel kcal per wafel, dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
Daarom die met bbq-smaak. Daar heb je na twee wafels genoeg vanquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
I'm telling you, ik ben voor de afwisseling eens niet verstopt (ja, ik weet het zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
Tussen de 50 en 70, afhankelijk van de soort geloof ik. Maar vergeet ook de smaakversterkers en transvetten ed niet. En alle andere rommel die niet op een rijstwafel thuishoortquote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas), de zoete ken ik niet.
Ik eet het gewoon uit de pot somsquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evilquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
Als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil, is het topic zo vol denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer?.
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil, van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta
![]()
Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Ik doe soms expres héél veel op m'n mes, en wat er dan overblijft na het besmeren lik ik er af. Hele klodders.quote:
ccquote:
Dudequote:Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wildeSchop mij
Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namakenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil, van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta
![]()
Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eetquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan![]()
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigquote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namakenmaar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding
![]()
De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
Waar haal je de discipline vandaan. Ik vind het goed van jequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan![]()
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld.Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nope! Ik heb ze ook gemaakt, je krijg dan een soort crunchy-sticky-chocolademeukje!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigdie cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
Ja, en ik voel me er goed bijquote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Succesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
cc.
Ik ga even boodschappen doen. Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel
.
Nee die blijven knapperig! De chocolade koelt te snel af, de cornflakes blijven dus knapperig, alleen zit er een laagje choco/caramel/boterprut omheen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow bah, dat lijkt me zo ranzigdie cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.
Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaaiBlijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai
Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
Mijn vriend lust geen eigengemaakte baksels, dus dat demotiveert alvastquote:Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn
Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
zekerquote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tofheid! Positiviteit!
Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
Zegquote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden!
Ja hoiquote:Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Eens!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
Hoi, mede veelvraat. Ik krijg honger van je lijstjequote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur
Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
De tof! Veel plezier en laat je weten hoe het was?quote:
Vond ik tof klinkenquote:Karate Fit
De les op donderdag van 20.00 tot 21.00 uur is een combinatie van karate, zelfverdediging en conditietraining. Naast effectieve trucs en tips leer je in deze lessen meteen een aantal karatetechnieken en werk je aan je conditie.
Deze les is ideaal voor zowel beginners als gevorderden die gewoon lekker een uurtje willen trainen.
Geen fruit?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
ah naisssquote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico.
Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is. Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen
![]()
.
Toch nog fruitquote:Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan. Maar even door de zure appel bijten
.
En nu weer even aan de studie!
Nope, ik ben voor bijna al het fruit allergisch.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen fruit?
Spruitjes.quote:Spruitjes
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
Ja, precies mijn gedachtesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
Zal ik een topic openen in SPT?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies mijn gedachtes. Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Wehehequote:Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, en ik voel me er goed bijJij ook hè? En vergeet sigme niet.
Ik zat net te zoeken en er zijn al een aantal topics. Maar jouw insteek (als vrouwquote:
Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, precies mijn gedachtes. Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Wanneer begin je nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef sigme het volgende:
Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.
Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn.
Vaaaagquote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
Ja, maar krav maga is een leger training, en die zijn bikkels of zoquote:Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
VaaaagVan Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
sigme, ik vind jou zo leuk
Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...
Ik heb een topic geopend.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling.
Dat zijn inderdaad de mindere dingen ja, wij hadden natuurlijk ook een hele grote ren met kippen, eenden, konijnen.. Er kwamen natuurlijk vaak jonkies maar ik kan me niet heugen dat het 1 heeft overleefd... Vooral roofvogels waren een crime.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk.
Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief.
Morgen.quote:
sigme's moestuinquote:En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
Mijn vroegere judoleraar gaf ook les aan oudere vrouwen. Hij is er vrij snel mee gestopt. Tijdens de voorlaatste les had hij aangekondigd dat ze in de laatste les het geleerde in praktijk mochten brengen. Een paar jongens van karateles zouden langskomen om de vrouwen beet te pakken, ze mochten alles doen wat ze geleerd hadden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.
Spierpijn na het sporten is héérlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Het klinkt wel cool, zo'n vechtsportMaar mijn grote bezwaar, doet het zeer?
![]()
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.
Ik ben echt een sissy
Echt nietquote:
Welnee joh, dat doet nooooit pijnquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
![]()
Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.
Ik ben echt een sissy
Tofquote:
Het klinkt inderdaad tof, gewoon gaan doenquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico.
It's a state of miiiiind, young padawanquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig.
Waarom schat iedereen mij hier houder?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat.
Een beetje pijn is geen probleem (no pain, no gainquote:Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
![]()
Ik ben echt een sissy
Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aanquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
It's a state of miiiiind, young padawan![]()
Ja je hebt gelijk of courseMaar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk
Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
Nee!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom schat iedereen mij hier houder?![]()
Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
Mensen zijn net beestjes! Grote ogen = onschuld = teken dat aanvaller moet stoppen!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan. Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerenderquote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
Ik geloof dat het een training is die ook wordt gebruikt of is ontwikkeld door het israelische leger.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender![]()
Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
Je komt wel heel wijs en volwassen over.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word heel snel blauw, en niemand kijkt er meer van op als ik in de zomer met een enorme blauwe plek op mijn arm/been rondloopquote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
Nee, verstandig en volwassenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Kommaaropquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa: motjeknokkeuh?![]()
...
Nee dat is het niet he?
Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?
Al bijna 37 jaarOi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
De mijne is echt wel bereidwillig hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mijquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
Ik las havermout met andijviequote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
Lijstje:
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
D: Stamppot rauwe andijvie
T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
T: Smoothy
Dawast
kom dan maar hierquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kommaarop![]()
Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nuquote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!
65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu.
Havermout met yoghurt?Smaakt dat wel?
Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen.
Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij
Syrena, ik was dus echt zeer zelden afIk ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
Hoi afvallers![]()
Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |