abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66860238
Het vorige deel: < Slank #610 - Ik lette niet op. :@.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66860255
FiPo. Met bult
  maandag 9 maart 2009 @ 14:44:01 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860259
En nog een rijstwafel gegeten....
Wat is dat toch voor rare verslaving ineens
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66860293
Interessante titel, erg inspirerend
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66860316
Die LaPo was weer niet helemaal de bedoeling. .
  maandag 9 maart 2009 @ 14:45:50 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66860337
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
FiPo. Met bult

Begone, ye bobotiebult!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66860364
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
Interessante titel, erg inspirerend
Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer? .
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:46:46 #8
70532 loveli
N
pi_66860371
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
crap in = crap out
pi_66860398
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Begone, ye bobotiebult!

Nou ja, ik hou het wel in de gaten, het gaat vast vanzelf weg.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:48:16 #10
70532 loveli
N
pi_66860429
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
crap in = crap out
pi_66860439
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Snack-a-jacks zijn evil. Pas met het idee "handig, eentje tussendoor als ik wil snaaien" een pak gekocht in de smaak caramel en chocola. Pak was binnen no time leeggesnaaid en ik wilde meer. Leuk product voor de leverancier, slecht voor slankies.
Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas ), de zoete ken ik niet.
pi_66860444
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef loveli het volgende:
Daarom die met bbq-smaak. Daar heb je na twee wafels genoeg van
Tenzij je er dingen op gaat smeren nog, zoals m'n collega. Appelstroop *ril*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66860476
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
Waarschuw ons even als je de bult ziet verplaatsen
I'm telling you, ik ben voor de afwisseling eens niet verstopt (ja, ik weet het zeker ). Of bedoel je zwangerschap Griebels, moet ik daar even niet aan denken
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 14:50:14 #14
70532 loveli
N
pi_66860496
Geen idee hoeveel per wafel, een stuk of 800 per pak geloof ik. En daar had ik geen hele middag voor nodig.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 14:50:31 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860509
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoeveel kcal per wafel, dan?
Ik vind de hartige vies (kaas ), de zoete ken ik niet.
Tussen de 50 en 70, afhankelijk van de soort geloof ik. Maar vergeet ook de smaakversterkers en transvetten ed niet. En alle andere rommel die niet op een rijstwafel thuishoort
pi_66860522
TVP, en ik ga nu naar college
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66860531
Ik heb gisteren mijn megagrote pot Nutella moeten weggooien. Ik had twee bammen gesmeerd ermee, ik neem een hap... mm. Smaakt een beetje raar... Tjekt pot: 8-7-2008. Oh.

Maar niet meer meenemen dus.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66860553
Chocopasta is echt mijn grote valkuil. Dat smeer ik vingersdik.
pi_66860648
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet het gewoon uit de pot soms
pi_66860689
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil , van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
pi_66860694
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is het Slanktopic, het is deel 611, wat wil je nog meer? .
Als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil, is het topic zo vol denk ik
pi_66860752
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik stond laatst met gierende honger te koken, toen heb ik, hoe evil , van die minitoastje echt zowat een halve cm dik besmeerd met speculoospasta Gelukkig waren het er maar drie en kwam de meneer net thuis
Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wilde Schop mij
  maandag 9 maart 2009 @ 14:58:00 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66860756
hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_66860771
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef Viking84 het volgende:
hoi.
Yo
  maandag 9 maart 2009 @ 14:59:57 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66860847
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Yo
WHAZZAAAAH!

Of toch maar niet

Maar!

Bla!
pi_66860853
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik eet het gewoon uit de pot soms
Ik doe soms expres héél veel op m'n mes, en wat er dan overblijft na het besmeren lik ik er af. Hele klodders. .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:00:19 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66860860
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Yo
cc .

Ik ga even boodschappen doen . Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel .
Niet meer actief op Fok!
pi_66860864
TVP
  maandag 9 maart 2009 @ 15:00:50 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66860878
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
pi_66860911
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat heb ik ook 1x gekocht speculoospasta, maar ik werd er heel misselijk van, dus heb t maar weggegooid. Maar met chocopasta doe ik dat dus wel gerust.
En ik heb net 'n halve ontbijtkoek op omdat er stukjes chocola in zaten en ik chocola wilde Schop mij
Dude Ontbijtkoek moet je sowieso niet kopen

Ik vind speculoospasta overigens heerlijk. Maar ik doe inmiddels al bijna een jaar met die pot Ik eet eigenlijk altijd pindakaas of bio-jam, bij wijze van 'zoet' beleg. Voor echte, pure-chocopasta mag je me wakker maken maar dat koop ik dus nooit (ze hebben hier in BE extra lekkere&extra evil). Nutella en aanverwanten kan ik zonder moiete weerstaan. Bah, zoete kek
pi_66860961
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namaken maar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding

De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
pi_66860968
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat voor mij de grootste winst is van dit topic? Ik weet nu dat mijn eetgewoontes misschien niet voorbeeldig zijn, maar dat het altijd slechter kan
Eten uit de pastapot, een onuitputtelijke stroom cheesecakes..... Dan valt het bij mij nog wel mee met mijn 3 rijstwafels of 5 dropjes per dag en 1 ijscoupe per week
Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
pi_66861007
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Haha, ik zat gisteren te wachten tot de mijne eindelijk eens naar z'n pc-kamertje trok zodat ik met mini-marsjes en cornflakes het recept van Nigella in het klein kon namaken maar hij ging niet, dus heb ik 't gemaakt waar ie bij stond. En toen eentje opgegeten en toen was ik misselijk en toen lag het volgens hem aan dat ding

De andere twee staan nog in de koelkast, ik gooi ze straks maar weg
Ow bah, dat lijkt me zo ranzig die cornflakes worden toch helemaal soggy, dan?
  maandag 9 maart 2009 @ 15:05:10 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861050
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch vind ik dat ik, ondanks de taartenbakkeritus in het weekend, nog steeds heel gezond eet
Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld. Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
pi_66861095
quote:
Waar haal je de discipline vandaan. Ik vind het goed van je
pi_66861112
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Het was meer als grapje bedoeld. Maar dat mijn gevoel voor humor niet het gevoel voor humor van de rest van de mensheid is wist ik eignelijk al
Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
pi_66861114
quote:
Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.

Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaai Blijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
pi_66861131
Vreetbuien zijn mij gelukkig compleet vreemd. . Morgen ga ik die chocoladesouffleetjes maken en daar verheug ik me al dagen op. .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:07:32 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861136
quote:

[..]

Nope! Ik heb ze ook gemaakt, je krijg dan een soort crunchy-sticky-chocolademeukje!

En het is best lekker Dus ik maak het wijselijk voorlopig maar even niet
  maandag 9 maart 2009 @ 15:08:01 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861149
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hapte
Sowieso zijn wij wel echt de veelvraten van dit topic, als het om hoeveelheden en kcal gaat
Ja, en ik voel me er goed bij Jij ook hè? En vergeet sigme niet.
pi_66861153
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

cc .

Ik ga even boodschappen doen . Voor het eerst mét CI. Hopelijk gaat het alarm niet af in de winkel .
Succes
pi_66861171
quote:

[..]

Nee die blijven knapperig! De chocolade koelt te snel af, de cornflakes blijven dus knapperig, alleen zit er een laagje choco/caramel/boterprut omheen.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:09:34 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861199
Weet je wat ik laatst gemaakt heb? Pure chocolade au-bain-marie gesmolten, smacks op een stuk bakpapier gooien, choco eroverheen, afkoelen en toen laten opeten door de kinderen. En ik ook een beetje. Heeeeel erg lekker.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:09:43 #44
236335 neen
schone schijn
pi_66861206
.
gewoon een tvp dus
het lijkt niet wat het is
pi_66861210
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als ik hier lees dat iemand cheesecake bakt of een taart, dan is het net alsof bij mij de drang om te bakken minder wordt. Heel raar, want ik ben gek op bakken. En het opeten.

Zatedag had ik verjaardag, ik al netjes alleen soep gegeten want ik verwachtte vlaai Blijkt ineens de trend te zijn verschoven, niks geen vlaai Ook geen chips, wel stukjes koude tortilla met zalm en kruidenkaas en bladerdeeghapjes. En alleen cola light (yuk).
Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn

Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
pi_66861269
Oh my, goddank is de chocolade bijna op, er ligt nog 1 reepje. Ik heb twee weken terug ofzo ook mini-chocofondue gedaan, met 1 peer Zalig. Alleen ook weer misselijk erna.

Ik zie een patroon qua misselijkheid
pi_66861323
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat vind ik bij mezelf ook al een winstpunt: ik bekijk het tegenwoordig over de hele dag en plan minder kcal in overdag als ik een 'zware' avond verwacht. Volgens mij maakt dat best wel verschil voor de lijn

Maar hoe komt het dat jij minder zin krijgt om te bakken dan?
Mijn vriend lust geen eigengemaakte baksels, dus dat demotiveert alvast (
En als jullie bakken, dan heb ik het gevoel dat er toch ergens lekker gebakken wordt. Ja echt raar, ik kan het moeilijk uitleggen.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 15:13:28 #48
70532 loveli
N
pi_66861338
quote:
Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
crap in = crap out
  maandag 9 maart 2009 @ 15:16:11 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861451
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoals mijn wijze vader zegt: Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht.
Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:18:14 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861524
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, maar serieus. Ik wou even een positief elementje in de reeks gooien. Ik heb wérkelijk veel aan dit topic gehad en het heeft me écht met mijn neus op de feiten betreffende mijn eetpatroon gedrukt. Positief én negatief. Ik denk niet dat ik 10 kg afgevallen zou zijn zonder dit topic.
Tofheid! Positiviteit!

Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 15:20:24 #51
70532 loveli
N
pi_66861600
Geldt ook voor mij hoor. Niet die tien kilo, maar wel de neus op de feiten. Ik heb veel nieuwe feiten ontdekt, die ik zonder dit topic niet zelf had gevonden.
crap in = crap out
pi_66861689
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tofheid! Positiviteit!

Je kan idd zeker veel aan dit topic hebben, maar dat hangt er ook helemaal van af hoe je eigen drive is en wat je zelf in dit topic wilt zien
zeker
ik vind dat er altijd wel veel tips te vinden zijn
pi_66861731
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden !
  maandag 9 maart 2009 @ 15:25:16 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66861770
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
pi_66861782
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
En het gaat weer over taartjes en zoetigheden !
Zeg Vroegah at ik rustig een pak roze koeken en een zak chips per dag. Ik vind dat ik heus wel vooruitgegaan ben
pi_66861818
Ik ben mijn iPod aan het healen, zodat ik kan gaan hardlopen. Volgens mij moet de accu vervangen, maar dat zie ik daarna wel
  maandag 9 maart 2009 @ 15:28:02 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66861871
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik hapte
Ja hoi

Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur

Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 maart 2009 @ 15:29:16 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66861916
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
Het klinkt misschien een beetje stom en zweverig, maar moeten we niet juist weer toe naar dat gevoel, in plaats van ons te concentreren op de onderlinge kibbelpartijtjes ed? Het is zo jammer dat we zo ver zijn weggezwommen van de eigenlijke opzet van de reeks.
Eens! We kunnen het altijd proberen
Ik ben voor

En CF: vooruitgang is goed, ik ben trots op je
  maandag 9 maart 2009 @ 15:32:31 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66862019
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoi

Lijst tot nu toe (4.30 uur op)
5 x volkorenboterham osseworst
1 x kom tomatensoep met 3 balletjes
peer,appel, sinaasappel, pruim, halve komkommer en een tomaat
blokje choco puur

Nog te gaan: tartaartje en roergebakken witlof.
Hoi, mede veelvraat. Ik krijg honger van je lijstje Positief dus, want je lijstje ziet er lekker uit.
pi_66862180
De mijne (avonddienst vandag ipv morgen):
O: Brinta
T: Twee kleine sneetjes volkoren met filet americain
T: Sneetje volkoren casino met pindakaas
T: Appel
D&L: Twee sneetjes met kalkoenfilet, mok soep van het werk
T: Sneetje volkoren casino met pindakaas

En dan naar huis en niet meer snaaien

Ik zag dat de lokale supermakt deze week de kip in de aanbieding heeft, dus ik ga kip kopen én koken
Dan kan m'n vriend dat eten voor hij gaat sporten. Oja, en ook maar weer eens wat komkommer inslaan.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:37:25 #61
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862196
Mijn god wat een gezeik heeft hier plaatsgevonden zeg. Ik ga er geen woorden aan vuilmaken en het kan me ook totaal niet interesseren, maar het is wel weer een stapje verder in de richting om hier maar gewoon niet meer te komen.

Vanavond m'n Taekwondo proefles .
pi_66862338
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
  maandag 9 maart 2009 @ 15:42:03 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862342
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:

De tof! Veel plezier en laat je weten hoe het was? Ik wil binnenkort een proefles karate doen misschien, jij en chico hebben me aangestoken laatst en toen ging ik googelen en vond ik een karateschool die naast 'gewoon' karateles ook het volgende aanbiedt:
quote:
Karate Fit
De les op donderdag van 20.00 tot 21.00 uur is een combinatie van karate, zelfverdediging en conditietraining. Naast effectieve trucs en tips leer je in deze lessen meteen een aantal karatetechnieken en werk je aan je conditie.
Deze les is ideaal voor zowel beginners als gevorderden die gewoon lekker een uurtje willen trainen.
Vond ik tof klinken
  maandag 9 maart 2009 @ 15:43:21 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66862380
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: restje knolselderijpuree en spruiten
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadephia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadephia light
D: nog onbekend spinazieomelet
Geen fruit?
Spruitjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 maart 2009 @ 15:44:25 #65
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862409
Klinkt zeker leuk!! En ik werd weer aangestoken door Chico .

Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is . Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:47:16 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66862484
Lijstje:

O: Yoghurt met banaan
T: nada
L: drie boterhammen met pindakaas en glas verse jus
T: twee microwave appels
D: tortelloni kaas / noten met spinazie, champignons en mozzarella light
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:49:11 #67
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66862553
Ik heb bijgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wat fok moe ben geloof ik.
Ik ga niet roepen dat ik uit het topic vertrek want dan krijg je zo'n gevoel zodra ik weer wat zeg maar ik voel even wat minder de behoefte om te posten. Komt misschien wel weer heel snel terug en dan meld ik mij wel weer.

Vik zet 'm op met je CI, ik blijf je blog lezen!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 maart 2009 @ 15:50:21 #68
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862597
Lijstje (vroeg op):
O: Dubbele boterham kaas
L: 2 dubbele boterhammen (kaas + pindakaas)
T: Bakje cruesli met yoghurt
D: Pasta met pesto, brocolli, pijnboompitten en paprika
S: Taekwondo .
  maandag 9 maart 2009 @ 15:54:14 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862732
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:

Volgend jaar begint de karateleraar van mijn vriend ook met een nieuw concept waarin hij verschillende vecht/verdedigingssporten combineert in zijn eigen soort zelfverdediging. Het klinkt nog een beetje vaag, maar ik weet dat hij echt ontzettend getalenteerd is . Dus misschien dat ik dat dan ook wel ga doen! Kan ik samen met m'n vriend trainen .
ah naisss Ik vind het altijd wel een groot voordeel als je niet in je upje hoeft (probeer vriend dus nu over te halen om mee te gaan ), want dan ben je allebei nieuw en voel ik me misschien minder een kluns

En kan je mekaar motiveren (want ik begrijp dat jouw vriend dus geen karate-leek is )

DML: tot snel hoopik
  maandag 9 maart 2009 @ 15:56:00 #70
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66862792
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan . Maar even door de zure appel bijten .

En nu weer even aan de studie!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:00:28 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66862954
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik vind het stiekem ook wel spannend om vanavond alleen te gaan . Maar even door de zure appel bijten .

En nu weer even aan de studie!
Toch nog fruit

Maar heel veel plezier vanavond, ik vind het ontzettend dapper
  maandag 9 maart 2009 @ 16:00:34 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66862964
Ik vind het stoer van je, schaap
En zure appels zijn best lekker, dus geniet ervan
Studeer ze!
pi_66863021
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen fruit?
Nope, ik ben voor bijna al het fruit allergisch.
Ik eet alleen soms warme appel.
quote:
Spruitjes
Spruitjes.
pi_66863071
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
  maandag 9 maart 2009 @ 16:06:57 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66863189
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat ik vanavond zo'n appel uit de magnetron probeer
Over een uurtje normaal avondeten
Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
pi_66863241
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
pi_66863247
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gisteren ook voor het eerst gehad, vooral mijn vriend was erg enthousiast maar daar kwam dan ook een schep basterd suiker overheen...Tja dan wordt alles lekker
ja dat is niet de bedoeling, weet alleen niet of we kaneel in huis hebben maar zal wel.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:09:12 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66863263
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja. Ik had bedacht dat krav maga mij wel leuk leek (het wordt hier in de buurt op twee locaties gegeven), maar ik zit me nog wel af te vragen in hoeverre je moet incasseren, daarbij. Herscenschuddingen en ontwrichte kaken kan ik me niet veroorloven
Ja, precies mijn gedachtes . Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:09:22 #79
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66863267

Thuis geen internet meer tijdelijk dus vandaar dat men mij hier amper zag/ziet opt moment
pi_66863677
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja, precies mijn gedachtes . Als iemand er ervaring mee heeft, hoor ik het graag!
Zal ik een topic openen in SPT?
  maandag 9 maart 2009 @ 16:22:34 #81
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66863701
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

geinig
pi_66863797
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, en ik voel me er goed bij Jij ook hè? En vergeet sigme niet.
Wehehe .

• Bak brinta
  • Ruim half uur hardlopen
  • Fruitsalade met yoghurt
  • Eigengebakken witbrood; mayo, ossenworst, houmous etc. En twee krekkers boter honing.
  • Houthakken & stenen sjouwen
  • Half glas appelsap
  • Avondeten wordt lasagne. Ik heb zelfgemaakte lasagnebladen in de diepvries gestopt, bevalt uitstekend. Tomatensaus, gehakt, pecorino, mozzarella, zwarte olijven.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 9 maart 2009 @ 16:25:37 #83
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66863813
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zat net te zoeken en er zijn al een aantal topics. Maar jouw insteek (als vrouw ) lijkt me zeker leuk. Dus goed idee! Die andere zijn toch al vol of oud.
    pi_66863877
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
    Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
    Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
    pi_66863932
    Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
    En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.

Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 9 maart 2009 @ 16:29:27 #86
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66863950
    sigme, ik vind jou zo leuk
    Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
    Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...
      maandag 9 maart 2009 @ 16:29:57 #87
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66863963
    Zo, ik heb nu iets vaags gegeten! Ik was op strooptocht in de Toko (haal daar vaak gedroogde mango of banaan als snack voor Dean) en ik liep ergens tegenaan wat me behoorlijk intrigeerde: gedroogde en gezouten pruimen. Lekker kan ik het niet noemen, daar is het te ondefineerbaar voor, maar het is me toch een smaakexplosie

http://tokowijzer.wordpre(...)e-gedroogde-pruimen/
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_66864022
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef sigme het volgende:
    Van de vier werkdagen zal ik er op eentje naar het station moeten fietsen, wegens gebrek aan auto. Drie kwartier heen, en drie kwartier terug.
    En volgende week zelfs drie van de vier dagen omdat lief er met de auto vandoor gaat.

Moraal van het verhaal: kantoorwerk is goed voor de lijn .
    Wanneer begin je nu?

En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
    Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:31:47 #89
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864038
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn broertje! Hij zat onder de wurgstriemen..
    Omdat hij er vrij sterk uitziet (fitness) dacht de leraar hem wel even hard aan te pakken bij zijn proefles
    Maar, alle andere vechtsportleraren vonden deze maken sowieso een beetje raar en hardhandig, dus het kan ook net de verkeerde leraar zijn..
    Vaaaag Van Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
    pi_66864077
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vaaaag Van Chico begreep ik laatst dat ze bij dit soort sporten juist voorzichtigjes aan doen met newbies
    Ja, maar krav maga is een leger training, en die zijn bikkels of zo
    Bij andere sporten heb ik het ook nog NOOIT gehoord.
    pi_66864235
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
    sigme, ik vind jou zo leuk
    Ik ben zelf opgegroeid op de boerderie en dat soort dingen deed ik ook regelmatig, uitmesten enzo..
    Als ik je soms zo lees dan word ik soms wat nostalgisch...

D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk . Laatst vermoedelijk een vos in het kippehok gehad; 2 hennetjes weg (terwijl er hanen teveel waren ). De kip die vannacht sneuvelde was een oude taaie, die was hier al toen we ons toom hier kregen en had zich aangesloten. Maar na die vos-aanval was ze 's nacht apart gaan zitten; op haar oude stek. Terwijl wij sinds die vos-aanval het hok 's nachts dichtdoen..
    Ik heb haar onder de mispel begraven.

Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:37:20 #92
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864237
    Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling .
    pi_66864251
    Wat zijn jullie toch allemaal stoere meiden, ik ben echt niet van die vechtsporten
    Kom ik aanzetten met mijn buikdansen
    pi_66864379
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Nouja, ik weet wel dat het met alle vecht(/verdedigings)sporten zo is dat de ene school wat beter is dan de andere. Het is in elk geval zéker niet bij elke Krav Maga-school zo dat je half in elkaar wordt geslagen als beginneling .
    Ik heb een topic geopend.
    En van krav maga dacht ik juist dat ze het enorm aanmoedigen dat vrouwen dat doen, omdat het super-zelfverdediging is bij bedreiging/aanranding.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:40:24 #95
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864383
    En sowieso verschilt de legertraining substantieel van de burgertraining. Technieken worden aangepast aan de leerlingengroep, zodat je als burger dus niet zult leren hoe je je tegenstander met je geweer neerslaat . Dus dat argument lijkt me ook niet heel valide. Het enige verschil met 'martial arts' en Krav Maga is dat die laatste gewoon een effectieve verdedigingssport is waarbij de aanval geldt als de beste verdediging. Dus zo snel mogelijk de tegenstander uitschakelen. Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.

Wat mij zo trekt in Krav Maga is dat ze je trainen op je (angst)reflex. Dat je dus oefent in de lichamelijke reacties op (voor zover mogelijk) onverwachte situaties. Dat is gewoon effectief, hoe dan ook.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:40:47 #96
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_66864404
    Zo, terug van wintersport. Lekker alle rellen gemist, prima. Kan ik me concentreren op afvallen en gezonder eten en sporten enzo. Sporten heb ik de afgelopen week veel gedaan, maar ik heb ook veel gegeten. Schnitzels, pommes, halbe huhnchen, kaiserschmarren, kaasfondue, borrelhapjes en dit alles weggespoeld met bier en (gluh)wein. Gelukkig ben ik niet aangekomen, maar ben ook niet afgevallen. Voor zometeen staat er een rauwe witlofsalade op het menu met een gegrillde hamburgert op een broodje.
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:43:15 #97
    70532 loveli
    N
    pi_66864529
    WB, Aventura. Ik vroeg me al af waar je uithing.
    crap in = crap out
      maandag 9 maart 2009 @ 16:43:26 #98
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66864532
    Mijn papski heeft geen krav maga gehad in het leger. Wel silent killing. En daar heb je echt geen geweer voor nodig
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:05 #99
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66864550
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef sigme het volgende:

[..]

D'r is me vannacht weer een kip opgevreten, da's minder leuk .

Oh ja, ik mag graag een beetje alternatievig doen. Er wat leutig over kunnen babbelen temidden van fokkers maakt het leuker, op een of andere manier. Ik zie hier natuurlijk ook geen hond, hele dagen niemand behalve m'n lief .
    Dat zijn inderdaad de mindere dingen ja, wij hadden natuurlijk ook een hele grote ren met kippen, eenden, konijnen.. Er kwamen natuurlijk vaak jonkies maar ik kan me niet heugen dat het 1 heeft overleefd... Vooral roofvogels waren een crime.
    Doordat ik weet van hoe en wat van dieren, is mij het vlees ook erg dierbaar. Heerlijk
    pi_66864551
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wanneer begin je nu?
    Morgen.
    quote:
    En heb jij misschien nog linkjes voor me naar sites met veel info over moestuinen?
    Alles wat ik vind is oud of in Comic Sans.
    sigme's moestuin

Verder niet, eigenlijk. Ik gebruik geen sites als informatiebron voor de moestuin. Wel mijn bijbel; het Handboek ecologisch tuinieren. Van Velt, en die hebben ook wel een site.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:15 #101
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864555
    Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:44:49 #102
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864577
    Klinkt als een toffe vakantie, Aventura!
    Actief en genieten, 'niet aankomen' is volgens mij het beste resultaat van een vakantie, want het betekent dat je genoten hebt zonder 'schade'
    Welkom terug

Zou je echt niks aan karate hebben als je aangevallen wordt? Hmm wel jammer dat ik niemand ken die het doet
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:46:32 #103
    70532 loveli
    N
    pi_66864640
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Terwijl bij sporten als Judo, Karate en Taekwondo het meer gaat om je techniekbeheersing en de vorm. Waarschijnlijk heb je aan die laatste drie ook helemaal niets als je op straat wordt aangevallen.
    Mijn vroegere judoleraar gaf ook les aan oudere vrouwen. Hij is er vrij snel mee gestopt. Tijdens de voorlaatste les had hij aangekondigd dat ze in de laatste les het geleerde in praktijk mochten brengen. Een paar jongens van karateles zouden langskomen om de vrouwen beet te pakken, ze mochten alles doen wat ze geleerd hadden.

Laatste les, jongens kwamen binnen en grepen de vrouwen vast. En wat deden alle vrouwen? Juist, gillen
    crap in = crap out
      maandag 9 maart 2009 @ 16:48:01 #104
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864683
    Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
    pi_66864692
    Het klinkt wel cool, zo'n vechtsport Maar mijn grote bezwaar, doet het zeer?
    Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
      maandag 9 maart 2009 @ 16:48:51 #106
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66864718
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
    Ik vind spierpijn NA het sporten al erg, laat staan dat ik nu tijdens klapjes krijg enzo.

Ik ben echt een sissy
    Spierpijn na het sporten is héérlijk
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_66864748
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Echt niet Ik voel me dan zooooo zielig altijd En zeiken erover he. "Aaaauwww, mijn buik/benen/rug/tetten"
    pi_66864883
    quote:

Ik ben echt een sissy
    Welnee joh, dat doet nooooit pijn
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Tof Wel hier posten hoe het was he?
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Vond ik tof klinken
    Het klinkt inderdaad tof, gewoon gaan doen
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 15:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
    . En door jullie wil ik op Krav Maga. Maar ik ben niet zo goed in incasseren, en vooral heel erg bang dat er iets misgaat met mn gewrichten (aanvallen richting knie ), dus ik wacht er nog even mee.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      maandag 9 maart 2009 @ 16:54:12 #109
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66864910
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Mijn vriend is 3e dan in Karate en doet het ook al jaaaaaaaren, maar hij zegt zelf ook dat hij er weinig aan heeft in een (straat)gevecht. Het is dat zijn leraar ook traint op die eerder genoemde angstreflexen, zodat hij misschien meer voorstelt dan de gemiddelde lapzwans op straat. Maar dat staat buiten de karate-trainingen, die echt puur om techniek, beheersing en uithoudingsvermogen gaan. Het probleem is gewoon dat iedereen die aangevallen wordt al-tijd dezelfde reflex heeft: schouders omhoog, handen voor het hoofd en ineen kruipen. Zolang je die reflex niet snel weet om te gooien naar een verdediging of aanval, kun je nog wereldkampioen zijn in karate, maar dan bereik je weinig .
    It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
      maandag 9 maart 2009 @ 16:54:52 #110
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66864935
    Ik zou ook eigenlijk samen met iemand anders willen beginnen met Krav Maga. Dat ik niet de enige vrouw ben die daar rondloopt tussen de stoere bodybuilders . Vast een verkeerd beeld, maar zometeen klopt het wel .

En natuurlijk laat ik weten hoe het was, Chico! .
    pi_66864939
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ben je pas 26, CF?! Ik had je echt ouder geschat .
    Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
    pi_66864975
    quote:

Ik ben echt een sissy
    Een beetje pijn is geen probleem (no pain, no gain ) maar ik wil niet met wurgstriemen of een blauw oog naar m'n werk moeten
      Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 16:56:31 #113
    70532 loveli
    N
    pi_66864991
    Je bent getrouwd en blijkbaar doen 'wij' dat niet voor ons dertigste.
    crap in = crap out
    pi_66864993
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

It's a state of miiiiind, young padawan

Ja je hebt gelijk of course Maar idd, boven de gemiddelde lapzwans uitstijgen is al wat waard natuurlijk Anders zou ik in geval van crisis echt een soort 'deer-in-headlights' zijn
    Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
      maandag 9 maart 2009 @ 16:56:54 #115
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66865012
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarom schat iedereen mij hier houder? Ik heb geen rimpels. Ben ik dan zo saai en serieus?
    Nee!

Je bent wijs en verstandig (wat is het verschil? .) En je woont samen, bent geemigreerd en wordt genoemd in wetenschappelijke literatuur! Zo'n beetje waar ik hoop over 5 jaar te staan .
      maandag 9 maart 2009 @ 16:58:13 #116
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66865053
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Absoluut! Dan pas heb je goed gesport!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:02:05 #117
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_66865180
    Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
    Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:03:02 #118
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66865225
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 16:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die reactie heb ik zelfs tijdens de training soms nog. Als mensen opeens aanvallen met armen enzo, blijf ik gewoon verstijfd staan en kijk ze met grote ogen aan . Dan laat ik me gewoon in elkaar slaan, want ik weet totaal niet meer wat te doen.
    Mensen zijn net beestjes! Grote ogen = onschuld = teken dat aanvaller moet stoppen!
    Dat zou mij ook gebeuren denk ik Maar ik denk wel dat ik ga informeren over proeflesjes!
    pi_66865310
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
    Een vriend van mij doet aan krav maga en wat ik van hem begreep staat er iemand in je oor te schreeuwen terwijl je iemand anders in elkaar moet beuken, want je moet je concentratie oefenen. En hij heeft redelijk vaak blauwe plekken en kneuzingen want het is echt een fysieke sport.
    Met de zomer in aantocht (hopelijk, ooit!) zou ik het bij deze alle dames willen ontraden totdat het oktober is en je je niet meer vertoont in rokjes en shirtjes met korte mouwen.
    Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
    Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
    Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
    pi_66865441
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Liejannuh het volgende:
    Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
    Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:09:13 #121
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_66865464
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier vind ik het nu juist nog fascinerender
    Dat zal wel komen omdat ik regelmatig mensen in elkaar wil beuken, in gedachten dan he.
    Ik moet geloof ik echt een hoop opgekropte woede kwijt
    Ik geloof dat het een training is die ook wordt gebruikt of is ontwikkeld door het israelische leger.
    Maar afijn, ik doe graag sporten waar ik niet zoveel blauwe plekken van krijg. Zeker richting de zomer.
    pi_66865498
    quote:

[..]

Je komt wel heel wijs en volwassen over.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_66865745
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Juist dat spreekt me wel aan; je moet bijv ook trainen als je pijn hebt, duizelig bent of niet-geconcentreerd omdat er lawaai is.
    Maar ik krijg echt razendsnel blauwe plekken; misschien moet ik idd tot september wachten. Kan ik onderwijl mijn conditie&kracht wat opkrikken.
    Ik word heel snel blauw, en niemand kijkt er meer van op als ik in de zomer met een enorme blauwe plek op mijn arm/been rondloop . Ik hoef maar een paar keer een wedstrijdtraingen fanatiek mee te doen en het is weer raak (of doordat anderen op mij trappen, of doordat ik zelf op een ander schop en mijn voet blauw wordt). Je went er wel aan .

@Syrena: Woede kwijtraken in een training kan, maar dan moet je wel in de gaten houden op welk moment je dat doet. Genadeloos op iemand inslaan omdat jij toevallig je dag niet hebt is not-done. Op een bokszak: be my guest, daar word je vooral zelf heel erg moe van . In het begin is het moeilijk, agressie in de hand houden, en ik werd serieus agressief als ik een weekje niet trainde. Maar je went eraan, en nu heb ik totaal geen last meer van agressie. Je leert ermee om te gaan. En sommige mensen kunnen er niet mee om gaan, en die zijn van de vereniging geschopt.
    pi_66866054
    yummie, verse tonijn van de visboer gekocht

dat vanavond met sesamzaadjes, wasabi en/of kikoman
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
      maandag 9 maart 2009 @ 17:27:57 #125
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66866148
    quote:

[..]

Nee, verstandig en volwassen .
      maandag 9 maart 2009 @ 17:28:52 #126
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66866186
    En welja, negeer mijn gepekelde pruim maar massaal!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:29:00 #127
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_66866196
    Zo, zoekt er nog iemand ruzie? Ik ben namelijk helemaal in de stemming!

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
    L: Havermout met yoghurt
    D: Stamppot rauwe andijvie
    T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
    T: Smoothy

Dawast
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_66866258
    Iemand adviseerde mij ooit Kickfun, de bokszakmethode dus.
    Maar ik wil eigenlijk leren die agressie te kanaliseren.

Nu doet iemand iets (laten we zeggen: een zeiknat dekbedovertrek op een bed neerleggen ) en dan ga ik over de zeik. Innerlijk dan he. Uiterlijk roep ik wat en gooi met een deur en dat is het dan.

Terwijl ik eigenlijk de persoon in kwestie netjes wil aanspreken en mijn frustraties kwijt wil over hoe het in godsnaam kan dat mannen wel planningen maken voor miljoenenprojecten, maar zodra er iets in huis moet gebeuren ze ziende blind zijn en doen alsof ze een IQ van 50 hebben. Ik bedoel, als je iets drie keer in de vuilnisbak moet gooien omdat het er steeds uitvalt omdat de zak bomvol zit, dan verschoon je 'm toch? Nee. Doorproppen. De magische elfjes maken 'm wel leeg. Ooit.

En als je een keer mee boodschappen gaat doen, en je beweert dat je zeker weet dat er géén rode kool in huis is, terwijl je vriendin, die elke week de boodschappen doet, zegt dat er wél rode kool is, geloof haar dan. Ga niet mokken tot je thuis bent, om dan pesterig te vragen waar de rode kool staat. En als die dus gewoon in het keukenkastje blijkt te staan zeg dan niet: "Jamaar het zit in een blik, niet in een pot, daarom had ik het niet gezien....". Je had het niet gezien omdat je nooit in die kastjes komt. Dus als ik dat tegen je zeg in een volle supermarkt, is dat ook geen reden om te gaan mokken.

Ahem. Kwakje, jij had een site gevonden met psychologen erop? Ik denk dat ik er weer eens naartoe moet.
    pi_66866302
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:
    En bedankt, ik lachte. Heel hard en snurkend. In een bibliotheek!
    Het lijkt me heel goor, je pruim
      maandag 9 maart 2009 @ 17:33:45 #130
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66866365
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Vivi het volgende:

You silly wan

Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
    pi_66866414
    Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Al bijna 37 jaar Oi. Gelukkig zijn ze wel lief en wassen ze ook af.
    pi_66866436
    Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
    pi_66866443
    En verwarmen ze je voeten in bed!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:36:12 #134
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66866473
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:
    Overigens heeft mijn moeder precies hetzelfde met haar inwonende kerel (aka m'n vader ). Ook een slimme, verstandige man. Op z'n werk. Thuis?

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
      maandag 9 maart 2009 @ 17:37:02 #135
    33954 ElisaB
    pi_66866503
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
    Heeft iemand nog tips om af te vallen? Ik ben nu 70kg @ 1.90m en mijn doel is om de 60 te halen
    Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
      maandag 9 maart 2009 @ 17:37:55 #136
    33954 ElisaB
    pi_66866538
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Elisa: motjeknokkeuh?

...

Nee dat is het niet he?
    Kommaarop

Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
    pi_66866567
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Syrena het volgende:

Whehe... ik vind je verhaal ook heel herkenbaar.
    Maar goed, ik heb me erbij neergelegd. Adem in, adem uit...
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_66866602
    Lijkt me niet zo goed te pruimen
    pi_66866620
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:36 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Die van mij wast niet af. Pertinent niet.
    De mijne is echt wel bereidwillig hoor Hij heeft thuis ook altijd meegeholpen.
    Maar hij doet zo onlogisch?! Natte spullen op de bank hangen terwijl we wasrekjes hebben, prullenbakken niet leegmaken als die duidelijk vol zijn. Ik bedoel, sommige dingen hoef je toch niet te blijven vragen/zeggen?
    Als je je zo op je werk ging gedragen stond je tamelijk snel op straat.
    pi_66866630
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef Bredewout92 het volgende:
    Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
    Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
    pi_66866635
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Lijstje:

O: Havermout met yoghurt
    L: Havermout met yoghurt
    D: Stamppot rauwe andijvie
    T: Boterhammetje met [nader in te vullen]
    T: Smoothy

Dawast
    Ik las havermout met andijvie
      maandag 9 maart 2009 @ 17:41:08 #142
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66866661
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kommaarop

Nee, jij bent te liev om ruzie mee te zoeken
    kom dan maar hier
      maandag 9 maart 2009 @ 17:41:15 #143
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66866667
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef ElisaB het volgende:

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Havermout met yoghurt? Smaakt dat wel?

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 9 maart 2009 @ 17:42:08 #144
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_66866694
    Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
    pi_66866699
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Que? 1:90 en 60 kg? Is dat nog gezond dan?
    65 dan. Het lukt mij maar niet om onder de 70 te komen
    pi_66866708
    Een vriendinnetje van mij heeft dat wel eens geprobeerd, maar het hielp niet echt
      maandag 9 maart 2009 @ 17:42:59 #147
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_66866712
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel een beetje ruziemoe zijn nu .

Havermout met yoghurt? Smaakt dat wel?

Ik heb mijn avondeten ook weer achter de kiezen .
    Vik hoe is het nou met je? Las iets over dat je aangekoppeld bent!
    pi_66866730
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als er geen tikfoutje in gewicht&lengte zit: reken niet op tips van mij

Syrena, ik was dus echt zeer zelden af Ik ga wel steeds beter communiceren, merk ik. Volgens de regels, ook. 'Het stoort me dat jij ...' en dan beschaafd en gemeend.
    Maar soms schreeuw ik ook wel, hoor
    Het stoort me dat jij doet alsof je nog nooit een huishouden hebt hoeven doen (en in gedachten erachteraan: VOLGENS MIJN REGELS!).

Want in zijn huis stond de vuilniszak ook gewoon in de keuken. Lang (Het begint een beetje te stinken he, zei hij dan als ik er was. Joh! )
    En lag de was op de bank.
    En werd er niet elke week gezogen. En de boodschappen werden snel op zaterdagmiddag om 16 uur in huis gehaald.

Maar goed, dan vertrok ik op zondagavond gewoon weer lekker naar mijn eigen frisse huisje.
    pi_66866768
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
    Hoi afvallers

Zijn er onder jullie mensen die Pu-erh thee drinken om af te vallen? Ik heb gehoord dat dit goed kan helpen. Hebben jullie ervaringen?
    Dat heb ik ook gehoord, maar geen ervaringen sorry.

Ik schaam me trouwens dat ik delen van gisterenavond op dat feestje niet meer herinner, geen rare dingen gedaan (tenminste niets meer over gehoord) behalve ruzie gemaakt met mijn moeder die net zover weg was als ik.
    pi_66866775
    quote:
    Op maandag 9 maart 2009 17:42 schreef leolinedance het volgende:
    Hoi afvallers

Nee. Ik heb het altijd wel willen proberen, maar ik denk dat het heel vies smaakt en dan ben ik er na 1 kopje wel klaar mee en dat vond ik zonde.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')