Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komenquote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Eigenlijk wil ik er niets meer over zeggen, maar ik moet wel even melden dat ik het verstandig vind dat die meet in de koelkast staat.
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Ik ben er vandaag ook achter gekomen welke Slank poster tegen Swets heeft gezegd dat ik dik zou zijn (! )
En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoi SHE![]()
.
[..]
Wat maakt het uit? Je had toch al gezegd dat je niet zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jij bent er snel bij.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.
Stil maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:24 schreef Miss_S het volgende:
Dag SHE
Slim dat je een blog start, dat zullen veel mensen fijn vinden.
En je vond jezelf toch ook te dik op die foto? Dus begrijp dat onderuit halen van die ene persoon even niet.
Het lijkt mij persoonlijk érg sterk dat er begin april een meet komt, eigenlijk. Er komt vast nog wel eens een meet, maar nu gewoon even niet. Ik heb er geen trek in en vele anderen met mij, denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En die meet is toch niet helemaal afgeblazen? Alleen het topic even, toch?
Jouw PM'enquote:Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Jij bent er snel bij.
Vergeet je niet te PM-en? Je gaat weer richting formaatje walvis en je kids verdienen een papa die nog langer meegaat, hop hop.
Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jouw PM'enNee ik heb je foto's gezien
Swets in Slankquote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is verrassend aangezien ik zelf niet eens meer weet wie het was.
En ik denk niet dat jij een ander antwoord gaat krijgen dan alle andere 832562764 mensen die dit al gevraagd hebbenquote:
Kijk maar uit, want ik win. Ben namelijk ubercool ende beheerst, maar ow zo godvergeten valsquote:Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Elisa kom maar hier, ik zoek wel ruzie met je
1. Wie zegt dat ik niet wil afvallen? Ik zeg dat ik haar advies niet wil, noch nodig heb.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog als je niet wilt afvallen?
Dat scheelt, jij hebt je volgens mij nog nooit echt zondig opgehouden hierquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:
Snel mijn lijstje nu SHE nog meeleest, wordt ze vast weer een beetje blij:
O: verse ananas met yoghurt, sinaasappel-grapefruitsap
T: uur fietsen, geroosterde volkorenboterham filet americain met uitjes
L: geroosterde volkorenboterham filet, volkorenboterham pindakaas
T: 2 handjes cashewnoten
D: boerenkool met veel boerenkool en weinig aardappelen, met enorme klodder sambal badjak erdoor, en klein stukje magere rookworst
T: magere kwark met citroenkwark, stukje pure chocola met sinaasappel
Je ziet, ik hou je nog in ere
En ik heb nog wel liefdevol naar je gezwaaidquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar jullie zijn erg open voor buitenstaanders merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |